Hondzik píše:jsa odpůrcem jakýhokoliv vrtání do palubky atd, existuje něco menšího než 52mm budíky? Ideál tak 30mm+/-. Je to na starou alfu, takže žádný bílý, divoce podsvícený prasečiny, prostě klasika budík, ale malej. Vyndám popelník, bo ho nepotřebuju a místo něj přijde destička a do ní budíčky. Budu rád za každou radu
Na druhou stranu, pokud chceš budíky skutečně sledovat, tak koukat se dolů k popelníku je dost nebezpečný... to se raději povrtám v palubce a budu mít budíky pěkně po ruce (resp. u oka)
Hondzik píše:jsa odpůrcem jakýhokoliv vrtání do palubky atd, existuje něco menšího než 52mm budíky? Ideál tak 30mm+/-. Je to na starou alfu, takže žádný bílý, divoce podsvícený prasečiny, prostě klasika budík, ale malej. Vyndám popelník, bo ho nepotřebuju a místo něj přijde destička a do ní budíčky. Budu rád za každou radu
Na druhou stranu, pokud chceš budíky skutečně sledovat, tak koukat se dolů k popelníku je dost nebezpečný... to se raději povrtám v palubce a budu mít budíky pěkně po ruce (resp. u oka)
Také záleží co tam potřebuješ sledovat. Třeba teplota vody, oleje se nemění tak rychle, takže občas kouknout mimo není takový problém. Horší je to, pokuď tam sleduješ např. AFR, EGT při plném výkonu. Já to teda nezvládám.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Možná máš pravdu, ale já obecně považuju za nebezpečné cokoli, co Ti odvádí pozornost mimo... stačí půlsekunda a může se stát cokoli. Ale to je každého boj...
LIbor - PLX jsou velice dobré, bohužel nepatří do kategorie "levných"
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Anebo nekupovat uplne nove... ja koupil tento Genome vcetne ridici jednotky za 4k
Pokud by jste nekdo mel od DEFI i teplotu oleje v zelenem podsviceni za rozumny peniz,sup sem s tim
Hele kámoš má přídavný otáčkoměr od Pilotu a je parádní funguje jak má taky sem si ho objednal kdyžtak mrkni tady snad něco najdeš > http://www.tuning-in.cz/interier/pridavne-budiky/" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíte, že OEM čidly v motoru je dobré nahradit externí budíky? Mám možnost si namontovat věcičku, která na displeji na budíkách zobrazí různé veličiny (tlak turba, teplota oleje). Napadlo mě to pořídit místo budíků, stojí to pár Kč oproti nim. Jen nevím, jestli jsou zobrazené informace opravdu pravdivé.
Tohle není od LJaye, tohle je rozhraní pro MaxiDot (palubní počítač od Škodovky). Využívá origo čidla v motoru a zobrazuje to na tom MaxiDotu. Zjednodušeně to tahá hodnoty z ECU.
Tohle umí každý mobil s vhodnou aplikací a Bluetooth OBD II adaptérem za 200kč. Někteří si na tohle místo 2 din rádia dávají tablet. A ano, údaje jsou přesné . Viděl jsem to už aji v několika závpdních autech. Tablet místo přístrojovky, ale vždy měli, pro jistotu, na ty nejdůležitější údaje ještě navíc budíky.
U svojeho auta to budu taky tak řešit
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Udaje jsou tak přesné jak přesná jsou čidla. Analogové NTC fungující na principu náhodných výbuchů(většina OEM) nejsou moc přesná. Jeden můj kamarad jim říká partyzáni - bud zarytě mlčí nebo lžou. Používám raději čidla digitální a piezo pokud o něco jde.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Tak vím, že třeba teplota vody moc přesně neměří, ale říkal jsem si, že teplota oleje a tlak turba třeba budou lepší No místo toho koupím další modul PLX. I když tlak turba mi přijde lepší mechanický a analogový.
LiberaleMiguel2 píše:Měl jsem za to, že OEM čidla musí být přesné, když s nimi pracuje jednotka. Tak nic no
Docela jsem se divil, když jsem viděl rozdíl mezi dvěma kusy stejného čidla.... a stejně veliké odchylky jsou patrné například u měřených hodnot dle servisního manuálu.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tak tak...
a co potom medzi "novym cidlom" ... a tak 15-20rokov starym ...
..ale zas na druhu stranu, pokial ti staci presnost udajov z OBD ..
..a nemusis nutne poznat rozdiel teplot cca 1stC..
..tak bych ten "multibudik" asi bral ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/