Motory 1.4 16V

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
SiD
Příspěvky: 8
Registrován: 07 led 2008 08:40
Bydliště: South Bohemia

Motory 1.4 16V

Příspěvek od SiD »

Dotaz spíš pro hodně znalý motorů... Jde o koncernové motory 1.4 16V 55kW a 1.4 16V 74kW. 55kW se například dávaly do Seata Leona a 74kW do Fabie. Mě by zajímalo, jaký rozdíli jsou u těchto motorů, proč je jeden o tolik silnější a druhej slabší... Jeden člověk co pracuje s auty mi říkal že ty motory jsou stejný, ale ten 55kW je dost přiškrcenej... Šlo by ten slabší nějak předělat na ten silnější? Dík

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Pokud jsou motory opravdu shodné tak stačí jej od škrti... předpokládám že v řj. ale hondy měli jen restrikci v sání...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
mildatuning
Příspěvky: 259
Registrován: 07 říj 2007 16:00
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mildatuning »

Pokud budu mluvit o motorech ve fabii.. tak dle dilenske prirucky tam jsou jiny.. sani.. airbox.. jine vacky.. a nejaky drobnosti a soft.. pokud bych to mel napsat presne musel bych kouknout do knizky

Uživatelský avatar
mildatuning
Příspěvky: 259
Registrován: 07 říj 2007 16:00
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mildatuning »

55kw ma sani z plastu... 74kw z hliniku a sestavene z vice kusu.. jina velikost skrtici klapky.. jene casovani vacky... 74kw ma min 98 oktanu jina jsou spodni vika motoru.. 74 ma na nem vzperu pro prevodovku.. a rozdilny soft

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tzn střelit 55kw fabku a koupit 74kw fabku...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubi »

elviiis píše:tzn střelit 55kw fabku a koupit 74kw fabku...
nebo rozstřelit 55kw fabku a koupit 176kw Astru OPC :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

kubi píše:
elviiis píše:tzn střelit 55kw fabku a koupit 74kw fabku...
nebo rozstřelit 55kw fabku a koupit 176kw Astru OPC :lol:
to je náápad 8) :smich2:

Korálek
Příspěvky: 71
Registrován: 17 kvě 2007 12:27

Příspěvek od Korálek »

Jo a nebo se vykašlat na fabku a koupit i30, 1.4-83kW

SiD
Příspěvky: 8
Registrován: 07 led 2008 08:40
Bydliště: South Bohemia

Příspěvek od SiD »

mildatuning píše:55kw ma sani z plastu... 74kw z hliniku a sestavene z vice kusu.. jina velikost skrtici klapky.. jene casovani vacky... 74kw ma min 98 oktanu jina jsou spodni vika motoru.. 74 ma na nem vzperu pro prevodovku.. a rozdilny soft
A šel by ten 55kW nějak překopat aby se víc podobal tomu 74kW? Nešli by nějaký ty díly vyměnit?

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BIGPAPA »

no včechny co jsou jmenované :twisted: ale asi to bude makačka
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
mildatuning
Příspěvky: 259
Registrován: 07 říj 2007 16:00
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mildatuning »

asi i slo.. ale za kolik.. jednodusi mi pride vymenit celej motor... a budes mit jistotu ze vse bude fungovat jak ma a s odpovidajici zivotnosti

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tak vymněnit by to šlo... ale to nezaplatíš... swapovat taky nemá smysl buchni a kup silnější...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“