No to jo, ale nemusim se hlavně objednávat a když už tam budu tak proč to nezkusit že?Břéťa píše:No tezko rict jestli toho vyuziju, ja tu mam Srbu 10km od baraku a rozdil v cene neni nijak zavratnej...Ritchma píše:No kdyby to bylo za osm stovek tak bych to tam asi prubnul. Stejně to mam v plánu to jednou dát na brzdu jenom ze zvědavosti
DynoCup
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Díky,přesně pochopená podstata věci.milonovo píše:Pokud jsem to správně pochopil já,tak si to pochopil špatně Jde o to že jsou lidi který na autech pracujou a chtějí si ověřit,jestli to k něčemu je.Ta soutěž je něco jako zpestření a ne snaha rozdat každýmu druhýmu měření zdarma rozdělením do 150ti kategorií aby to bylo spravedlivý a každej druhej vyhrál
A ten nápad vyhlásit nejlepší poměr objem a výkon ,je dobrý!
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Když přijde 30 lidí za den,tak to bude tak maximum co se dá stihnout.Tolik jich počítám nebude.Břéťa píše:Tak tomu neverim, jestli prijde 30 lidi za den tak to bude hodne... Jo kdyby to bylo zadarmo, to verim ze by tam meli narvano tejden..Maco píše:Super napad,ale mam dojem ze napr v Mimoni by mali zacat merat vykon uz od stredy,bude urcite narvanoJirkaŠ píše:Máme,ale teď při +5 st.C,jsem byl rád,že se to vůbec ohřeje.
Břéťo,nic proti ničemu.Tato akce je právě pro ty co to mají na brzdu daleko a narážka na cenu.Do ceny musíš zahrnout rozebrání a naložení brzdy doma,dopravu,pronájem plochy(?),obsluhu (2 lidi),rozebrání a transport domů,elektrocentrálu(?).Si myslím,že to je úměrné.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Je mi jasny ze ten kdo ma brzdu 200km tak se mu to vyplati, me bohuzel moc ne, ale to je jedno... A za kolik merite v Decine kdyz se do toho tedy nazapocita pronajem plochy, transport a elektrocentrala? Mate tam treba hever kde by se nechal vymenit vejfuk a udelat druhe mereni?JirkaŠ píše: Břéťo,nic proti ničemu.Tato akce je právě pro ty co to mají na brzdu daleko a narážka na cenu.Do ceny musíš zahrnout rozebrání a naložení brzdy doma,dopravu,pronájem plochy(?),obsluhu (2 lidi),rozebrání a transport domů,elektrocentrálu(?).Si myslím,že to je úměrné.
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Zastaví policajt auto a říká: "Pane řidiči, nesvítí vám tady pravý heligon." Řidič na to pobaveně: "Cože? Chtěl jste snad říct halogen, ne?" Policajt se rozčílí: "Jo tak pán je suterén, používá odborné termity!? Vystupte si a pojďte si dejchnout.Shr3k píše:ROFL ... právě jsem spadl ze židle. Připomíná mi to ten starý fór:MKIII píše:To neni pro ty slabši třidy moc emotivni.
Zastaví policajt auto a říká: "Pane řidiči, nesvítí vám tady pravý heligon." Řidič na to pobaveně: "Cože? Chtěl jste snad říct halogen, ne?" Policajt se rozčílí: "Jo tak pánovi nesvítí heligon a ještě k tomu je suterén!? Vystupte si a pojďte si dejchnout."
Takhle to znám já ... a myslím, že to bylo ještě delší ...
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Srba zdrazil, myslim ze ted je to za 2100,-Břéťa píše:No tezko rict jestli toho vyuziju, ja tu mam Srbu 10km od baraku a rozdil v cene neni nijak zavratnej...Ritchma píše:No kdyby to bylo za osm stovek tak bych to tam asi prubnul. Stejně to mam v plánu to jednou dát na brzdu jenom ze zvědavosti
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
to mereni je pro spoustu lidicek super, ale soutez? kdyz neumoznite mereni pro vsechna plechova auta tak jakej Cup o nejlepsim vykonu? Narazim na to ze 4x4 neumite zmerit...(jedny z nejvykonejsich aut jsou prave 4x4). Takze pokud soutez tak pro vsechny... Asi by nebyl problem dovalit papir z Jarova kde 4x4 umi, ale to je trochu imho mimo potom takovej cup...JirkaŠ píše:Díky,přesně pochopená podstata věci.milonovo píše:Pokud jsem to správně pochopil já,tak si to pochopil špatně Jde o to že jsou lidi který na autech pracujou a chtějí si ověřit,jestli to k něčemu je.Ta soutěž je něco jako zpestření a ne snaha rozdat každýmu druhýmu měření zdarma rozdělením do 150ti kategorií aby to bylo spravedlivý a každej druhej vyhrál
A ten nápad vyhlásit nejlepší poměr objem a výkon ,je dobrý!
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Díky za vaše názory.Jestli vám vadí,že jsem to navrhnul jako "soutěž",tak není pro mě nic jednoduššího než to jako soutěž nepořádat . Myslel jsem to jako motivaci a z vašich příspěvků vyplývá,že to není dobrý nápad.
Takže,bude se jen měřit a nic se vyhlašovat nemusí.Oni taky asi někteří tuneři ani nebudou chtít výsledky měření uveřejňovat (s tím jsem se už taky setkal).Hlavně Ti kteří se dozví,že jejich výkony jsou o několik desítek PS nižší,než si mysleli.
Takže,bude se jen měřit a nic se vyhlašovat nemusí.Oni taky asi někteří tuneři ani nebudou chtít výsledky měření uveřejňovat (s tím jsem se už taky setkal).Hlavně Ti kteří se dozví,že jejich výkony jsou o několik desítek PS nižší,než si mysleli.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Až do včerejška jsme v Děčíně měřili zdarma v rámci zkoušek (9 aut).Břéťa píše:Je mi jasny ze ten kdo ma brzdu 200km tak se mu to vyplati, me bohuzel moc ne, ale to je jedno... A za kolik merite v Decine kdyz se do toho tedy nazapocita pronajem plochy, transport a elektrocentrala? Mate tam treba hever kde by se nechal vymenit vejfuk a udelat druhe mereni?JirkaŠ píše: Břéťo,nic proti ničemu.Tato akce je právě pro ty co to mají na brzdu daleko a narážka na cenu.Do ceny musíš zahrnout rozebrání a naložení brzdy doma,dopravu,pronájem plochy(?),obsluhu (2 lidi),rozebrání a transport domů,elektrocentrálu(?).Si myslím,že to je úměrné.
Jinak zatím nepočítáme s běžným měřením pro veřejnost u nás v dílně.Nemáme zatím vyřešenou vzduchotechniku a odhlučnění a musíme se taky věnovat naší základní činnosti.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Ale když si vezmeš, že to tvé EVO zbaští 23% výkonu v převodech tak ti na kola moc nezbudeKFJ píše:to mereni je pro spoustu lidicek super, ale soutez? kdyz neumoznite mereni pro vsechna plechova auta tak jakej Cup o nejlepsim vykonu? Narazim na to ze 4x4 neumite zmerit...(jedny z nejvykonejsich aut jsou prave 4x4). Takze pokud soutez tak pro vsechny... Asi by nebyl problem dovalit papir z Jarova kde 4x4 umi, ale to je trochu imho mimo potom takovej cup...JirkaŠ píše:Díky,přesně pochopená podstata věci.milonovo píše:Pokud jsem to správně pochopil já,tak si to pochopil špatně Jde o to že jsou lidi který na autech pracujou a chtějí si ověřit,jestli to k něčemu je.Ta soutěž je něco jako zpestření a ne snaha rozdat každýmu druhýmu měření zdarma rozdělením do 150ti kategorií aby to bylo spravedlivý a každej druhej vyhrál
A ten nápad vyhlásit nejlepší poměr objem a výkon ,je dobrý!
To je vlastně další dotaz: Bude se měřit výkon na kolech nebo na motoru? Vím, měřit se bude na kolech, ale vyhodnocovat se bude který?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Prozradíš nám jak dopadl Venca?JirkaŠ píše:Až do včerejška jsme v Děčíně měřili zdarma v rámci zkoušek (9 aut).
Jinak zatím nepočítáme s běžným měřením pro veřejnost u nás v dílně.Nemáme zatím vyřešenou vzduchotechniku a odhlučnění a musíme se taky věnovat naší základní činnosti.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
OK, Venci se zeptám sám. A to zklamání po brzdě také znám. Když jsem před dvouma rokoma byl a čekal jsem 400-420 a bylo z toho 375 tak jsem lapal po dechu hodně.JirkaŠ píše:Leon 4x4:U dragsterů jsme do dělali na RWHP t.j. na zadním kole.
U aut dle přání zákazníka,vhodnější by asi bylo to sjednotit na motor??
Venca byl trochu zklamaný,musíš se obrátit na něj.Neptal jsem se ho na mlčenlivost,takže nevím zda můžu???
Jinak ten výkon je asi více vypovídající na kolech, protože to je ten co tě žene kupředu. Ten na klice je jen orientační a stejně se vlastně jen odhaduje podle toho jak auto brzdí převody při vyšlápnuté spojce. To ale není opravdový výkon na klice a ten by šel změřit jedině při vyndaném motoru. Tak mi přijde FWHP či RWHP jako věrnější hodnota.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jako Ty jsi lapal po dechu a nakonac jsi to rozdýchal,tak stejně bude reagovat v ě t š i n a tunerů.Už se nemohu dočkat na ty "šťavnaté" komentáře na účet brzdy a obsluhy .
Sandy byl asi jediný spokojený.Ví,že tam má problém na dodávce nafty a na brzdě jsme mu to přesně ukázali.V okamžiku náběhu turba,to má chudé jako prase a tím uříznutý výkon.
Až se naučím jak dostat graf do TF a budu mít souhlas majitele,tak to tam pověsím.
Sandy byl asi jediný spokojený.Ví,že tam má problém na dodávce nafty a na brzdě jsme mu to přesně ukázali.V okamžiku náběhu turba,to má chudé jako prase a tím uříznutý výkon.
Až se naučím jak dostat graf do TF a budu mít souhlas majitele,tak to tam pověsím.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Je asi nej nápad prostě udělat změření a maximálně si mezi sebou řeknou všichni kdo byl nej...a tím to hasneJirkaŠ píše:Díky za vaše názory.Jestli vám vadí,že jsem to navrhnul jako "soutěž",tak není pro mě nic jednoduššího než to jako soutěž nepořádat . Myslel jsem to jako motivaci a z vašich příspěvků vyplývá,že to není dobrý nápad.
Takže,bude se jen měřit a nic se vyhlašovat nemusí.Oni taky asi někteří tuneři ani nebudou chtít výsledky měření uveřejňovat (s tím jsem se už taky setkal).Hlavně Ti kteří se dozví,že jejich výkony jsou o několik desítek PS nižší,než si mysleli.
Shr3k píše:ROFL ... právě jsem spadl ze židle. Připomíná mi to ten starý fór:MKIII píše:To neni pro ty slabši třidy moc emotivni.
Zastaví policajt auto a říká: "Pane řidiči, nesvítí vám tady pravý heligon." Řidič na to pobaveně: "Cože? Chtěl jste snad říct halogen, ne?" Policajt se rozčílí: "Jo tak pánovi nesvítí heligon a ještě k tomu je suterén!? Vystupte si a pojďte si dejchnout."
Nevim co tě tak pobavilo,to že jsem se splet a v rychlosti zaměnil slovo emotivni za motivujici.To svědči o tom že s te židle padaš asi dost často a asi rovnou na hlavu co,když ti lidska chyba pripada směšnaPane dokonali
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Ale když si vezmeš, že to tvé EVO zbaští 23% výkonu v převodech tak ti na kola moc nezbudeleon4x4 píše:KFJ píše:to mereni je pro spoustu lidicek super, ale soutez? kdyz neumoznite mereni pro vsechna plechova auta tak jakej Cup o nejlepsim vykonu? Narazim na to ze 4x4 neumite zmerit...(jedny z nejvykonejsich aut jsou prave 4x4). Takze pokud soutez tak pro vsechny... Asi by nebyl problem dovalit papir z Jarova kde 4x4 umi, ale to je trochu imho mimo potom takovej cup...JirkaŠ píše: Díky,přesně pochopená podstata věci.
A ten nápad vyhlásit nejlepší poměr objem a výkon ,je dobrý!
quote]
no nevim kolik procent ale jedno vim jiste: tve EVO toho vykonu sezere jeste vic tvoje spojka, AYC atd a muzu ti prozradit jedno tajemstvi? Ale nikde to nerikej: bude se stavet jedno "EVO 8" ktere bude schopno jezdit casy hluboko pod 11 vterin... v lete by uz mohlo stat na startovni care
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
pravda ktera vyjde na povrch z mereni je asi vas jediny vetsi problem co se tyce zajmu o mereni na srazech, malokdo si to lajzne takhle verejne prave z obavy aby se najednou neukazalo kolik doopravdy ma (nebo spis nema) poniku... jak jste vyresili mereni otacek? pujde to u vsech motoru v pohode?JirkaŠ píše:Tak jako Ty jsi lapal po dechu a nakonac jsi to rozdýchal,tak stejně bude reagovat v ě t š i n a tunerů.Už se nemohu dočkat na ty "šťavnaté" komentáře na účet brzdy a obsluhy .
Sandy byl asi jediný spokojený.Ví,že tam má problém na dodávce nafty a na brzdě jsme mu to přesně ukázali.V okamžiku náběhu turba,to má chudé jako prase a tím uříznutý výkon.
Až se naučím jak dostat graf do TF a budu mít souhlas majitele,tak to tam pověsím.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
MKIII píše:Shr3k píše:MKIII píše:To neni pro ty slabši třidy moc emotivni.
ROFL ... právě jsem spadl ze židle. Připomíná mi to ten starý fór:
Zastaví policajt auto a říká: "Pane řidiči, nesvítí vám tady pravý heligon." Řidič na to pobaveně: "Cože? Chtěl jste snad říct halogen, ne?" Policajt se rozčílí: "Jo tak pánovi nesvítí heligon a ještě k tomu je suterén!? Vystupte si a pojďte si dejchnout."Nevim co tě tak pobavilo,to že jsem se splet a v rychlosti zaměnil slovo emotivni za motivujici.To svědči o tom že s te židle padaš asi dost často a asi rovnou na hlavu co,když ti lidska chyba pripada směšnaPane dokonali
sorry za OT:
do této chvíle jsem si myslel, že měření může být motivující i emotivní záležitost dohromady.......
tak asi ne....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Jj mas pravdu, jeste nedavno to bylo 900 bez dph...KFJ píše:Srba zdrazil, myslim ze ted je to za 2100,-Břéťa píše:No tezko rict jestli toho vyuziju, ja tu mam Srbu 10km od baraku a rozdil v cene neni nijak zavratnej...Ritchma píše:No kdyby to bylo za osm stovek tak bych to tam asi prubnul. Stejně to mam v plánu to jednou dát na brzdu jenom ze zvědavosti
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Měření otáček motoru u benzínu bez problému a u nafty se to bude dělat optickým čidlem,které dorazí do konce týdne.Ještě se to musí doladit,aby to šlo všechno bez větších problémů a rychle.KFJ píše:pravda ktera vyjde na povrch z mereni je asi vas jediny vetsi problem co se tyce zajmu o mereni na srazech, malokdo si to lajzne takhle verejne prave z obavy aby se najednou neukazalo kolik doopravdy ma (nebo spis nema) poniku... jak jste vyresili mereni otacek? pujde to u vsech motoru v pohode?JirkaŠ píše:Tak jako Ty jsi lapal po dechu a nakonac jsi to rozdýchal,tak stejně bude reagovat v ě t š i n a tunerů.Už se nemohu dočkat na ty "šťavnaté" komentáře na účet brzdy a obsluhy .
Sandy byl asi jediný spokojený.Ví,že tam má problém na dodávce nafty a na brzdě jsme mu to přesně ukázali.V okamžiku náběhu turba,to má chudé jako prase a tím uříznutý výkon.
Až se naučím jak dostat graf do TF a budu mít souhlas majitele,tak to tam pověsím.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
No tak tím bych si tak jistej nebylGusto píše:Teoreticky by mohol vyhrat pohar aj ten z najnizsim vykonom, ale jedine v pripade, ak by sa posudzoval narast vykonu oproti serii, trebars v %.
To znamena, ze ak by povodne 40 kW Felicii odmerali 80 kW, je to 100% narast a pravdepodobny vitaz. To by bolo ako-tak spravodlive...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Něco bližšího by nebylo?KFJ píše:leon4x4 píše:Ale když si vezmeš, že to tvé EVO zbaští 23% výkonu v převodech tak ti na kola moc nezbudeKFJ píše: to mereni je pro spoustu lidicek super, ale soutez? kdyz neumoznite mereni pro vsechna plechova auta tak jakej Cup o nejlepsim vykonu? Narazim na to ze 4x4 neumite zmerit...(jedny z nejvykonejsich aut jsou prave 4x4). Takze pokud soutez tak pro vsechny... Asi by nebyl problem dovalit papir z Jarova kde 4x4 umi, ale to je trochu imho mimo potom takovej cup...
quote]
no nevim kolik procent ale jedno vim jiste: tve EVO toho vykonu sezere jeste vic tvoje spojka, AYC atd a muzu ti prozradit jedno tajemstvi? Ale nikde to nerikej: bude se stavet jedno "EVO 8" ktere bude schopno jezdit casy hluboko pod 11 vterin... v lete by uz mohlo stat na startovni care
tak predne si to nenechaj zmerit lidi co tuni stylem:
tak jedny váčky ostre : tak to bude 20koni
tuningové svíčky : ty vole tady sem cetl 7 koni
zadni ladeny vyfuk : 8koni
leštěné svody : ty vole to uz je husta uprava 30 koni
pak ten číp tuning : 15 koni
pak taky ten konus : 5 koni
takze z 2.0 treba fordu mame narust vykonu : 85 koni[/b]
tak jedny váčky ostre : tak to bude 20koni
tuningové svíčky : ty vole tady sem cetl 7 koni
zadni ladeny vyfuk : 8koni
leštěné svody : ty vole to uz je husta uprava 30 koni
pak ten číp tuning : 15 koni
pak taky ten konus : 5 koni
takze z 2.0 treba fordu mame narust vykonu : 85 koni[/b]
'05 Peugeot 206sw, 1.4HDi
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
'01 Peugeot 306cabrio, 1.6i
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DynoCup
ajsik: no hele nechces mi pak takhle upravit auto? zní to dobře
KFJ: takhle to nakousnout a pak nás dusit, ty si na nás ale zlej
KFJ: takhle to nakousnout a pak nás dusit, ty si na nás ale zlej
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Bohužel,takovéhle sčítání nefunguje a těžko se to bude někomu vysvětlovatajsik píše:tak predne si to nenechaj zmerit lidi co tuni stylem:
tak jedny váčky ostre : tak to bude 20koni
tuningové svíčky : ty vole tady sem cetl 7 koni
zadni ladeny vyfuk : 8koni
leštěné svody : ty vole to uz je husta uprava 30 koni
pak ten číp tuning : 15 koni
pak taky ten konus : 5 koni
takze z 2.0 treba fordu mame narust vykonu : 85 koni[/b]
Věřím, jen naměřeným hodnotám!