for Taboo a i ostatní :o)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
A nepridas tam trosku Calgonu? Vodni kamen to je previt...MarauderZ28 píše:jj na to sem se chtěl zeptat taky + asi budu vstřikovat destilku ta nemá minerály, jo koupil sem v Bauhauzu super rozprašovač takovej jak se naleje voda natlakuje a pak stříká sám ...

Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Navíc pokud je ten výfuk SS, tak tomu voda rozhodně neublížíTaboo píše:Karbon, jako hmota, se samozrejme nijak "rozpustit" neda, ale ta vodni para ho jen rozdeluje na velice male castice, ktere by nemely mit problem dostat se temi mrizkami katalizatoru. Navic, ta vodni para soucasne cisti i ten katalizator a doslova cele vyfukove potrubi od jakychkoliv nanosu. My proto ten katalyzator a cely vyfuk vzdy nechavame na aute...

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
o.k. to mě zajímalo thanxTaboo píše:Karbon, jako hmota, se samozrejme nijak "rozpustit" neda, ale ta vodni para ho jen rozdeluje na velice male castice, ktere by nemely mit problem dostat se temi mrizkami katalizatoru. Navic, ta vodni para soucasne cisti i ten katalizator a doslova cele vyfukove potrubi od jakychkoliv nanosu. My proto ten katalyzator a cely vyfuk vzdy nechavame na aute...

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem provedl tu dekarbonizaci - každopádně plyn sem založil špalkem neb sem neměl po ruce nikoho kdo by na něj šlapal. Do sání sem to pražil fakt hustě z toho tlakovýho rozprašovače. Zezačátku se teda ta mrcha vůbec nechtěla dusit a docela si pomlaskával, nějak sem to nechápal vody tam valilo fakt megahustě z vejfuku se ale vůbec nekouřilo jen koncovky byly orosený jak na nich kondenzovala voda. Nalil sem tam tam 2,5 litru vody během 4 minut. No ptal sem se teď večer Teeny když to pořádně vokouřím zda se nehulí z vejfuku a prej ne, taky mi přijde, že to jde daleko líp za plynem, ale to je asi jen pocit - nevím
))

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám filtr vzduchu a hned za ním váhu vzduchu. Bez ní to nepoběží. To tu vodu mám rozprašovat přímo do váhy? Protože když sundám filtr tak sem hned u váhy.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nebo to strikat za vahu vzduchu..Krosmen píše:potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Sundat vahu na bezicim motoru? To myslis vazne?


Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
To mám na eclipse taky ty plástve, ale to je podle mě jenom k usměrnění proudění vzduchu, ať se tam nevytvářejí nějaké turbolence. Pro přesnější měření. Samotná váha je až za těmi plástvemi (jde špatně vidět pokud to celé nerozebereš)MarauderZ28 píše:mě by zajímala ta moje váha je taková jiná jak třeba u oktávy jak medový plástvě ...
real tuning by Taboo
Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Co jsi na tom nepochopil? A proč by se nemohla sundat váha vzduchu na běžícím motoru? Zejména pokud to má sloužit pouze k tomu procesu s vodou kdy se s autem nikde nejezdí. Když někdo může jezdit se špatnou "váhou vzduchu" a ani o tom neví - jenom si stěžuje, že mu to nějak divně jede tak proč bys ji nemohl na chvilku vytáhnout? Ta voda by té váze určitě neprospěla!!!GTRunner píše:Nebo to strikat za vahu vzduchu..Krosmen píše:potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Sundat vahu na bezicim motoru? To myslis vazne?...Nebo jsem to nejak nepochopil....
real tuning by Taboo
Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
MarauderZ28 píše:to já sem jí vykoupal solidně no a zatím OK


real tuning by Taboo
Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Skus to udelat na svym aute a pak napis vysledek...CCCO 1.8T píše:Co jsi na tom nepochopil? A proč by se nemohla sundat váha vzduchu na běžícím motoru? Zejména pokud to má sloužit pouze k tomu procesu s vodou kdy se s autem nikde nejezdí. Když někdo může jezdit se špatnou "váhou vzduchu" a ani o tom neví - jenom si stěžuje, že mu to nějak divně jede tak proč bys ji nemohl na chvilku vytáhnout? Ta voda by té váze určitě neprospěla!!!GTRunner píše:Nebo to strikat za vahu vzduchu..Krosmen píše:potřebuješ asistenci,musíš sundat váhu vzduchu aby si ji vodou nezničil...Když to sundáš a nastartuješ,tak ti to bez váhy na volnoběh chcípne,proto potřebuješ někoho kdo ti bude hamstat na plyn a držet to na cca 3000 otáčkách.
Marauder-no bodejť by ti šla z vejfuku pára,když máš megavobsah...Mě z něj šla a to sem tam vodu nevstřikoval,ale lil....Lil sem tam toho tolik aby se to nedusilo,celo petku 1,5 za cca minutu.....Z vejfuku vylítal fakt kentus....
Sundat vahu na bezicim motoru? To myslis vazne?...Nebo jsem to nejak nepochopil....

Spatna vaha vzduchu neznamena ZADNA vaha vzduchu

Jen si predstav ze motor toci napr.3000ot a nahle sundas vahu vzduchu - ECU dostane signal ze motor vubec nebezi, protoze nenasava zadnej vzduch...to bych chtel videt komu takhle pobezi motor...

Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ja tady neresim "picovinu". A krome toho jsem nikde nenapsal ze odpojit od kabelu ale sundat vahu vzduchu...nauc se cist.MarauderZ28 píše:for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
I kdybys ho neodpojil, co myslis ze bude merit ta vaha, kdyz se ti tam bude povalovat?? Budes do te vahy foukat, nebo co?


Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
skorej si myslim, ze motor prestane dostavat udaje -> nabehne na nudzovy rezim.GTRunner píše: Skus to udelat na svym aute a pak napis vysledek...![]()
Spatna vaha vzduchu neznamena ZADNA vaha vzduchu...to je sakra velikej rozdil...
Jen si predstav ze motor toci napr.3000ot a nahle sundas vahu vzduchu - ECU dostane signal ze motor vubec nebezi, protoze nenasava zadnej vzduch...to bych chtel videt komu takhle pobezi motor...
preco by nemal bezat? ved to je obdobne s lambdou. aj ked ju vyberes tak to beha
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
for GTRunner: hele až to někdy zkusíš v praxi tak pak mluv zatím pindáš kraviny já měl váhu odpojenou několikrát a bez problémů.Příkladně u Probe když byl od něj odpojenej kabel tak chcípal motor, stačilo odmontovanou váhu připojit na kabely a pohoda ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Nevím to jistě, ale mám pocit že při odpojení váhy vzduchu se ECU přepne do nouzovýho režimu a palivo dávkuje jen podle otáček a polohy škrtící klapky. Akorát dojde k omezení maximálních otáček, ale to je asi u každýho auta jiný. Proto je rozdí mezi tím jestli MAF nefunguje korektně nebo je odpojenej. Takže pokud se váha vzduchu odpojí od konektoru, tak motor jakžtak poběží.
Naposledy upravil(a) barbucha dne 31 črc 2005 19:53, celkem upraveno 1 x.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
u Imprezy to funguje tak: pokud vahu pri bezicim motoru uplne odpojis tak motor chcipne ........ pak ho sice nastartujes ale po pridani plynu hned chcipne (na tom principu funguje muj home made pridavny imobilizer )barbucha píše:Nevím to jistě, ale mám pocit že při odpojení váhy vzduchu se ECU přepne do nouzovýho režimu a palivo dávkuje jen podle otáček a polohy škrtící klapky. Akorát dojde k omezení maximálních otáček, ale to je asi u každýho auta jiný. Proto je rozdí mezi tím jestli MAF nefunguje korektně nebo je odpojenej. Takže pokud váhu vzduchu odpojíte od konektoru, tak motor jakžtak poběží.
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem