Přebroušení vaček
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Přebroušení vaček
Jak je to s přebroušením vaček? Originál vačky by mi v 2mmotorosport přebrousili za 15500kč i s prací, ale zase nový originál od shricka stojí 17500kč a to už zas neni takovej rozdíl. Se chci zeptat jestil ty přebroušený vydrží nebo jestli se to může rosypat
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Přebroušení vaček
hele poraď,kde najdu nabídku vaček,nebo nějakýho výrobce či tunera.Za 15 se mi to zdá dost,pokud opravdu nový stojej 17...Ritchma píše:Jak je to s přebroušením vaček? Originál vačky by mi v 2mmotorosport přebrousili za 15500kč i s prací, ale zase nový originál od shricka stojí 17500kč a to už zas neni takovej rozdíl. Se chci zeptat jestil ty přebroušený vydrží nebo jestli se to může rosypat
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
nejde jen o to ji nechat zbrousit, ale musej na tom udelat i veskere povrchove upravy (nevyznam se v tom, myslim nejaky nitridovani a tak...). chce to nechat delat opravdu renomovanou firmu s dobrymi referencemi!!!
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
Doporučil bych http://engitec.wz.cz, myslím že 15 tisíc by za to snad chtít nemuseli. Jinak po zbroušení se povrch vaček určitě nitriduje (jen vaček, né celé hřídele).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
A má ten pán nějakej web?Jean Paul píše:Tak to koukám ceny jak blázen tady u nás je PAAAAAN Muck který dělá upravy motoru na závody a za upravu chce +- 15-20 tisíc a to leští kanály ,sníži hlavu ,ostré vačky a dál nevím.Takže už mi je jasne kam dám motor
co si myslíte o 2mmotorsport? Mě to příjde dost 15tis když za 17 mam nový
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Tak tohle mi přišlo z toho engitecu
Dobrý den,
cena za přebroušení vačkových hřídelí je cca 8000,- Kč. V ceně je
proměření
stávající vačky, návrh nové, výroba matrice a přebroušení sériových
vaček.
Nějak se tu znezmiňuje o tý nitridaci nebo co. Ale cena je to více než příjemná!
Dobrý den,
cena za přebroušení vačkových hřídelí je cca 8000,- Kč. V ceně je
proměření
stávající vačky, návrh nové, výroba matrice a přebroušení sériových
vaček.
Nějak se tu znezmiňuje o tý nitridaci nebo co. Ale cena je to více než příjemná!
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Jak psali kolegové, nitridace nebo cementování je samozřejmost, protože jinak by se to "ošoupalo" provozem a ty bys to vesele reklamovalRitchma píše:Tak tohle mi přišlo z toho engitecu
Dobrý den,
cena za přebroušení vačkových hřídelí je cca 8000,- Kč. V ceně je
proměření
stávající vačky, návrh nové, výroba matrice a přebroušení sériových
vaček.
Nějak se tu znezmiňuje o tý nitridaci nebo co. Ale cena je to více než příjemná!
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No pochybuju že by to neudělali. Takže mam jasno kam s tim pojedu. 8000kč za přebroušení vs. 17000kč orig. schick - mam jasno Radši koupim ještě koncovej tlumičBeaver píše:Jak psali kolegové, nitridace nebo cementování je samozřejmost, protože jinak by se to "ošoupalo" provozem a ty bys to vesele reklamovalRitchma píše:Tak tohle mi přišlo z toho engitecu
Dobrý den,
cena za přebroušení vačkových hřídelí je cca 8000,- Kč. V ceně je
proměření
stávající vačky, návrh nové, výroba matrice a přebroušení sériových
vaček.
Nějak se tu znezmiňuje o tý nitridaci nebo co. Ale cena je to více než příjemná!
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Ačkoliv pokud to bude 8k vačka sání + 8k vačka výfuk, tak na tom budeš stejně
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
díkec,zkusim něco najít.Jelikož se s pumama jezdily závody,tak by snad na ně mělo něco existovat......futura píše:To Krosmen - pokud na to tvy ero nekdo vacky dela, tak tutove Kent, nebo Piper, bohuzel nemuzu najit link, zkus si to nekde najit. Pokud je mi znamo, vetsina upravcu prodava jejich veci.
O cem to tu je zase rec? Mate na mysli prebrouseni vacek kvuli poskozeni (ryhy a pod.) a nebo prebrouseni aby byly ostrejsi? Ja jen ze mam takovej pocit, ze zbrousit vacky aby byly ostrejsi (ve smyslu rychlejsiho otevreni ventilu, delsi doby otevreni a rychlejsiho zavreni) ani nejde - je potreba material na vacku pridat a ne ubrat.
asi na tom něco bude....I.C. píše:O cem to tu je zase rec? Mate na mysli prebrouseni vacek kvuli poskozeni (ryhy a pod.) a nebo prebrouseni aby byly ostrejsi? Ja jen ze mam takovej pocit, ze zbrousit vacky aby byly ostrejsi (ve smyslu rychlejsiho otevreni ventilu, delsi doby otevreni a rychlejsiho zavreni) ani nejde - je potreba material na vacku pridat a ne ubrat.
Ne kvůli rýhám, ale aby byly ostřejší. Mě všichni říkali že se brousí ne přidává.I.C. píše:O cem to tu je zase rec? Mate na mysli prebrouseni vacek kvuli poskozeni (ryhy a pod.) a nebo prebrouseni aby byly ostrejsi? Ja jen ze mam takovej pocit, ze zbrousit vacky aby byly ostrejsi (ve smyslu rychlejsiho otevreni ventilu, delsi doby otevreni a rychlejsiho zavreni) ani nejde - je potreba material na vacku pridat a ne ubrat.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
vono teoreticky když se nad tim zamyslíš,tak aby se ti rychlejc otevřeli ventili,tak potřebuješ ostrou vačku a tudíž by se alespoň myslim její vrchol měl zvětšit....Ritchma píše:Ne kvůli rýhám, ale aby byly ostřejší. Mě všichni říkali že se brousí ne přidává.I.C. píše:O cem to tu je zase rec? Mate na mysli prebrouseni vacek kvuli poskozeni (ryhy a pod.) a nebo prebrouseni aby byly ostrejsi? Ja jen ze mam takovej pocit, ze zbrousit vacky aby byly ostrejsi (ve smyslu rychlejsiho otevreni ventilu, delsi doby otevreni a rychlejsiho zavreni) ani nejde - je potreba material na vacku pridat a ne ubrat.
nebo v tom mám zmatek.....
Do určitýho stupně to jde jen broušením, moc ostrý vačky je pak potřeba dělat zakázkově celý nový.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No tak Ti to vsichni rikali blbe. Terminem "ostra vacka" se oznacuje vacka, ktera je ve skutecnosti tupejsi ve smyslu ostrosti hrany. "Ostra vacka" se to nazyva proto, ze to ma ostrejsi (strmejsi) nabeh pripadne i druhou stranu, to znamena, ze se ventil rychleji otevre a nasledne rychleji zavre a ta doba, co se usetri na otevirani a zavirani ventilu, se vyuzije na plneni/vyplach spalovaciho prostoru. S tim souvisi i to, ze ventil musi byt dostatecne lehkej, aby nemel moc velkou setrvacnost a ta vacka ho dokazala takhle rychle otevirat a taky bruzina musi byt dostatecne tvrda (a rychla), aby pak zase ten ventil dokazala zavrit tak rychle, jak rychle jde dolu vacka. Pokud se pak totiz ventil nestihne zavrit, probihaji exploze i mimo spalovaci prostor, tedy ve vyfukovych kanalech nebo jste hur v sacich kanalech. No proste operace s nazvem "naostreni vacek" je nesmyslRitchma píše:Ne kvůli rýhám, ale aby byly ostřejší. Mě všichni říkali že se brousí ne přidává.I.C. píše:O cem to tu je zase rec? Mate na mysli prebrouseni vacek kvuli poskozeni (ryhy a pod.) a nebo prebrouseni aby byly ostrejsi? Ja jen ze mam takovej pocit, ze zbrousit vacky aby byly ostrejsi (ve smyslu rychlejsiho otevreni ventilu, delsi doby otevreni a rychlejsiho zavreni) ani nejde - je potreba material na vacku pridat a ne ubrat.
Kua, jsem se nejak rozepsal :-/ ... Varovani: Jsem amater teoretik a autum vubec nerozumim!
A proto se udávají u vaček dvě hodnoty - úhel náběhu pro ventil sací a úhel pro ventil výfukový. Úpravou sacího prostě docílíte toho, že do válců se napustí o něco víc směsi. V tom je celá věda. Tvrdší pružiny jsou potřeba u "zvodnějších" vaček, základem je hlavně po vyměně vačky zkontrolovat předstih a ventilové vůle (pokud teda nemáte hydroštely), brácha lupnul do Favorita vačku 260° a pružiny originál stíhají naprosto bezproblémově.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Koukám, že I.C. se pěkně rozepsal.Ale je fakt že má ve všem absolutní pravdu.Někde od vás vemou origo vačky protihodnotou a vymění je za ostrý.Kdo sháníte vačky tak se koukněte spíš do Německa, vyjde to mnohem levnějš.Jinak firma 2MMotorsport je snad nejdražší z těch, kde jsem se ptal , třeba té ceně odpovídá kvalita???
tuner
Co sou to ty hydroštely?Beaver píše:A proto se udávají u vaček dvě hodnoty - úhel náběhu pro ventil sací a úhel pro ventil výfukový. Úpravou sacího prostě docílíte toho, že do válců se napustí o něco víc směsi. V tom je celá věda. Tvrdší pružiny jsou potřeba u "zvodnějších" vaček, základem je hlavně po vyměně vačky zkontrolovat předstih a ventilové vůle (pokud teda nemáte hydroštely), brácha lupnul do Favorita vačku 260° a pružiny originál stíhají naprosto bezproblémově.
Dobrý den,
můžeme Vám nabídnou sadu vaček od firmy dbilas v provedení hydro od
266 - do
278° a pro mechan. zdvihátka 296 a 304°.Nové stojí od 20869
Kč,přebroušení
stávajících stojí 15500 Kč.
Tohle je odpověď na můj dotaz na ostrý vačky schrick (maj na netu napsáno že nabízí komoplet sortiment schrick, ale tu mi nenabídli).
296° a 304° už mi příjde moc. 278° mi příjde akorát ale dát za to skoro 21tis je moc. Na žádný přebroušení nebo tak něco sem se neptal, takže upravit je na ostřejší asi zřejmě jde.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form