Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm (už jde!!!)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm (už jde!!!)
Tak jsem instaloval do své popelnice tento odpad, bohužel jsem se ale nesetkal s kladnou odezvou a popelnice nyní nechce nad 3200rpm a při dosažení těchto rpm to vypadá jako při aktivované Launch control (kolísají otáčky a střílí do výfuku) launch samozřejmě vypnutá.
No ale teď už vážně, jde mi o to, abych to neposílal na reklamaci do polska (kde jsem to zakoupil) zbytečně, když může být chyba na mé straně (tomu ale moc nevěřím)...
Auto 200sx CA18DET, originální ecu bez závad (vyblikán kod 55), zapojení a základní nastavení z příručky "wiring diagrams" od ecumasteru (http://www.ecumaster.co.uk/pobierz/det3 ... agrams.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; ca18det str. 23, konfigurace č.7 str. 45), tzn. tam by problém být neměl, přesto po instalaci nemožno vytočit nad těch cca 3200rpm. Do těchto rpm jde motor dobře a dá se říct, že det3 dělá co má, lze upravovat palivo i předstih, pokud nastavím LC např na 2000rpm, tak taky dělá co má, datalog, analog vstupy atd vše se tváří ok, v komunikaci s pc taky žádný problém...
Co jsem zkoušel: Různé verze FW i obslužného SW bezezměny. Různé nastavení SW(vždy po úpravě "makes map permanent"), totéž... Pak mě to přestal bavit a det3 jsem odpojil a vše (váha a rpm čidlo) co bylo zapojeno do det3 seriově jsem zapojil jen do originál ecu pro kontrolu(co bylo zapojeno paralelně k oroginální kabeláži zůstalo zapojeno) , jestli není něco špatně v autě, není auto, resp. motor se začal chovat normálně a šel vytočit. Tak jsem přes det3 zapojil váhu auto stále běželo normálně, tzn. chyba se nachází někde mezi rpm vstupem a výstupem det3, protože jakmile "protáhnu" rpm signál přes det3 nelze motor vytočit (i když po det3 nechci žádnou úpravu signálu a v ignition mapě mám samé nuly, tzn rpm signál by měl přes det3 projít absolutně bezezměny) a když vedu signál přímo do oroginál ecu, motor vytočit jde(ale logicky nejde upravovat předstih)... V nastavení "trigger" nebo jak se to píše asi chyba nebude, protože motor do těch 3200rpm běží normálně a rpm co ukazuje det3 a originální otáčkoměr sedí... Pak jsem pomocí funkce scope zkontroloval, jak det3 vidí trigger wheel a vzhledem k tomu jak fyzicky vypadá a co ukazoval osciloskop, tak to také sedí... Co mě ale opravdu utvrzuje vtom, že je v det3 něco špatně fyzicky je fakt, že při zvolené funkci scope v ignition nastavení se v manuálu píše, že tahle funkce nijak neupravuje rpm resp. ignition signál a slouži k tomu, aby člověk pomocí oscilogramu zjistil za běhu motoru jak vypadá trigger wheel aniž by ho musel fyzicky vidět...Bohužel ani při zvolené této funkci nelze motor vytočit... Druhá věc která mě utvrzuje v tom, že mi přišla špatná piggyback je tento odkaz: http://forum.ecumaster.com/viewtopic.php?f=20&t=562" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaše názory? Co na to oficiální zastoupení ecumaster pro čr v podobě tuším uživatele Karel?
No ale teď už vážně, jde mi o to, abych to neposílal na reklamaci do polska (kde jsem to zakoupil) zbytečně, když může být chyba na mé straně (tomu ale moc nevěřím)...
Auto 200sx CA18DET, originální ecu bez závad (vyblikán kod 55), zapojení a základní nastavení z příručky "wiring diagrams" od ecumasteru (http://www.ecumaster.co.uk/pobierz/det3 ... agrams.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; ca18det str. 23, konfigurace č.7 str. 45), tzn. tam by problém být neměl, přesto po instalaci nemožno vytočit nad těch cca 3200rpm. Do těchto rpm jde motor dobře a dá se říct, že det3 dělá co má, lze upravovat palivo i předstih, pokud nastavím LC např na 2000rpm, tak taky dělá co má, datalog, analog vstupy atd vše se tváří ok, v komunikaci s pc taky žádný problém...
Co jsem zkoušel: Různé verze FW i obslužného SW bezezměny. Různé nastavení SW(vždy po úpravě "makes map permanent"), totéž... Pak mě to přestal bavit a det3 jsem odpojil a vše (váha a rpm čidlo) co bylo zapojeno do det3 seriově jsem zapojil jen do originál ecu pro kontrolu(co bylo zapojeno paralelně k oroginální kabeláži zůstalo zapojeno) , jestli není něco špatně v autě, není auto, resp. motor se začal chovat normálně a šel vytočit. Tak jsem přes det3 zapojil váhu auto stále běželo normálně, tzn. chyba se nachází někde mezi rpm vstupem a výstupem det3, protože jakmile "protáhnu" rpm signál přes det3 nelze motor vytočit (i když po det3 nechci žádnou úpravu signálu a v ignition mapě mám samé nuly, tzn rpm signál by měl přes det3 projít absolutně bezezměny) a když vedu signál přímo do oroginál ecu, motor vytočit jde(ale logicky nejde upravovat předstih)... V nastavení "trigger" nebo jak se to píše asi chyba nebude, protože motor do těch 3200rpm běží normálně a rpm co ukazuje det3 a originální otáčkoměr sedí... Pak jsem pomocí funkce scope zkontroloval, jak det3 vidí trigger wheel a vzhledem k tomu jak fyzicky vypadá a co ukazoval osciloskop, tak to také sedí... Co mě ale opravdu utvrzuje vtom, že je v det3 něco špatně fyzicky je fakt, že při zvolené funkci scope v ignition nastavení se v manuálu píše, že tahle funkce nijak neupravuje rpm resp. ignition signál a slouži k tomu, aby člověk pomocí oscilogramu zjistil za běhu motoru jak vypadá trigger wheel aniž by ho musel fyzicky vidět...Bohužel ani při zvolené této funkci nelze motor vytočit... Druhá věc která mě utvrzuje v tom, že mi přišla špatná piggyback je tento odkaz: http://forum.ecumaster.com/viewtopic.php?f=20&t=562" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaše názory? Co na to oficiální zastoupení ecumaster pro čr v podobě tuším uživatele Karel?
Naposledy upravil(a) Fifi dne 29 srp 2015 23:44, celkem upraveno 1 x.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Jestli máš log a konfiguraci k dispozici, tak mám člověka, co by na to mrknul ![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
si neskusal merat napatia na tom VR snimaci, ked mas zapojenu seriovu jednotku ..
a potom ked mas napojenu DET ..??
..
BTW: na imfku si to neskusal pripojit ..??
jakoby paralerne zo seriovou ..
a potom ked mas napojenu DET ..??
..
BTW: na imfku si to neskusal pripojit ..??
jakoby paralerne zo seriovou ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Snímač je optika, takže napětí s otáčkama nesouvisí (teda myslím, že nesouvisí)... https://www.google.cz/search?q=nissan+c ... a18det+cas" onclick="window.open(this.href);return false;
IMF jsem zapojené neměl, v té době ještě nebyl motor v autě, nebo možná byl, ale bylo hodně práce s nápravama, kastli atd, tak jsem byl rád že se to auto hýbe a ecu jsem neřešil... I nyní je tenhle pigyback pouze dočasné řešení pro letošek a přes zimu už musím konečně začít dělat svazek pro EMU...
Zkusím udělat ten log a konfiguraci, protože před každou změnou ovládacího sw jsem od všeho co souviselo s det3 pc vyčistil...
IMF jsem zapojené neměl, v té době ještě nebyl motor v autě, nebo možná byl, ale bylo hodně práce s nápravama, kastli atd, tak jsem byl rád že se to auto hýbe a ecu jsem neřešil... I nyní je tenhle pigyback pouze dočasné řešení pro letošek a přes zimu už musím konečně začít dělat svazek pro EMU...
Zkusím udělat ten log a konfiguraci, protože před každou změnou ovládacího sw jsem od všeho co souviselo s det3 pc vyčistil...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
..aaha.. a ja som si doteraz myslel ze tie snimace su HALL ci VR .. ![Rolling Eyes :roll:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Mel jsem stejny problem na oplu S DET3 motorem x16xel s vr snimacem pomohlo vedeni signalu otackoveho snimace vest ve stinenem kabelu a co nejkratsi cestou
Od te doby to chodi perfektne
Od te doby to chodi perfektne
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
JRD: Víceméně ano, protože "optical" se chová (i nastavuje v det3) stejně jako hall, to ty ale víš... asi mi nedochází co mi chceš říct, pokud je v tvém posledním postu trochu ironie? Mám vůči kostře multimetrem měřit napětí na vstupu do det a pak napětí na výstupu z det a tyto napětí by se měly rovnat...? Jsem schopen vůbec něco obyčejným multimetrem naměřit vzhledem k "pruběhu" signálu co by tam měl být?
kart-tom: v logu to nevypadá, že by se ztrácel signál otáček, tzn. do drátu co jde do det3 se nejspíš nic neindukuje, jestli se ovšem něco "chytá" na drát co pak vede do originál ecu a ta to pak "utne" nevím, preventivně to zastínit můžu (jak vstup tak výstup)... Vím, že vr je na to háklivý i v manuálu se to píše, ale u hall/optical žádné doporučení/výstraha nebyla, navic když vypinuju konektor co se zacvakává do det3 a propojím ty rpm piny tak, že jde signál přes tu novou delší nestíněnou kabeláž přímo do originál ecu, tak není problém...
http://ulozto.cz/xg5w7MrR/log-bez-rpm-snimani-dlg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/xnix4EZu/log-s-rpm-snimanim-dlg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/x17BbjfL/project200sx-pbp" onclick="window.open(this.href);return false;
analog 1 -váha
analog 2 -interní MAP
analog 3 -wb lambda 0-5v = 10-20afr
analog 4 -neřešit...
kart-tom: v logu to nevypadá, že by se ztrácel signál otáček, tzn. do drátu co jde do det3 se nejspíš nic neindukuje, jestli se ovšem něco "chytá" na drát co pak vede do originál ecu a ta to pak "utne" nevím, preventivně to zastínit můžu (jak vstup tak výstup)... Vím, že vr je na to háklivý i v manuálu se to píše, ale u hall/optical žádné doporučení/výstraha nebyla, navic když vypinuju konektor co se zacvakává do det3 a propojím ty rpm piny tak, že jde signál přes tu novou delší nestíněnou kabeláž přímo do originál ecu, tak není problém...
http://ulozto.cz/xg5w7MrR/log-bez-rpm-snimani-dlg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/xnix4EZu/log-s-rpm-snimanim-dlg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ulozto.cz/x17BbjfL/project200sx-pbp" onclick="window.open(this.href);return false;
analog 1 -váha
analog 2 -interní MAP
analog 3 -wb lambda 0-5v = 10-20afr
analog 4 -neřešit...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Spis bych si tipl ze signal det3 je slabsi nachylnejsi na zaruseni takze kdyz origo signal posles naprimo tak to funguje.
Ta jednotka totiz neupravuje otackovy signal ale generuje vlastni vpodstate nezavisle na vstupu z nej si bere jen spousteci hrany
Ta jednotka totiz neupravuje otackovy signal ale generuje vlastni vpodstate nezavisle na vstupu z nej si bere jen spousteci hrany
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
OK, zkusím to tedy zastínit a změřit rozdíl toho napětí před a za det3 jestli to tím multimetrem půjde... Pak mě ale napadá (až podle výsledku samozřejmě) jestli nemůže být ko nějaký ten interní zesilovač jak tomu bylo u toho sr20det v odkazu v prvním mém postu...? Ty máš možnost změřit rozdíl před a za det3 na nějalém autě s hall? - pro porovnání...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Multimetrem to nezmeris leda osciloskopem
Zmerit to muzu ale az se vratim z finska ze zavodu
Pokud by byl ten vystup slaby tak by to byl ten koncovy zesilovac v det3
Zmerit to muzu ale az se vratim z finska ze zavodu
Pokud by byl ten vystup slaby tak by to byl ten koncovy zesilovac v det3
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Jsem si to myslel... Jinak stínění jak vstupu tak výstupu nepomohlo (stínil jsem pouze ty kousky nové kabeláže) a multimetrem jsem naměřil (shodné pro volnoběh i pro těch 3200rpm) toto i když to asi nemá žádnou vypovídající hodnotu...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Takže tomu mám rozumět tak, že jsi obešel oficiální zastoupení a teď si nevíš rady ? A to vážně čekáš, že si řeknu: "To je jedno že mne obešel, hlavně abych mu pomohl" ???? Nebo že bych to vyřešil jako Nelson ze Simpsnových : "Cháchá"Fifi píše: No ale teď už vážně, jde mi o to, abych to neposílal na reklamaci do polska (kde jsem to zakoupil) zbytečně, když může být chyba na mé straně (tomu ale moc nevěřím)...
Vaše názory? Co na to oficiální zastoupení ecumaster pro čr v podobě tuším uživatele Karel?
No takže takhle,.......... na 99% máš problém se zarušením informace klika/vačka.... což už je trestuhodné u optického, či Hall snímače.....
Je třeba používat stíněný vodič, je třeba kostřit stínění jen na jedné straně a je třeba rozlišovat mezi Chassis ground a Sensor ground.
Vstup či výstup lze "upravit" tak že se zatíží přídavným odporem cca 1-2kOhm .... nutné ozkoušet. BTW: Uploadni log kam nasnímáš normální režim i situaci kdy tě to omezuje.
Voltmetrem fakt nic neměř.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
To leon: Ano, je tomu tak, získal jsem stejný produkt o 1500 levněji než u oficiálního zastoupení (tebe) a s případnými problémy jsem nepočítal (schéma a základní nastavení je dostupné a co se týče konkrétního lazení, tak vím, že tu jsou i lidé co nemají problém poradit i zadarmo), moje chyba, věř tomu, že jsem to zvažoval a kdyby jsi byl dražší třeba jen o 500 tak bych o polsku neuvažoval, za ušetřených 1500 jsem to prostě riskl... Na druhou stranu když k nám na sevis přijede na nějaku servisní akci auto ze slovenska (už se stalo) tak ho taky nepošleme do prdele protože nenakoupil u nás a ty jsi se tady taky už chválil, jak jsi tuším vyřešil problém na jedné mk.4supře v usa nebo kde, ten američan předpokládám taky nenakoupil v čr...? Jsem rád, že se mi snažíš pomoct, ale jestli by jsi z toho měl být nějak znechucený nebo otrávený (co ze stylu jakým píšeš cítím) tak tě nikdo do ničeho nenutí... Tolik na úvod/vysvětlenou, snad jsem tě tím neodradil a teď už k věci...
Ok, mám to tedy zarušené, nechápu jak se to mohlo stát a kudy se tam to rušení dostává, když piny co vysunu z det3 propojím např. kouskem kabelu nebo jen secvaknu krokosvorkou a signál tedy prochází touhle nadstavenou/prodlouženou nestíněnou kabeláží do origo ecu a motor jde až do omezovače a jakmile sundám kokosvorku a piny vsunu zpět do det3 je problém... Nejsem ale žádný odborník co se rušení/stínění atd. týče (nemyslím to ironicky) jen mi to hlava nebere... Pak jsem tedy zkoušel jak vstupní tak výstupní rpm "drát" omotat (vstup i výstup samostatně) dalším drátem (pouze ale tu nadstavenou část kabeláže) a ten jsem pak pouze na jedné straně ukostřil - ok ukostřil jsem to k špatné zemi (né te senzorové jak píšeš) to můžu zítra napravit, jestli to nepomůže koupím originál stíněný vodič a zapojím tak jak píšeš... Jen tak mimochodem na youtube je pár videí kde to šlape bez jakéhokoli stínění ale je to asi případ od případu... Co se týče toho odporu, tak ten netuším jak zapojit, kdyby jsi mi ho tam třeba v malování dokreslil (dojednoho z těch obrázku co jsem tu dával) + k čemu tam služí, zvýší odolnost proti rušení? nějaký negativní dopad když se to s odporem přežene? Logy tu nějaké jsou výše (odkazy na uložto), ten kde lítá to afr je ze situace kdy mě to omezuje, ten druhý bez rpm je ve stejných otáčkách ale s rpm snímačem přímo v originál ecu (tedy bez nějakého problému), obojí jsem logoval při zahřívání motoru chviličku po startu, jestli potřebuješ nalogovat ještě něco jiného, stačí říct, ve voltmetru mám sice už slabší baterku ale to jedno měření denně ještě zvládá...![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ok, mám to tedy zarušené, nechápu jak se to mohlo stát a kudy se tam to rušení dostává, když piny co vysunu z det3 propojím např. kouskem kabelu nebo jen secvaknu krokosvorkou a signál tedy prochází touhle nadstavenou/prodlouženou nestíněnou kabeláží do origo ecu a motor jde až do omezovače a jakmile sundám kokosvorku a piny vsunu zpět do det3 je problém... Nejsem ale žádný odborník co se rušení/stínění atd. týče (nemyslím to ironicky) jen mi to hlava nebere... Pak jsem tedy zkoušel jak vstupní tak výstupní rpm "drát" omotat (vstup i výstup samostatně) dalším drátem (pouze ale tu nadstavenou část kabeláže) a ten jsem pak pouze na jedné straně ukostřil - ok ukostřil jsem to k špatné zemi (né te senzorové jak píšeš) to můžu zítra napravit, jestli to nepomůže koupím originál stíněný vodič a zapojím tak jak píšeš... Jen tak mimochodem na youtube je pár videí kde to šlape bez jakéhokoli stínění ale je to asi případ od případu... Co se týče toho odporu, tak ten netuším jak zapojit, kdyby jsi mi ho tam třeba v malování dokreslil (dojednoho z těch obrázku co jsem tu dával) + k čemu tam služí, zvýší odolnost proti rušení? nějaký negativní dopad když se to s odporem přežene? Logy tu nějaké jsou výše (odkazy na uložto), ten kde lítá to afr je ze situace kdy mě to omezuje, ten druhý bez rpm je ve stejných otáčkách ale s rpm snímačem přímo v originál ecu (tedy bez nějakého problému), obojí jsem logoval při zahřívání motoru chviličku po startu, jestli potřebuješ nalogovat ještě něco jiného, stačí říct, ve voltmetru mám sice už slabší baterku ale to jedno měření denně ještě zvládá...
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
ještě bacha na popisy cam,crank ...... pozor na to že v SRku je to připojené vždy na dva piny jednotky
také to má zvláštní snímač na vačce, ale simuluje to signál z kliky i vačky...... atd.... netuším co máš špatně, protože nevím co máš dobře..... ale popisy pinů by měly sedět.
Ceny mi diktuje výrobce a s těmi šedými dovozy něco uděláme......
Ta myšlenka není adekvátní tvému příkladu. Když ti přijede auto koupené jinde tak za servis platí stejně jako auto z ČR. Tady je to jinak. Když si koupíš produkt od oficiálního prodejce, tak ti v ceně produktu poskytne podporu ... zdarma. Pokud si koupíš produkt pokoutně od prodejce z Polska, který má zákaz prodávat přes hranice a nerespektuje to.... pak si poraď sám, nebo si zaplať podporu..... ale není to tak správné. Ona ta cena není jen tím odkud to je, ale také mi řekni zda na to máš daňový doklad ? Můžeš mi ho nascanovat a poslat přes SZ?
také to má zvláštní snímač na vačce, ale simuluje to signál z kliky i vačky...... atd.... netuším co máš špatně, protože nevím co máš dobře..... ale popisy pinů by měly sedět.
Ceny mi diktuje výrobce a s těmi šedými dovozy něco uděláme......
Ta myšlenka není adekvátní tvému příkladu. Když ti přijede auto koupené jinde tak za servis platí stejně jako auto z ČR. Tady je to jinak. Když si koupíš produkt od oficiálního prodejce, tak ti v ceně produktu poskytne podporu ... zdarma. Pokud si koupíš produkt pokoutně od prodejce z Polska, který má zákaz prodávat přes hranice a nerespektuje to.... pak si poraď sám, nebo si zaplať podporu..... ale není to tak správné. Ona ta cena není jen tím odkud to je, ale také mi řekni zda na to máš daňový doklad ? Můžeš mi ho nascanovat a poslat přes SZ?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
U CAčka je to zapojené na dva piny také a pak ve svazku spojeno do jednoho vodiče, tedy aspoň podle toho co jsem vyčetl v manuálu se schématama, svazek jsem nijak dál nerozřezával... zapojení by mělo být dobře, protože při funkci scope jsem viděl 4 různě "dlouhé" a stejně "vysoké" obdélníky což by odpovídalo clonce v CASu pro vačku - 4 různě velké resp. z pohledu fotodiody dlouhé okénka uvnitř clonky, pro kliku je to pak 1° signál, tedy 360 shodných okének po obvodu té clonky/trigger wheel... CAčko fyzicky znám, vím, že CAS je na vačce a "vymýšlí" si signál kliky a ani roztržený rozvoďák nerozhodí synchronizaci klika-vačka protože "oba" snímače (v jednom těle) jsou na vačce a jednotka o skutečné poloze kliky v případě např. skočených rozvodů vůbec neví... Jak jsem psal, skusím to stínění na zem snímaču,případně tady možná najdu nějaký anténí koax a když to nepomůže tak už nevím, snad ještě pak změřit ten rozdíl mezi vstupem a výstupem osciloskopem (to bude asi v mém případě problém) a pak už to fakt asi poslat na reklamaci...
Servisní akcí jsem myslel záruční, kdy do všech dýlerství přišel z fabriky seznam vinek aut v kterých může být např. pásek nádrže z vadné série a každý dýler měl obeslat pouze zákazníky kteří koupili u něj, přesto přišel pán z SK co koupil v SK že pracuje tady a má to tady blíže, zdarma jsme to vyměnili a že by to např. mohl být už druhý majitel auta na tom nic nemění... Ale asi to není úplně stejný případ, to souhlasím.
Doklad je ve zlotých a platil jsem v kč, doklad jsem nijak nestudoval je to už celkem dávno co jsem to kupoval a v rámci toho, že nechci nikomu dělat problémy nemám v plánu to skenovat, se nezlob...
Edit: Tak se dívám do schéma origo el. a zjišťiju, že stínění jsem měl zapojené dobře... (http://www.rollaclub.com/board/index.ph ... h_id=62664" onclick="window.open(this.href);return false;) tedy asppoň podle toho, že na pin 60 je zapojené všecho originální stínění... Mám tahat nový stíněný kabel přímo od CASu do det3 (úplně mimo origo elektroinstalaci) a kostru napájení det3 brát přímo z aku(i když kabel z pinu 60 končí očkem přišroubovaným na alu sání motoru a na to stejné alu sání je přišroubované i očko od kabelu co vede přímo na aku...)? Víc už mě fakt nenapadá...
Servisní akcí jsem myslel záruční, kdy do všech dýlerství přišel z fabriky seznam vinek aut v kterých může být např. pásek nádrže z vadné série a každý dýler měl obeslat pouze zákazníky kteří koupili u něj, přesto přišel pán z SK co koupil v SK že pracuje tady a má to tady blíže, zdarma jsme to vyměnili a že by to např. mohl být už druhý majitel auta na tom nic nemění... Ale asi to není úplně stejný případ, to souhlasím.
Doklad je ve zlotých a platil jsem v kč, doklad jsem nijak nestudoval je to už celkem dávno co jsem to kupoval a v rámci toho, že nechci nikomu dělat problémy nemám v plánu to skenovat, se nezlob...
Edit: Tak se dívám do schéma origo el. a zjišťiju, že stínění jsem měl zapojené dobře... (http://www.rollaclub.com/board/index.ph ... h_id=62664" onclick="window.open(this.href);return false;) tedy asppoň podle toho, že na pin 60 je zapojené všecho originální stínění... Mám tahat nový stíněný kabel přímo od CASu do det3 (úplně mimo origo elektroinstalaci) a kostru napájení det3 brát přímo z aku(i když kabel z pinu 60 končí očkem přišroubovaným na alu sání motoru a na to stejné alu sání je přišroubované i očko od kabelu co vede přímo na aku...)? Víc už mě fakt nenapadá...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Ja jsem Karle koupil EMU jednotku od tebe,tak uz se tesim na tu podporu
nemyslim to spatne,jen se vytahuju ![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
R33 GTST Mspec2 '97
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Jaká podpora, na šachtu s tebou...
edit: Co kdyby mohla být chyba ve schématku k det3 a já proto posílám do det3 špatný signál k úpravě? Co zkusit zapojit místo pinů 41 a 51 piny 42 a 52 a tím tak do det3 poslat k úpravě signál z druhého kodového kola CASu?
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
edit: Co kdyby mohla být chyba ve schématku k det3 a já proto posílám do det3 špatný signál k úpravě? Co zkusit zapojit místo pinů 41 a 51 piny 42 a 52 a tím tak do det3 poslat k úpravě signál z druhého kodového kola CASu?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Pokud budeš potřebovat, určitě se ozvi. Ten Nissan CAS je pro EMU pohoda..... vím že mnoho jiných jednotek s tím má problém, ale EMU naopak chutná velice.... .sám jsem již měl na dvou autech a na první drknutí funguje jak má.Mickael píše:Ja jsem Karle koupil EMU jednotku od tebe,tak uz se tesim na tu podporunemyslim to spatne,jen se vytahuju
Někoho může mást fakt, že si neuvědomí, že klika a vačka je spojená v poměru 1:2, tedy klika se otočí dvakrát a vačka jednou. Tím pádem když mám vlastně snímač kliky na vačce musím také přepočítat v poměru 1:2 počet "zubů".
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Jen ve zkratce, anténní koax ani jiná zvěrstva do auta neaplikuj. Právě předrátovávám své SRko v AE86 na EMU a jsem dost smutný i ze sériové kaláže Nissanu. Je tam asi 87 různých spojek, rozdvojek, kostření dle mne chaotické, zoufalé a sice na mnoha místech, ale bez potřebného průřezu vodičů..... oka zoxidovaná na zoxidované části hlavy atd..... Na stálých 12V jsem naměřil 2,98V...... takže vážně špatná kvalita..... Myslím, že po kompletním předrátování motorové části to bude šlapat jak má.....Fifi píše: Jak jsem psal, skusím to stínění na zem snímaču,případně tady možná najdu nějaký anténí koax a když to nepomůže tak už nevím, snad ještě pak změřit ten rozdíl mezi vstupem a výstupem osciloskopem (to bude asi v mém případě problém) a pak už to fakt asi poslat na reklamaci...
Budu mít pam na prodej power transistor, cívky, spolenoidy EGR a truba, obtokový ventil, jednotku imobilizeru, komfortní jednotku, dálkáč atd......
BEZ osciloskopu těžko říci co ti to dělá. POkud by opravu šlo o chybný signál, bylo by potřeba ho upravit buď oporem proti +5V nebo proti zemi. Buď je signál se nedostatečnou úrovní nebo naopak moc zarušený.... to chce právě zkouknout na osciloskopu a také zjistit zda problém vzniká na vstupu DET3 nebo na výstupu. TEdy jestli už DET3 špatně rozpoznává, nebo to dává sériové jednotce tak že ta to špatně vyhodnotí.... nebo máš prostě jen problém s konfigurací a je to třeba fuel cut sériové jednotky.... kdo ví, jak to máš zapojené a nastavené...... ale ten co ti to prodal ti určitě pomůže
![Wink ;-)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Jistě, můžeme zamknout, pusť to z hlavy, tady prachy nevyděláš!leon4x4 píše:ale ten co ti to prodal ti určitě pomůže
![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
A není to přesně obráceně? 4x signál klika a 1x vačka pro HU 1 válce?Fifi píše: protože při funkci scope jsem viděl 4 různě "dlouhé" a stejně "vysoké" obdélníky což by odpovídalo clonce v CASu pro vačku - 4 různě velké resp. z pohledu fotodiody dlouhé okénka uvnitř clonky, pro kliku je to pak 1° signál, tedy 360 shodných okének po obvodu té clonky/trigger wheel... CAčko fyzicky znám, vím, že CAS je na vačce a "vymýšlí" si signál kliky a ani roztržený rozvoďák nerozhodí synchronizaci klika-vačka protože "oba" snímače (v jednom těle) jsou na vačce a jednotka o skutečné poloze kliky v případě např. skočených rozvodů vůbec neví...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
On mluvi o tom starem (neslavnemLibor12 píše:Fifi píše:A není to přesně obráceně? 4x signál klika a 1x vačka pro HU 1 válce?
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
Fifi, neber Karla spatne (podivej se na to z jeho pohledu)Fifi píše:Jistě, můžeme zamknout, pusť to z hlavy, tady prachy nevyděláš!
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
K tvemu problemu... Zkus pouzit 1K Ohm 1/4 Watt pullup resistor (mezi napetim a signalem sensoru) k vyssimu rozliseni.
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
IQ stylingem nenahradis.
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Ja bych to taky Karlovi neměl teda za zlý... Přeci jen je to obchod a dělat technickou podporu k něčemu co jsem neprodal je nesmysl, pokud teda není samaritán...
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Bez toho pullup to ani nenastartuju, používám interní z Det3 viz. schéma kde jsem se snažil něco měřit multimetrem... Signálový vstup pin 9 a k němu připojený pullup pin 8... (zkoušel jsem i pullup z pinu 3 marně)...
Jinak tedy díky všem za snahu, ale rozhodl jsem se, že to do auta dávat nebudu, det3 jsem koupil i když už jsem měl dávno koupenou EMU z důvodu ušetření času, protože jsem předpokládal, že nainstalovat piggyback a trochu doladit směs atd. bude jednoduší a hlavně rychlejší než vytvářet komplet svazek a ladit od nuly sa ecu (v tom mám ještě nějaké vědomostní mezery). Kdyby to běhalo na první zapojení, nebyl by problém, ale už půl týdne bezvýsledně laboruju a už mě to nebaví(nehledě na to, že teď už zas tolik času jako doposud nebude), letos prostě koníci navíc nebudou... Ve volných chvílích budu chystat svazek pro emu a det3 asi přišpendlím na vrata stovkou hřebíkem aby mě příště nenapadaly takové blbosti kupovat piggy, když mám SA.
K tomu Karlovi teda, jeho pohled na věc chápu a a umím se do něj vžít proto jsem mu také hned po jeho první reakci mimo jiné napsal toto: "Jsem rád, že se mi snažíš pomoct, ale jestli by jsi z toho měl být nějak znechucený nebo otrávený (co ze stylu jakým píšeš cítím) tak tě nikdo do ničeho nenutí..." Kdyby tady už nenapsal ani slovo neměl bych mu absolutně nic za zlé... Psal i dále, tak jsem myslel, že to přešel, ale v každem postu je prostě mezi řádky cítit, že se mi to snaží tzv. "dát sežrat" a teprve tohle je to, co se mi nelíbí a z toho plyne i má poslední reakce na něj + je v tom možná trochu naštvání, že to neběhá... asi netřeba dále rozebírat.
Jinak tedy díky všem za snahu, ale rozhodl jsem se, že to do auta dávat nebudu, det3 jsem koupil i když už jsem měl dávno koupenou EMU z důvodu ušetření času, protože jsem předpokládal, že nainstalovat piggyback a trochu doladit směs atd. bude jednoduší a hlavně rychlejší než vytvářet komplet svazek a ladit od nuly sa ecu (v tom mám ještě nějaké vědomostní mezery). Kdyby to běhalo na první zapojení, nebyl by problém, ale už půl týdne bezvýsledně laboruju a už mě to nebaví(nehledě na to, že teď už zas tolik času jako doposud nebude), letos prostě koníci navíc nebudou... Ve volných chvílích budu chystat svazek pro emu a det3 asi přišpendlím na vrata stovkou hřebíkem aby mě příště nenapadaly takové blbosti kupovat piggy, když mám SA.
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
K tomu Karlovi teda, jeho pohled na věc chápu a a umím se do něj vžít proto jsem mu také hned po jeho první reakci mimo jiné napsal toto: "Jsem rád, že se mi snažíš pomoct, ale jestli by jsi z toho měl být nějak znechucený nebo otrávený (co ze stylu jakým píšeš cítím) tak tě nikdo do ničeho nenutí..." Kdyby tady už nenapsal ani slovo neměl bych mu absolutně nic za zlé... Psal i dále, tak jsem myslel, že to přešel, ale v každem postu je prostě mezi řádky cítit, že se mi to snaží tzv. "dát sežrat" a teprve tohle je to, co se mi nelíbí a z toho plyne i má poslední reakce na něj + je v tom možná trochu naštvání, že to neběhá... asi netřeba dále rozebírat.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Mne na tom mrzí úplně jiná věc. Existuje tu oficiální zastoupení značky, má zboží skladem, dává podporu zákazníkům.... zdá se tedy, že je vše jak má být.
Pak přijde někdo kdo si myslí jak s tím vyběhl, že si pokoutně doveze zboží sám, i přes fakt, že si výrobce nepřeje. Pak přijdou potíže a najednou zjistí, že asi tak dobře neudělal.
Výsledek ? Přijde tu obvinění že já jsem ten špatný .................
Vidím to spíš tak, že si někdo myslel jak se mnou vyčůrá a ono to neklaplo, tak je naštvaný. Hloupé na tom je, že přesně tento typ pokoutníků kazí značce, kterou zastupuji, dobré jméno!
Takže pro všechny: Ecumaster má v ČR oficiální zastoupení, mám zboží skladem, poskytuji podporu a za kvalitou produktů si stojím. V budoucnu plánujeme i školení pro uživatele, ladiče atd....
Pak přijde někdo kdo si myslí jak s tím vyběhl, že si pokoutně doveze zboží sám, i přes fakt, že si výrobce nepřeje. Pak přijdou potíže a najednou zjistí, že asi tak dobře neudělal.
Výsledek ? Přijde tu obvinění že já jsem ten špatný .................
![tleskani :potlesk:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_potlesk.gif)
Vidím to spíš tak, že si někdo myslel jak se mnou vyčůrá a ono to neklaplo, tak je naštvaný. Hloupé na tom je, že přesně tento typ pokoutníků kazí značce, kterou zastupuji, dobré jméno!
Takže pro všechny: Ecumaster má v ČR oficiální zastoupení, mám zboží skladem, poskytuji podporu a za kvalitou produktů si stojím. V budoucnu plánujeme i školení pro uživatele, ladiče atd....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Úděl oficiálního zastoupení, vždy se najde někdo, kdo udělá koncovému zákazníkovi na první pohled lepší nabídku i když ta ve výsledku nemusí být lepší... na to zákazníci bohužel pro oficiální zastoupení slyší, s tím nic neuděláš.
No vzhledem k tomu, že jsem za det+emu dal +- to co bych dal u oficiálního zastoupení pouze za emu je mé naštvání prozatím velice nízké, až budu mít chuť přivrtat emu ke zdi (třeba i díky mé neznalosti/hlouposti a né chybě produktu) můžeme se bavit o tom že jsem naštvaný (ale naštvaný maximálně na sebe!)...
Nijak jsem tě neobviňoval, poděkoval jsem ti že i přesto jaká je situace se mi snažíš pomoct, pouze jsem podotkl, že se mi nelíbí to, co mezi řádky do těch postů skrýváš nic víc v tom nehledej.
Jedinné s čím jsem vyčůral je cena a to tedy klaplo na výbornou viz druhý odstavec a to se tebe nijak netýká protože za tvou cenu jsem emu nebyl ochoten koupit (v té době jsi to měl ještě za tuším 18 000?) a zůstal bych u imf, takže ani "kšeft" jsem ti nezkazil, protože by ani žádný nevznikl, prostě jsem měl možnost emu "za dobře" (pod 13 000) tak jsem do toho šel...
Dlouho jsem se už k tobě nedíval, ale i blbé konektory na cívky jsi měl za dvojnásobek vůči autokabel.cz (nenakupuješ to tam náhodou?) a to určitě nemáš oficiální zastoupení výrobce konektorů který ti ty ceny diktuje nebo ano? Prostě tady jsi v čr a lidi jdou po ceně, já nejsem vyjímka!
...bych toto téma zamkl a potom smazal a až budu mít v budoucnu problém s emu založím další a tam může pokračovat v debatě proč jsem nekoupil u Karla a jestli zbyde prostor můžeme řešit technické otázky, protože ještě pár postů jako je tenhle a budeme směle konkurovat topicu o banu pro LM2 co je nebo byl v pokecu a to nechci, sekce Tuning by si měla/mohla udržet určitou úroveň když ji zbytek fora nemá...![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
Díky všem zúčastněným.
No vzhledem k tomu, že jsem za det+emu dal +- to co bych dal u oficiálního zastoupení pouze za emu je mé naštvání prozatím velice nízké, až budu mít chuť přivrtat emu ke zdi (třeba i díky mé neznalosti/hlouposti a né chybě produktu) můžeme se bavit o tom že jsem naštvaný (ale naštvaný maximálně na sebe!)...
![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
Nijak jsem tě neobviňoval, poděkoval jsem ti že i přesto jaká je situace se mi snažíš pomoct, pouze jsem podotkl, že se mi nelíbí to, co mezi řádky do těch postů skrýváš nic víc v tom nehledej.
Jedinné s čím jsem vyčůral je cena a to tedy klaplo na výbornou viz druhý odstavec a to se tebe nijak netýká protože za tvou cenu jsem emu nebyl ochoten koupit (v té době jsi to měl ještě za tuším 18 000?) a zůstal bych u imf, takže ani "kšeft" jsem ti nezkazil, protože by ani žádný nevznikl, prostě jsem měl možnost emu "za dobře" (pod 13 000) tak jsem do toho šel...
Dlouho jsem se už k tobě nedíval, ale i blbé konektory na cívky jsi měl za dvojnásobek vůči autokabel.cz (nenakupuješ to tam náhodou?) a to určitě nemáš oficiální zastoupení výrobce konektorů který ti ty ceny diktuje nebo ano? Prostě tady jsi v čr a lidi jdou po ceně, já nejsem vyjímka!
...bych toto téma zamkl a potom smazal a až budu mít v budoucnu problém s emu založím další a tam může pokračovat v debatě proč jsem nekoupil u Karla a jestli zbyde prostor můžeme řešit technické otázky, protože ještě pár postů jako je tenhle a budeme směle konkurovat topicu o banu pro LM2 co je nebo byl v pokecu a to nechci, sekce Tuning by si měla/mohla udržet určitou úroveň když ji zbytek fora nemá...
![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
Díky všem zúčastněným.
Naposledy upravil(a) Fifi dne 02 srp 2015 23:33, celkem upraveno 1 x.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Pote bych predpokladal, ze je pravdepodobne vadny vnitrni zesilovac. Ja s ECUMaster nemam zadne osobni zkusenosti, takze skutecne nedokazu vice konkretneji poradit (snad jen s tim, ze dalsim krokem by bylo kontaktovani prodejce a zaslani toho DET3 na opravu anebo vymenu - ale to ti muze doporucit samozrejme kazdyFifi píše:Bez toho pullup to ani nenastartuju
![Question :?:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_question.gif)
Na druhou stranu, Karel, coby authorized dealer, zastupce ECUMaster v CR a clen tohoto fora to proste "nemuze" jen naprosto ignorovat, nevyjadrit se k tomu a neudelat z tebe varovny priklad - ve snaze predejit podobne situaci ke spokojenosti budoucich zakazniku. I presto, ze to je tezke, NEBER TO OSOBNE, "sezer to" a dovol mu ukazat proc zazemi je mnohem dulezitejsi, nez nejake usetrene penize (cimz mu jedine muzes pomoci a mozna on pote bude ochoten v tve obtizne situaci pomoci zase tobeFifi píše:Kdyby tady už nenapsal ani slovo neměl bych mu absolutně nic za zlé... Psal i dále, tak jsem myslel, že to přešel, ale v každem postu je prostě mezi řádky cítit, že se mi to snaží tzv. "dát sežrat" a teprve tohle je to, co se mi nelíbí a z toho plyne i má poslední reakce na něj
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
IQ stylingem nenahradis.
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Taboo: Také si od začátku myslím, že je chyba někde uvnitř a třeba jsem měl pravdu, ostatně nebyl by to první vadný nový det3, viz. odkaz na us forum hned v úvodním postu...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
Nejlepsi by byla samozrejme moznost vyzkouset jiny DET3, ale jen ta skutecnost, ze to ani nenastartujes bez pullup resistoru svedci o tom, ze bez nej (a pravdepodobne ani s nim) nemas dostatecne vysoky rozdil napeti, na coz je ten Nissan 360 Hall sensor (kvuli poctu jeho okenek) pomerne citlivy (narozdil od dobreho odstineni, ktere je nezbytnym pozadavkem VR sensoru) a se zvysujicimi se RPM zacne drive anebo pozdeji dochazet k nedostatecne presnosti rozliseni. I presto, ze ta jednotka (anebo v tvem pripade piggy-back) i nadale "vidi" ty 4, 8, 12, 16 okna, ty 360 ji zacnou "splyvat" a ta jednotka ztrati "count" (a prestane vydavat ignition signal [protoze jednoduse nevi "kdy"]). Ten Nissan 360 sensor byl vzdy natolik problematicky (a to i s mnohymi standalone ECU), ze jeho disk je casto nahrazovan custom diskem s mene okenky (coz by bylo me doporuceni v pripade plne hodnotneho standalone). Jedine, co jeste muzes zkusit je zmereni napajeciho napeti. I presto, ze mnohe cam/crank sensory pouzivaji +5V, ten stary Nissan 360 sensor pouziva +12V. Mozna by stalo za vyzkouseni brat to napajeci napeti z te OEM ECU (zatimco oba cam/crank signaly jsou zapojeny na ten DET3) - v pripade, ze by dochazelo k nejakemu jeho odpadu. Pokud je ale vse zapojeno spravne a v SW pouzita patricna kalibrace, tak ti drive anebo pozdeji dojdou moznosti "co jeste zkusit" a budes to muset poslat nazpet. Co mne jeste napada - co se tyka SW - je stutter box (ktery jsi ale uz psal, ze mas vypnuty) a nespravne kalibrovany (anebo naprosto nenakalibrovany) TPS, ale ten se zda DET3 nepouzivat. Mozna by bylo take dobre se podivat na zapojeni a output MAF sensoru vs RPM, k cemuz by byl samozrejme nejvhodnejsi nejaky datalogger. Nic jineho mne proste nenapada...Fifi píše:Taboo: Také si od začátku myslím, že je chyba někde uvnitř a třeba jsem měl pravdu, ostatně nebyl by to první vadný nový det3, viz. odkaz na us forum hned v úvodním postu...
![Sad :(](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_sad.gif)
P.S.
OK, ted jsem se konecne podival na tu konfiguraci #7 - a jak palivo, tak zapalovani jedou na MAF (Analog in #1), takze chyba by mohla byt tam. Co jsem rekl o tom Nissan 360 sensoru, tak na to zapomen, ten DET3 pouziva pouze jeho crank signal (o kterem jsi se zminil, ze vidis). Ja jsem byl jen liny to vsechno cist...
![Laughing :lol:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_wink.gif)
IQ stylingem nenahradis.
Re: Ecumaster DET3 250kpa - nejde přes 3200rpm
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oba logy ve stejných otáčkách, jednou s cas na det a jednou s cas přímo do stock ecu tedy na logu nejsou vidět rpm...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!