Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
ten 1mm právě eliminuje ten vliv náběžnejch ram, kde se děje co se týče průtoku vzduchu naprostý prd...
proto kloudnej výrobce udává u vaček jak od 0k 0, tak od 1mm k 1mm..
90% českejch brusičů a výrobců udává od 0 k 0....v 99% případ tady v CZ když zajdeš kamkoliv a řekneš že chceš 270°tak dostaneš 270° měřeno od 0k 0...
proto kloudnej výrobce udává u vaček jak od 0k 0, tak od 1mm k 1mm..
90% českejch brusičů a výrobců udává od 0 k 0....v 99% případ tady v CZ když zajdeš kamkoliv a řekneš že chceš 270°tak dostaneš 270° měřeno od 0k 0...
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no co jsem třebas koukal tak mi doporučujou vačku 270 ale nikdo nepiše jakou takže muže bejt jen domenkou zda to je 0k0 nebo 1k1
tak ted teda nevim jakou teda doporučuji:-(
tak ted teda nevim jakou teda doporučuji:-(
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
co třeba kdyš prodejce to nabizi takle co ztoho vyčtete je to vačka v 0 k 0 nebo 1 k 1
Ostrost (stupeň): 262°.
Příklon: 110.
Zdvih ventilu: 10,4.
Zdvih v horní úvrati: 1,1.
Časování rozvodů EO/ES - AO/AS: 21/61 - 61/21.
Ostrost (stupeň): 262°.
Příklon: 110.
Zdvih ventilu: 10,4.
Zdvih v horní úvrati: 1,1.
Časování rozvodů EO/ES - AO/AS: 21/61 - 61/21.
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
pri "europskych" vyrobcoch je to vacsinou udavane 0 k 0 ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Přestavby N/A na turbo
honza 2.0 16v píše:vídávám sací vačku s nižším zdvihem a méně ostrou,
v porovnání s čím?
s atmosferickou verzí motoru to v 99% případů platí ( to krom 5válce ve fiatu coupe, kde je zdvih o 1mm větší - běžně to je spíš naopak, o 1mm menší zdvih a o cca 10-20°kratší doba otevření ), ale u turbomotorů a tomu co nabízej výrobci vaček to Tvoje tvrzení dost silně odporuje...
většina low cost úprav navíc spočívá v použití amosferický vačky na sání a ponechání seriového výfuku... zvětšíš dobu otevření, a zvih, čímš zlepšíš plnící účinnost...
opravdu to funguje, i při seriovým plnícím tlaku maximálně lehké korekci tlaku paliva se běžně dá získat příjemnejch 15PS navíc a hlavně ten motor ožije na vršku...
ten malej zdvih na vejfuku a hlavně kolem HU (atmosferický motory maj v serii kolem 1-1,5 mmm upravený i 6mm v HU, přičemž turbomotory maj zdvih na vejfuku v HU do 1,5mm , hlavně kvůli tomu aby ti všechno co tan postíš sací stranou nevyletělo hned do vejfuku)
jediný auta kdy sem zažil menší vačku na sání než na vejfuku jsou VW 16V atmosférický 1.8my se 129PS... a tady to bylo jen a jen kvůli emisím... protože původní 137PS varianta nesplňovala nový emisní normy.. tak se tam prdla jiná vačka, elektronika a katík...
sací k výfukové....... laicky na turbomotoru, většinou vídávám sací s nižším zdvihem oproti výfukové a i méně ostrou už z výroby
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak jsem se nakonec rozhodl pro Xpower intercooler. Mel by stacit do 510ps.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: Přestavby N/A na turbo
Je na SK alebo v CR nejaka spolocnost kde by som im dal Nissan 350Z a cele by to zriesili? - myslim turbo a vsetko co ku tomu treba - nove zvody, cely vyfukovy system, pripadne sanie a vsetko ostatne co pre to turbo treba... o cenach komponentov si ako tak viem spravit VELMI HRUBU predstavu... len co moze stat praca... Spominane afto ma tusim 300 koni... -kolko tomu moze turbo este hodit do vykonu? Za nejaku plodnu radu aj dost dakujem
Re: Přestavby N/A na turbo
klidně se rozepiš do SZ co by sis představoval, a kolik máš monů, a jestli počítáš jen s motorem, nebo i brzdy a podvozek, a na co to auto chceš, zamyslím se a zkusím odpovědět jak mi bude té havárce trochu lépe
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
toto jsem nasel http://www.ebay.com/itm/D-SERIES-STAINL ... 162wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false; co na to říkáte , hledal jsem zpusob jak s Hondy Civic 1.4 96 rok vytahnout par koni navíc a napadlo me turbo ale za ty prachy bych tomu neveril co vy , máte nějákou zkušenost ?
Re: Přestavby N/A na turbo
kup to,namontuj a projed se
Re: Přestavby N/A na turbo
na 1.4 turbo bych se vykašlal,swapni tam motor B16 nebo B18 a ani nebudeš potřebovat turbo a bude to i levnější a jednoduší.a pojede to jako kráva
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Re: Přestavby N/A na turbo
http://www.sportovnivozy.cz/23907-honda ... my-inzerat" onclick="window.open(this.href);return false; tady máš...sklepej ho na 30 a 5snady dostaneš když rozprodáš díly a za 25 máš civica ala integra
Re: Přestavby N/A na turbo
a kdyz tam nacpu jinej motor , tak to mam udělat u technický jak ? aby to přošlo .
Re: Přestavby N/A na turbo
překlepeš čísla ne.16ventil to je taky.a s tim turbem by se jim to taky nelíbilo
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Re: Přestavby N/A na turbo
http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html" onclick="window.open(this.href);return false; nieco z tohoto na nissan 350Z ???
Re: Přestavby N/A na turbo
..presne taky turbo kit ma spolocnik..(nepouzity na predaj)Barret píše:http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html nieco z tohoto na nissan 350Z ???
Re: Přestavby N/A na turbo
Ahoj zajimal by me vas nazor na prestavbu. Jednalo by se o zastavbu kompressoru....
Vozidlo je Cordoba SX 1.8 16V a predbezne jsem premyslel nad pouzitim ŘJ a skrtici klapky z G60....
Ve sve podstate by to byla stavba 16V G60tky....Mate nekdo neco proc by to nemelo fungovat?
Diky
Vozidlo je Cordoba SX 1.8 16V a predbezne jsem premyslel nad pouzitim ŘJ a skrtici klapky z G60....
Ve sve podstate by to byla stavba 16V G60tky....Mate nekdo neco proc by to nemelo fungovat?
Diky
Re: Přestavby N/A na turbo
Nazdar taky přemýšlím o montáži turba na opláckej motor x16sz (1,6 ;8v ,52kW, jednobod)
motor je v dobré kondici po skoro GO (jiná hlava, šálky, rozvody,těsnění náplně...) vzhledem k tomu že má 52kW a prakticky žádnej potenciál:D je nesmysl do takovéhoto motoru cpát peníze a na 2.0 16V nějak nemám...
předem píšu že pokud po pár kilometrech odrovnám motor, tak se zase tak moc nestane.. mám možnost mít stejnej motor prakticky zadarmo
spíš mě zajímá co se může stát a na co si dát pozor, co ještě nastavit (tlak paliva? jakej tlak vzduchu) a jestli to vůbec pobere seriová jednotka
někde na netu jsem našel stejnej motor jak na něj borec narval turbo aniž by nějak (u)opravoval motor.. prostě sundal svody napral tam turbo a IC a jezdil.. jenže mu pak fouklo těsnění pod hlavou... to já mám ale nové (cca 2000 km na něj najetých), takže myslím že to zase tak nereálné nebude
ještě jednou píšu že je mi jedno pokud motor odrovnám takže mě neukamenujte ale pokud by to mohlo fungovat tak at to ještě něco najezdí aspon pár set km
P.S. podvozek mám z dvoulitra GSI takže není třeba řešit poddimenzovaný podvozek či brzdy, když motoru přidám pár poníků (stejně od toho moc nečekám )
motor je v dobré kondici po skoro GO (jiná hlava, šálky, rozvody,těsnění náplně...) vzhledem k tomu že má 52kW a prakticky žádnej potenciál:D je nesmysl do takovéhoto motoru cpát peníze a na 2.0 16V nějak nemám...
předem píšu že pokud po pár kilometrech odrovnám motor, tak se zase tak moc nestane.. mám možnost mít stejnej motor prakticky zadarmo
spíš mě zajímá co se může stát a na co si dát pozor, co ještě nastavit (tlak paliva? jakej tlak vzduchu) a jestli to vůbec pobere seriová jednotka
někde na netu jsem našel stejnej motor jak na něj borec narval turbo aniž by nějak (u)opravoval motor.. prostě sundal svody napral tam turbo a IC a jezdil.. jenže mu pak fouklo těsnění pod hlavou... to já mám ale nové (cca 2000 km na něj najetých), takže myslím že to zase tak nereálné nebude
ještě jednou píšu že je mi jedno pokud motor odrovnám takže mě neukamenujte ale pokud by to mohlo fungovat tak at to ještě něco najezdí aspon pár set km
P.S. podvozek mám z dvoulitra GSI takže není třeba řešit poddimenzovaný podvozek či brzdy, když motoru přidám pár poníků (stejně od toho moc nečekám )
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
dej tam turbo a nic neřeš až se ti neco vysere tak to přište udelaš lepši a druha možnost pročti si todle tema a dozviš se vše naco se ptaš
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Přestavby N/A na turbo
zdravim,
menil jste tu nekdo MAF za MAP sensor ? Jedna se o stavbu N/A prestaveno na turbo.... MAF je nyni jediny limiter, funguje to nekomu bez piggy?
menil jste tu nekdo MAF za MAP sensor ? Jedna se o stavbu N/A prestaveno na turbo.... MAF je nyni jediny limiter, funguje to nekomu bez piggy?
Re: Přestavby N/A na turbo
No jsem tady nový, a to co pořád vídám na youtube ohledně přestavby motorů jako mám já na svém Oplu G 1.8 16V (X18XE1) tak právě mě zajímá, jestli jde opravdu docílit toho, aby to auto vydrželo co nejdéle.
Viděl jsem že jeden týpek na své Hondě, jednoduše koupil matroš ( turbo, svody do Turba, svody od motoru, následně písty a klikovou hřídel, těsnění pod hlavu, hadice do Turba atd...)
Omluvte mě za mé nedostatky...když to tam pojmenovávám.
Je tedy možné aby to motor při vyměnění jen těch pístů včetně hřídele...fungoval a vydržel nápor ve válcích....jde to tedy natlakovat tak, aby se nepřetlakovalo turbo???
Viděl jsem že jeden týpek na své Hondě, jednoduše koupil matroš ( turbo, svody do Turba, svody od motoru, následně písty a klikovou hřídel, těsnění pod hlavu, hadice do Turba atd...)
Omluvte mě za mé nedostatky...když to tam pojmenovávám.
Je tedy možné aby to motor při vyměnění jen těch pístů včetně hřídele...fungoval a vydržel nápor ve válcích....jde to tedy natlakovat tak, aby se nepřetlakovalo turbo???
Sunday Lover 1.8 16V (X18XE1)
______________________________________
Please Let Us Live Forever
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994
______________________________________
Please Let Us Live Forever
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994
Re: Přestavby N/A na turbo
a smysl tohoto počínání?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Přestavby N/A na turbo
No každopádně to je dobrý řešení "zvedání s hubcukem"
Sunday Lover 1.8 16V (X18XE1)
______________________________________
Please Let Us Live Forever
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994
______________________________________
Please Let Us Live Forever
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994
Re: Přestavby N/A na turbo
Já ti to nevyzlívám, jen ti to chválím
Sunday Lover 1.8 16V (X18XE1)
______________________________________
Please Let Us Live Forever
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994
______________________________________
Please Let Us Live Forever
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewtopic.php?f=46&t=23994
Re: Přestavby N/A na turbo
Nesmírně obdivuji takovéhle přestavby a rád bych sledoval tvé auto v projektech, našel by sis čas dát tam popis a fotky? Moc by mě to zajímalo
" www.autowerks.cz "
Re: Přestavby N/A na turbo
jedno zábavné video http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bGWgvJN1_8" onclick="window.open(this.href);return false; jinak cely ten chanel vypadá zajímavě
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 říj 2012 11:40
Re: Přestavby N/A na turbo
Zdravim, jsem to procet skoro vsechno, ale co jsem hledal jsem nenasel,
Zkousel tady uz nekdo prestavet na turbo starej motor jeste na karbcich? Zajimalo by me hlavne jaky zvolit karbce, popripade co by to dal obnaselo, a co se zapalovanim, kdyz je reseny jeste postaru obyc rozdelovacem
Zkousel tady uz nekdo prestavet na turbo starej motor jeste na karbcich? Zajimalo by me hlavne jaky zvolit karbce, popripade co by to dal obnaselo, a co se zapalovanim, kdyz je reseny jeste postaru obyc rozdelovacem
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
myslim ze aj tato situacia tu je niekde spomenuta..
pokial je mne zname, tak boli dva sposoby riesenia..
1. Karburator -> TURBO -> Ventil
2. TURBO -> Karburator - > Ventil
Zalezalo teda na tom, ci karburator vedel pracovat s pretkakom, to druhe riesenie som videl prave na Renaultoch
zapalovanie s rozdelovacom ostavalo, akurat sa vyradila podtlakova regulacia (ak neaka bola)
pokial je mne zname, tak boli dva sposoby riesenia..
1. Karburator -> TURBO -> Ventil
2. TURBO -> Karburator - > Ventil
Zalezalo teda na tom, ci karburator vedel pracovat s pretkakom, to druhe riesenie som videl prave na Renaultoch
zapalovanie s rozdelovacom ostavalo, akurat sa vyradila podtlakova regulacia (ak neaka bola)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18 říj 2012 11:40
Re: Přestavby N/A na turbo
Hmm, tak to ja budu muset zkusit tu verzi, Turbo- karbec- ventil,
prece jen neni v maluchu moc prostoru aby se to tam opacne veslo, Uz takhle bude muset bejt Intercooler Nad motorem vzadu v kufru,
jinak diky za tech par rad, az se dostanu dal, a budu potrebovat poradit tak zase napisu
prece jen neni v maluchu moc prostoru aby se to tam opacne veslo, Uz takhle bude muset bejt Intercooler Nad motorem vzadu v kufru,
jinak diky za tech par rad, az se dostanu dal, a budu potrebovat poradit tak zase napisu