Odlečený setrvačník a turbo motor
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Odlečený setrvačník a turbo motor
Má smysl odlehčovat setrvačník na auto co má 300ps? Navíc to asi není úplně profesionální, je to od jednoho člověka co to dělá, ale už jich zas pár jezdí a asi si nikdo nestěžoval. Kdyžtak jaký jsou + a - toho? Že to pujde rychleji do otáček je mi jasný, ale jestli to nemá nějaký nevýhody. A jak to vyvážit? Jestli dobře chápu stačí vyvážit samotný setrvačník?
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
+ točí se méně hmoty, ale celkově to není o moc míň
- točí se méně hmoty ( Rozjezdy a chod motoru jsou horší)
- ubrání materiálu na orig. setrváku není ideální
Já bych do toho nešel. Nic ti to zázadního nepřidá. Jen můžou nastat problémy. Nevím ale o jaký motor jde.
- točí se méně hmoty ( Rozjezdy a chod motoru jsou horší)
- ubrání materiálu na orig. setrváku není ideální
Já bych do toho nešel. Nic ti to zázadního nepřidá. Jen můžou nastat problémy. Nevím ale o jaký motor jde.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:37, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
ze seriového bych neubíral,na netu je spousta fotek rozsekaných nohou
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
ukablázen píše:ze seriového bych neubíral,na netu je spousta fotek rozsekaných nohou
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
já to na svém udělal a spokojenost
setrvák z 13ti kg na 6,5
kardan z 12,5 kg na 6
ojnice a písty dohromady přes půl kila
řemenice - 3kg
a i kdyby to objektivně znamenalo na 400m +- 0,1sec, tak subjektivně na srdci je to znát velmi
setrvák z 13ti kg na 6,5
kardan z 12,5 kg na 6
ojnice a písty dohromady přes půl kila
řemenice - 3kg
a i kdyby to objektivně znamenalo na 400m +- 0,1sec, tak subjektivně na srdci je to znát velmi
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Ty meziplyny, to je pak nádhera.Navíc máš pocit že ten motor opravdu jede (škoda že je to jen pocit) velice nákladná úprava (poctivá) za minimální výsledek
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Jo už jsem našel na jiném místě tady na foru kde popisuješ, že si myslíš, je to zbytečné a proč. To jsem pochopil.Taboo píše: Do otacek to pujde rychleji pouze v neutralu anebo s vypnutou spojkou. Jinak akcelerujes celou hmotu vozu.
Akorát mi nejsou jasný 2 věci:
1) proč teda většina renomovaných úpravců odlehčené setrvačníky nabízí? Dokonce i v továrních plánech na rally auto od Škoda motorsport je výkres jak odlehčit setrvačník.
2) ty jsi zkoušel odlehčit setrvačník a před i po namontování změřit zrychlení a nezlepšilo se ani o 0.1s? V tom případě už by bylo jasno provždy.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
kámoš na 1.6 motoru se 100PS odlehčil o 3kg... na výsledku sprintu se to vůbec nepodepsalo, jen volnoběh měl nižšší..
jinak googluj a najdeš..
http://www.youtube.com/watch?v=ZhLDAc_H-xc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufN ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
osobně sem viděl přistát zbytky odlehčenýho setrváku necelej metr od traťovýho komisaře...a pokud ten setrvačník nebude z nějaký lepší oceli (čatso to bejvá křehkej odlitek) tak do odlehčování nepujdu..
jinak googluj a najdeš..
http://www.youtube.com/watch?v=ZhLDAc_H-xc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=QSFA0ufN ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
osobně sem viděl přistát zbytky odlehčenýho setrváku necelej metr od traťovýho komisaře...a pokud ten setrvačník nebude z nějaký lepší oceli (čatso to bejvá křehkej odlitek) tak do odlehčování nepujdu..
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:38, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Taboo opet technicka otazka, nevim jestli na to nebude lepsi zalozit nove tema, ale muzes se trosku rozepsat o tom chlazeni bellhousing ? Nejake fotky realizace? Asi to musi byt nejak pres prepazky aby se tam nedostala voda ne? Co prach a necistoty? nevadi to spojce? Nebo tam dat nejaky filtr? Dekuju
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
predelaval sem u sveho Escorta motor.. puvodni CVH 1,6 8v turbo s mechanickym vstrikovaním (132hp) jsem vymenil za novejsi Zetec 1,8 16v s elektronickym vstrikovanim (130hp), ale aby mi sedel na prevodovku musel sem pouzit setrvacnik z CVH verze s elektronickym vstrikovanim kvuli cidlu polohy klikove hridele a ten byl skoro polovicni vahy nez original Zetecovej.. takze mam na motoru v podstate seriove vyrabenej ale asi o tu tretinu lehci setrvacnik.. auto je pojizdny celkem normalne, otacky jdou pri volnobehu rychle nahoru ale pri jizde to nema na nic vliv.. ale pri studenym motoru to hur drzi volnobeh a ma to tendence zdechat
ale casem me ceka dokonceni turba a megasquirtu kterej by mel volnobeh vyresit
pokud bych nemusel puvodni setrvacnik menit tak bych to nedelal
ale casem me ceka dokonceni turba a megasquirtu kterej by mel volnobeh vyresit
pokud bych nemusel puvodni setrvacnik menit tak bych to nedelal
Naposledy upravil(a) mariS dne 15 črc 2009 14:19, celkem upraveno 1 x.
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:38, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
Ahoj Taboo.
Prosímtě,nenapsal by jsi mi jak těžký samotný setrvačník z CrMo stačí či funguje na aplikaci Evo 8 s performancí 530PS/700Nm.
Předem Ti moc děkuji.
Prosímtě,nenapsal by jsi mi jak těžký samotný setrvačník z CrMo stačí či funguje na aplikaci Evo 8 s performancí 530PS/700Nm.
Předem Ti moc děkuji.
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Odlečený setrvačník a turbo motor
taboo diky..kdyz pak budou fotky tak dej vedet
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98