Převoz Supry MKIII
Převoz Supry MKIII
Vždy jsem chtěl koupit Toyotu Supra, ale pak zvítězil rozum a koupil jsem si něco jiného. Po několika letech přemýšlení o tomto bomba autě se mi naskytla příležitost, jel jsem po Litoměřicích a najednou koukám a stojí tam Supra. Okamžitě jsem zajel k ní a asi 30 min jsem ji okukoval. Byla v dost špatném stavu. Rozhodl jsem se dát za stěrač lísteček, že bych měl o to auto zájem. Netrvalo dlouho a její majitel se mi ozval, řekl, že by jí chtěl prodat, ale až za pár měsíců a že by chtěl za ní 75 000Kč, to mě dost odradilo, její stav byl hrozný (už 3 roky s ní nikdo nejezdil). Tak jsem kontaktoval Beavera a požádal ho, zda nezná někoho, kdo má MKIII a mohl by se přijet podívat do LTM a poradit mi. Dal mi kontakt na Armadilla, ten mi ochotně pomohl a navíc mi nabídnul svou Supru, která je v podstatně lepším stavu a jen za 70 000Kč.
Ale bohužel jí měl v opravně (vada motoru) a tak jsem čekal měsíc, pak dva než mu jí opraví. Ani mu nedokázali říct co s ní má. Tak jsme se domluvili, že mi jí dá neopravenou a sleví mi z ceny.
Tak jsme zajeli do opravny a chtěli jí vidět. Majitel opravny byl bulhar a vymlouval se, že ta Supra stojí jinde a že mu bude trvat min 2 hod než jí přiveze. To se mi už zdálo divné. A navíc jsem neměl tolik času. Po domluvě jsme dostali pochybnou adresu, kde ta Supra stojí a instrukce, že se tam s nikým nemáme bavit.
Rozjeli jsme se hledat tu adresu, po hodině hledání jsme volali bulharovi, že to nemůžeme najít.
Já i Armadillo už jsme z toho všeho měli divný pocit, ale to NEJ nás ještě čekalo
Znova tu ulici popsal a po dalších 15 minutách jsme našli další opravnu a znova bulhari. S nikým jsme nemluvili, nikdo tam taky nebyl J a šli jsme celým areálem a úplně vzadu stála špinava Supra. Oba jsme byli rádi, že jsme to našli a že tam vůbec je v celku
Bohužel jsme neměli klíčky a tak já jakožto kupujíci jsem viděl jen ¾ roku nepojízdné auto. Kouknul jsem přes okýnka dovnitř, interiér byl goood. Kastle na tom byla podstatně hůř. Ale co mě potěšilo, že byla alespoň otevřená haupna (zajímalo by mě jak dlouho ), tak jsme jí zvedli a koukáme na motor. (fotíme alespoň mobilem) V tom se přihnal rozzuřený bulhar a začal na nás řvát co tam děláme (těžké něco vysvětlit, když s nikým nemáte mluvit) , tak jsme řekli, že to máme dovolené od toho druhého bulhara, on že to jméno nezná a že máme vypadnout (už tam byli další dva nejspíš bulhaři-nemluvili)
Stále na nás řval, to už Armadillo nevydržel a řekl, že je to jeho auto. Na to bulhar začal řvat, kdy už to auto zmizí. Řekl jsem, že do konce týdne. A odešli jsme. Takže jsem koupil auto, ve kterém jsem ani nikdy nejel a ani neseděl
Když už jsem se domluvili, že nám auto alespoň převezou do druhé opravny (tam kde bylo původně), tak první den to bulhaři nestihli. Druhý den to stihli, ale stálo venku (to jsem ja nevěděl) sháněl jsem nějaký odtah. Ale zrovna nikdo nic nesehnal. Tak jsem volal, že si pro auto zajedeme příští týden a oni, že stojí venku a že je to pochybná čtvrť(bodeť ne, když tam jsou bulhaři) a že je dost možný, že to auto tam přes noc nevydrží.
Tak jsem volal Supristovi, který mi celou dobu ochotně pomáhal něco sehnat. Za 30 minut mi řekl, že auto má a ať přijedu do Lípy. Okamžitě jsem vyrazil, nabral jsem mou přítelkyni a v sedum jsme byli v Lípě (a v půl osmé jsme měli byt v Praze) To jsme nestihali, zavolal jsem Armadillovi ať zajede do te opravny a vezme kličky od auta.
My jsme vyrazili k auto, kterým se měla Supra odtahnout (stále jsem nevěděl co je to za auto), přijeli jsme na parkoviště a ja uviděl čím to potáhnem, nevěřil jsem svým očím…. Mitshubishi Colt 1.3 . Byl jsem hooodně skeptický, ale co se dalo dělat. Vyrazili jsem do Prahy. V rukou Supristy jel Mišák jako ďábel, ale u Prahy si Suprista vzpoměl, že jsme nachali v Lípě lano na odtah a i náhradní baterku aby nas bylo vidět (bylo jasný, že v Supře bude baterka KO). Lano jsme koupili u benzínky a jelo se dál. Bylo 20:30, když jsme byli v PHA.
Ale zase problém, zabloudili jsme. Než jsme se dostali na místo bylo 21:30.
Všichni jsem se šli podívat na Supřicku. Než jsme se pokochali a zapřáhli jí, tak bylo 22:00. Já sed za volant neosvětlené Supry a Suprista a má přítelkyně jako navigátor po severních Čechách do Mišáka.
Cesta byla naplánovaná po dálnici do Lovosic a pak k mé babičce na zahradu. Celkem to je asi 70km
První rozjezd, kupodivu jsme se rozjeli dobře J Po 200m se ve vedlejším pruhu objevili policajti (menší detajl byl, že zrovna probíhala akce KryštovJ) Ještě v PHA svitili pouliční lampy, tak jsem viděl do auta těch poldů, z prvu divně koukali a jeli podél mě, pak zakroutili hlavami, mavli rukou a dobočili v levo Díky pánové
Pak jsem se dostali na dálnící a vyrazili vstříct domovu. Mišák jel jako drak, po dálnici jsme předjeli i kamión. Po rovinkách jsme se řítili i 120km/h do kopcu 80km/h. Občas se nějaké auto nalepilo na mě a chvilku nas asi pozorovali (by mě zajímalo, co se jim honilo hlavou ) pak taky občas na nás někdo bliknul.
Ale najednou v dálce vidím blikat světla (modré světla), v tu chvíli jsem si říkal, že je to v …. , blížili jsme se k poldum, kteří měli na dálnici asi zátach. Ale kupodivu jsme v pohodě projeli kolem nich (si říkam, že mé auto asi neviděli J) Hurááá, projeli jsem a pak už jen klidná cesta domu. Ke konci už jsem viděl jen světla Mišáka, který mě tahnul. Byl jsem už z toho uplně vyřízenej. Radoval jsem se, když jsme sjeli z dálnice a čekalo nás už jen 10km. Ty jsme ujeli taky v pohodě. Dorazili jsme k mé babičce, strčili Supru za vrata a vyrazili zpět do Lípy.
Když už Mišák netáhl skoro 2tunové auto, tak se změnil opět v dábla v Lípě jsme byli za 30minut. Ja přesed do mého Nissana a vyrazil zpět k domovu. Užíval jsem si pomalou jízdu, cesta mi trvala 45minut a když jsem dorazil domu, byla 1:30minut ráno
Úplně vyřízenej jsem padnul do postele a v 6 ráno vstával.
Byl to pořádný zážitek, který dopadl naštěstí dobře.
Info o technickych parametrech:
Je to Toyota Supra MKIII z roku 1989, svycarska verze, motor ma obsah 3.0 preplnovany turbickem-oznaceni 7M-GTE. Vykon v zakladu je 235koni, ja bych to mel mit chipovany na 270koni (ale to neni potvrzene a ja tomu moc neverim, stare Supry se pry nedaj chipovat)
- Zrychleni na 100km/h to ma pri 235konich za 6,3s.
- Max vykon je pri 6000ot (podle technicaku, osobne si myslim, ze to je nekde kolem 5500ot)
- Tocivej moment 350Nm.
- Je to radovej 6valec 24ventilu.
- Hmotnost 1610Kg.
- Spotreba by mela byt do 15l na 100km, ale uz jsem jezdil se Suprou ktera zrala 19l pri klidne jizde.
Bohuzel je to automat, ale jiz mam zakoupenou manualni prevodovku:-)
Kola - Borbet R16 v predu 205/50 vzadu 225/50
Auto je plne v elektrice, Tempomat, nafukovaci bocnice sedacky u ridice.
V kufru uz moc mista neni, je tam basova tuba a CD menic.
Chystane upravy:
az to dam dohromady (odhalim proc to nechce startovat), tak se pustim do snizeni auta (pruziny o 35mm kratsi, nizkoprofilove pneu), jiny lak (barva bude jina, bohuzel nevim jeste jaka)
chci dokoupit par meraku (teplota oleje a tlak turba-ten co tam je ma prilis maly rozsah) k tomu musim koupit Boost controler.
Zatim jen zvetsim plnici tlak turba dostanu se max na 300koni a pak budu premejslet jak dal
Přeju všem, co převážej, nebo spíš budou někdy převážet nepojízdný auto aby měli taky takový štěstí jako my
Fray
PS: Děkuju Supristovi, Armadillovi a taky mé přítelkyni Bohunce, která to s náma všechno absolvovala
Díky Vám!
Naposledy upravil(a) milosh dne 28 dub 2005 08:11, celkem upraveno 9 x.
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tot otazka...Martin_534 píše:článek je to pěknej, štěstí uplně neuvěřitelný, ale nějak mi přijde, že to sem nepatří ...
Myslim ze az sem jeste dopise autor technicke info o aute, tak to bude vic OK. Ale lepsi aspon takovy clanek, nez jen sepsany upravy pod sebou a zadna vomacka k tomu
A pokud se to nekomu nelibi, tak muze napsat taky svoji recenzi.
Dalsi clanecek uz bude zase plnohodnotna recenze na jednu zajimavou karku a konecne se po 3 clancich presuneme z Asie k nam do Evropy, rekl bych skoro za hranice nasi republiky
Super, přeju hoodně štěstí
Super zážitek, mám podobný - 5 měsícu jsme měl u mechaniak auto na opravu ( moje CD7 ) až jsme se naštval, sehnal vlastní motor jinde ( cca 3 měsíce ) a když jsme mu ho dovezl ,řekl že má moc práce, když jsem vydržel čekat třičtvrtě roku tak s eměsíc nezblázním.. Večer jsme seděli s kamošem u pivka ( on pivko, ja JB ) aměli silácké řeči. Nakonec jsem sedl k internetu ( cca 3 hod ráno ), stáhnul z webu dílenskej manuál a "konzultovali jsme ho opet na lihovinami. a posléze jsme s eodebrali do 5 km vzdálené vesnice ( pěšky ) kde na dvoře CD7 stála..
V cca 8:00 jsme se probrali na záchytce ( soused mechanika na nás zavolal policii ) a byli rozhodnuti. Jakmile nás pustili vzali jsme lano a RAPIDA a jeli si pro hondičku. Tam jsme byli v šoku, protože v podnapilém stavu a ve tmě jsme si nevšimli v jakém stavu H je.. Hruza. Odtáhli jsme ho ke mě do dílny, otevřeli lahev JB a koukali jsme s Hondou " z očí do očí ". nakonec jsme se na to vrhli. Uběhli cca tři dny s minimem spánku a Honda vyjela z garáže. Hned první testovací jízda a stopla nás hlídka policie- Kde máme kapotu?? v dílně, auto se opravuje, hmm, kde je SPZ? ..v dílně... hmm jak to že to má propadlou STK ( cca měsíc, auto bylo nepojízdné nedala se azřídit.. ) hmm propadlá.. hmm.. tak to máte za 200 a až bude hotová, přivezte ji ukázat k nám na dopravku
Díky hoši...
Takže držím palce at s eti vše daří a ničeho s eneboj, do všeho se vklidu a s rozvahou pust...
V cca 8:00 jsme se probrali na záchytce ( soused mechanika na nás zavolal policii ) a byli rozhodnuti. Jakmile nás pustili vzali jsme lano a RAPIDA a jeli si pro hondičku. Tam jsme byli v šoku, protože v podnapilém stavu a ve tmě jsme si nevšimli v jakém stavu H je.. Hruza. Odtáhli jsme ho ke mě do dílny, otevřeli lahev JB a koukali jsme s Hondou " z očí do očí ". nakonec jsme se na to vrhli. Uběhli cca tři dny s minimem spánku a Honda vyjela z garáže. Hned první testovací jízda a stopla nás hlídka policie- Kde máme kapotu?? v dílně, auto se opravuje, hmm, kde je SPZ? ..v dílně... hmm jak to že to má propadlou STK ( cca měsíc, auto bylo nepojízdné nedala se azřídit.. ) hmm propadlá.. hmm.. tak to máte za 200 a až bude hotová, přivezte ji ukázat k nám na dopravku
Díky hoši...
Takže držím palce at s eti vše daří a ničeho s eneboj, do všeho se vklidu a s rozvahou pust...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Docela tě obdivuju ...
.. kupovat auto v kterém si ani nejel , tomu se říká odvaha... ( příslovečný zajíc v pytli ) Já bych do toho nešel kor u supry .. ale přeju hodně štěstí při uvádění do chodu a posléze hodně naježděnejch kiláků..
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Super, přeju hoodně štěstí
To zní jak článek od MaxiPervers s tim JBIdaho píše:Super zážitek, mám podobný - 5 měsícu jsme měl u mechaniak auto na opravu ( moje CD7 ) až jsme se naštval, sehnal vlastní motor jinde ( cca 3 měsíce ) a když jsme mu ho dovezl ,řekl že má moc práce, když jsem vydržel čekat třičtvrtě roku tak s eměsíc nezblázním.. Večer jsme seděli s kamošem u pivka ( on pivko, ja JB ) aměli silácké řeči. Nakonec jsem sedl k internetu ( cca 3 hod ráno ), stáhnul z webu dílenskej manuál a "konzultovali jsme ho opet na lihovinami. a posléze jsme s eodebrali do 5 km vzdálené vesnice ( pěšky ) kde na dvoře CD7 stála..
V cca 8:00 jsme se probrali na záchytce ( soused mechanika na nás zavolal policii ) a byli rozhodnuti. Jakmile nás pustili vzali jsme lano a RAPIDA a jeli si pro hondičku. Tam jsme byli v šoku, protože v podnapilém stavu a ve tmě jsme si nevšimli v jakém stavu H je.. Hruza. Odtáhli jsme ho ke mě do dílny, otevřeli lahev JB a koukali jsme s Hondou " z očí do očí ". nakonec jsme se na to vrhli. Uběhli cca tři dny s minimem spánku a Honda vyjela z garáže. Hned první testovací jízda a stopla nás hlídka policie- Kde máme kapotu?? v dílně, auto se opravuje, hmm, kde je SPZ? ..v dílně... hmm jak to že to má propadlou STK ( cca měsíc, auto bylo nepojízdné nedala se azřídit.. ) hmm propadlá.. hmm.. tak to máte za 200 a až bude hotová, přivezte ji ukázat k nám na dopravku
Díky hoši...
Takže držím palce at s eti vše daří a ničeho s eneboj, do všeho se vklidu a s rozvahou pust...
Fray:No máš to pěknou kliku
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Eddie: Mas pravdu, me se to taky moc nelibilo, ale kdyz jsem to auto videl jak stoji u nejakejch Bulharu a chatra tam, tak jsem ho chtel hned domu, kdyz pak na nas bulhari zacali rvat co tam delame, rekl jsem si ze do konce tydne musi byt u me doma. A navic jsem to kupoval od meho kamarada, ktery mi nic nezatajil.
Snad to nebude tak draha oprava, pocitam, ze kdyz to bude hodne spatne tak cca 30 tis, ale vypada to, ze motor zadrenej neni, otocit se s nim da.
Bohuzel, nemam to kde ted opravovat
Snad to nebude tak draha oprava, pocitam, ze kdyz to bude hodne spatne tak cca 30 tis, ale vypada to, ze motor zadrenej neni, otocit se s nim da.
Bohuzel, nemam to kde ted opravovat
Hezky jsi se rozepsal Freji, ale brzdo asi zjistíš, že pořizovcí cena není u Supry vůbec důležitá věc. Jediné na co má vliv je, že se mění počet násobků ceny kterou jsi nacpal do úprav.
Jestli jsi ji tedy koupil za 75 a 750 do ní nacpeš budeš mít koeficient 10. Kdyby jsi koupil za 250 byl by jsi na koeficientu 3.
O ničem jiném to není To je hold Supra
Jestli jsi ji tedy koupil za 75 a 750 do ní nacpeš budeš mít koeficient 10. Kdyby jsi koupil za 250 byl by jsi na koeficientu 3.
O ničem jiném to není To je hold Supra
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Krosmen: A kde si videl tu Supru? Jedna je ted v Tipcars (136000, ale je dost dobra)
leon4x4: Ano mas pravdu, Supra je narocne auto. Co si budeme povidat, je to stara kara, ktera potrebuje udrzbu. Ale ja mam nastesti dost znamych, kteri dokazou lecos sehnat, vetsinou jsou to nemci.
Takze ja osobne doufam, ze me to nebude stat az tolik )
Ale treba mas pravdu.
Dam vedet az to bude jezdit a kolik me to stalo .
leon4x4: Ano mas pravdu, Supra je narocne auto. Co si budeme povidat, je to stara kara, ktera potrebuje udrzbu. Ale ja mam nastesti dost znamych, kteri dokazou lecos sehnat, vetsinou jsou to nemci.
Takze ja osobne doufam, ze me to nebude stat az tolik )
Ale treba mas pravdu.
Dam vedet az to bude jezdit a kolik me to stalo .
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
street.racer: No jasne ) Pac stejne jinak do garaze nezajedu a kdyz to nema vejfuk, tak to jde v pohode )
Takze ten blazen s tim prece jen dorazil )
PS: On ten zvuk ma stejnej i s tim vyfukem.
Ale ten vyfuk uz mel nejakej povolenej a ja bez skrtani do garaze jinak zajet nemohl:-( Ale co alespon ted ma max vykon:-))
Takze ten blazen s tim prece jen dorazil )
PS: On ten zvuk ma stejnej i s tim vyfukem.
Ale ten vyfuk uz mel nejakej povolenej a ja bez skrtani do garaze jinak zajet nemohl:-( Ale co alespon ted ma max vykon:-))
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no abych řeklpravdu v té době jsem také nic extra nerozumněl, max tak vyměnit výfuk a podobně.. na té hondě jsme se vyškolil, získal známé co poradí, podělí se o zkušenosti a ted už to jde samo..Fray píše:Idaho: Taky docela husty )) Problem je, ze ja motorum moc nerozumim a na aute si zatim nic neopravim, takze mi to zpravuje kamos a ten nema moc casu
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Super, přeju hoodně štěstí
Copak mxiPervers také pije JB?PJ píše:To zní jak článek od MaxiPervers s tim JBIdaho píše:Super zážitek, mám podobný - 5 měsícu jsme měl u mechaniak auto na opravu ( moje CD7 ) až jsme se naštval, sehnal vlastní motor jinde ( cca 3 měsíce ) a když jsme mu ho dovezl ,řekl že má moc práce, když jsem vydržel čekat třičtvrtě roku tak s eměsíc nezblázním.. Večer jsme seděli s kamošem u pivka ( on pivko, ja JB ) aměli silácké řeči. Nakonec jsem sedl k internetu ( cca 3 hod ráno ), stáhnul z webu dílenskej manuál a "konzultovali jsme ho opet na lihovinami. a posléze jsme s eodebrali do 5 km vzdálené vesnice ( pěšky ) kde na dvoře CD7 stála..
V cca 8:00 jsme se probrali na záchytce ( soused mechanika na nás zavolal policii ) a byli rozhodnuti. Jakmile nás pustili vzali jsme lano a RAPIDA a jeli si pro hondičku. Tam jsme byli v šoku, protože v podnapilém stavu a ve tmě jsme si nevšimli v jakém stavu H je.. Hruza. Odtáhli jsme ho ke mě do dílny, otevřeli lahev JB a koukali jsme s Hondou " z očí do očí ". nakonec jsme se na to vrhli. Uběhli cca tři dny s minimem spánku a Honda vyjela z garáže. Hned první testovací jízda a stopla nás hlídka policie- Kde máme kapotu?? v dílně, auto se opravuje, hmm, kde je SPZ? ..v dílně... hmm jak to že to má propadlou STK ( cca měsíc, auto bylo nepojízdné nedala se azřídit.. ) hmm propadlá.. hmm.. tak to máte za 200 a až bude hotová, přivezte ji ukázat k nám na dopravku
Díky hoši...
Takže držím palce at s eti vše daří a ničeho s eneboj, do všeho se vklidu a s rozvahou pust...
Fray:No máš to pěknou kliku
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Když jsme u toho táhnutí.. jednou sjem táhnul za CD7 trabanta na požární hadici když jsme ho odvazovali, řekl, že tak rychle ještě s trábošem nejel
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Breakenson
- Příspěvky: 47
- Registrován: 21 úno 2004 13:53
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: