Mam moznost sehnat vacky 278, 2500-7000ot, zdvih ventilu 11,04mm, casovani 106,106,stejny vyrobce dela mirnejsi verzi 262, 1500-6500ot, zdvih 10,41 sani, 9,52 vyf, casovani 110.
Je ta ostrejsi verze pouzitelna i pro bezny provoz, nebo nema cenu se tim zabyvat?
Vacky - pouzitelnost
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Vacky - pouzitelnost
Ono ale nestaci len vymenit vacky,je tam treba spravit dalsie veci,ktore do seba zapadaju ako kolieskafutura píše:Mam moznost sehnat vacky 278, 2500-7000ot, zdvih ventilu 11,04mm, casovani 106,106,stejny vyrobce dela mirnejsi verzi 262, 1500-6500ot, zdvih 10,41 sani, 9,52 vyf, casovani 110.
Je ta ostrejsi verze pouzitelna i pro bezny provoz, nebo nema cenu se tim zabyvat?
U ty mirnejsi varianty se nemusi nic, pochopitelne dalsi veci na skodu nejsou, s tim plne souhlasim. Spis mi jde o to, jestli ty ostrejsi s sebou neponesou do beznyho provozu negativni veci jako zvysenej volnobeh, nepravidelnej beh atd. Je to prece jen dost balik na to, aby clovek az v praxi zjistil, ze to neni ono.
O ake auta sa vlastne jednafutura píše:U ty mirnejsi varianty se nemusi nic, pochopitelne dalsi veci na skodu nejsou, s tim plne souhlasim. Spis mi jde o to, jestli ty ostrejsi s sebou neponesou do beznyho provozu negativni veci jako zvysenej volnobeh, nepravidelnej beh atd. Je to prece jen dost balik na to, aby clovek az v praxi zjistil, ze to neni ono.
Je to motor Ford zetec 2l, vacky Kent FZ 2001 ty mirnejsi a FZ 2002 ty ostrejsi.
www.kentcams.com
www.kentcams.com
Re: Vacky - pouzitelnost
Záleží na parametrech výchozího motoru,ale myslím,že přeně to čeho se obáváš se stane,ostrá vačka točí až vysoko a dole kvůli zpožděnýmu zavírání ztrácí kompresi.Jaký jsou atributy vaček toho původního motoru?
Karel Gott Funclub member