VIN pro VW
Moderátor: Idaho
VIN pro VW
Chtel bych Vas poprosit zda se da nekde najit nebo nekdo z Vas vi co znamenaji pismenka a cislice v e VIN kodo pro VW Golf 3.Potreboval bych seznam co ktere pismenko/cislice znamena, protze VIN jeste neznam pac v sobotu si jedu pro Golfa 3 a tak abych vedel co a jak.
Diky za pomoc.
Diky za pomoc.
VW clubu je určo VIN dekodér. Ale třeba na Golfa 4 z německa mi to nefachalo:( Tak to zkus, uvídíš
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D
xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo
Mám pocit, že tam nefachal rok výroby, ale k tomu jsem psal něco na www.vwgolf.cz do sekce jak na to, někde u motorů VW.
WVWZZZ1GZKB012345 :
První W je asi označení evropy, ale z hlavy to teď nevím. Pak je označení výrobce - VW, ZZZ jsou volné pozice - výrobce tam může dát cokoliv, 1G je označení typu, v tomto případě GII (GIII je 1H, atd), to další Z nevím, ale asi je taky nevyužité. Pak je označení roku (u VW spíš modelu) výroby K, pak místo výroby B (B-Brusel,W-Wolfsburg.....), no a pak je číslo vyrobeného kusu. Snad Ti to takhle stačí. U roku výroby je vynecháno "O" a "Q" kvůli možné záměně s nulou, která je použitá v roce 2000. Tedy je to takhle:
86 - G, 87 - H, 88 - J, 89 - K, 90 - L, 91 - M, 92 - N, 93 - P, 94 - R, 95 - S, 96 - T, 97 - V, 98 - W, 99 - X, 2000 - Y/0, 2001 - 1, 2002 - 2, 2003 - 3, atd. = přičemž, výrobce tam může uvádět buďto rok výroby, nebo model !!!
První W je asi označení evropy, ale z hlavy to teď nevím. Pak je označení výrobce - VW, ZZZ jsou volné pozice - výrobce tam může dát cokoliv, 1G je označení typu, v tomto případě GII (GIII je 1H, atd), to další Z nevím, ale asi je taky nevyužité. Pak je označení roku (u VW spíš modelu) výroby K, pak místo výroby B (B-Brusel,W-Wolfsburg.....), no a pak je číslo vyrobeného kusu. Snad Ti to takhle stačí. U roku výroby je vynecháno "O" a "Q" kvůli možné záměně s nulou, která je použitá v roce 2000. Tedy je to takhle:
86 - G, 87 - H, 88 - J, 89 - K, 90 - L, 91 - M, 92 - N, 93 - P, 94 - R, 95 - S, 96 - T, 97 - V, 98 - W, 99 - X, 2000 - Y/0, 2001 - 1, 2002 - 2, 2003 - 3, atd. = přičemž, výrobce tam může uvádět buďto rok výroby, nebo model !!!
Motor ne. Ale ten si můžeš zjistit na www.doppel-wobber.de , jsou tam rozepsaný
Já vím, není tam všechno, je to už dost staré. Všechno najdeš na www.doppel-wobber.deJim píše:Motor poznáš podle toho druhýho čísla ( nevim jak se jmenuje ) v tomhle tvaru 1HX0A1Y - to znamená G3 1.9 SD
na ty nemecky strance sem nenasel svuj motor
prave ze na tyhle sem ho nenasel.. ale asi sem se prekouk, ted uz tam je - proto sem sem dal ten obrazekPhoenix píše:Já vím, není tam všechno, je to už dost staré. Všechno najdeš na www.doppel-wobber.de
V první řadě se zaměř na číslo kastle (aby nebylo vařené, nebo překlepané - jakékoliv nerovnosti kolem, jiný odstín laku, broušení, atd.) Pak číslo motoru (To může být překlepané taky, nebo tam nemusí být vůbec - když tam není zapsané v techničáku a chybí na motoru, nemáš ještě vyhráno, musí tam být vyražený typ motoru!!!).
Co se týče přeražení nebo převaření čísla, když to nepoznáš Ty, tak to nepozná ani policajt na silnici. Ale musí vše sedět. Dívej se taky na přední blatníky, někdy v roce 95 se to začalo lámat a blinkry v blatnících jsou od té doby oválné, ne hranaté. Taky by měl být v kufru na zadní stěně zevnitř papírovej štítek (cca 10x10 cm) s kódem barvy auta a mám pocit, že je tam i VIN. No a pak kontroluj korozi, jestli teče olej z motoru nebo převodovky, tlumiče, vůle, atd.. Prostě co nebude stoprocentní, tak smlouvej. Víc Ti poradit nemůžu.
Co se týče přeražení nebo převaření čísla, když to nepoznáš Ty, tak to nepozná ani policajt na silnici. Ale musí vše sedět. Dívej se taky na přední blatníky, někdy v roce 95 se to začalo lámat a blinkry v blatnících jsou od té doby oválné, ne hranaté. Taky by měl být v kufru na zadní stěně zevnitř papírovej štítek (cca 10x10 cm) s kódem barvy auta a mám pocit, že je tam i VIN. No a pak kontroluj korozi, jestli teče olej z motoru nebo převodovky, tlumiče, vůle, atd.. Prostě co nebude stoprocentní, tak smlouvej. Víc Ti poradit nemůžu.