

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
LiberaleMiguel2 píše:Pro příklad: Stanley v Tibovi 2,7 V6 127kW tlačí 0,4bar na origo motoru kompresorem a má tam lehce přes 200kW
Vykon tveho motoru by pote byl 223 HP.TheFalen píše:I kdyby to mělo foukat těch 0,4 baru tak si myslim že by to nebylo špatný a určitě by to taky bylo znát.
Narozdil, co tady tvrdi Miguel. Pro 280 HP (210kW) pri 5.8 PSI (0.4 BAR) je zapotrebi temer 200 HP (N/A), k cemuz ma origo 172 HP motor trochu daleko.Stanley píše:No jo, jenze tech 210kw ma na svedomi dalsich milion uprav..
Ono se vychazi (ve tvem pripade ocividne neopravnene) ze vseobecneho predpokladu, ze jedinci prumerne inteligence a znalosti si logicky vyberou nejvhodnejsi turbo anebo kompresor pro danou aplikaci. Zmena density diky narustu teploty neni pri tak nizkem tlaku jako 0.4 BAR natolik podstatna, aby ovlivnila vykon (puvodne 160 HP N/A motoru) v nejakych radach desitek HP. Pri 21*C je ten rozdil (pri 0.4 BAR) pouze nejakych 32 stupnu (= nic hrozneho).LiberaleMiguel2 píše:Taboo: Takže je jedno jak velkým turbem nebo kompresorem tam těch 0,4bar fouknu, jo ? Když prostě budu do toho motoru tlačit 0,4bar, tak tam bude 223hp ? Aha, tak na to vážně moje matematika nestačí....
To ale pote uz neni "origo" 172 HP motor, ktery pod tlakem 0.4 BAR dosahuje 280 HP (protoze to je trochu nemozneLiberaleMiguel2 píše:Jinak u toho Hyundai V6 dostat v N/A 30 koní naíc není nic až tak složitého, vzhledem k tomu, hak je ten motor z fabriky "přiškrcený"To jsou ty další úpravy, které Stanley myslí