Oil Catch Tank – instalace u Landera

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

ondrais píše:mno ale proč dávat zbytečně 1500 když za 2kila to splní stejnej účel a o moc hůř to vypadat nebude. Kdo má peněz dost tak ho to trápit nemusí, já radši za zbytek natankuju nějakej kerosin :wink:

plechovka od piva je hodně zjednodušený ale napadá mě x variant použitého materiálu z kterýho to půjde a vzhled se dá taky vypilovat :)

až to budu dělat, udělám asi rovnou 3ks. kdyby to někdo chtěl.... ???
Proč si myslíš, že jsem začal vyrábět všechny moje výrobky??? Abych si nemusel kupovat drahé ze zahraničí.... :)

Uvědom si ale, že když už jich děláš 10, 20, 50 nebo 100 ks a musíš počítat s provizí pro maloobchody a zastoupení třeba na slovensku, tak to taky nemužeš prodávat třeba za 250 Kč, nehledě na to, že za ty prachjy nekoupíš na to mojeprovedení ani materiál...

Udělej si to třeba z piksle od párků a začni s tím, že si zapneš stopky a začneš zjišťovat v zahraničí informace jak OCT funguje. Až ji budeš mít hotovou, tak je vypni a vynásob to svojí taxou za hodinu.... :lol:
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
ondrais
Příspěvky: 238
Registrován: 03 čer 2006 21:14

Příspěvek od ondrais »

JJ, jasný,

Jaký až ten OTC může mít odpor? mám namysli propustnost vzduchu.
Š Felicia 1.3i & BMW 328i coupe

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

ondrais píše:JJ, jasný,

Jaký až ten OTC může mít odpor? mám namysli propustnost vzduchu.
zkus bidrina, ale nevím ejslti ti bude ochoten říct takové info jak už tu psal i to zjištování neco stojí..prolez si internet...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

Ono by pánové nezaškodilo, kdybyste aspoň někdy potlačily svoji vrozenou lenost a mrkli se aspoň ke mě na web – myslím si, že tam o všech výrobcích mám víc informací, než kdejaká zahraniční firma – kromě speciálních vychytávek toho moc netajím, když se stejně může najít někdo, kdo si cokoliv koupí, rozebere a nafotí na web. Nikdo ale po mě nemůže chtít, abych po představení výrobku psal návod na jeho výrobu. Pro člověka, který tomu trochu rozumí jsou tyhle informace zbytečné a ten kdo o tom moc neví, ať si zjišťuje informace sám – třeba i u mě na webu.

Vždycky budou lidi, kteří si spoustu věcí vyrobí doma a třeba jim budou fungovat stejně nebo i líp. I od těchto lidí se já učím – nenarodil jsem se jako konstruktér performance výrobků. Nemám nic proti tomu, když chce někdo ušetřit a dokonce by mě vůbec nenaštvalo, když by někdo udělal doma OCT a podrobný návod na výrobu popsal tady na webu (já jsem čerpal z podobných návodů ze zahraničí) – vždycky budeme mít my i ostatní firmy zákazníky z řad lidí, pro které je nebezpečí vzít do ruky šroubovák a nebo kteří si řeknou, že když už mají pěkně udělaný motorový prostor, tak proč by jej měli hyzdit nějakou plechovkou, když můžou mít třeba BOV, MBC a OCT ve stejném designu od stejné firmy ve stejné barvě se stejnou zárukou a servisem v ČR a bez práce…

Ohledně separačního materiálu – stačí se dívat kolem sebe a přemýšlet, co ve vašem okolí se dá pro různé účely použít. Obecně jde o to, aby se v nádobě vytvořila co největší plocha povrchu, na které může kondenzovat svinstvo, které proudí z víka a vany. Vzduch by měl proudit přes tento materiál co nejvolněji i když se bude OCT plnit a přímo by do výstupního portu neměl proudit téměř vůbec. Bylo by taky fajn, aby ten materiál nekorodoval – kousky rzi nejsou v sání moc ideální, nedrobil se a byl tak nějak neutrální vůči oleji a vodě a mohl se beze změny vlastností zahřát i nad 100 C.
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
ondrais
Příspěvky: 238
Registrován: 03 čer 2006 21:14

Příspěvek od ondrais »

moc hezky řečeno 8)
Š Felicia 1.3i & BMW 328i coupe

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

předevčírem jsem objednal u amiku a ty to dnes ukažeš na foru, zase s křížkem po funuse
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Bidrin
Příspěvky: 314
Registrován: 28 dub 2004 17:21
Bydliště: Polná (okres Jihlava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidrin »

kentoya píše:předevčírem jsem objednal u amiku a ty to dnes ukažeš na foru, zase s křížkem po funuse
Tady na fóru je to už dost dlouho a u mě na webu taky, jenom jsem měnil fotky a pokec.... :D
Nový e-shop - www.bidrinperformance.com/shop

Zkrácené řazení, Blow Off Valve, Oil Catch Tank, Boost Controllers (MBC), řadící páky, rozpěrné tyče, odlehčené řemenice a další specialitky pro vaše auto.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

podle datumu jsem si všiml, že je to starší, jen mě nenapadlo že to u nás někdo vyrábí, tak jsem to ani nehladal v čr, akorát je mi divný, že jsem to na foru přehlídl
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

Ahoj Bidrin.

Chcem sa opytat na vnutornu konstrukciu tvojej catch ca. Je vnutro prazdne alebo tam je system prepazok kvoli lepsej separacii?

Kupil som si totiz can ktory je vnutry prazdny a teda moc neodlucuje...a potrebujem cosi seriozne.

Dik

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

raddy píše:Ahoj Bidrin.

Chcem sa opytat na vnutornu konstrukciu tvojej catch ca. Je vnutro prazdne alebo tam je system prepazok kvoli lepsej separacii?

Kupil som si totiz can ktory je vnutry prazdny a teda moc neodlucuje...a potrebujem cosi seriozne.

Dik
Bidrinova je uvnitr "plna" :) Prazdna pochopitelne nema takovej efekt, protoze olej se muze vysrazet pouze na stenach nadobky, coz obvykle nestihne.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Příspěvek od raddy »

super. plati to pre vsetky typy v ponuke?

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

raddy píše:super. plati to pre vsetky typy v ponuke?
řek bych že určitě 8)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oil Catch Tank – instalace u Landera

Příspěvek od PJ »

jj rozdil bude asi jen ve viku se vstupama/vystupama (doufam :?: )
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Oil Catch Tank – instalace u Landera

Příspěvek od Beaver »

PJ píše:jj rozdil bude asi jen ve viku se vstupama/vystupama (doufam :?: )
Pochopitelne.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“