kamarad si vyhlidnul pekny bmw 520 a moc ho chce, ale to auto ma velkej problem a to zadni nahon. Ten je nebezbecnej, v zime se musi auto zavirat do garaze a podobne problemy. u bmw je taky moznost x drive 4krat4, ale 4krat4 ma zase zvysenou spotrebu phm.
takze, te k problemu. protoze je do toho modelu zamilovanej, tak zvazujeme upravu. a to koupi 520 a k tomu sehnat xdrive z jineho kusu a instalovat ho do zakoupeneho vozu a odpojit nejakym zpusobem nahon na zadek, aby byla z auta predokolka a melo tim padem idealni jizdni vlastnosti,zvysenou pasivni bezpecnost a nizsi spotrebu nez 4krat4. jak to odpojeni uskutecnit? dekuji
bmw rada
Moderátor: Idaho
Re: bmw rada
Jdeš na to úplně špatně, jednodušší bude naučit ten motor točit opačně a tím získat 5rychlostí dozadu, pak už jen otočíš sedačku a těch pár zbytečností jako je volant, pedály zrcátka atd... Za nějakou malou úplatu bych byl možná schopen udělat projekt... 

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: bmw rada
by melo jit, predelat prevodovku aby to furt posilala na predni kardan a zadni dat pryc
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1" onclick="window.open(this.href);return false;
máš plnou tašku jó máš?
Re: bmw rada
převodovku dopředu, motor pod palubku
zadní náhon odpojit
a je to
nebo ať si koupí felicii, ta to má v základu
pár samolepek BMW X na správné místo a nikdo to ani nepozná
zadní náhon odpojit
a je to
nebo ať si koupí felicii, ta to má v základu
pár samolepek BMW X na správné místo a nikdo to ani nepozná

vzdělání není zárukou inteligence
Re: bmw rada
Teda takhle jsem se dlouho nepobavil
Za prvý myslím,že ix se dělala jen 525,to znamená,že už rozdíl na povinným ho zruinuje.(jestli se bavíme o e34?,ale 520ix podle mě neexistuje vůbec žádná)
Co se spotřeby týče,mám zkušenost s V8 4x4,i když pravda od MB a kde je to znát nejvíc,je asi město a ani tam to nebude nijak výrazný.Např. na dálku jsem jel i do 10ti.
Pokud si to myslel vážně,koupil bych co nejpůvodnější 525ix a zbylý peníze bych dal do přestavby na LPG,vyjde to podobně,bude to bez nervů a nakonec se to vrátí.

Za prvý myslím,že ix se dělala jen 525,to znamená,že už rozdíl na povinným ho zruinuje.(jestli se bavíme o e34?,ale 520ix podle mě neexistuje vůbec žádná)
Co se spotřeby týče,mám zkušenost s V8 4x4,i když pravda od MB a kde je to znát nejvíc,je asi město a ani tam to nebude nijak výrazný.Např. na dálku jsem jel i do 10ti.
Pokud si to myslel vážně,koupil bych co nejpůvodnější 525ix a zbylý peníze bych dal do přestavby na LPG,vyjde to podobně,bude to bez nervů a nakonec se to vrátí.
Re: bmw rada
to bleach: proč neudělat něco co ještě nikdo nedělal
Od toho je tuning tuningem ne 
známej má 520tku a jezdí s ní celou zimu no problémo - z každé jízdy je unešen a pný dojmů


známej má 520tku a jezdí s ní celou zimu no problémo - z každé jízdy je unešen a pný dojmů