Zdravíčko,
nejezdí tady někdo tenhle EBC? Potřeboval bych popostrčit a osvětlit přesně co která funkce dělá .
Návod sice mám ale s toho jsem úplně mimo a ani na světových fórech jsem moc nepochopil.
Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Eclesia
- Příspěvky: 47
- Registrován: 04 srp 2007 15:09
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo
Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
Mám Profec A, nicméně ačkoliv ovládání je trochu odlišné, v principu to funguje furt stejně. Takže v čem je problém?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Eclesia
- Příspěvky: 47
- Registrován: 04 srp 2007 15:09
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
Problém jako takový není žádný , jen bych potřeboval český a polopaticky vysvětlit co která funkce dělá a jak je nastavené . Funkce co tam mám, SET, GAIN, SET GAIN, WARNING, LIMITER, PEAK a LAST BOOST.
Podle návodu jsem si zběžně vypočítal a nastavil low tlak, podle displeje i budíku odpovídá, jen mám problémy s nástupem a reakcí turba .
Podle návodu jsem si zběžně vypočítal a nastavil low tlak, podle displeje i budíku odpovídá, jen mám problémy s nástupem a reakcí turba .
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo
Re: Pomoc s EBC Greedy Profec B spec II
No návod to popisuje podle mě celkem rozumně. Funkce SET slouží na procentuální nastavení boostu nad základní hodnotu. 0 je prostě tlak, kdy otevře v sérii actuator. 100 je maximum, co turbo dovolí, tj. de facto bez omezení. Není to žádná exaktní hodnota, je to prostě jen procentuální nárůst. GAIN nastavuje citlivost ventilu. To může být možná tvůj problém. Hodnotu GAIN je potřeba snížit, pokud se ti objevuje overboost (tj. turbo tlačí přes maximální hodnotu, kterou sus na controlleru nastavil). Naopak pokud ti boost padá při vyšších otáčkách nebo roste pomalu s otáčkama, musíš GAIN navýšit. LIMITER je ochranná funkce, která se aktivuje při overboostu a procentuelně se pokusí stáhnout boost dle zadané hodnoty (tj. třeba o 20 procent). Pokud tam máš 0, je ochrana vypnutá, pokud dáš 99, prakticky to při dosažení limitu deaktivuje všechny funkce boost controlleru a vrátí řízení obtoku do série na actuator a jeho pružinu. PEAK je jen informativní funkce a ukazuje nejvyšší dosažený plnící tlak. LAST BOOST je taky jen info, pokud sundáš nohu z plynu na aspoň tři sekundy, zobrazí poslední dosaženou hodnotu plnícího tlaku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"