Motor Facko 1.3 Karbec

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Kingmichal
Příspěvky: 299
Registrován: 15 čer 2005 16:41
Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Kingmichal »

Poradte mi co udelat (jestli teda neco jde udelat) aby to nebylo tak liny. Diky moc

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Bulda »

dej tam jinej motor

Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 20
Registrován: 12 pro 2005 21:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kessler »

Jinej motor+jinej podvozek+jinou kastli+jiný všechno ostatní = nechat bejt a šetřit na něco svižnějšího...
Škoda Felicia LX


Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ostrá vačka, přetryskovat karbec nebo dát rovnou dvojitýho webera. Snížit hlavu. Pokud motor není v pořádku, tak před tím udělat GO. Sportovní filtr a kompletní výfuk skupiny A. Odlehčit setrvačník, možná dát T písty. Možná i upravenou kliku z Fábie pro zvýšení zdvihovýho objemu na 1.4.

Výsledek - pojede to o dost líp, ale pokud to nebude sedět na slušným podvozku, nebude to moc platný. Pravděpodobně to bude žrát jako tank, hlavně po zásahu do karburátoru a výměně vačky - společně smrtící kombinace, očekával bych minimálně o litr vyšší spotřebu, spíš víc (s dvojitým weberem budeš častejc stát u benzínky než jezdit).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od monty01 »

Kingmichal píše:Poradte mi co udelat (jestli teda neco jde udelat) aby to nebylo tak liny. Diky moc
sehnat vstřikování nejlíp mpi

Uživatelský avatar
OndrejGTi
Příspěvky: 281
Registrován: 01 bře 2005 14:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndrejGTi »

Vycisti si karburator a daj si ho nastavit+predstih... vela starych aut to ma rozladene a potom uvidis zmeny... tak ako ja na mojej Lade.
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.

Uživatelský avatar
Kingmichal
Příspěvky: 299
Registrován: 15 čer 2005 16:41
Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Kingmichal »

A bylo by slozity dat tam to mpiicko treba z feldy?
Alfa Romeo 156 2.0TS 114KW :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Beaver »

Kingmichal píše:A bylo by slozity dat tam to mpiicko treba z feldy?
Pokud se ti chce překopávat asi celou elektriku a drbat se s tím, tak to složitý není, ale to už je lepší tam dát stokoňovou verzi motoru z Fábie a ne tam cpát zas něco staršího.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taszi
Příspěvky: 336
Registrován: 02 úno 2005 17:42
Bydliště: Štúrovo

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Taszi »

Kup si upraveny motor 8)

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

f

Příspěvek od fakie vw »

Prodej to a kup si VW golf II. Vypadá to podobně jak fáčko,ale jede to o hodně líp. Zbytečná investice do blbovin :nono: To mpi bys musel překopat celou elektriku i motor a moc změna by tam nebyla :lol:
VW golf II GT 1.8Turbo

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od monty01 »

Kingmichal píše:A bylo by slozity dat tam to mpiicko treba z feldy?
složitý ne ,ty motory jdou po sobě.Lepší by bylo to,co navrhuje Beaver ,ale dražší.

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: f

Příspěvek od monty01 »

fakie vw píše:Prodej to a kup si VW golf II. Vypadá to podobně jak fáčko,ale jede to o hodně líp. Zbytečná investice do blbovin :nono: To mpi bys musel překopat celou elektriku i motor a moc změna by tam nebyla :lol:
Nesouhlasím karbecovej a stříkačka je vcelku velkej rozdíl.Jestli se to vyplatí musí každej posoudit sám,nic jednoduššího než si někde projet tu stříkačku a porovnat.Golf II :roll: když už tak si kup auto 8)

Uživatelský avatar
Kingmichal
Příspěvky: 299
Registrován: 15 čer 2005 16:41
Bydliště: Praha-Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Re: f

Příspěvek od Kingmichal »

fakie vw píše:Prodej to a kup si VW golf II. Vypadá to podobně jak fáčko,ale jede to o hodně líp. Zbytečná investice do blbovin :nono: To mpi bys musel překopat celou elektriku i motor a moc změna by tam nebyla :lol:
No uvidime o tom golfu uz sem premyslel driv. Otazkou je jestli to bude lepsi koupit si misto facka GOLFA II co vy na to?

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od PJ »

No s tim MPičkem by byl problém pač favo motor nemá ještě senzor klepání a tudíž by byl nezapojenej a to by asi nedelalo dobrotu
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: f

Příspěvek od fakie vw »

No uvidime o tom golfu uz sem premyslel driv. Otazkou je jestli to bude lepsi koupit si misto facka GOLFA II co vy na to?[/quote]



Rozdíl mezi Golf II a favoritem je jako trabant proti autu. Měl jsem felicii 1,3 sice ne MPi,ale prodal jsem ji proto abch si koupil Golfa II a řeknu ti,že toho nelituju. Díly jsou cenově stejné jako do Fáčka a je to dost živé auto :) A taky to tak brutálně nehnije jak Fáčko. Pořizovací cena je taky podobná. A narovinu: se nemusíš drbat s MPi které stejně nejede o moc líp :lol: Má to o trochu lepší krouták a menší spotřebu,ale jinak těžká nuda :lol:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Vecernicek »

Takže další budoucí čeln vwclubu :) Už teď tě vítám...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

vw

Příspěvek od fakie vw »

Přidej se k nám :stavka: Přidej se k nám :stavka: Přidej se k nám :stavka:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
UDO BIERHANZEL von RS
Příspěvky: 155
Registrován: 26 črc 2005 18:46
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od UDO BIERHANZEL von RS »

Beaver píše:
Kingmichal píše:A bylo by slozity dat tam to mpiicko treba z feldy?
Pokud se ti chce překopávat asi celou elektriku a drbat se s tím, tak to složitý není, ale to už je lepší tam dát stokoňovou verzi motoru z Fábie a ne tam cpát zas něco staršího.
Jen pro upřesnění 1.4 stokoňka je 16v a to již není motor vycházející z provinience Škoda. Tedy v návaznosti na řady Š1000MB-1.4Mpi 8V

:alien:
Škoda 130RS Turbo .... 12.9s

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od gizmi »

Nechapu jak nekdo muze napsat o facku ze rezne kdyz ho lidi kupujou misto felin..loool..ja mam 94ku facko a nenajdes rez.. ;) Proste pohodaaa...golfa bych nechtel, podle me je to stejny s fackem.. ;)
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

f

Příspěvek od fakie vw »

Fáčko máš 94, ale golf je 88 např a je v lepším stavu než Fáčko 94. A tuhost karoserie a konstrukce výroby na Fáčku je papírové krabice hovno. A při kolizi už asi vůbec ne :lol: VW a komunistická škoda se nedá srovnávat. Felicie se nepovedla to je ,ale pravda ta hnije fakt dost
VW golf II GT 1.8Turbo

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: f

Příspěvek od Tom_ »

fakie vw píše:Fáčko máš 94, ale golf je 88 např a je v lepším stavu než Fáčko 94. A tuhost karoserie a konstrukce výroby na Fáčku je papírové krabice hovno. A při kolizi už asi vůbec ne :lol: VW a komunistická škoda se nedá srovnávat. Felicie se nepovedla to je ,ale pravda ta hnije fakt dost
proc tady rikas neco o hniti? ja mam felicii rok vyroby 96 a nikde nenajdes zadnou rez,zadni dvere sou furt ty samy a nikdy zadna rez. :wink:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

f

Příspěvek od fakie vw »

Máš,ale trochu rozdíl auto staré 10 let a auto staré 15-18 let. Jasně,že ho nemáš porezlé vždyt to není nic 10 let. Chci tím jen řict,že golf je dělány poctivěji než fáčko 8)
VW golf II GT 1.8Turbo

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

ja reaguju na tohle : "Felicie se nepovedla to je ,ale pravda ta hnije fakt dost"
neni kus jako kus

pri urcite rychlosti je uz jedno jestli jedes ve facku nebo golfu :wink: kazdy sveho stesti strujce
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

f

Příspěvek od fakie vw »

No zase když jedeš ve Fáčku 150 tak se to třepe jek před výbuchem. Mám to otestované 8) A ve svém Golfu jsem jezdil v klidu 170 a nic jsem nepoznal 8) Zase pravda záleží na tom kolikrát ty auta byli na střeše a tak,ale měl jsem Felicii 95 1,3 a při 150 to bylo fest poznat a byla v luxus stavu. Ten golf je přece jen postaven na větší rychlost 8) Pravda není ku jako kus,ale jak v čem :)
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Pokud koupit něco místo Favoucha ve zhruba stejné velikosti, rozumné cenové hladině a podobným obsahem motoru, doporučil bych Toyotu Corolla. Motory se dělaly s karburátorem i se vstřikováním, jsou spolehlivý a jezdí to špičkově. Koroze by taky neměla být problém. Jelikož se to nekazí, není třeba řešit nějakou cenu náhradních dílů - na Golfu i Favouchovi odejde tu tohle, tu něco jinýho... Další možností je například Honda Civic a další podobný auta. Co do tuningu je to pak horší - vačka na Favoucha se dá vyshánět různě po známostech, na Corollu se obvykle ostrý vačky moc po dílnách neválí, ale zase na druhou stranu u těch malých objemů se nějak výrazně na výkon nehraje.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

f

Příspěvek od fakie vw »

Taky volba, ale je to jen auto,které se posrat může a které můžeš najak tuknout nebo tak něco a cena za díly je ...... :lol: U tak starých aut už ta spolehlivost klesá a nároky na ND stoupají,takže VW furt vede a poruch na golfu málo kdy :nono: Motory vydrži 500 -600 000 Km bez generálky jsem viděl i 800 000km motor z Golfa II. Patřilo to německému taxikáři 8)
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Vecernicek »

Fáčko má deformační zónu v kufru :lol:
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Facko 1.3 Karbec

Příspěvek od Idaho »

Vecernicek píše:Fáčko má deformační zónu v kufru :lol:
seš vtipnej, deformační zonu v oblasti zadního kufru má každé auto :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

f

Příspěvek od fakie vw »

Večernajs má pravdu. Jsem viděl týpka jak sundal s Fáčkem asi v 50 popelnici a auto vypadalo jako bys ho poslal proti zdi v kilu :lol: Je ta papírová krabice na kolech :lol:
VW golf II GT 1.8Turbo

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“