Takže teoretický mám v plánu co se týče efektivity udělat tyto věci:
Vyměnit zastaralý (byť jednoduchý) karburátor za el.vstřikování (efektivita přípravy směsi, konstantnost při různých výškách)
Vyleštit nedokonalosti sacího a výfukového potrubí hlav válců, ne do zrcadlového lesku protože vstřiky budou hned za klapkou.
Vyleštit plochu hlavy ve spalovací komoře čímž pravděpodobně snížím o něco málo kompresní poměr protože uberu trochu materiálu
Lapování ventilů a sedel
Honování válců (s čímž samozřejmě souvisí nové pístní kroužky, pokud budou chytlé písty tak komplet)
Ještě něco bych mohl v "domácích" podmínkách udělat?
Co se týče životnosti komponent bych si nechal rád poradit, jediné co jsem našel je Cryo úprava tj. nechat zmrazit všechny části motoru? Cokoliv k tomuto tématu vítám, rady i kritiku. Díky
