to je mozny v tech se neviznam jako princip spalovani to urcite fungovat bude ale u motociklu by jsi ho nemnel cim mazat protoze tam neni tlakovy mazanimvolesko píše:treba cesky lokomotivy maj preplnovanej dvoutaktSinkas píše:tak to asi nepujde nenapada mne cim by jsi to turbo mazal,a o preplnovanem dvoutaktu jsem zatim neslisel ale kdo vi
FUNKCE TURBA
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodelat mazani je rozhodne ta jednodussi cast.Sinkas píše:to je mozny v tech se neviznam jako princip spalovani to urcite fungovat bude ale u motociklu by jsi ho nemnel cim mazat protoze tam neni tlakovy mazanimvolesko píše:treba cesky lokomotivy maj preplnovanej dvoutaktSinkas píše:tak to asi nepujde nenapada mne cim by jsi to turbo mazal,a o preplnovanem dvoutaktu jsem zatim neslisel ale kdo vi
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
to asi jo ale kdys tam pridas olejovi cerpadlo tak sezere trictvrte vykonu co tam tim turbem pridas bavime se o motociklu cca 4KW
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FUNKCE TURBA
nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....
Re: FUNKCE TURBA
jenže kinetická energie je tak zjednošený a nic neříkající pojem, že bych z toho dostal průjem, přečti si jednu z posledních odpovědí co jsem psal marauderovi, a do kinetické energie, lze schovat takřka jakoukouli energii,Šubi píše:nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....
že když pustíš kámen do vody a ten kámen udělá žblunk, tak ty budeš tvrdit, že žblunk udělala kinetická energie a já budu tvrdit že gravitace, samozžejmě budeš mít pravdu protože díky gravitaci ten kámen začal nabývat na kinetické energii (nenapadl mě lepší slovosled), ale bude to stejnej nesmysle jako u turba to tvrdit, přestože je to pravda, to samé je zákon setrvačnosti, pokud rozjedu auto a nechám ho jet svou setrvačností, tak taky kinetická energie,
aby jsi to nemusel hledat hodil jsem ti kopii, rozlišujme co je co
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: FUNKCE TURBA
četl jsem...
četl jsem...ale všichni tu řikaj to samý...pořád do kola..jen se řeší čí formulace je správnější...
četl jsem...ale všichni tu řikaj to samý...pořád do kola..jen se řeší čí formulace je správnější...
Re: FUNKCE TURBA
Když pustíš kámen do vody tak je to jinak. Na začátku má potenciální energii a ta se po puštění začne měnit na kinetickou až do doby těsně před nárazen nemá již kámen žádnou potenciální energii a ta se komplet přeměnila na kinetickou.kentoya píše:jenže kinetická energie je tak zjednošený a nic neříkající pojem, že bych z toho dostal průjem, přečti si jednu z posledních odpovědí co jsem psal marauderovi, a do kinetické energie, lze schovat takřka jakoukouli energii,Šubi píše:nwm co se tu řeší když maj pravdu všichni.....
rozdíl tlaků a teplot ve dvou místech vyvolá pohyb plynu což už je kinetika a pohyb těch plynů točí turbínou....
to znamená že turbínou točí pohyb plynů (ona kinetická energie), který je vyvolán rozdílem těch teplot a tlaků.....
tzn. že turbo se roztáčí za pomoci kinetické energie plynů...i přes to že je ta kinetický energie nečí zapříčiněná, pořád točí turbem ona a nic jiného....pořád jím to točí pohyb plynů ať už ho vyvolá cokoliv....
melu tu to samý dokola pokaždý jinak.....
že když pustíš kámen do vody a ten kámen udělá žblunk, tak ty budeš tvrdit, že žblunk udělala kinetická energie a já budu tvrdit že gravitace, samozžejmě budeš mít pravdu protože díky gravitaci ten kámen začal nabývat na kinetické energii (nenapadl mě lepší slovosled), ale bude to stejnej nesmysle jako u turba to tvrdit, přestože je to pravda, to samé je zákon setrvačnosti, pokud rozjedu auto a nechám ho jet svou setrvačností, tak taky kinetická energie,
aby jsi to nemusel hledat hodil jsem ti kopii, rozlišujme co je co
Jeden ze základních předpokladů existence je zákon zachování energie. Žádná energie nevzniká ani nezaniká, jen se vždy mění na jinou formu nebo se předává z jedné hmoty do druhé.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
však právě že ten kámen předá kinetickou energii hladině vody tak to udělá žblunk, ale jde o to že za to může gravitace, ale už mi to kecání okolo stačilo takže já už si dávám pohov
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: FUNKCE TURBA
Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty
Toto je jedno z nich.

Toto je jedno z nich.
Re: FUNKCE TURBA
Taky si pohravam s touto myslenkou. A jedine co me napadlo je vzduchovy kompresor na nafukovani matraci a clunu. Myslim ze by to vyresilo problem jak pohanet turbo a jak ho mazat. Uz to mam obejdnane pripravenou prirubu na novej karburator. Ted to staci jen pozapojovat a ladit a ladit. Treba to klapne a nebo jen zaplacnu cas. Jelikoz turbina je 6V coz resi problem s pohanenim. To babeta spolehlive utahne.
Re: FUNKCE TURBA
Zapomen na to, za celou tu dobu tu nikdo nenapsal to nejdulezitejsi, ze 2t motor v motorce preplnovat nejde protoze vse co tam nafoukas navic ti utece vyfukem protoze ta konstrukce co je v motorkach nema vyfukove ventily
Re: FUNKCE TURBA
Tak mne napadá po přečtení některých komentářů...nestačilo by pod tím turbem zatopit?
Dvoutakt je něco jako částečně přeplnovaný motor,funkci onoho "přeplnování" zajištuje klika.
P.S. Jednou mi někdo řekl: Nejhorší situace vznikají,když se lidi začnou brát moc vážně.

Dvoutakt je něco jako částečně přeplnovaný motor,funkci onoho "přeplnování" zajištuje klika.
P.S. Jednou mi někdo řekl: Nejhorší situace vznikají,když se lidi začnou brát moc vážně.

Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek.
))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek.
