Ford Fiesta XR2i (MK III) kompletni uprava
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Vim jen ze pokud moc uberu tak to chcipne, kdyz moc pridam tak to chcrchla - v tom okamziku je to OK...NTI píše:Tak jak vis o kolik mas zvisit ten tlak paliva ?



(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Me to moc OK nepripada, ono kdyby jsi mel pripojenou lambdu tak by se s tim asi motor vyrovnal (ECU ma nejakou zpetne info o pomeru paliva) ale bez lambdy to tam ECU davkuje podle tovarnich hodnot a ocividne se s tvou upravou zrovna nepopasovalaZemi píše:Vim jen ze pokud moc uberu tak to chcipne, kdyz moc pridam tak to chcrchla - v tom okamziku je to OK...![]()

Byt tebou tak sezenu nekoho kdo by ti pomeril ten F/A pomer


- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Abych pravdu rekl planuju ukazatele A/F pomeru a jeste chci teplotu oleje s tlakem... Chuda smes me urcite neceka takze se poskozeni motoru nebojim.
No kazdej z nas na to jdeme jinak - ja jsem takovy prase... 


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ladi se jako ostatni auta, ale nemuzes vsechno kupovat u AEM, Greddy apod. znacek... Na mym motoru je temer vse "garage-made"...NTI píše:zemi: Jak jsem slysel od Taboo ze hondy se docela draho ladi tak jsem myslel ze do toho musis jit trochu sofistykovane ... ale jak to tu vykladas tak nevim nevim

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Zemi píše:Ladi se jako ostatni auta, ale nemuzes vsechno kupovat u AEM, Greddy apod. znacek... Na mym motoru je temer vse "garage-šmade"...NTI píše:zemi: Jak jsem slysel od Taboo ze hondy se docela draho ladi tak jsem myslel ze do toho musis jit trochu sofistykovane ... ale jak to tu vykladas tak nevim nevim


Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
A co ta ECU teda reguluje tou dobou-delkou vstriku - kdyz ne mnozstvi paliva vstriknuteho do komory?Zemi píše:ECU u Hondy nereguluje mnozstvi paliva vstriknutyho do komory, ale dobu-delku vstriku...NTI píše:zemi: takze jsi vlastne zvetsil objem, a pak jsi tam pomoci toho regulovatelneho regulatoru () zvisenim tlaku narval vic paliva
...
hmm ale to muzela ECU skrze snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu (nevim presne jak je to u hond) zaregistrovat vic vzduchu takze sama prodlouzila delku vstriku ne ? ... to nestacilo tak jsi zvedl tlak na vstrikovacich jestli jsem dobre pochopil
That's correct.NTI píše:Nooo ... mam to teda jen z teorie ale MAP by ti mel merit podtlak v sani (podtlak je umerny mnozstvi nasatemu vzduchu) ECU potom na zaklade informace z MAP a otackam motoru vypocita kolik motor nasal vzduchu a podle toho reguluje delku vstriku (dobu otevreni vstrikovace)
Pokud teda ECU mela jeste rezervu v delce vstriku tak by mela zareagovat na to ze nasajes vic vzduchu a melo by to jit i bez dodatecne regulace tlaku paliva ... ale jak rikam jen teorie![]()

Znalosti ohledne lazeni motoru se nedaji nikde koupit a co se da koupit je nikdy nenhradi. Hondy se neladi jako ostatni auta, protoze maji struktualne velice slabe motory vyladene to temer maximalniho potencialu uz primo z tovarny, a proto reaguji velice spatne na jakekoliv dodatecne modifikace. V jejich N/A podobe jsou motory Hondy limitovane jejich malou kubaturou a k preplnovani - coby kompenzaci za maly objem - jsou limitovane jejich slabou konstrukci. Co je proste dela dobre v tovarni podobe je soucasne dela i velice nevhodne pro upravy k vyssimu vykonu. Diky te temer maximalni optimizaci primo z tovarny, Hondy maji tradicne jeden z nejhorsich investice/zisk pomeru a nikdo se s nema nikam bez penez nedostane.Zemi píše:Ladi se jako ostatni auta, ale nemuzes vsechno kupovat u AEM, Greddy apod. znacek...NTI píše:zemi: Jak jsem slysel od Taboo ze hondy se docela draho ladi tak jsem myslel ze do toho musis jit trochu sofistykovane ... ale jak to tu vykladas tak nevim nevim

IQ stylingem nenahradis.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
sem si pocetl, sem tam necemu rozumel... 
jinak NTI
zatim pekna prace, jen tak dal

jinak NTI

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No to by byl ... ale je to tak radikalni prestavba ze nevim co by z te fiesty vlastne zbylo, to by bylo mozna rychlejsi koupit cossie a udelat na to laminatovou kastli podle fiesty
... jinak jak jsem slysel uz v escortu ma cossie docela sirokej stredovej sloupek co teprv v maly fieste
... ale uz jsem vydel na netu tak upravenou pumu 
http://www.pumaspeed.co.uk/feat.htm



http://www.pumaspeed.co.uk/feat.htm