Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
asi tak, ty budiky jsem si tam dal proto abych videl zda je vse OK, pokud budou ukazovat porad stejne tak cert to vem, jak mile zacne ukazovat neco jineho, tak to budu resit, zda je to v budiku, nebo v motoru..
Motor neni nijak upraveny, tak nevim co by se melo stat..
A KDYZ UZ MOTOR KLEKNE, TAK MI ANI BUDIKY ZA 10tis NEPOMUZOU!!!
Motor neni nijak upraveny, tak nevim co by se melo stat..
A KDYZ UZ MOTOR KLEKNE, TAK MI ANI BUDIKY ZA 10tis NEPOMUZOU!!!
Toyota Celica turbo4wd
Budik teploty oleje jsem si s dokoupenou merkou s cidlem na muj motor "povaril" ve vode a zjistenou odchylku od pozadovane hodnoty(u vzduchem chlazeneho motoru) 100stC dohnal trimrem. Dohnala se tim kivka, na tech 100stC to je presne, v "zajmovem rozsahu" 80 - 130stC se pohybuju s presnostido 5stC ... dostacujici
Tlak oleje jsem s cidlem jem nastavil na tu svou pozadovanou hodnotu stejne, tam ale nebyl problem s ruznym vyrobcem, ale s ruznym rozsahem: budik do 600kPa, cidlo 400kPa. Presnost je sice mensi nez u teploty oleje, ale zajmova hodnota(tlak pri cca 2000ot, tocim do 4000ot) mi sedi.
Vesmes jde ale v obou pripadech o doplnkove hodnoty, jen informativni.
Abych nezapomel, budiky i s cidlama dohromady 1800,- komplet
Rika se: "Mas budiky, mas problem. Nemas budiky, jsi v pohode"
Tlak oleje jsem s cidlem jem nastavil na tu svou pozadovanou hodnotu stejne, tam ale nebyl problem s ruznym vyrobcem, ale s ruznym rozsahem: budik do 600kPa, cidlo 400kPa. Presnost je sice mensi nez u teploty oleje, ale zajmova hodnota(tlak pri cca 2000ot, tocim do 4000ot) mi sedi.
Vesmes jde ale v obou pripadech o doplnkove hodnoty, jen informativni.
Abych nezapomel, budiky i s cidlama dohromady 1800,- komplet

Rika se: "Mas budiky, mas problem. Nemas budiky, jsi v pohode"

Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Originál budík v autě od VDO na teplotu vody je nepřesnej! Měřili jsme to na Golfu 4. Ale možná je to prý i schválně tak nevím.
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
vetšina nepřesností na originál budícvích v autech je zpusobena umístením cidel. Klasickým příkladem je MK3 supra ( 7M ) kde termostat je v nejvyšším bode chladicí soustavy a v jeho nejvyšším bode je cidlo teploty vody - výsledkem je že vzduchová bublina, která se udelá v tele termostatu zpusobí že termostat se neotevře a motor se přehřívá ( resp termostat se otvírá s velkým zpoždením ) - ale budík teploty vody ukazuje 1/3 - provozní nebo lehce pod provozní teplotu 
potom lidi proste nedokážou pochopit že supru X-krát převařili když ten budík nic neukazoval a nejsou výjimkou ani případy kdy človek kouká jak voda v chladiči vaří, e sykotem uniká pára a prská voda odevsad ale on tvrdí že to nevaří protože budík není ani v polovine "povolené" stupnice
To je tak když nekomu chybí mozek a spolehá se na to co ukazuje budík i když fakta jsou zjevne jiná..

potom lidi proste nedokážou pochopit že supru X-krát převařili když ten budík nic neukazoval a nejsou výjimkou ani případy kdy človek kouká jak voda v chladiči vaří, e sykotem uniká pára a prská voda odevsad ale on tvrdí že to nevaří protože budík není ani v polovine "povolené" stupnice

To je tak když nekomu chybí mozek a spolehá se na to co ukazuje budík i když fakta jsou zjevne jiná..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
dobra znacka za super cenu. chtel jsem si koupit presne tento mechanickej oil press, pac kdyz uz tahat olej az do kabiny, tak to chce neco kvalitenjsihoIvan píše:Já jsem se obloukem vyhnul všem budíkům prodávaných v ČR, protože ani jeden neukazoval reálné hodnoty a ještě hnusně vypadají. A koupil jsem si toto; doufám, že to splní moje očekávání:
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
ja si poridil tyhle:

jsou to Autometer od Summit Racing z USA.. ani nebyly drahy

jsou to Autometer od Summit Racing z USA.. ani nebyly drahy
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
mariS: Tak tyhle se mi fakt libi!
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition no. 333/1600 @ 1,3 bar (12,5L/100km)
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;
já mám tyhle http://www.kmgy.hu/products_combined.htm dizajnově nejsou nic moc,ale mě šlo především o funkčnost,navíc se dají vybrat čidla s většinou běžně používanýma závitama http://www.kmgy.hu/products_senders.htm jinak KMGY je licenční VDO 

Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Goreff: to sou dobry budiky, myslim ze sou to asi jediny budiky co se tu objevily o kterych se vyrobce nestidi publikovat technicke parametry
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Autometer je dobrá volba, nicméně se mi nelíbí designově a nedělají takové rozsahy tlaků, které jsem potřeboval... je na hovno mít stupnici do 5 bar, když mi turbo tlačí třeba jen 1 bar 

Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
FatalDooM: me docela taky.. delaji jich celou radu a ruzny designy.. ja hlavne shanel budiky pro tyhle hodnoty a design byl druhoradej
Ivan: Tlak turba je do 2,0 bar.. taky nepocitam ze budu tlacit vic nez 0,8.. ja u Autometer prave nasel velkej seznam ruznych budiku a dokonce i s evropskyma hodnotama.. docela mile me to prekvapilo a ceny priznivy.. myslim ze to nebyla spatna volba
Ivan: Tlak turba je do 2,0 bar.. taky nepocitam ze budu tlacit vic nez 0,8.. ja u Autometer prave nasel velkej seznam ruznych budiku a dokonce i s evropskyma hodnotama.. docela mile me to prekvapilo a ceny priznivy.. myslim ze to nebyla spatna volba
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
To ja chci zase foukat trosku vic a bojim bojim ze by mi budik do 1,5baru v budoucnu nestacilmariS píše:Tlak turba je do 2,0 bar.. taky nepocitam ze budu tlacit vic nez 0,8.. ja u Autometer prave nasel velkej seznam ruznych budiku a dokonce i s evropskyma hodnotama.. docela mile me to prekvapilo a ceny priznivy.. myslim ze to nebyla spatna volba

Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition no. 333/1600 @ 1,3 bar (12,5L/100km)
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
FatalDooM: jenze Autometer dela budiky i do 3baru;) delaji toho fakt mraky.. staci zadat design budiku, elektricky nebo mechanicky, rozmery a dalsi ptakoviny
http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=400442
ja tlakuju N/A motor a nechci ho hned odpalit takze radej min dokud nebude slapat jak ma.. u turbomotoru muzes tlacit skoro 1,2 baru aniz by se s motorem muselo cokoli delat ale to samozrejme neni vzdy pravda a je lepsi dat ARP srouby atd. atd.... to je zas jiny tema
http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=400442
ja tlakuju N/A motor a nechci ho hned odpalit takze radej min dokud nebude slapat jak ma.. u turbomotoru muzes tlacit skoro 1,2 baru aniz by se s motorem muselo cokoli delat ale to samozrejme neni vzdy pravda a je lepsi dat ARP srouby atd. atd.... to je zas jiny tema
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
znam dost turbomotoru co tlacej už v serii přes 2barymariS píše:FatalDooM: jenze Autometer dela budiky i do 3baru;) delaji toho fakt mraky.. staci zadat design budiku, elektricky nebo mechanicky, rozmery a dalsi ptakoviny
http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=400442
ja tlakuju N/A motor a nechci ho hned odpalit takze radej min dokud nebude slapat jak ma.. u turbomotoru muzes tlacit skoro 1,2 baru aniz by se s motorem muselo cokoli delat ale to samozrejme neni vzdy pravda a je lepsi dat ARP srouby atd. atd.... to je zas jiny tema


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Pokud scháníš budíky a nejsi ještě rozhodnut, a nepotřebuješ fungl, tak zkus kouknout po budíkách z audi 80 z těch starých kupátek. Jsou to orig VDO.
Jsou zabudovené ve středovém tunelu. A je tam teplota oleje, tlak oleje a voltmetr. Sehnal jsem je i z čidlama za 6 kil. Což je GOOD! Když spočítáš, co by tě stáli někde v shopu?
Jsou zabudovené ve středovém tunelu. A je tam teplota oleje, tlak oleje a voltmetr. Sehnal jsem je i z čidlama za 6 kil. Což je GOOD! Když spočítáš, co by tě stáli někde v shopu?
To je dobrej tip, dají se sehnat i nové - vyrábí to Deffi jako kit pro DINtom28 píše:Pokud scháníš budíky a nejsi ještě rozhodnut, a nepotřebuješ fungl, tak zkus kouknout po budíkách z audi 80 z těch starých kupátek. Jsou to orig VDO.
Jsou zabudovené ve středovém tunelu. A je tam teplota oleje, tlak oleje a voltmetr. Sehnal jsem je i z čidlama za 6 kil. Což je GOOD! Když spočítáš, co by tě stáli někde v shopu?

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Idaho.. sorry, mas pravdu, ja to bral ke svymu (Escort RS Turbo) kde v origu je preplnovana 1,6 a tyhle motory s upravenyma mapama zvladaji 1,2 baru celkem v pohode bez zasahu do mechanickych dilu.. a priznavam ze jsou motory ktery muzou tlacit v zakladu daleko vic
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Taky sorry, už chápu jak sji to myslel ..mariS píše:Idaho.. sorry, mas pravdu, ja to bral ke svymu (Escort RS Turbo) kde v origu je preplnovana 1,6 a tyhle motory s upravenyma mapama zvladaji 1,2 baru celkem v pohode bez zasahu do mechanickych dilu.. a priznavam ze jsou motory ktery muzou tlacit v zakladu daleko vic
psal jsi u torbomotoru, tak automaticky předpokládám "originál" turbomotor, nikoliv překopávané NA

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho, v pohode
ono je to slozitejsi, ja tu hodnotu vzal tak nejak k orginalnimu Escortu RST (1,6 8v Turbo)
ale ted skladam N/A motor s turbem.. nejakym "zahadnym" zpusobem (asi mou blbosti) mi praskl blok na puvodnim "turbomotoru" takze ted skladam 1,8 16v fordi Zetec 130hp v N/A ale davam na nej turbo z puvodniho (nizsi komprese, vetsi vstriky, megasquirt, nizklej plnici tlak do nejakych 0,8baru postupne, blablabla..) to ted neni dulezity
ale priznavam, ze sem napsal blbost ze kazdej "turbomotor" zvlada 1,2 baru v zakladu celkem prijatelne coz NENI PRAVDA, muze zvladnout i vic nebo nezvladne ani tolik podle kazdyho jednotlivyho turbomotoru a podle zakladniho plniciho tlaku kterej je nastavenej vyrobcem.. takze tohle tema tady nebudu rozebirat aby to nebylo zavadejici.. sam se rad nechavam priucit
zaverem jen: slo o budiky od Autometer a ty se proste delaji s ruznyma rozsahama a ruznyma jednotkama takze da se rict ze si skoro kazdej prijde na sve.. pokud ovsem budou stacit designem
ono je to slozitejsi, ja tu hodnotu vzal tak nejak k orginalnimu Escortu RST (1,6 8v Turbo)
ale ted skladam N/A motor s turbem.. nejakym "zahadnym" zpusobem (asi mou blbosti) mi praskl blok na puvodnim "turbomotoru" takze ted skladam 1,8 16v fordi Zetec 130hp v N/A ale davam na nej turbo z puvodniho (nizsi komprese, vetsi vstriky, megasquirt, nizklej plnici tlak do nejakych 0,8baru postupne, blablabla..) to ted neni dulezity
ale priznavam, ze sem napsal blbost ze kazdej "turbomotor" zvlada 1,2 baru v zakladu celkem prijatelne coz NENI PRAVDA, muze zvladnout i vic nebo nezvladne ani tolik podle kazdyho jednotlivyho turbomotoru a podle zakladniho plniciho tlaku kterej je nastavenej vyrobcem.. takze tohle tema tady nebudu rozebirat aby to nebylo zavadejici.. sam se rad nechavam priucit
zaverem jen: slo o budiky od Autometer a ty se proste delaji s ruznyma rozsahama a ruznyma jednotkama takze da se rict ze si skoro kazdej prijde na sve.. pokud ovsem budou stacit designem
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
A co tato firma? http://www.plxdevices.com Jsou dobré?
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
vypadaji fakt super.. jak sou v noci videt ty rucicky? na te prvni fotce nejsou vubec videt
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
V noci to není žádná sláva, to je asi jediné, co bych budíkům vytknul...mariS píše:vypadaji fakt super.. jak sou v noci videt ty rucicky? na te prvni fotce nejsou vubec videt
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
to je skoda.. ale v noci to stejne asi nehonis jak nadmutou kozu na nejakych ilegalnich zavodech, ne? 

Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Levné přídavné budíky v ČR - praxe?
Ne, jenom na D1mariS píše:to je skoda.. ale v noci to stejne asi nehonis jak nadmutou kozu na nejakych ilegalnich zavodech, ne?

D1? myslis nasi smrti a nebezpecim proslavenou highway aneb tankodrom? chudak auto 

Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
jsa odpůrcem jakýhokoliv vrtání do palubky atd, existuje něco menšího než 52mm budíky? Ideál tak 30mm+/-. Je to na starou alfu, takže žádný bílý, divoce podsvícený prasečiny, prostě klasika budík, ale malej. Vyndám popelník, bo ho nepotřebuju a místo něj přijde destička a do ní budíčky. Budu rád za každou radu
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel