Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Jak bylo zmineno,vyvoj sel ku predu hlavne z hlediska levneji postavit to same s mensi mirou bezpecnosti.Z hlediska zavodniho pouziti bych volil jen a pouze 6bolt... Jinak vse je s vyvojem jine,proc budes schanet 7bolt z eva kdyz 6bolt je odolnejsi...
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
eventuelne bych szkuislo 3SGTE motor, dá se sehnat levne a stavba nebude o moc dražší jak u zmíneného eclipse, pravdou ej že jich moc nad 700PS k videní není, ale pokud ti stačí kolem tech 500-600 tak by o byla podle mne dobrá volba stejen jako eclipse..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Není to úplně odpověď na tvoji otázku, ale pokud byl jedinej problém s atmosférickým osmiválcem v tom, že na něj nešly sehnat věci, co takhle použít V8 na kterou jde sehnat všechno? Je to sice trapné, nudné a obehrané řešení a jezdí s tím každej z incestu zplozenej vidlák v Alabamě, ale přesto je Chevy small block pořád jedna z nejdostupnějších cest, jak získat velkej výkon při slušný životnosti. Navíc ho můžeš za rozumný prachy postavit celej novej, dílů na to existuje milion a pro kohokoliv, kdo dokáže do webovýho prohlížeče naťukat třeba http://www.summitracing.com" onclick="window.open(this.href);return false; nebo nějakou podobnou adresu, chvilku klikat myší a má emossovanou platebku, je jejich nákup (shánění není v tomhle případě vhodný slovo) procházka růžovým sadem.fafejta píše:Dobrý den.
Mohl by mi někdo ze zdejších odborníků poradit,jaký sehnat turbomotor pro divizi 3 v autocrosse(kde je objemový limit 2350ccm bez restrikce v sání turba).Poohlížím se po něčem z čeho by se nechalo dostat cca 530PS a cca 700Nm.Jedná se mi o plošší křivku toč. momentu v rozsahu 4000-7000 ot/min.
Doposud jsem jezdil atmosferický V8,na který něco sehnat byl docela problém,tedy vše zakázkově dělané za "ranec".
Co jsem třeba koukal tak mi přijde schůdné mitsubishi evo 8 s pevným rozvodem,které je sehnatelné do 200K.
Dále by se mi hodilo jak postupovat s tuningem takovédleho motoru postupně od začátku po mechanické stránce.Tedy co vyhodit a co nechat seriového.Předem děkuji za případnou odpověď.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
bob ash:
a nebude SBC moc těžkej ?
a nebude SBC moc těžkej ?
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
osobne si mylsím že v současné dobe sehnat neco na 2JZ, RB, SR, 4G63 nebo 3S motory z japonsak je asi stejný "problém" jako na ty ameriky, když vís kam se obrátit seženeš cokoliv - stejne jako u tech US vozu...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
SR20DET sehnat umím..popřípadě vím kde jsou a není to daleko...RB25DET má naprodej mirek z 200Sx fora.. 4g63T tu taky někdo nabízel,nebo se daj sehnat tam kde ty SR20DET. stačí si jen vybrat
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Rozhodl jsem se pro mitsubishi evo 8,zvláště z důvodu toho,že je už vyráběn v serii v polozávodní úpravě.Zamlouvá se mi to,že pro tuto výkonovou hranici 530PS/700Nm nemusím provádět žádné úpravy hlavy(spalovacích prostorů) apod. , a pak to,že je k dostání široká nabídka kovaných dílů s větší pevností,tudíž po mechanické stránce je "přestavba" trochu jednodušší.
Akorád přesně nevím,jestli tam mohu nechat seriové sání se škrtící klapkou pro to turbodmychadlo Garrett GT3582R,pak olejové čerpadlo a hydroštely.Takže kdyby někdo tušil jestli ano či ne,nebo má osobní zkušenost,tak předem děkuji za radu.Děkuji.
Akorád přesně nevím,jestli tam mohu nechat seriové sání se škrtící klapkou pro to turbodmychadlo Garrett GT3582R,pak olejové čerpadlo a hydroštely.Takže kdyby někdo tušil jestli ano či ne,nebo má osobní zkušenost,tak předem děkuji za radu.Děkuji.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
poznatek z prvních dvou závodů MČR autocrosse - z dvou lancerů, které nastoupily na start měl jeden značné problémy s náhonem na předek.. kolo to vždy vydrželo, pak už jen náhon RWD...
pokud to ale jede, tak to jede celkem solidně..jezdci používající motory mitsu si velmi pochvalujou průběh výkonu a MK...
pokud to ale jede, tak to jede celkem solidně..jezdci používající motory mitsu si velmi pochvalujou průběh výkonu a MK...
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
myslim ze to je problem jednoho kusu... nikdy jsem od nikoho neslysel ze by byl ze ctyrkolkou u mitsu jakejkoliv problem prave naopak...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
no loni v pace na ME se zničeho nic stala z jednoho bulharskeho mitsu RWD, ted na MČR u jiného mitsu to samé... a určitě bych si vzpoměl na více případů na jinýh závodech a ne stejných autech, jen bych musel více zavzpomínat
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
buh vi co s tim delaji ja vydel uz spousty mitsu dritovat coz je podle mne absolutne nejnarocnejsi zkouska pohonu AWD
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
zkouska? ja bych to nazval kurv*níelviiis píše:buh vi co s tim delaji ja vydel uz spousty mitsu dritovat coz je podle mne absolutne nejnarocnejsi zkouska pohonu AWD
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Velice dobry vyber . Evo 8 je i v uplne serii - co se tyka jizdnich vlastnosti - naprosto fenomenalni vuz (ja ho koupil pro manzelku). Co se tyka tvych otazek, odpovedi na vsechny jsou "ano" (pokud zachovas tovarni redline). [/quote]
Dobrý den.
Prosim Vás,pane Taboo,mohl bych se ještě na něco optat:
1.Kdyžbych s těmi otáčkami nějak ujel,třeba k 8000rpm,dle toho jak mi odladí tu jednotku motoru,tedy více jak 7000rpm je nutné udělat pevné zdvihátka místo hydroštelů.Tudíž,nevím jak se toto úplně přesně dělá,lze ty původní hydroštely nějak rozebrat a vypodložit podložkou či je nechat udělat nové komplet na zakázku a pak s jakou ventilovou vůlí při jaké teplotě motoru.
2.U těch vyvažovacích hřídelí,stačí je jen vyndat či se musí nějak zaslepovat ty vstupní mazací otvory k té hřídeli samotné.Jde mi o to,aby zde nebyl větší úbytek oleje a tlaku v mazacím systému motoru,když ta hřídel tam nebude.A jsou tedy dvě ,jestli to dobře chápu, ,na pravé a lévé straně?
3.Jen pro zajímavost ,šlo by jen tak odhadnout jaký je cca předstih v max. výkonu při max. turbotlaku a cca při volnoběhu,čistě jen pro představu v jakým rozpětí se to pohybuje.
4.A kolik tak mám asi předpokládat cenu práce zhotovení kompletní software(mapy) s odladěním na brzdě u té standalone jednotky ,abych mohl pak mohl porovnat jak ceny celosvětově pohybují.
Předem moc děkuji za Vaše seriozní odpovědi ,jste opravdu moc hodný.Děkuji
Dobrý den.
Prosim Vás,pane Taboo,mohl bych se ještě na něco optat:
1.Kdyžbych s těmi otáčkami nějak ujel,třeba k 8000rpm,dle toho jak mi odladí tu jednotku motoru,tedy více jak 7000rpm je nutné udělat pevné zdvihátka místo hydroštelů.Tudíž,nevím jak se toto úplně přesně dělá,lze ty původní hydroštely nějak rozebrat a vypodložit podložkou či je nechat udělat nové komplet na zakázku a pak s jakou ventilovou vůlí při jaké teplotě motoru.
2.U těch vyvažovacích hřídelí,stačí je jen vyndat či se musí nějak zaslepovat ty vstupní mazací otvory k té hřídeli samotné.Jde mi o to,aby zde nebyl větší úbytek oleje a tlaku v mazacím systému motoru,když ta hřídel tam nebude.A jsou tedy dvě ,jestli to dobře chápu, ,na pravé a lévé straně?
3.Jen pro zajímavost ,šlo by jen tak odhadnout jaký je cca předstih v max. výkonu při max. turbotlaku a cca při volnoběhu,čistě jen pro představu v jakým rozpětí se to pohybuje.
4.A kolik tak mám asi předpokládat cenu práce zhotovení kompletní software(mapy) s odladěním na brzdě u té standalone jednotky ,abych mohl pak mohl porovnat jak ceny celosvětově pohybují.
Předem moc děkuji za Vaše seriozní odpovědi ,jste opravdu moc hodný.Děkuji
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Myslim ze ruzne dalsi detaily se dozvis od komvetu... myslim ze co se ladeni eva tyce sveril bych se u nas na ne...
http://www.komvet.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false; maj tam i vselijake performance dily od vyfuku pres cooler az po ojnice turba apd...
http://www.komvet.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false; maj tam i vselijake performance dily od vyfuku pres cooler az po ojnice turba apd...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Dobrý den.
Moc Vám děkuji pane Taboo,ale mojí chybou jsem zapomněl zmínit,že tento motor bude zastavěn do konstrukce buggy,tzv. autocross speciál jež už mám,a řeším jen ten motor.Vím,že už Vám musím lézt na nervy,těmi mými neustálými dotazy,ale snažil jsem se tu zde od Vás přečíst většinu vašich opravdu vynikajících příspěvků na různé dotazy tohoto fora,a rád bych Vás poprosil ještě o toto:
1.Někde jste tady psal o maximálních (spalovacích) tlacích v turbomotorech v hodnotě 2000psi tedy 13.8Mpa ,kdy v případě detonací stoupne až k 3000psi/20.7Mpa.Vezmuli to na příkladě toho motoru evo 8,kde Ø 85mm pístu,tak síla která na něj působí by měla být (při normálním spalování) 7824kg tedy 7.8 tuny.A při detonaci 11.7 tuny což jsou neskutečný rány.Proto bych se chtěl zeptat jestli jsem to dobře pochopil,že ten maximální tlak je takový.
2.Jak jste tu psal o těch ventilových vůlích při přechodu na pevná zdvihátka,tedy sání 0.002"=0.05mm, výfuk 0.0025"=0.06mm u studeného motoru,tak aby u teplého motoru byla téměř nulová mi nějak nejde do hlavy.Já co jsem měřil u pevných zdvihátek u BMW M5,kde za studena byly vůle 0.35mm ,tak za tepla,u motoru s teplotou oleje 90°C byla naměřena vůle 0.45mm a bylo mi odborníky razeno ať vůle dělám větší aby za tepla byly 0.5-0.6mm a motory jim fungovaly skvěle,i když "asi" na úkor životnosti vačky/zdvihátek.Opravdu mi jde jen o to jestli jsem to dobře pochopil s těmi vůlemi jak jste psal.
3.Pro tu řídící standalone elektroniku u té evo 8, budu potřebovat co všechno za senzory.Jdemi i o to,jestli budu moci použít ten originál snímač vačky a senzor klepání,nebo bude potřeba sehnat jiný?
Počítám tedy :
snímač otáček motoru,snímač otáček vačky,MAP senzor,senzor klepání,senzor polohy škrtící klapky,volnoběžný vzduchový ventil
Předem Vám moc děkuji,ale věřte mi,že sehnat názor odborníka takovýdleho formátu co jste Vy je u nás problém.Ještě jednou Vám moc děkuji a přeji hezký den.
Moc Vám děkuji pane Taboo,ale mojí chybou jsem zapomněl zmínit,že tento motor bude zastavěn do konstrukce buggy,tzv. autocross speciál jež už mám,a řeším jen ten motor.Vím,že už Vám musím lézt na nervy,těmi mými neustálými dotazy,ale snažil jsem se tu zde od Vás přečíst většinu vašich opravdu vynikajících příspěvků na různé dotazy tohoto fora,a rád bych Vás poprosil ještě o toto:
1.Někde jste tady psal o maximálních (spalovacích) tlacích v turbomotorech v hodnotě 2000psi tedy 13.8Mpa ,kdy v případě detonací stoupne až k 3000psi/20.7Mpa.Vezmuli to na příkladě toho motoru evo 8,kde Ø 85mm pístu,tak síla která na něj působí by měla být (při normálním spalování) 7824kg tedy 7.8 tuny.A při detonaci 11.7 tuny což jsou neskutečný rány.Proto bych se chtěl zeptat jestli jsem to dobře pochopil,že ten maximální tlak je takový.
2.Jak jste tu psal o těch ventilových vůlích při přechodu na pevná zdvihátka,tedy sání 0.002"=0.05mm, výfuk 0.0025"=0.06mm u studeného motoru,tak aby u teplého motoru byla téměř nulová mi nějak nejde do hlavy.Já co jsem měřil u pevných zdvihátek u BMW M5,kde za studena byly vůle 0.35mm ,tak za tepla,u motoru s teplotou oleje 90°C byla naměřena vůle 0.45mm a bylo mi odborníky razeno ať vůle dělám větší aby za tepla byly 0.5-0.6mm a motory jim fungovaly skvěle,i když "asi" na úkor životnosti vačky/zdvihátek.Opravdu mi jde jen o to jestli jsem to dobře pochopil s těmi vůlemi jak jste psal.
3.Pro tu řídící standalone elektroniku u té evo 8, budu potřebovat co všechno za senzory.Jdemi i o to,jestli budu moci použít ten originál snímač vačky a senzor klepání,nebo bude potřeba sehnat jiný?
Počítám tedy :
snímač otáček motoru,snímač otáček vačky,MAP senzor,senzor klepání,senzor polohy škrtící klapky,volnoběžný vzduchový ventil
Předem Vám moc děkuji,ale věřte mi,že sehnat názor odborníka takovýdleho formátu co jste Vy je u nás problém.Ještě jednou Vám moc děkuji a přeji hezký den.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Prosím Vás,netušíte někdo:
1.Kde má evo 8 snímač otáček motoru?
2.Co všechno za snímače(senzory) potřebuje standalone jednotka.
Předem děkuji za odpověď.
1.Kde má evo 8 snímač otáček motoru?
2.Co všechno za snímače(senzory) potřebuje standalone jednotka.
Předem děkuji za odpověď.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
-rekl bych ze ma hallafafejta píše:Prosím Vás,netušíte někdo:
1.Kde má evo 8 snímač otáček motoru?
2.Co všechno za snímače(senzory) potřebuje standalone jednotka.
Předem děkuji za odpověď.
-minimalne tlak a teplota vduchu, vody, oleje, halla, klepani, egt, o2 wdb
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Řekl bych že jako většina japonců pod rozvodovou řemenici na klice tedy alespoň toyoty. Nejzákladnější čidla jsou: pro n/a snímac polohy klikoveho hřídele nejčastěji trigger disk 60-2,TPS,teplota vzduchu,motoru. U turbo + MAP nebo MAF.Můžeš rozšířit o čidlo klepání,referenční lambda sondu,snímac polohy vačky a wblambda sondu,EBC atd. Záleží jak moc sofistikované řízení motoru chceš a co jednotka umožňuje. Pokud se nepletu tak třeba haltech nemá vstup na čidlo klepání.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
hodně novějších "jablek" používa halluv snímač ve víku ventilu - proti výstupku na vačici..Libor12 píše:Řekl bych že jako většina japonců pod rozvodovou řemenici na klice tedy alespoň toyoty. Nejzákladnější čidla jsou: pro n/a snímac polohy klikoveho hřídele nejčastěji trigger disk 60-2,TPS,teplota vzduchu,motoru. U turbo + MAP nebo MAF.Můžeš rozšířit o čidlo klepání,referenční lambda sondu,snímac polohy vačky a wblambda sondu,EBC atd. Záleží jak moc sofistikované řízení motoru chceš a co jednotka umožňuje. Pokud se nepletu tak třeba haltech nemá vstup na čidlo klepání.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
To je právě snímac polohy vačkove hřídele.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Takže ,jestli tomu dobře rozumím,snímač otáček motoru(u mitsu evo VIII) je zároveň i snímač otáček vačky a HU zároveň jeden a týž snímač.
Co se týče těch senzorů u tý standalone,já právě viděl,že tam někdy není lambda nebo vzduchový volnoběžný ventil a někdy zas ano.
Potřebuje ta standalone údaj o tlaku benzínu,nebo to slouží jen k indikaci jako monitoring pro šofera.Děkuji.
Co se týče těch senzorů u tý standalone,já právě viděl,že tam někdy není lambda nebo vzduchový volnoběžný ventil a někdy zas ano.
Potřebuje ta standalone údaj o tlaku benzínu,nebo to slouží jen k indikaci jako monitoring pro šofera.Děkuji.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Ne ne. I mitsu má snímac polohy klikove hřídele. Ten musí být vždy. Snímac vačky má také ale ten být nemusí. Potom ten základní od kliky bere pouze jako referenční a nastavíš skupinové vstřikování 2x 360st. Lambda i ventil volnoběhu být nemusí. Údaj o tlaku benzínu je pouze orientační pro řidiče. Ale můžeš minimální tlak poté zadat do fail/safe funkce.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
jojo kostelníku pravdu díš.....
podotkl bych ale že wideband laqmbdu budeš k naladění motoru potřebovat jako jeden z nejdůležitějších referenčních bodů ale poté k samotnému provozu ji nutně nepotřebuješ...potřebuješ vědět kolik ti jde do motoru vzduchu v jaké poloze máš klapku sání a v jakém natočení klikové hřídele se pohybuješ to ti k provozu motoru stačí zbylé věci jsou jen referenční respektive se dají používat jako indikátor limitních situací viz zmíněný tlak paliva....čim víc věcí sleduješ ty=jednotka tím lépe dokážeš uchránit motor ve kterém máš nainvestovány spousty peněz i času.....
podotkl bych ale že wideband laqmbdu budeš k naladění motoru potřebovat jako jeden z nejdůležitějších referenčních bodů ale poté k samotnému provozu ji nutně nepotřebuješ...potřebuješ vědět kolik ti jde do motoru vzduchu v jaké poloze máš klapku sání a v jakém natočení klikové hřídele se pohybuješ to ti k provozu motoru stačí zbylé věci jsou jen referenční respektive se dají používat jako indikátor limitních situací viz zmíněný tlak paliva....čim víc věcí sleduješ ty=jednotka tím lépe dokážeš uchránit motor ve kterém máš nainvestovány spousty peněz i času.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 21:41, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
tak tak mozna uz u 3-4 verze se mi zda ..JonnY píše:mne sa zda, ze niekde okolo eva5 ci 6 sa motor v kasni otocil o 180 stupnov a menil sa smer jeho otacania. a spolu s tym sa tusim menilo plno dalsich veci
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
Prosím Vás,netušíte někdo jaké je:
1.časování vaček 264° a 272° u té evo 8,jednalo by se mi o °,kdy se otevírají a zavírají ventily,jedná se mi abych si i mohl spočítat úhel překrytí u obou variant vaček jak u té 264° tak u té 272°,která bude asi v originále
2.jaký by měl být optimální kompresní tlak při jeho změření na teplém motoru "kompresmetrem"
Předem moc děkuji za odpověď.
1.časování vaček 264° a 272° u té evo 8,jednalo by se mi o °,kdy se otevírají a zavírají ventily,jedná se mi abych si i mohl spočítat úhel překrytí u obou variant vaček jak u té 264° tak u té 272°,která bude asi v originále
2.jaký by měl být optimální kompresní tlak při jeho změření na teplém motoru "kompresmetrem"
Předem moc děkuji za odpověď.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejoptimálnější 2l turbomotor pro autocross.
2.No tlaky by měly být uvedeny v dílenskem manuálu k danému typu motoru. 1.Pokud motor máš fyzicky tak není nic jednoduššího než na hlavní řemenici dat úhloměr a změřit si to ne? A po výměně vacek s menším úhlem nastavit to samé překrýti pomocí stavitelnych kol.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP