
1. Černá Meggi: Přední optika černá devil eyes, 3x xenony, zadní čirá chrom, zahlazené zámky, prolisy, anténa, prahy, 17" kola, lízátko z Seat Cordoba, vpředu kotouče 280mm, vzadu kotoučová náprava ze Scénica, sport. pružiny atd. a v současnosti prošla zahlazením linek i nárazníků, nápisů, odstraněním křídla, zadní lemy z Golf mk3 navázaný na prahy, originální zadní nárazník vlastní výroby. Kapotu s karbonovým polepem nahradí černá koženka, která se usadí i na střechu, zbytek opět černý celolak.
2. Modrá Meggi: Taky devil eyes ale v chromu s předělanýma LED, zadní čirá chrom, lízátko z Seat Cordoba, sport. pružiny, přečalouněný interiér, 17" kola Tomasson TN1, odstavená od zimy 2009, kdy do ní nacouvala jedna slečna. Od tý doby komplet zahlazení (zámky, prolisy, anténa, odstřikovač), přední i zadní rozšířené lemy taky původem Golf dotažený na prahy, zavařená a zahlazená střecha, zadní kotoučová náprava Scénic, zadní nárazník momentálně stále ve vývoji. Finále bude celolak modrá RS.
3. Vínová Meggi: Zadní upravená světla z novější verze, vpředu vlastní úprava origo světel z hatchbacka- zevnitř zatmavené rámečky, 15" kola Platin po renovaci, sport. pružiny, sport. výfuk Ulter, kapota v krémové kožence. Chystá se komplet zahlazení prolisů i nárazníků, kromě střechy, vyhození křídla i mlhovek - kompletní zahlazení předního nárazníku. Koženku vyměnit za tmavší a přetáhnout ji i přes střechu plus celolak (pokud vše vyjde, tak ipanema z palety Audi). A nová kola 16".
Každopádně hlavní dříč a nejzkušenější je právě majitel toho černýho. Já tu budu postupně přidávat práce naší kompletní trojky, protože se minimálně snažíme ke všemu přiložit ruku k dílu všichni.