
s těmito najetými kilometry

no a pak mi trošku ruplo v bedně






poté jsem byl zase velmi spokojen a nic se nedělo.
Jenže jednoho dne se mi přestal líbit zvuk vydávající origo reproduktory tak byly po konzultaci objednány Přední komponentní Pioneer a zadní koaxiály Pioneer(momentálně jsou k slyšení a vidění u n3oklana)
Jenže jednoho dne jsem se po ježdění na 15" discích a pneu 195/65 R15 měl plné zuby tak jsem objednal 17" disky Dotz Shriken a šlupičky Nankang Ultra Sport NS-II
a výsledně to dopadlo asi nějak takhle

Pak se zase jezdilo a jezdilo a jezdilo a jednoho krásného dne mi bývalá přítelkyně odřela bok a po třetím přilepení mi stejně lišta na dveřích nedržela tak jsem je všechny strhal a otvory po držácích zavařil, zakitoval a zastříkl plničem




A s touto kit kár verzí jsem jezdil dodnes.....

Taky byl čas a chuť a trošku jsem si pohrál s motorovým prostorem

a trošku recesivní šachovnici na prostoru pro rezervu



No a vyvstala první vážná závada: podpálenej ventil na čtvrtý válci tak se nechala udělat hlava(ventily, gufírka, atd atd)
Jenže pak nastal den kdy sem se setkal přední částí vozu s náklaďákem, naštěstí to odnesl jen nárazník s blatníkem a světlo mělo utržené držáky...

a v pátek jsem dostal osudnou ránu při zastavení na přechodu a pomalé rozjetí


tak začalo trochu rozebírání a rozprodávání, jelikož měli obě zadní lampy utrhané držáky a jedna přední taky tak jsem je i s xenony prodal a namontoval origo
a takhle mi tedy v garáži

No v poslední době jsem se trochu hnul snad brzo dorazí
zadní víko

zadní nárazník

a zadní lampy

Všechny díly jsou z vozu r.v. 2001 takže po faceliftu, takže hezcí a i s modernějšími tvary
no a můj cíl do budoucna:
1: blízká budoucnost - A - srovnání kastle nasazení na celé auto díly faceliftovanýho modelu
B - výměna pístních kroužků když už je udělaná hlava tak ať je motor v cajku
vzdálená budoucnost: Dosáhnout podobného vzhledu jako je tato kráska jen s rozdílem kol 19" je už moc
