Asi je to u každýho auta jiný. U 200SX co jsem měl šel motor po odpojení váhy vytáčet jen do 3000ot/mintomoking píše:u Imprezy to funguje tak: pokud vahu pri bezicim motoru uplne odpojis tak motor chcipne ........ pak ho sice nastartujes ale po pridani plynu hned chcipne (na tom principu funguje muj home made pridavny imobilizer )barbucha píše:Nevím to jistě, ale mám pocit že při odpojení váhy vzduchu se ECU přepne do nouzovýho režimu a palivo dávkuje jen podle otáček a polohy škrtící klapky. Akorát dojde k omezení maximálních otáček, ale to je asi u každýho auta jiný. Proto je rozdí mezi tím jestli MAF nefunguje korektně nebo je odpojenej. Takže pokud váhu vzduchu odpojíte od konektoru, tak motor jakžtak poběží.
for Taboo a i ostatní :o)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
nejlepší je prodloužit kabely a požádat někoho ať s tím běhá kolem auta a nasává vzduchGTRunner píše:Ja tady neresim "picovinu". A krome toho jsem nikde nenapsal ze odpojit od kabelu ale sundat vahu vzduchu...nauc se cist.MarauderZ28 píše:for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
I kdybys ho neodpojil, co myslis ze bude merit ta vaha, kdyz se ti tam bude povalovat?? Budes do te vahy foukat, nebo co?![]()

real tuning by Taboo
Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Nebylo by lepší kdyby na to prďěl?CCCO 1.8T píše:nejlepší je prodloužit kabely a požádat někoho ať s tím běhá kolem auta a nasává vzduchGTRunner píše:Ja tady neresim "picovinu". A krome toho jsem nikde nenapsal ze odpojit od kabelu ale sundat vahu vzduchu...nauc se cist.MarauderZ28 píše:for GTRunner: co to tady řešíš za píčoviny ? Odmontovaná váha vzduchu neznamená odpojená od kabelu ne ? Stačí jí sundat ze sání a přitom jí nechat připojenou na kabelech - nějak nechápu proč dokola řešíš totální píčovinu ...
I kdybys ho neodpojil, co myslis ze bude merit ta vaha, kdyz se ti tam bude povalovat?? Budes do te vahy foukat, nebo co?![]()

TAk sem to zkusil. A´t dělám co dělám, u mojí mazdy 626 prostě motor po sundání hadice z váhy vzduchu zdechne (ať je zapojená nebo ne). Žádný nouzový režim. Prostě chcípne a to hned. A do váhy lít vodu nebudu. Ještě mě tak napadá odpojit odvětrání z vent. víka která vede do tubusu sání hned za váhou a sypat to přímo před klapku.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 

mě to dělalo to samí pokud vodpojim váhu na volnoběh,tak mi to zdechne,proto potřebuješ asistenci,vytočit motor na cca 3000 otáček a pak váhu sundat....mě to pak udrží otáčky,jakmile pustim plyn,tak mi to zdechne....Georgeos píše:TAk sem to zkusil. A´t dělám co dělám, u mojí mazdy 626 prostě motor po sundání hadice z váhy vzduchu zdechne (ať je zapojená nebo ne). Žádný nouzový režim. Prostě chcípne a to hned. A do váhy lít vodu nebudu. Ještě mě tak napadá odpojit odvětrání z vent. víka která vede do tubusu sání hned za váhou a sypat to přímo před klapku.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
pokud napisu picovinu tak me neukamenujte ale mam pocit , ze to ma logiku
: mam v motoru karbon - ten tvori urcitou vrstvu. Pokud mi bude motor zrat olej a ja ho jeste "odtesnim" odstranenim karbonove vrstvy ..... nebude mi takovy motor zrat olej jeste vic ???
Znate ty pripady lidi co jezdili na mineralni olej pak z duvodu performance (ci spise blbosti) nalili syntetiku , ktera jim odstranila nanosy ve valci a motor zacal zrat olej jako prase ...... udelal to tak kamos na Pazoutovi 605 v turbodizlu
.
: mam v motoru karbon - ten tvori urcitou vrstvu. Pokud mi bude motor zrat olej a ja ho jeste "odtesnim" odstranenim karbonove vrstvy ..... nebude mi takovy motor zrat olej jeste vic ???

Znate ty pripady lidi co jezdili na mineralni olej pak z duvodu performance (ci spise blbosti) nalili syntetiku , ktera jim odstranila nanosy ve valci a motor zacal zrat olej jako prase ...... udelal to tak kamos na Pazoutovi 605 v turbodizlu
.
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Koukam ze nase mazdy to maji jinak nez vsechna ostatni auta...Georgeos píše:TAk sem to zkusil. A´t dělám co dělám, u mojí mazdy 626 prostě motor po sundání hadice z váhy vzduchu zdechne (ať je zapojená nebo ne). Žádný nouzový režim. Prostě chcípne a to hned. A do váhy lít vodu nebudu. Ještě mě tak napadá odpojit odvětrání z vent. víka která vede do tubusu sání hned za váhou a sypat to přímo před klapku.

Holt mazda je mazda..


Lexus GS300
Nissan 200sx S14
Nissan 200sx S14
Je to přesně tak, ale záleží na tom, kde se karbon usadil, jak dlouho tam je a jak výrazně se na tom motoru podepsal. Na starým čmoudíkovi když odstraníš karbon, tak ti z toho motoru vyteče všema dírama jako bys ho prostřelil brokovnicí. Navíc karbon co se odloupe a nezachytí se do filtru se pak usadí v místech kde se mu to líbí nejvíc, což jsou pánve ložisek klikovy a podobný místa.tomoking píše:pokud napisu picovinu tak me neukamenujte ale mam pocit , ze to ma logiku
: mam v motoru karbon - ten tvori urcitou vrstvu. Pokud mi bude motor zrat olej a ja ho jeste "odtesnim" odstranenim karbonove vrstvy ..... nebude mi takovy motor zrat olej jeste vic ???![]()
Znate ty pripady lidi co jezdili na mineralni olej pak z duvodu performance (ci spise blbosti) nalili syntetiku , ktera jim odstranila nanosy ve valci a motor zacal zrat olej jako prase ...... udelal to tak kamos na Pazoutovi 605 v turbodizlu
.
U motoru co už žere olej je zbytečný odstraňovat karbon, tam už to chce nějakej servisní zásah.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Probe GT má motor z Mazdy, pokud se odpojí kabel od váhy resp. Probe (Mazda) má VAF tak chcípne pokud se ale odpojí váha a nechá se připojenej kabel jede to v pohodě ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Nevím jak je to u 16v GT nebo u 2,2 12V ale u mího motoru 8V 66kW 2.0 prostě zdechne. Kabely do váhy byly připojený. Prostě sem z ní jen sundal hadici a chcípne. A pro toho, kdo mi bude tvrdit že mám šlápnout na plyn, tak to je právě ta píčovina. Měl sem motor vytočenej na 3500 rpm a po sundánmí hadice okamžitě chcípnul. Pokud tou váhou neprotéká žádný motorem nasávaný vzduch tam mi prostě okamžitě zdechne motor nezávisle na tom jestli je ve váze zapojen kabel nebo ne (bez kabelu chcípne samosebouo taky).MarauderZ28 píše:Probe GT má motor z Mazdy, pokud se odpojí kabel od váhy resp. Probe (Mazda) má VAF tak chcípne pokud se ale odpojí váha a nechá se připojenej kabel jede to v pohodě ...
Ale myslým že nemám měření protékaného vzduchu odporovým drátem ale nějakou klapkou (jestli to říkám správně - nejsem takovej technik) takže možná tam by mohl být problém.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
dej sem foto tý váhy ...Georgeos píše:Nevím jak je to u 16v GT nebo u 2,2 12V ale u mího motoru 8V 66kW 2.0 prostě zdechne. Kabely do váhy byly připojený. Prostě sem z ní jen sundal hadici a chcípne. A pro toho, kdo mi bude tvrdit že mám šlápnout na plyn, tak to je právě ta píčovina. Měl sem motor vytočenej na 3500 rpm a po sundánmí hadice okamžitě chcípnul. Pokud tou váhou neprotéká žádný motorem nasávaný vzduch tam mi prostě okamžitě zdechne motor nezávisle na tom jestli je ve váze zapojen kabel nebo ne (bez kabelu chcípne samosebouo taky).MarauderZ28 píše:Probe GT má motor z Mazdy, pokud se odpojí kabel od váhy resp. Probe (Mazda) má VAF tak chcípne pokud se ale odpojí váha a nechá se připojenej kabel jede to v pohodě ...
Ale myslým že nemám měření protékaného vzduchu odporovým drátem ale nějakou klapkou (jestli to říkám správně - nejsem takovej technik) takže možná tam by mohl být problém.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Nepředstavujte si,že máte na třecích plochách válců nějaký šlupky karbonu to je blbost!!!!!Proč při zmněně oleje z minerálu na sintetiku začal motor olej papat.To je jednoduchý,neni to tim,že rozpustí ty milimetrový nánosy karbonu
ale tim,že má menší hustotu a tudíž netěsnosti mezi válcem a pístníma kroužkama neutěsní jako minerál ale prosákne do spalovacích komor.
Jinak karbon se usazuje hlavně ve vejfuku a na vejfukovejch ventilech a ve spalovqacích prostorech ale ne na stěnách válce a samo že v olejový vaně.....



Jinak karbon se usazuje hlavně ve vejfuku a na vejfukovejch ventilech a ve spalovqacích prostorech ale ne na stěnách válce a samo že v olejový vaně.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak mě tvrděj, že u Northstaru se karbon usazuje právě tam, ale na vlastní oči sem to neviděl
))

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
MarauderZ28 píše:
dej sem foto tý váhy ...



uvnitř tý váhy je pak klapka která se otevírá podle vellikosti proudícího vzduchu. Od doby co sem dal konus je i občas slyšet její zaklapnutí když vypnu motor.
http://fimosperky.cz - obchod s ručně vyráběným zbožím 

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jasnně tohle je VAF kapku jinak to funguje než MAF nebo MAP, zkus až to odpojíš do tý klapky strčit prstem aby byla přiotevřenná kapku to by mohlo pomoct aspoň u Miáty to funguje ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nemám se o čem ujišťovat tuhle Mazďáckou "váhu" vzduchu sem měl na 2 autech a vždy to šlo ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
noa teda kdyz mam vahu vzduchu jako mazda s tou klapkou a za ni turbo a potom skrtici klapku to jako mam strikat vodu pred turbo to se mi moc nezda myslimze je to podobnej system jakej ma krosmen na theme (alfa V6 turbo), bez vahy to chcipne nebot kdyz je potevrena vaha tak teprve protom se pusti palivove cerpadlo...
Určitě jde před klapku nějaká hadice pro oděvtrávání ventilových vík nebo klikové skříně nebo nějakej podtlak, kterej je možný dočasně odpojit (například pro měřák podltaku/přetlaku v sání). Pak vezmeš PET flašku s vodou, hadičku strčíš do flašky s vodou aby byla ponořená, druhej konec do toho sání a motor si tu vodu "vypije" sám.semysak píše:noa teda kdyz mam vahu vzduchu jako mazda s tou klapkou a za ni turbo a potom skrtici klapku to jako mam strikat vodu pred turbo to se mi moc nezda myslimze je to podobnej system jakej ma krosmen na theme (alfa V6 turbo), bez vahy to chcipne nebot kdyz je potevrena vaha tak teprve protom se pusti palivove cerpadlo...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Nalancii sem to nedělal,mám najeto dva tisíce km po kompletaci motoru.....
Ale na pumě jo a šlo to ok...
Obávám se ale že mezi turbem a motorem nebude žádnej podtlak ale pouze přetlak,jediná možnost rozpojit a růčo váhu pootevřít....
Ale na pumě jo a šlo to ok...
Obávám se ale že mezi turbem a motorem nebude žádnej podtlak ale pouze přetlak,jediná možnost rozpojit a růčo váhu pootevřít....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Ono ti tlačí turbo i na voloběh ?Krosmen píše:Nalancii sem to nedělal,mám najeto dva tisíce km po kompletaci motoru.....
Ale na pumě jo a šlo to ok...
Obávám se ale že mezi turbem a motorem nebude žádnej podtlak ale pouze přetlak,jediná možnost rozpojit a růčo váhu pootevřít....

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
na neutral zaturuj a po otevreni do BOV strc dreveny klin a pak to tam aplikuj (ja to udelam VAPkou na nizkej tlak .... nohou budu turovat a rukou prez okno budu spinat VAPku jejiz konec bude v BOVusemysak píše:za klapkou mam na volnobeh podtlak 0.5 baru vodu bych asi nalil ovladacim podtlakem od BOV akorat nevim jestli se dostane do vsech valcu rovnomerne..., na neutral mi turbo netlaci vubec

.... myslel jsem pro tuto operaci vyhodit cely BOV ale pak by to prisavalo hodne "falesneho" vzduchu mimo MAF a jelo by to na prilis chudou smes ....
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
kluci kolik tý vody jste tam prohnali?
na začátku v tý citaci Tabooa je "dve 1L spray bottles"... nezáleží taky na objemu? to mám svym 4-hrnkem prolejt to samý co třeba Maradeur V8čkou (ten tušim dokonce 2,5L)?
nebo je to šumák a je prostě ozkoušeno, že ty 2L na to bohatě stačí?
na začátku v tý citaci Tabooa je "dve 1L spray bottles"... nezáleží taky na objemu? to mám svym 4-hrnkem prolejt to samý co třeba Maradeur V8čkou (ten tušim dokonce 2,5L)?
nebo je to šumák a je prostě ozkoušeno, že ty 2L na to bohatě stačí?
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT