Ladění Megasquirt
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: 28 pro 2007 22:42
Ladění Megasquirt
Za dlouhých zimních večerů jsem narazil na netu na standalone megasquirt s konektorem napinovaným na origo kabeláž v mém autě, takže stačí vyhodit starou ŘJ a zapojit novou. Jde mi teď o to, jak je to s mapama. Na rovinu říkám, že tomu nijak extra nerozumím. Existuje v čechách někdo, kdo je schopný tuhle jednotku naladit? Asi to bude za pěknej balík a docela by mě ta cena zajímala. Asi to bude hodně individuální, tak alespoň přibližně.
Sice to teď není aktuální, ale pořád mi vrtá hlavou oturbení a "mechanický" věci mám v hlavě. Jen pořádně nerozumím řízení motoru a tak bych to nejspíš nechal na někom jiným.
Není to teď vůbec aktuální, řeším bydlení a ne auto, ale třeba se informace budou hodit i někomu dalšímu.
Sice to teď není aktuální, ale pořád mi vrtá hlavou oturbení a "mechanický" věci mám v hlavě. Jen pořádně nerozumím řízení motoru a tak bych to nejspíš nechal na někom jiným.
Není to teď vůbec aktuální, řeším bydlení a ne auto, ale třeba se informace budou hodit i někomu dalšímu.
Re: Ladění Megasquirt
co jsem zatím komunikoval s lidma používajícíma MSQ tak se shodli na jedné pro mne nepochopitelné cěci a to jsou diference v učinnosti map. POpíšu to jednoduše - nekdo má auto jako ty a to mu behá na MSQ - nahajes si tedy jeho funkční mapy a čekáš že vse bude OK, jenže opak je pravdou - v nekterých případech auto ani nenaskočí, nebo nebeží optimálne. Seženeš si tedy mapy z jiného ( opet stejného vozu) a třeba se ti na ne rozebehne, jenže když tu mapu nahraje ten co ti je dal poprvé opet mu to neběží. Není to u každého vozu ale procento techto "závad" je dost vysoké.Osobne mne to dost "vystrašilo" a heldal jsem jinou cestu. momentálne řeším dev ECU a sice Hlatech a Vipec. Vipec má tu užasnou vlastnost že dokáše "sestavit" mapu sám jen podle uživatele zadaných udaju ( samozřejem kalibrace atd ej stejen náročná jak u ostatních ).
není tak levný jako MsQ ( ale zase mnohem lépe vybaven a více "user friendly i pro "amatéra" ) ale ani tak drahy jako Haltech ( když víš na koho se obrátit ). Pokdu bdueš mít zájem hod mi do sz nejaké podrobnosti a rádse vyjádřím přímo k tvému vozu s kalulací Vipecu ( přístí týden jich pár obejdnáváme - mam prozatím neoficiální zastoupení pro CR dokud se neprodá urč množství kusu ).
není tak levný jako MsQ ( ale zase mnohem lépe vybaven a více "user friendly i pro "amatéra" ) ale ani tak drahy jako Haltech ( když víš na koho se obrátit ). Pokdu bdueš mít zájem hod mi do sz nejaké podrobnosti a rádse vyjádřím přímo k tvému vozu s kalulací Vipecu ( přístí týden jich pár obejdnáváme - mam prozatím neoficiální zastoupení pro CR dokud se neprodá urč množství kusu ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění Megasquirt
Idaho : a zkusenosti s 034 EFI asi nemas co ?
http://www.034motorsport.com/index.php? ... t9fs8pt1d4" onclick="window.open(this.href);return false;
sry za OT
http://www.034motorsport.com/index.php? ... t9fs8pt1d4" onclick="window.open(this.href);return false;
sry za OT
Audi Coupe Quattro
Re: Ladění Megasquirt
Tom_ píše:Idaho : a zkusenosti s 034 EFI asi nemas co ?
http://www.034motorsport.com/index.php? ... t9fs8pt1d4" onclick="window.open(this.href);return false;
sry za OT
písni sz užiateli Libor21 a prober to sním on studoval te jendotek furu ja jen tyhle dve ( resp tri )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ladění Megasquirt
myslim si ze lide co pouzivaji megasquirt tak to rozchodi aby to bezelo na jejic aute a jde se od toho, dulezity je si taky uvedomit ze vetsina cidel je treba v urcitem pracovnim bode klidne +-10% rozjetych, nacoz nevim jestli je megasquirt pripraven, jestli pouziva ten software klasickou sadu map - fail safe mysleno aby motor nejak jel z toho potom vykmocha provozni mapu a prida kratkodobe prizpusobeni a dlouhodobe prizpusobeni, ale pokud chces tak si ten soft do megasquirtu muzes dodelat sam
Re: Ladění Megasquirt
jak už tu bylo v mnoha tematech řeseno. MSQ funguje a slouží "v mezích" ale aby se to cloveku vyplatilo musí umet nejen vec kolemmotoru, map ale i ovládat elektroniku ( tím mylsím konstrukce ecu atd, jelikož dost často se stává že nejde MSQ oživit atd.. ) a potom ej to otazka tvorby map. mylsím že pokdu si budeš nekoho platit aby to udelal vyjde te ve finále levněji ten ViPec a i pro další upravy bude vhodnější jelikož je mnohem jednodušší a naučíš se rychle.. ( samozřejem to platí i o Haltechu , wolfu a dalších ) ale pro tim mám Vipec výhodu výborné obslužného SW, který ti v podsatet udelá dost práce za tebe....
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ladění Megasquirt
ten rozdil uz je v desitkach tisic korunIdaho píše:Vipec má tu užasnou vlastnost že dokáše "sestavit" mapu sám jen podle uživatele zadaných udaju ( samozřejem kalibrace atd ej stejen náročná jak u ostatních ).
není tak levný jako MsQ ( ale zase mnohem lépe vybaven a více "user friendly i pro "amatéra" ) ale ani tak drahy jako Haltech ( když víš na koho se obrátit )
"Idaho : a zkusenosti s 034 EFI asi nemas co ?
http://www.034motorsport.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;? ... t9fs8pt1d4
sry za OT"
to ti nestaci motorgreek ohledne zkusenosti? nekdo kdo zalozil nejznamejsi shop na svete ohledne "starsich" audi ma rozhodne duvod dealovat efi (tzn pro tebe jako delana ale za ty prachy )
2semysak: tusim ze novy msq2 pcb3 ma rychlejsi procesor nez Eckovy haltechy (jeste se podivam)
"jak už tu bylo v mnoha tematech řeseno. MSQ funguje a slouží "v mezích" ale aby se to cloveku vyplatilo musí umet nejen vec kolemmotoru, map ale i ovládat elektroniku ( tím mylsím konstrukce ecu atd, jelikož dost často se stává že nejde MSQ oživit atd.. ) a potom ej to otazka tvorby map. mylsím že pokdu si budeš nekoho platit aby to udelal vyjde te ve finále levněji ten ViPec a i pro další upravy bude vhodnější jelikož je mnohem jednodušší a naučíš se rychle.. ( samozřejem to platí i o Haltechu , wolfu a dalších ) ale pro tim mám Vipec výhodu výborné obslužného SW, který ti v podsatet udelá dost práce za tebe...."
-to je sice pravda ale "odmenou" je vice nez prizniva cena a uzivatelska podpora lidi na msefi foru
-tvorba neni zas tak slozita kdyz clovek nesetri na senzorech a kvalitni o2 wdb, dokonce uz je nekolik auto tune programu sice ne tak dokonalych jako u vipecu ale...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Ladění Megasquirt
uprimne receno, tyhle reseni co vychazeji z jakekoli DIY komunity vetsinou si ssebou nesou ruzne problemy, vychazejici z toho, ze ti lide jsou sice fanousci ale neco tomu chybi, bud znalosti, nebo spolehlivost, nebo takove to technicke zazemi. samozrejme ze se to muze vyvinou dobre, zalezi odkud se to vezme.
pokud de o procesor tak to nic neresi, vsechny LE jetronici a ty starsi ecu byli par klopnych obvodu, potom procesory opravdu rustikalni atd...
pokud de o procesor tak to nic neresi, vsechny LE jetronici a ty starsi ecu byli par klopnych obvodu, potom procesory opravdu rustikalni atd...
Re: Ladění Megasquirt
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Ladění Megasquirt
hezky řečeno u nás se říka Loisa z vesnice a u vás Joe
A teď k věci naladění stojí u nás cca 20 - 30tis s toho vyplívá že jaké koliv další ladění je finančně náročné proto já osobně bych zvolil jedno naldění profíkem a dlší mapu bych chtěl základní a postupně si ji sám vyladit protože při dalším vylepšení už budeš ovládat nastavení jednotky a jsi schopen si ji přizpůsobit sám a k tomu potřebuješ jednotku která je uživatelsky příjemná což dle všeho MSQ není...
A teď k věci naladění stojí u nás cca 20 - 30tis s toho vyplívá že jaké koliv další ladění je finančně náročné proto já osobně bych zvolil jedno naldění profíkem a dlší mapu bych chtěl základní a postupně si ji sám vyladit protože při dalším vylepšení už budeš ovládat nastavení jednotky a jsi schopen si ji přizpůsobit sám a k tomu potřebuješ jednotku která je uživatelsky příjemná což dle všeho MSQ není...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Ladění Megasquirt
co je podle tebe uzivatelsky prijemna?? myslim ze interface je zrovna u msq (napr megatunix) "uzivatelsky prijemnejsi" nez treba u DOSovskeho halteku E6kacka, ale treba si to myslel jinak, potom se hned necertielviiis píše:... která je uživatelsky příjemná což dle všeho MSQ není...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Ladění Megasquirt
Bohužel vycházim jen s informací... sám přemjšlím co koupím pro gt4 protože rozdíl výkonovej oproti sériové jednotce tak hrozně markantní až je to hnusný...tsin píše:co je podle tebe uzivatelsky prijemna?? myslim ze interface je zrovna u msq (napr megatunix) "uzivatelsky prijemnejsi" nez treba u DOSovskeho halteku E6kacka, ale treba si to myslel jinak, potom se hned necertielviiis píše:... která je uživatelsky příjemná což dle všeho MSQ není...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Ladění Megasquirt
potom bych mozna radsi pouzil, ze je pristupnejsi etc., nez prijemnejsi to podnecuje spis nejaky esteticnoelviiis píše:Bohužel vycházim jen s informací... sám přemjšlím co koupím pro gt4 protože rozdíl výkonovej oproti sériové jednotce tak hrozně markantní až je to hnusný...tsin píše:co je podle tebe uzivatelsky prijemna?? myslim ze interface je zrovna u msq (napr megatunix) "uzivatelsky prijemnejsi" nez treba u DOSovskeho halteku E6kacka, ale treba si to myslel jinak, potom se hned necertielviiis píše:... která je uživatelsky příjemná což dle všeho MSQ není...
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Ladění Megasquirt
tsin píše:ten rozdil uz je v desitkach tisic korunIdaho píše:Vipec má tu užasnou vlastnost že dokáše "sestavit" mapu sám jen podle uživatele zadaných udaju ( samozřejem kalibrace atd ej stejen náročná jak u ostatních ).
není tak levný jako MsQ ( ale zase mnohem lépe vybaven a více "user friendly i pro "amatéra" ) ale ani tak drahy jako Haltech ( když víš na koho se obrátit )
promin ale to ani náhodou .. MSQ složený cca 12tis CZK, montáž ( pokud to nebudeš delat sám ),a nastavení základních map cca 5-8tis. Nemluvě o tom že ten clovek ti nepředo "know-How" jak si delat mapy sám - resp když mubdueš koukat přes rameno moc se nenaučíš. - jsi na cca 20tis a to ješte počítej tak 3-6tis an řešení případných problému co mohou nastat.
Pokud to porovnám třeba s ViPecem kde díky jejich obslužnému SW ti základní mapy vytvoří v podstatě sáma doslova te vede za ručičku takže pokud nejsi uplný střevo tak si motor rozbehneš sám..
rozdíl tedy není v desítkách tisíc ( třeba pořízení Vipecu je otázkou max 20tis a troufám si říct že když umíš číst a víš co jsou pojmyjako "zdvih vaček", "objem motoru" atd tak si to rozebehenš sám a experimentovat už budeš taky sám, jelikož ti ten sw nwdovolí udelat extra velkou chybu... takže pokud by sisi nechával vipec instalovat tak za V44, při použití origo zapalování jsi max na 30-35tis..
takže shrnuto- rozdíl, i kdyby činil 15tis ( což v žádném případě nejsou desítky tisíc ) nepovažuji za tak obrovský pokud vím že ta ecu má širokou skálu uživatelé, dobré uživatelské a poradenské zázemí profesionálních "ladičů".
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ladění Megasquirt
uživatelská příjemnost nelze sorvnávat s E6K - a jeho dosovským klientem ketrý je zastaralý. zkus si stáhnou t klienta pro e6X který je o něčem jiném..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění Megasquirt
klolik otáček má tvůj motor? 7000/min? Jakou možnost zapisu datového pole nabízí MSQ? 12 polí,nemýlím li se? To je jedno pole pro 583ot/min. Myslíš,že motor v tomto rozmezí vystačí s jedním stejně dlouhým vstřikem a předstihem? Asi ano,ale o výkonu to nebude. 50% seriových ECU je odlaďena lepe než kam ty se dostaneš po půl roce s MSQ. Chceš to srovnávat s vipec,wolf,haltech atd které umožnují editaci datového pole paliva a předstihu po 50ot/min??????tsin píše: která je uživatelsky příjemná což dle všeho MSQ není...
co je podle tebe uzivatelsky prijemna?? myslim ze interface je zrovna u msq (napr megatunix) "uzivatelsky prijemnejsi" nez treba u DOSovskeho halteku E6kacka
potom bych mozna radsi pouzil, ze je pristupnejsi etc., nez prijemnejsi to podnecuje spis nejaky esteticno
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění Megasquirt
32bit procesor je plně dostačujíci pro potřeby ecu,hlavní je reakcní rychlost akčních členů. Tím nemyslím členy jednotky rychleho nasazenítsin píše: tusim ze novy msq2 pcb3 ma rychlejsi procesor nez Eckovy haltechy (jeste se podivam)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Ladění Megasquirt
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:58, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Ladění Megasquirt
to jaksi nebyl argument, to byla reakce na prispevek ktery na prvni pohle bral v uvahu "hezkost" toho ci ktereho interface, coz je uplne irelevantni.. proto jsem prave dal priklad ze ikdyz intrf. msq je na pohled hezci tak ma oproti jednomu z prvnich haltechu (e6k) nedostatky..Taboo píše:Co je to za absolutne nesmyslny argument? Haltech E6K pochazi z dob, kdy nejaky Megasquirt a jeho MegaTunix anebo MegaTune po mnoho let jeste ani neexistovaly. V te dobe take bylo pouziti DOS tim nejlepsim resenim kvuli nestabilite Windows 95/98 a fakt, ze mnoho lidi pouziva tu starou E6K verzi dodnes svedci o jeji kvalite. Kdyz uz chces porovnavat Megasquirt k Haltechu, aspon porovnavej jejich verze ve stejnem casovem obdobi (roce). V soucasne dobe to u Haltechu predstavuje E6X verzi a HalwinX software, ktere dokaze pouzit i s E6K mapy.tsin píše:myslim ze interface je zrovna u msq (napr megatunix) "uzivatelsky prijemnejsi" nez treba u DOSovskeho halteku E6kacka
nikdo se s vami nehada, ze msq je uplne jinde nez renomovane znacky
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Ladění Megasquirt
user friendly - neboli uživatelskýy příjemný nemá nic společného s "hezkostí" jak jsi myslel, označuje to systém který je česky řečeno "blbuvzdorný" a jendoduchý a ovládání. S tím že by tam byli ružoví koníčci a kytičky nakresléné kolem rámu okna nebp jakýmikoliv dalšími estetickými upravami to nemá nic společného. Mnohe DOS aplikací dokáže být více "user friendly" než aplikace pro Wokna která delal pitomec
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ladění Megasquirt
umim slozeny novy msq s innov. 02 wdb., 3 coolant sz., mapem za nizsi cenu co jsi psal, zakladni nastaveni map?? kdyz nekdo jde do msq tak si to udela sam, s kvalitnimi cidli to neni zas takovy problem..Idaho píše: promin ale to ani náhodou .. MSQ složený cca 12tis CZK, montáž ( pokud to nebudeš delat sám ),a nastavení základních map cca 5-8tis. Nemluvě o tom že ten clovek ti nepředo "know-How" jak si delat mapy sám - resp když mubdueš koukat přes rameno moc se nenaučíš. - jsi na cca 20tis a to ješte počítej tak 3-6tis an řešení případných problému co mohou nastat.
Pokud to porovnám třeba s ViPecem kde díky jejich obslužnému SW ti základní mapy vytvoří v podstatě sáma doslova te vede za ručičku takže pokud nejsi uplný střevo tak si motor rozbehneš sám..
rozdíl tedy není v desítkách tisíc ( třeba pořízení Vipecu je otázkou max 20tis a troufám si říct že když umíš číst a víš co jsou pojmyjako "zdvih vaček", "objem motoru" atd tak si to rozebehenš sám a experimentovat už budeš taky sám, jelikož ti ten sw nwdovolí udelat extra velkou chybu... takže pokud by sisi nechával vipec instalovat tak za V44, při použití origo zapalování jsi max na 30-35tis..
takže shrnuto- rozdíl, i kdyby činil 15tis ( což v žádném případě nejsou desítky tisíc ) nepovažuji za tak obrovský pokud vím že ta ecu má širokou skálu uživatelé, dobré uživatelské a poradenské zázemí profesionálních "ladičů".
v44 sem mel nabidku za 1400dol bes senzoru (jiste budes umet levnejsi ptz se v tom pohybujes..) to je podle me rozdil, podstatnej..
i tvych 15tis je pro me docela markantni rozdil (15 uz je desitky ) s mymi vypocty je rozdil jeste vyssi..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ladění Megasquirt
promiň,ale obhajuješ tady něco co ve většině případů nedosahuje úrovně originální jednotky. Nejdřív argumentujes procesorem,potom sw,a teď nastavením. Úplný nesmysl. Vždyť základní sw umí pouze alfa n řízení,tedy otáčky vs poloha škrtici klapky s korekci dle teploty motoru. Datové pole se zápisem 12x12. Co s tím chceš vymýšlet? To možná stačí pro mizerné nastavení motoru škody 120. Na začátku bude směs bohatá a k dalšímu poli už bude chudá a to nemluvím o tom když do toho zacneš motor foukat. Máš dvě možnosti,držet motor pod bohatou směsí což není dvakrát rozumné nebo jít na hranici detonací a vysoké teploty a propalit pisty. Cena motoru který takto odděláš bude daleko vyšší než rozdíl původní pořizovací ceny. Tahle debata vážně nemá žádný smysl. Přirovnal bych tu jednotku k hypermarketu před otevřením. Zboží má sice v nabídce ale čeká na to až mu ho dodavatel dodá. Taboo má naprostou pravdu. Joe z vedlejší vesnice ladic k pohledánítsin píše:
umim slozeny novy msq s innov. 02 wdb., 3 coolant sz., mapem za nizsi cenu co jsi psal, zakladni nastaveni map?? kdyz nekdo jde do msq tak si to udela sam, s kvalitnimi cidli to neni zas takovy problem..
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 17 led 2009 02:47, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Ladění Megasquirt
ano ale o tom to , problémys oživením koupených složených MSQ ( pokud se v tom pohybuješ tak víš že jsou toho plná fora ) a jak psal Taboo, ne každej je zdatnej ( nebo aleposn prumernej ) elektrotechnik aby si to rozchodiol sám a a pokud ano tak zase není totalne zdatnej v lazení .. tak jako tak na jendu z tech dvou vecí si bude muset zaplatit profíka .. profík bude stát dost peněz.
o tom je třeba Vipec.. základní nastavení si udelá sám a tu jendotkurozebehenš i bez hlubokch zanleostí lazení. Já si troufám říci že základní lazení trosku chápu a aMSQ byl pro mne španelská vesnice halvne kvuli programování vstupu atd čemu vubece erozumím. Pokud ty zvládáš obojí , smekám před tebou ale pochop že takových lidí je sakra málo. Když ty budeš pro nekoho delat MSQ tak si to taky necháš zaplatit a nebudes to mít ani zdaleka za cenu jakousi to udeláš pro sebe.
Jinka nevím kterej šílenec ti nabízel V44 bez senzoru za 1400dolaru když ofiko cena V44s map senzorem, cidlem teploty vzduchu atd je tesne pod 1000USD a to mluvím o veřejné cene za jakou to dostaneš od kohokoliv..
( jen tak pro detail osobne prodávám V44 s touto sadou čidel čidel za cenu podstatne nižší ( bohužel ji nemohu veřejne prezentovat kvuli dohode s sodavatelem ale komukoliv ji kdykoliv rád sdelím po SZ.
Předpokládám že tvuj dovoz MSQ je bez cla a DPH , což já si bohužel u Vipecu nemohu dovolit narozdíl od Haltechu který je jeste dražší než Vipec ale itak vychází na 21tis czk vč MAP a IAT
o tom je třeba Vipec.. základní nastavení si udelá sám a tu jendotkurozebehenš i bez hlubokch zanleostí lazení. Já si troufám říci že základní lazení trosku chápu a aMSQ byl pro mne španelská vesnice halvne kvuli programování vstupu atd čemu vubece erozumím. Pokud ty zvládáš obojí , smekám před tebou ale pochop že takových lidí je sakra málo. Když ty budeš pro nekoho delat MSQ tak si to taky necháš zaplatit a nebudes to mít ani zdaleka za cenu jakousi to udeláš pro sebe.
Jinka nevím kterej šílenec ti nabízel V44 bez senzoru za 1400dolaru když ofiko cena V44s map senzorem, cidlem teploty vzduchu atd je tesne pod 1000USD a to mluvím o veřejné cene za jakou to dostaneš od kohokoliv..
( jen tak pro detail osobne prodávám V44 s touto sadou čidel čidel za cenu podstatne nižší ( bohužel ji nemohu veřejne prezentovat kvuli dohode s sodavatelem ale komukoliv ji kdykoliv rád sdelím po SZ.
Předpokládám že tvuj dovoz MSQ je bez cla a DPH , což já si bohužel u Vipecu nemohu dovolit narozdíl od Haltechu který je jeste dražší než Vipec ale itak vychází na 21tis czk vč MAP a IAT
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ladění Megasquirt
edit sakra odeslalo se to 3x
rozdíly mezi MSQ a "profi" ecu se tu už řešili x-krát.kod je rád kutil a chce sio rozbehat MSQ aby videl co sev motoru dejej - je to jeho jasná volba, pokud chce nekdo profi stroj pro drag dráhu nebo skutečne plné využití motoru s jemným odladením, bohužel mu MSQ nebude plně vyhovovat..
rozdíly mezi MSQ a "profi" ecu se tu už řešili x-krát.kod je rád kutil a chce sio rozbehat MSQ aby videl co sev motoru dejej - je to jeho jasná volba, pokud chce nekdo profi stroj pro drag dráhu nebo skutečne plné využití motoru s jemným odladením, bohužel mu MSQ nebude plně vyhovovat..
Naposledy upravil(a) Idaho dne 16 led 2009 23:14, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Ladění Megasquirt
presne takIdaho píše:edit sakra odeslalo se to 3x
rozdíly mezi MSQ a "profi" ecu se tu už řešili x-krát.kod je rád kutil a chce sio rozbehat MSQ aby videl co sev motoru dejej - je to jeho jasná volba, pokud chce nekdo profi stroj pro drag dráhu nebo skutečne plné využití motoru s jemným odladením, bohužel mu MSQ nebude plně vyhovovat..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6