Cadillac STS
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Cadillac STS
Zdravím
vybírám nový přibližovadlo a rád bych nějaký sedan s výkonem cca 250 kobylek a více :)
Cenově by to mělo stát do 5000 euro.Ted mam Omegu 2,5 V6 a neni to špatný,ale nějaký ty koně by to chtělo.
Mam dojem že tady na foru ma Marauder STS který by se mi moc líbilo,tak se chci poptat na zkušenosti.Zajímá mě spotřeba,výdrž a nahr. díly.Abych pak neměl auto pořad na dílně a šetřil na opravy :D Zatim jsem na Northstara slyšel celkem dobrý reference.
Předem díky za seriozní info....
vybírám nový přibližovadlo a rád bych nějaký sedan s výkonem cca 250 kobylek a více :)
Cenově by to mělo stát do 5000 euro.Ted mam Omegu 2,5 V6 a neni to špatný,ale nějaký ty koně by to chtělo.
Mam dojem že tady na foru ma Marauder STS který by se mi moc líbilo,tak se chci poptat na zkušenosti.Zajímá mě spotřeba,výdrž a nahr. díly.Abych pak neměl auto pořad na dílně a šetřil na opravy :D Zatim jsem na Northstara slyšel celkem dobrý reference.
Předem díky za seriozní info....
- Lukáš 325e
- Příspěvky: 301
- Registrován: 15 čer 2006 15:12
- Bydliště: Praha
Re: Cadillac STS
Zeptej se Maraudera ten ho ma taky ne?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cadillac STS
za 5000Euro si kup koktavku v tedeicku, kdyz bude mladsi 10ti let budes rad...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Cadillac STS
naky stary BMW nebo Mercedes za tu cenu a s tim vykonem sezenes, ale budou to vylitany auta
156 f benzinu na letnich drifto dost
Re: Cadillac STS
BMW 750imobyz píše:naky stary BMW nebo Mercedes za tu cenu a s tim vykonem sezenes, ale budou to vylitany auta
D´n´B & Hardtek
Re: Cadillac STS
No nevím,jestli za 5000 e bude 750i v good stavu.
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
Re: Cadillac STS
To danecek: si mě dost pobavil...asi problem s pismenkama
wrenklin : kompot to poměrně přesně vystihuje:)
wrenklin : kompot to poměrně přesně vystihuje:)
9000 Aero....někdy fakt lítá
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bože ty jsi blb, ty cokoli napíšeš na tohle forum je fakt perla - samozřejmě to vůbec není pravde neškube absolutně nic ...Lukáš 325e píše:Je to dobrý auto kamarádův táta ho má 300 koní ale má to jedinou nevíhodu je to náhon na předek a to v životě nemůže přenést tento výkon třeba při plný akceleraci to dost škube a hází do volantu chce to zadokolku
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- krulis
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 09 kvě 2005 13:32
- Bydliště: 82°12'N 23°59'E
- Kontaktovat uživatele:
asy spatni gumi dostMarauderZ28 píše:bože ty jsi blb, ty cokoli napíšeš na tohle forum je fakt perla - samozřejmě to vůbec není pravde neškube absolutně nic ...Lukáš 325e píše:Je to dobrý auto kamarádův táta ho má 300 koní ale má to jedinou nevíhodu je to náhon na předek a to v životě nemůže přenést tento výkon třeba při plný akceleraci to dost škube a hází do volantu chce to zadokolku
| http://krulis.net | dneska jsem vyskočil z auta, padl přímo na hlavu a odrazil se deset metrů vysoko, osedlal létajícího koně a proletěl jsem se pod karlovým mostem, nevím o ničem vyjímečným co by se dnes stalo....
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cadillac STS
Moje STS stálo v 96 62 000 USD což je třeba o 20 000 USD víc jak Corvette z tý doby, vše je samo v elektrice, elektronicky to mění tuhost v tlumičích dle stavu vozovky a náklonu auta + zadek má měchy takže to dofukuje dle naložení kufru a obsazení auta. Northstar patří mezi premium GM engines, jsou v něm použitý nejnovější technologie apod. žere relativně střízlivě po Praze 12-14 dálky se daj jezdit pod 9, sedačky jsou kožený obložení pravý dřevo Zebrano - žádný imitace, motor má ještě jednu zvláštnost a to že umí jezdit bez vody, praskne hadice a rychlostí 80mil/ hod můžeš pokračovat dál. Díly nejsou problém dá se sehnat asi vše docela v pohodě, destičky přední pořídíš za 900, zadní za 650 - skladem v Elitu např. vodní pumpa stojí asi 1500 ... auto je rychlejší jak BMW 850i v manuálu. Převodovka použitá v STS se učí dle stylu jízdy řidiče, umí dvojitej kick down a když přeřazuje a nejedeš kládu ani nevíš kdy tam padla další rychlost. Ozvučení je od Bose ....
750i bych se bál mám z těmahle motoroma zkušenosti a když se na tom něco posere, posereš se pak Ty ...
750i bych se bál mám z těmahle motoroma zkušenosti a když se na tom něco posere, posereš se pak Ty ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a nebo tlumiče to dělalo i moje Probe se debilníma 168 HP, že když jsi tomu naložil skákal čumák jak zběsilej, jak sem dal Koni vše OKkrulis píše:asy spatni gumi dostMarauderZ28 píše:bože ty jsi blb, ty cokoli napíšeš na tohle forum je fakt perla - samozřejmě to vůbec není pravde neškube absolutně nic ...Lukáš 325e píše:Je to dobrý auto kamarádův táta ho má 300 koní ale má to jedinou nevíhodu je to náhon na předek a to v životě nemůže přenést tento výkon třeba při plný akceleraci to dost škube a hází do volantu chce to zadokolku
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Marauder: díky za infos:) Tušil jsem že to není až tak obyčejnej kočar.Ještě jedna věcička jestli dovolíš.Vim že tachometru se nedá věřit,ale kolik si myslíš že to auto vydrží kilometrů?Našel jsem pěknýho vizuelně,ale ma nalítáno skoro 330 000 km.To už mi přijde na některý auta skoro vrakoviště....Třeba zrovna ladit ten zadek bude asi zabava:)Dělal jsem to nedavno na w124 combi a zahučel jsem do toho skoro za 25 litranků...
Bawce jsem měl 535 a shanět cokoli do motoru byla exkluzivní zaležitost.Hlavně finančně:(
Bawce jsem měl 535 a shanět cokoli do motoru byla exkluzivní zaležitost.Hlavně finančně:(
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cadillac STS
mno pokud se o to někdo staral tak je to pro ten motor malina a nevadí mu to, jakej to má bejt rok výroby ? po koupi doporučuju vyměnit svíčky a kabely, já tam nacpal NGK iridiový a auto bylo jak vyměněný
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ahoj,
jezdím něčím podobným jako marauder (http://www.pajorek.net/sls). Na stránkách je znázorněn i rozdíl mezi "mým" a "Marauderovým" motorem. Navíc mám znáček na kapotě a Marauder ne
Když už to tu padlo, přední pohon neznamená, že výkon nejde přenést na cestu. Jsme snad lidi a od toho máme cit v noze, někdo případně protiprokluz
Jinak k původním dotazům:
Co se týče spotřeby, dlouhodobý průměr mám kolem 11,5 l/100 km. Dálnice nebo třeba výprava k moři se dá jet za devět (důkaz na stránkách), poněvadž motor při 130 netočí ani 2000. Zajímavé je, že svižná jízda ani "kudla" spotřebu nezvyšují až tak razantně, třeba ve srovnání s turbomotory. Takových 18 l/100 km je maximum, co si dokážu na normální cestě (tj. mimo okruh) představit.
Výdrž: Northstar sice není dle referencí etalon spolehlivosti jako třeba GM smallblock, ale pokud mu člověk dává pravidelně požadovaný olej, měl by nějakých 300 tisíc mil vydržet bez problémů.
Každopádně pokud ho koupíš, vyměň víčko nádrže na chladicí kapalinu, preventivně taky řemen vodní pumpy (i taková levoruká lama jako já to zvládne za hodinu), případně i hlavní accessory belt. Mrkni na těsnění ventilvíka, konkrétně můj motor tama asi pouští olej. Spotřeba litr oleje na 1000 km je u tohohle auta ale jinak NORMÁLNÍ a nesignalizuje závadu. Motor taky mívá problémy s karbonizací, Marauder ale zná postup. Co se týče šaltru, 4T80E patří imho k tomu spolehlivějšímu (oproti třeba 42LE v Chryslerech), i když na robustnost TH350 už asi též nemá. Každopádně případný repas kit nestojí žádné šílené jmění.
Díly na to auto jsou v běžném rozsahu dané kategorie. Svíčky $45, kabely tak nějak podobně, čelní sklo asi šestku, zadní ložiska s čidlem ABS bohužel snad 5 tisíc. Pokud se vy**re motor, nedá se nic moc opravit, jedině výměna, tohle mně trochu straší. Přední náprava trpí v mezích předního pohonu, kór na našich cestách je to klasika.
Případné konkrétní dotazy rád zodpovím klidně i na mailu
Peace, Pája
jezdím něčím podobným jako marauder (http://www.pajorek.net/sls). Na stránkách je znázorněn i rozdíl mezi "mým" a "Marauderovým" motorem. Navíc mám znáček na kapotě a Marauder ne
Když už to tu padlo, přední pohon neznamená, že výkon nejde přenést na cestu. Jsme snad lidi a od toho máme cit v noze, někdo případně protiprokluz
Jinak k původním dotazům:
Co se týče spotřeby, dlouhodobý průměr mám kolem 11,5 l/100 km. Dálnice nebo třeba výprava k moři se dá jet za devět (důkaz na stránkách), poněvadž motor při 130 netočí ani 2000. Zajímavé je, že svižná jízda ani "kudla" spotřebu nezvyšují až tak razantně, třeba ve srovnání s turbomotory. Takových 18 l/100 km je maximum, co si dokážu na normální cestě (tj. mimo okruh) představit.
Výdrž: Northstar sice není dle referencí etalon spolehlivosti jako třeba GM smallblock, ale pokud mu člověk dává pravidelně požadovaný olej, měl by nějakých 300 tisíc mil vydržet bez problémů.
Každopádně pokud ho koupíš, vyměň víčko nádrže na chladicí kapalinu, preventivně taky řemen vodní pumpy (i taková levoruká lama jako já to zvládne za hodinu), případně i hlavní accessory belt. Mrkni na těsnění ventilvíka, konkrétně můj motor tama asi pouští olej. Spotřeba litr oleje na 1000 km je u tohohle auta ale jinak NORMÁLNÍ a nesignalizuje závadu. Motor taky mívá problémy s karbonizací, Marauder ale zná postup. Co se týče šaltru, 4T80E patří imho k tomu spolehlivějšímu (oproti třeba 42LE v Chryslerech), i když na robustnost TH350 už asi též nemá. Každopádně případný repas kit nestojí žádné šílené jmění.
Díly na to auto jsou v běžném rozsahu dané kategorie. Svíčky $45, kabely tak nějak podobně, čelní sklo asi šestku, zadní ložiska s čidlem ABS bohužel snad 5 tisíc. Pokud se vy**re motor, nedá se nic moc opravit, jedině výměna, tohle mně trochu straší. Přední náprava trpí v mezích předního pohonu, kór na našich cestách je to klasika.
Případné konkrétní dotazy rád zodpovím klidně i na mailu
Peace, Pája
Re: Cadillac STS
Pája: díky,stranky skouknua předpokladam že mame víc společnejch koníčků,takže určo napíšu.
Marauder: taktéž díky,byla to 95 za 135 litru....mno ale je pryč,takže kdyby vás nějakej cvrnkl do nosu dejte vědět.Dík
Marauder: taktéž díky,byla to 95 za 135 litru....mno ale je pryč,takže kdyby vás nějakej cvrnkl do nosu dejte vědět.Dík
9000 Aero....někdy fakt lítá
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: