Jakou vůli má mít nebo nemá mít turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Jakou vůli má mít nebo nemá mít turbo
Tak jsem sundal hadice a rukou jsem zkusil šáhnout na osičku turba. Vůle je pár mm. Je to úplně špatně, nebo .........
Jo a je to turbo TD05H.
Jo a je to turbo TD05H.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
směrem dopředu dozadu 0mm jak se hne jev pi. Nahoru dolu jak které ale max 0.6mm jinak optrně na to může se ti zdát že je to pár mm a při tom je to jeněkolik desítek. Vem spárovky zjisti kolíkatka se vleze mezi hausing a vrchol loptaky v klidu akolik se vleze když zvednš osičku a podle toho zjistíš vůli.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Když jsem říkal pár, tak jsem myslel na konci tak 3mm. Jinak dozadu a dopředu nic.Takže je asi určitě KO. Stejně jsem chtěl větší, takže bude nové.
A pak to mělo něco tlačit.
A pak to mělo něco tlačit.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Jakou vůli má mít nebo nemá mít turbo
...a to jeste nedre o housing?
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Olej nikde není. Je to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal. Od turba je všude kov na kov.elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: Jakou vůli má mít nebo nemá mít turbo
Určitě jde proto v těchto případech repass nejni na nic bo bys musel koupit o nové vrtulky a to už můžeš rovnou koupit new turbo.Lukaash píše:...a to jeste nedre o housing?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Kuwa to je čudný turbem v takovýmhle satvu by mněl olej vyloženě chcát.Anděl píše:Olej nikde není. Je to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal. Od turba je všude kov na kov.elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
to jsem jeste nevidel...Anděl píše:Olej nikde není. Je to všude krásně čisté. Jinak předchozí majitel si s těsněním hlavu nelámal. Od turba je všude kov na kov.elviiis píše:Pokud jsi měl takové vůle tak se nedivým že to netlačilo. Divýmse že nemá vůle dopředu dozadu když je tak vyjebaný. Jinak to si cooleru musel vylejt tak litr oleje
OK. Změřím to šuplerou.Camel píše:Ja myslim ze s tou vuli 3-5mm to trochu prehnal...Urcite to jsou zkreslene hodnoty...Az to zmeri sparovyma merkama tak to bude urcite jina hodnota...Mensi!
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ještě to nemám venku. Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit. Ale s tím jsem do toho šel. Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS. Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Flinta
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 21 kvě 2006 08:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
ale pak to nepretesnis u nas nesezes tesneni na turbo na 4g63TAnděl píše:Ještě to nemám venku. Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit. Ale s tím jsem do toho šel. Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS. Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?Flinta píše:3-5 mm tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Flinta
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 21 kvě 2006 08:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Idaho píše:hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?Flinta píše:3-5 mm tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak parad jeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
pokud sežen firmu co provede práci + vyvážení, já tesnění dodámFlinta píše:ale pak to nepretesnis u nas nesezes tesneni na turbo na 4g63TAnděl píše:Ještě to nemám venku. Dnes večer ho ale sundám a budu vědět více.elviiis píše:A máš ho vyhozené ůplně? Můžeš se podívat i jestli nemáš kolem klapky WG nějaké větší praskliny to může být příčina nízkého tlaku , pak také netěsnost na cestě spalin mezi turbem a motorem (svody , fouklé těsnění mezi turbem a svody) a nebo poškození cooler atd. Protože předpokládám že jsi skoušel přenastavovat MBC? Jelikož když má auto solenoid na hlídání ltaku a otvýání WS tak má samotný WS větší citlivost u daihatsu otvírá samotný WS při 0.4bar při serii ze solenoidem 0.75bar.
Každou hodinou zjištuji nový problém, takže jak už jsem psal, tohle auto je horší než se oženit. Ale s tím jsem do toho šel. Takhle mě to nutí prostě z toho motoru dostat 300 a více PS. Kdyby všechno okolo turba šlapalo jak má, tak bych s tím otálel.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
jasan počítám s tebouFlinta píše:Idaho píše:hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?Flinta píše:3-5 mm tak to je husty:-D pro me jako strojare nezkutecna a nepripustna vule
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak parad jeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
set tedy pasoval celý?? ( alespon vím do budoucna )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Flinta
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 21 kvě 2006 08:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
zatim sem zkousel gufera az na to velky a jeste sem zkousel tesneni pod hlavu ..pak dam vedet jestli sedelo vsechnoIdaho píše:jasan počítám s tebouFlinta píše:Idaho píše: hlavně vzhledem ke konstrukci turba nemožná protože tou vrtulkou tolik ani hnout nemužeš - tak velká mezera ezi housingem a vrtulí není - jedině že je vrtule očesaná a to bych potom neřešil vule , že?
jo zkousel sem tesneni a gufera sedi tak parad jeste jednou dekuju a pak se ozvu na tu vodni pumpu
set tedy pasoval celý?? ( alespon vím do budoucna )
seriové 14BB není dobré turbo neb materiál v něm použitej neni dostatečně kvalitní asi jako na svodech k němu...moje vypadaj jak panennská blána sněhurky......
Na již zmíněných 300PS stačí TD05 16G small a nebo BIG s potenciálem 360PS......
Již sem to s Idahem řešil neni problém sehnat ze států nové a cena je zajímavá a pokud vemem dvě tak se určitě dostanem na dobrou cenu....
Na již zmíněných 300PS stačí TD05 16G small a nebo BIG s potenciálem 360PS......
Již sem to s Idahem řešil neni problém sehnat ze států nové a cena je zajímavá a pokud vemem dvě tak se určitě dostanem na dobrou cenu....
No mám přesně toto originál turbo 14BB.Krosmen píše:seriové 14BB není dobré turbo neb materiál v něm použitej neni dostatečně kvalitní asi jako na svodech k němu...moje vypadaj jak panennská blána sněhurky......
Na již zmíněných 300PS stačí TD05 16G small a nebo BIG s potenciálem 360PS......
Již sem to s Idahem řešil neni problém sehnat ze států nové a cena je zajímavá a pokud vemem dvě tak se určitě dostanem na dobrou cenu....
Takže pro začátek vezmu turbo. Napiš cenu třeba přes SZ výše zmíněných turb.
Budu potřebovat i nové svody. nebo to pásne na straré.
Tak už jsem koupil turbo.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: Jakou vůli má mít nebo nemá mít turbo
radialni vule je uplne normalni nebot jsou to plovouci loziska, axialní vule bi nemnela bejt skoro zadnaAnděl píše:Tak jsem sundal hadice a rukou jsem zkusil šáhnout na osičku turba. Vůle je pár mm. Je to úplně špatně, nebo .........
Jo a je to turbo TD05H.
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Záleží na typu turba,ale zdravé by mělo mít vůli cca do 0.35mm, do 0.5-0.6mm to většinou vyřeší jen repasní sada (nová ložiska) 2-3tis,větší vůle už většinou znamená novej uzel,osičku,nebo dokonce vrtulky a cena opravy začne převyšovat cenu turba. Proto doporučuji nenechat turbo do tohoto stavu dojít a raději ho levně zrepasovat již dříve. Znatelná axiální vůle znamená poškození téměř vždy.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz