úpravy na motoru nevaděj do tý doby, dokud to neovlivňuje emise a ecu při připojení nehlásí žádný chyby týkajicí se emisí (lambda KO, korekce mimo rozsah atd..)...
písty nikdo neřeší, protože nejsou vidět, vysoká komprese emise trochu ovlivní, stejně tak ostrá vačka -zde silně doporučuju zachovat seriovou dobu otevření(nebo+15°max)a větší zdvih -případně vačky z nějakýho příbuznýho většího motoru (pokud existuje)-ty by měli mít rozumnej průběh a stále by měli bejt emise-friendly
na STK a emisích jebou jen za to co je vidět- takže filtříky na sání a oddech pryč (oddech jsem vyřešil systémem z turbomotoru a na sání mam vložku a rozvrtanej airbox aby před filtrm nezvnikal podtlak...).. vejfuk má vše co má mít v seriovejch místech, jen to je hlučnější

ad kola - ty mam zapsaný v TP na základě typovýho listu a na to tu máš čtění víc než dost v jiný sekci...
pro každej případ existuje jiný řešení... (nový kola rozumnýho rozměru=relativně bez problému, jetý kola nestandartních rozměrů=větší problémy, OEM kola ze silnější motorizace/jinýho silnějšího auta=poměrně velkej problém, ale i ten jde obejít...)