Musí být homologované, musíš mít ostřiky světlometu a automatické seřízován světel.... píše:ale kdyz xenony nejsou zakazany ne??kubajzsemily píše:............ja byl na STK v pondělí a pohoda ve světlech xenony na okně pruh, jedinýho co jsem tam dal byli starý hliníkáče, podnima nemusej bejt podložky ale zase nanich jsou dvě gumy total, a jedinýho co se mu nelíbylo byli modrý parkovačky ve světlech a vejfuk ale nakonec mě to duležitý kolečko dal
Jak funguje STK u tuningového auta????
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re:
street.racer píše:Rekl bych, ze v 99,9% to tak doopravdy neniLaconi píše:Je to takpeugeot_405_extreme píše:Hele lidi, teď když se tak nad těma technickejma zamyslíte. Nejni to paradox, tady člověk narve do auta plno penež, v převažné většině připadů je to auto ve stavu, že je auto lepčí jak nove... nechapu o co jim jde.. kdejakej zrezlej srač technickou dostane a člověk kterej do auta pustí třeba 100 papiru by na technickou nemšěl narok... nejni to na hlavu.? Opravte mě, jestli ste jiného názoru.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ přesně tak souhlasím s tebou
![tleskani :potlesk:](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_potlesk.gif)
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
paradox to je muze byt a nemusi...
to ze narves do auta 100tis. jeste neznamena, ze auto bude v lepsim stavu nez pred tim (mam na mysli jeho jizdni vlastnosti a bezpecnost)
sam mam nynejsi auto totalne prekopany, mnoho veci delano na zakazku, stk budu resit, jak tady bylo jiz zmineno...ale cim dal tim vic premyslim, ze pujdu cestou individualni prestavby pres vyzkumak...je to opruz, je to drahy, ale budu mit klid pred PCR a pojistovnou...a ver tomu,ze do budoucna to bude jen a jen horsi...
to ze narves do auta 100tis. jeste neznamena, ze auto bude v lepsim stavu nez pred tim (mam na mysli jeho jizdni vlastnosti a bezpecnost)
sam mam nynejsi auto totalne prekopany, mnoho veci delano na zakazku, stk budu resit, jak tady bylo jiz zmineno...ale cim dal tim vic premyslim, ze pujdu cestou individualni prestavby pres vyzkumak...je to opruz, je to drahy, ale budu mit klid pred PCR a pojistovnou...a ver tomu,ze do budoucna to bude jen a jen horsi...
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
taky ted uz moc nemusim tuning stylu zavareni klik (taky sem je mel), mracitka (ty taky), 30cm pruh na skle, rezane pruziny, universalni rvouci vyfuk, atd., protoze je to na ukor bezpecnosti a za druhe jizdnim vlastnostem a vykonu to nic neprida...
Ale je to samozrejme vec nazoru, tak a ted do me
...
Ale je to samozrejme vec nazoru, tak a ted do me
![Very Happy :D](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
Ted resim to stejne, puvodne jsem psal primo na CZ TUV, jejich cenik me docela zarazil..treba zmereni emisi 8tis CZK je docela palka...no posudte sami:sub13 píše:paradox to je muze byt a nemusi...
to ze narves do auta 100tis. jeste neznamena, ze auto bude v lepsim stavu nez pred tim (mam na mysli jeho jizdni vlastnosti a bezpecnost)
sam mam nynejsi auto totalne prekopany, mnoho veci delano na zakazku, stk budu resit, jak tady bylo jiz zmineno...ale cim dal tim vic premyslim, ze pujdu cestou individualni prestavby pres vyzkumak...je to opruz, je to drahy, ale budu mit klid pred PCR a pojistovnou...a ver tomu,ze do budoucna to bude jen a jen horsi...
Takze to taky zkusim cestou individualni prestavby, uz jsem volal na magistrat tady v Brne, ale pan moc nadsene neznel. Hlavne ani on mi nebyl schopny rict co je jeste prestavba a od jakeho momentu se jedna o stavbu. Nikde jsem to ani nenasel. Zadna definice, takze mam obavu, ze to zalezi na tom jak si urednik co to bude schvalovat vecer pred tim zasoulozi. Ja mam jako zaklad auto ktere tady je normalne homologovane, jen je prekopane. Docela dobrej clanek o prestavbach je tady: http://www.autopress.cz/?page=44.pre-d- ... obil-jinakS cenovou urovni pocitejte cca v nasledujici vysi:
emise - 8 tis. Kc
hluk - 8 tis. Kc
brzdy - 5 tis. Kc
odruseni - 5 tis. Kc
hmotnosti - 3.5 tis. Kc
uchyceni motoru - 30 tis. Kc
jizdni vlastnosti - 40 tis. Kc
spotreba paliva - 7 tis. Kc, ale treba i jen 650,- Kc
max. rychlost - 5 tis. Kc, ale treba tez za 650,- Kc
Samozrejme, pokud bude mit urednik jine nez standardni poozadavky,
muze se cena menit, vetsinou vsak smerem nahoru.
Co se tyka ostatnich zalezitosti:
Zmenu kol Vam muze potvrdit pouze vyrobce vozidla nebo vyrobce kol (rafku),
ktere mysi byt schvaleny pro Vase auto. Jinymi slovy, vyrobce vozidla Vam muze
odsouhlasit pouziti teoreticky jakychkoli kol, vyrobce rafku pouze tech, pro ktere
je drzitelem typoveho schvaleni pro Vase vozidlo a toto schvaleni Vam musi dat k
dispozici.
U zmen karoserie bude zalezet na tom, zda to jiz bude spadat pod tzv. prestavbu
nebo to bude jen montaz doplnku. Pri prestavbe se postupuje obdobne jako u vymeny
motoru, u montaze doplnku se musi jednat o schvalene dily a prodejce k nim musi
dodat schvalovaci list.
Naposledy upravil(a) Mirek-200sx dne 01 zář 2009 21:06, celkem upraveno 1 x.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
ten odkaz mi nefunguje.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
pro tunera: koukal jsi se někdy jaký auta jezdí v usa? udávám záměrně usa protože tam jezdí naprostý extrémy a jelikož mi to zatím nikdo nedokázal vyvrátit a jelikož jsem tam rok žil tak čerpám i z toho. Tak tvrdím že i přesto všechno co na těch autech dělaj všechno to zavařování navařování, spojlery atd. atd. adt. nemají více nehod a umrtí než u nás na stejný počet obyvatel dokonce bych i věřil, že to číslo bude menší a všechno to co píšeš jak je hrozný tam jezdí naprosto legálně, ale naopak tam nejezdí auta který jsou prorezlí mají brzdy na houvno a podobné vraky které tady jezdí uplně všude a denně. Nemluvě o tom, že když to někdo má kde dělat a je šikovnej a jenom si udělá vlastní nárazník, protože je šikovnej a nemá dost peněz tak to co by koupil za atestovanej homologovanej nárazník a nechal si ho zapsat jestli vůbec na to jeho auto by sehnal (na moje nic takové v čr neexistuje napřiklad a těch aut bude určitě víc) tak ty prachy narve do nových brzd, tlumičů atd. ale neprojde jelikož narázník nemá 8D nebo co je potřeba mít. to mě příjde naprosto ujetý. Nemluvě o tom, že většinu věcí co jsi psal že ti vadí tuneři nebo co jak jezdí atd. tak teda mnohem větší prasata jsou ti bohatí kteří opravdu nemají žádné jak ty říkáš tuzingy na autech jelikož jsou ty auta v jiné cenové sféře. Ale i tak je to o lidech a ne o tom v jakém autě sedí
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
uz by to melo byt okjifo píše:ten odkaz mi nefunguje.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
asi nahodou nevis, jak je to u stavby? to bych musel platit vse? kdyz mam auto, ktere nebylo nikdy prihlasene (kde ma byt vin tak neni nic, nejake vin je jinde, ale k tomu mam nejakou pruvodku), r.v. je 96 a je to original model Renault, ale nyni s nejakymi upravami.. tak jestli je nejakej jednotnej poplatek za homologaci kusu nebo by se musely platit ty nesmysly jednotlive za vyfuk, uchyceni motoru a takovy kraviny..? mimochodem jak moc se meni ty normy pro schvalovani (zda by to auto z r. 96 schvalili ze vyhovuje dnesnim podminkam).. protoze co jsem cetl tak prestavba je, ze staci abych mel kus plechu a od nej papiry a na tom postavil treba vzducholod a pak to musi splnovat normy tech let ze kterych jsou ty papiry a pokud je to stavba tak to musi schvalovat aktualni normy..Mirek-200sx píše:Takze to taky zkusim cestou individualni prestavby, uz jsem volal na magistrat tady v Brne, ale pan moc nadsene neznel. Hlavne ani on mi nebyl schopny rict co je jeste prestavba a od jakeho momentu se jedna o stavbu. Nikde jsem to ani nenasel. Zadna definice, takze mam obavu, ze to zalezi na tom jak si urednik co to bude schvalovat vecer pred tim zasoulozi. Ja mam jako zaklad auto ktere tady je normalne homologovane, jen je prekopane. Docela dobrej clanek o prestavbach je tady: http://www.autopress.cz/?page=44.pre-d- ... obil-jinak
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
To je prave ten problem, ani ten urednik na magistrate nebyl schopny mi rict co je stavba a co prestavba. Kazdopadne pokud to bude stavba, musi to pres zkusebnu a pak plati ceny ktere jsem poslal. Pokud to bude prestavba, tak dle rozsahu to muze schvalit urednik i na zaklade udaju z STK. Muze si ale vyzadat nejake zkousky pokud se mu neco nebude zdat. Takze si opravdu myslim ze to je jak se vsim v tehle zemi....zalezi na koho narazis a jakou bude mit naladu. Kazdopadne prestavbu resi urad s rozsirenou pusobnosti, takze se jim zkusit ozvat, sehnat si podklady k prestavbe a pockat co se bude dit.bóďa píše:asi nahodou nevis, jak je to u stavby? to bych musel platit vse? kdyz mam auto, ktere nebylo nikdy prihlasene (kde ma byt vin tak neni nic, nejake vin je jinde, ale k tomu mam nejakou pruvodku), r.v. je 96 a je to original model Renault, ale nyni s nejakymi upravami.. tak jestli je nejakej jednotnej poplatek za homologaci kusu nebo by se musely platit ty nesmysly jednotlive za vyfuk, uchyceni motoru a takovy kraviny..? mimochodem jak moc se meni ty normy pro schvalovani (zda by to auto z r. 96 schvalili ze vyhovuje dnesnim podminkam).. protoze co jsem cetl tak prestavba je, ze staci abych mel kus plechu a od nej papiry a na tom postavil treba vzducholod a pak to musi splnovat normy tech let ze kterych jsou ty papiry a pokud je to stavba tak to musi schvalovat aktualni normy..
Pokud by tady mel o individualni prestavbe vic informaci, sem s nima. Moc by to pomohlo.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
zajimave tema ![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
to je..jediná cesta STK u tuningového auta bude STK přes známého/kamaráda ![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
ja to resim druhym autem jinak sem to resil obalkovou metodou....ale tzajima me to schvalovani taky... sice drahy ale....
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
o tom schvalování jsme uvažoval, když se mi v hlavě honila myšlenka legální přestavby coupe - použít motor z jinýho koncernovýho auta, na stejný platformě... ve finále bych měl stejnej výkon jako teď a asi i za stejný peníze... jen jinačí zvuk a motor by byl použitelnej i v běžným provozu...jen by to nebylo tak brutus ![joint spek](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/joint.gif)
![joint spek](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/joint.gif)
- Piwko
- Příspěvky: 200
- Registrován: 11 srp 2008 09:24
- Bydliště: Břevniště, Liberecký, Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
Me na Samaře zkoncčila technická teď v Sprnu,takže Samara neprodejná,nepoužitelná,nevím co s ní budu dělat ![Smile :-)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
Jak jsem byl na STK já s VW polem GTI tak mi borec řikal že jde hlavně o vzhled. Věci jako kola,nárazniky,křidla atd. musi na STK dolů a dát serie kvuli těm kamerám. ALe věci jako podvozek,větší brzdy,atd je čistě muj problem jen nesmi být nic vymlácene a musi to auto být schopne projed tou linkou. Emise se daji zařídit ze i jinde než na STK. Jsou servisy kde dělaji emise a tam kamery nemají. A stk už nějak uděláte. A pak to hodite zpět a je klid dalši dva roky. A pokud máte auto upravene nějak šileně a kupte druhe auto na stk a postavte je na jedny papíry a máte klid. Jedna pojistka a nemusite nic řešit jen to auto udržovat v stavu aby prošlo STK. A co se týče te čire optiky pokud má atest což většina optik už dneska má tak bych to neřešil. Nic vám na to nemuže řict.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: Jak funguje STK u tuningového auta????
Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty
Toto je jedno z nich.
![Smile :)](https://www.tuning-forum.org/images/smilies/icon_smile.gif)
Toto je jedno z nich.