Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Přestavby N/A na turbo
http://www.youtube.com/watch?v=hSr2zfey ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
tady je vidět jak to bylo na žigulíkovi...auto jelo ale problém jak začalo tlačit turbo,zavíral se přívod benzínu......ale dalo se s tim jezdit-kdyby se vhodně upravil karburátor tak by to bylo naprosto OK
tady je vidět jak to bylo na žigulíkovi...auto jelo ale problém jak začalo tlačit turbo,zavíral se přívod benzínu......ale dalo se s tim jezdit-kdyby se vhodně upravil karburátor tak by to bylo naprosto OK
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Takhe to ma brouk
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: Přestavby N/A na turbo
a bude tam mit dostatek chladiciho vzduchu? mozna by nebylo od veci pouzit vymenik voda/vzduch misto klasickyho vzduch/vzduch cooleru a vodni chladic normalne na cumak auta.Maluchteam píše:Uz takhle bude muset bejt Intercooler Nad motorem vzadu v kufru,
Treba je to kravina, ale krome placnuti vzduch/vzduch cooleru vzadu bud pod auto, nebo na strechu, me nenapada jak ho dostatecne zasobovat "cerstvym vzduchem". Treba jsou to jen moje zkreslene predstavy, ale myslim si, ze na maluchovi bude tak nejak od spodku zadniho cela az k vrsku zadniho okna takovy nejaky aerodynamicky hluchy misto, nebo jak to popsat.
Ale říkám, jen laická úvaha na základě mý představy o proudění vzduchu kolem karoserie a třeba dost mimo...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Přestavby N/A na turbo
NeviM: tohle resim vedle... mam k tomu trochu vice info, takze tu: http://www.italiancars.org/vodni-chlaze ... 44808.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Přestavby N/A na turbo
Juraj: tim vedle myslis ten odkaz, nebo jeste nejakej thread tady na foru? Jinak bych Ti doporucil napsat Jakubovi, co měl vlastnoručně postavený bmw 750 biturbo a měl právě ty výměníky a celý si to dělal sám. Asi budeš vědět o kom mluvim, ale pro jistotu, má tu nick Fugo, snad sem občas ještě zavítá a mě vždycky ochotně se vším poradil, tak si myslím, že poradí i Tobě
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Přestavby N/A na turbo
ja tak ani radit nepotrebuju... vlastne mam ke vsemu kolem toho pristup v praci vcetne motorove brzdy... jsou to spise jen verejne uvahy kde se muze kazdy vyjadrit
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Přestavby N/A na turbo
no tak to radeni myslel spis jako predani zkusenosti, pripadne upozorneni na mozny, ktery se pri daj udelat, abys na to nemusel prichazet sam a pripadne predelavat a tak, no snad vis jak to myslim, proste urcite by Ti k tomu mel co konstruktivniho rict si myslim, tak jsem to myslelJuraj píše:ja tak ani radit nepotrebuju... vlastne mam ke vsemu kolem toho pristup v praci vcetne motorove brzdy... jsou to spise jen verejne uvahy kde se muze kazdy vyjadrit
Tak třeba si tu toho všimne a nějaký svý postřehy napíše
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Zajímal by mě váš názor a rady na projekt který mi leží v hlavě. Rozhodně ho nebudu realizovat ani zítra ani za měsíc či rok, možná dokonce nikdy, ale rád študuju tuhle problematiku přestaveb N/A na turbo/kompresor.
Motor: Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k.
Cíl: 300-320k
Vnitřnosti by zůstali zachované s tím, že by se vyměnila klika, a dala by se tam z motoru 2,5 V6. Tím se sníží komprese z 10:1 na 7,7:1 což už je dobře použitelné. Turbo bych použil GT28RS. Nevím si ale rady s elektrikou motoru. resp. hlavně mám hokej v jednotkách. Důležitá otázka je, zvládne to průměrný hobby motorář naladit nebo je třeba to někomu svěřit? Jedná se mi teď o piggyback ne o SA jednotky. Nemam ani představu jak vypadá ten program ve kterém se to ladí, ale předpokládám že to budou jen tabulky a grafy
Nebo je tu ještě možnost použít jednotku z motoru 2,0 V6 Turbo 12V. Tady ale vidím 2 problémy, že je to 12V a že to prý má 2 jednotky z toho jedna na turbo, jak to mám chápat?
Co si pročítám různá fora docela teď letí jednotka Megasquirt nebo se mi to zdá? Která by byla alespon zhruba vhodná pro tento setup?
Další věcí které moc nerozumim je WB lambda. Co dělá vím, ale co já pak mám dělat s tou hodnotou? Podle toho jakou mám směs tak si napevno našteluju palivo a pak mam klid?
Díky za rady všem, klidně pište SZ
Motor: Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k.
Cíl: 300-320k
Vnitřnosti by zůstali zachované s tím, že by se vyměnila klika, a dala by se tam z motoru 2,5 V6. Tím se sníží komprese z 10:1 na 7,7:1 což už je dobře použitelné. Turbo bych použil GT28RS. Nevím si ale rady s elektrikou motoru. resp. hlavně mám hokej v jednotkách. Důležitá otázka je, zvládne to průměrný hobby motorář naladit nebo je třeba to někomu svěřit? Jedná se mi teď o piggyback ne o SA jednotky. Nemam ani představu jak vypadá ten program ve kterém se to ladí, ale předpokládám že to budou jen tabulky a grafy
Nebo je tu ještě možnost použít jednotku z motoru 2,0 V6 Turbo 12V. Tady ale vidím 2 problémy, že je to 12V a že to prý má 2 jednotky z toho jedna na turbo, jak to mám chápat?
Co si pročítám různá fora docela teď letí jednotka Megasquirt nebo se mi to zdá? Která by byla alespon zhruba vhodná pro tento setup?
Další věcí které moc nerozumim je WB lambda. Co dělá vím, ale co já pak mám dělat s tou hodnotou? Podle toho jakou mám směs tak si napevno našteluju palivo a pak mam klid?
Díky za rady všem, klidně pište SZ
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
ake a ako ma alfa riesene jednotky.. to neviem posudit..ani poradit..
piggy-back tu ponuka clie, a sudiac podla jeho prispevkov, je to clovek co sa v danej problematike vyzna..
co sa tyka seriovej jednotky, tak by mohol byt zadrhel v tom, ci ma jetnotka map alebo maf (to sme riesili v tej druhej teme)
v pripade maf, by mohla pomoct vymena za iny s vyssim prietokom/rozlisenim.. v pripade map treba vediete/zistit ci dokaze pracovat z pretlakom
no a potom vediet ktore tabulky su upravitelne, pripadne "o kolko", proste kde ma seriova ecu "mantinely" / obmedzenia
(phob ti mozno poradi)
megasquirt je sice fajn skladacka, ale ja bych to nechcel...
sofistikovanejsia verzia je vems.. (ale tiez to nieje zazrak)
stou WB mas pravdu, a chapes to dobre..
teda mame urcite otacky /vs./ tlak/podtlak v sacom potruby /vs./ pozadovana hodnota zmesy
no a podla toho bud pridas na palive v tabulke, alebo uberes...
(v podstate, tu sondu by si potreboval iba na naladenie, a v pripade, ze zarucis ze sa nebudu menit okolite podmienky)
(tak by si ju uz viac krat nepotreboval, ... ale.... /COSED-LOOP/)
tolko teoria..
piggy-back tu ponuka clie, a sudiac podla jeho prispevkov, je to clovek co sa v danej problematike vyzna..
co sa tyka seriovej jednotky, tak by mohol byt zadrhel v tom, ci ma jetnotka map alebo maf (to sme riesili v tej druhej teme)
v pripade maf, by mohla pomoct vymena za iny s vyssim prietokom/rozlisenim.. v pripade map treba vediete/zistit ci dokaze pracovat z pretlakom
no a potom vediet ktore tabulky su upravitelne, pripadne "o kolko", proste kde ma seriova ecu "mantinely" / obmedzenia
(phob ti mozno poradi)
megasquirt je sice fajn skladacka, ale ja bych to nechcel...
sofistikovanejsia verzia je vems.. (ale tiez to nieje zazrak)
stou WB mas pravdu, a chapes to dobre..
teda mame urcite otacky /vs./ tlak/podtlak v sacom potruby /vs./ pozadovana hodnota zmesy
no a podla toho bud pridas na palive v tabulke, alebo uberes...
(v podstate, tu sondu by si potreboval iba na naladenie, a v pripade, ze zarucis ze sa nebudu menit okolite podmienky)
(tak by si ju uz viac krat nepotreboval, ... ale.... /COSED-LOOP/)
tolko teoria..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Přestavby N/A na turbo
akorat ze za prachy za ktery by tam mohl mit tu "vasi" jednotku MASTERJRD McLAREN píše:piggy-back tu ponuka clie, a sudiac podla jeho prispevkov, je to clovek co sa v danej problematike vyzna..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
A neni to jedno když se ten MAF dá stejně před turbo a bude měřit atmo tlak? Přeci to nepude oblbnout aby si myslel že je venku přetlak nebo jo?JRD McLAREN píše:
co sa tyka seriovej jednotky, tak by mohol byt zadrhel v tom, ci ma jetnotka map alebo maf (to sme riesili v tej druhej teme)
v pripade maf, by mohla pomoct vymena za iny s vyssim prietokom/rozlisenim.. v pripade map treba vediete/zistit ci dokaze pracovat z pretlakom
no a potom vediet ktore tabulky su upravitelne, pripadne "o kolko", proste kde ma seriova ecu "mantinely" / obmedzenia
(phob ti mozno poradi)
.
Tady je fotka jak by to bylo řešené, a koukám že tam ani MAF nemá.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
pokud ti jde o to mít 300PS v bussu, šel bych atmosferickou cestou..
vyjde to finančně možná nastejno jak tento pokus, a nemusíš teoreticky šahat na spodek...
protože i zmíněnej postup s 2.5l klikovkou vyjde docela draho na materiálu (a úplný rozborce motoru). Tak snížený KP je fajn, objem cca 2,8l, ale co antidetonační štěrbina, kterou zvětšíš z 2mm MAX. o rozdíl zdvihů.. ano lidem to funguje..ale toto se mi nelíbí..turbo taky nebude zadarmo a vejfuk k němu též+ laborace v oblbování ecu co o tom nic moc neví... ano určité meze průtoku váhy vzduchu jsou, pokud jsou malé pro turbo, dá se těleso váhy zvětšit výměnou za jiné, větší (třeba ze 70mm na 80atd..) a v ecu šáhnout na "breakpointy"...tím zvětšením rozahu přijdeš o relativně jemné rozlišení mapy a vzniknou určitý "hluchý" místa kde by to šlo řešit lépe ..teorie pěkná, prakticky se tímto skoro nikdo nezabejvá až na pár nadšenců - je to jak v minulosti na suprách probíhaly výměny vstřiků z 440 na 550? a současně výměna váhy vzduchu za větší z nějakýho lexuse..)
co se týče 12V elektroniky.. squadra dělala přesně to co zamýšlíš.(http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/197.html" onclick="window.open(this.href);return false;).. ale jako počáteční auto bych vzal teda už to s 2l V6 turbo, kvůli zabudovaný elektrice a snímačům.. mechanika by pak byla relativně sranda, jen bys to co bys potřeboval -čidla, trigger z klikovky, motorovou kabeláž atd přendal na tu stavbu 2.8 a pak se pokoušel o start.. samozřejmě svody by museli bejt dělaný na 24V ... vrčet by to nějak mělo, zvětšenej objem a větší turbo bys mohl zpočátku než ti to někdo odladí kompenzovat většíma vstřikama a vše přitom monitorovat WB lambdou.... KP pod 8 už je dost malej..s předstihem u 2l turbo elektroniky na 2.8mě by tak neměl bejt problém...
vyjde to finančně možná nastejno jak tento pokus, a nemusíš teoreticky šahat na spodek...
protože i zmíněnej postup s 2.5l klikovkou vyjde docela draho na materiálu (a úplný rozborce motoru). Tak snížený KP je fajn, objem cca 2,8l, ale co antidetonační štěrbina, kterou zvětšíš z 2mm MAX. o rozdíl zdvihů.. ano lidem to funguje..ale toto se mi nelíbí..turbo taky nebude zadarmo a vejfuk k němu též+ laborace v oblbování ecu co o tom nic moc neví... ano určité meze průtoku váhy vzduchu jsou, pokud jsou malé pro turbo, dá se těleso váhy zvětšit výměnou za jiné, větší (třeba ze 70mm na 80atd..) a v ecu šáhnout na "breakpointy"...tím zvětšením rozahu přijdeš o relativně jemné rozlišení mapy a vzniknou určitý "hluchý" místa kde by to šlo řešit lépe ..teorie pěkná, prakticky se tímto skoro nikdo nezabejvá až na pár nadšenců - je to jak v minulosti na suprách probíhaly výměny vstřiků z 440 na 550? a současně výměna váhy vzduchu za větší z nějakýho lexuse..)
co se týče 12V elektroniky.. squadra dělala přesně to co zamýšlíš.(http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/197.html" onclick="window.open(this.href);return false;).. ale jako počáteční auto bych vzal teda už to s 2l V6 turbo, kvůli zabudovaný elektrice a snímačům.. mechanika by pak byla relativně sranda, jen bys to co bys potřeboval -čidla, trigger z klikovky, motorovou kabeláž atd přendal na tu stavbu 2.8 a pak se pokoušel o start.. samozřejmě svody by museli bejt dělaný na 24V ... vrčet by to nějak mělo, zvětšenej objem a větší turbo bys mohl zpočátku než ti to někdo odladí kompenzovat většíma vstřikama a vše přitom monitorovat WB lambdou.... KP pod 8 už je dost malej..s předstihem u 2l turbo elektroniky na 2.8mě by tak neměl bejt problém...
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Atmo busso s tímto výkonem by bylo fajn, ale tak v GTV a ne ve 166. Předpokládám že by se ten výkon musel vyhonit vysokými otáčkami a to už se k charakteru toho auta nehodí.honza 2.0 16v píše:pokud ti jde o to mít 300PS v bussu, šel bych atmosferickou cestou..
vyjde to finančně možná nastejno jak tento pokus, a nemusíš teoreticky šahat na spodek...
protože i zmíněnej postup s 2.5l klikovkou vyjde docela draho na materiálu (a úplný rozborce motoru). Tak snížený KP je fajn, objem cca 2,8l, ale co antidetonační štěrbina, kterou zvětšíš z 2mm MAX. o rozdíl zdvihů.. ano lidem to funguje..ale toto se mi nelíbí..turbo taky nebude zadarmo a vejfuk k němu též+ laborace v oblbování ecu co o tom nic moc neví... ano určité meze průtoku váhy vzduchu jsou, pokud jsou malé pro turbo, dá se těleso váhy zvětšit výměnou za jiné, větší (třeba ze 70mm na 80atd..) a v ecu šáhnout na "breakpointy"...tím zvětšením rozahu přijdeš o relativně jemné rozlišení mapy a vzniknou určitý "hluchý" místa kde by to šlo řešit lépe ..teorie pěkná, prakticky se tímto skoro nikdo nezabejvá až na pár nadšenců - je to jak v minulosti na suprách probíhaly výměny vstřiků z 440 na 550? a současně výměna váhy vzduchu za větší z nějakýho lexuse..)
co se týče 12V elektroniky.. squadra dělala přesně to co zamýšlíš.(http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/197.html" onclick="window.open(this.href);return false;).. ale jako počáteční auto bych vzal teda už to s 2l V6 turbo, kvůli zabudovaný elektrice a snímačům.. mechanika by pak byla relativně sranda, jen bys to co bys potřeboval -čidla, trigger z klikovky, motorovou kabeláž atd přendal na tu stavbu 2.8 a pak se pokoušel o start.. samozřejmě svody by museli bejt dělaný na 24V ... vrčet by to nějak mělo, zvětšenej objem a větší turbo bys mohl zpočátku než ti to někdo odladí kompenzovat většíma vstřikama a vše přitom monitorovat WB lambdou.... KP pod 8 už je dost malej..s předstihem u 2l turbo elektroniky na 2.8mě by tak neměl bejt problém...
Nějak sem nepochopil to od tý squadry. Oni nechali blok 3,0, dali kliku z 2,5, a hlavy, svody atd z 2,0 V6?
Něco o těch antidetonačních štěrbinách tam snad bylo taky napsaný ale to už je pro mě španělská vesnice
Co se ECU týká tak se začínám přiklánět k něčemu samostatnému. Otázka je, kdybych si pořídil nějakou standalone či piggyback jednotku, na koho se mám obrátit s tím aby mi to zapojil a hlavně naladil na můj setup?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
Re: Přestavby N/A na turbo
pokud jde o 300 ps turbo v alfe 166 urcite bych poladil ten 2.0 V6 turbo co se do toho daval = koupil 166 s turbo motorem, tam jit na 300 ps neni problem, jinak dve jednotky to skutecne ma je to postarsi motronic jedna jednotka ridi zapalovani a druha vstrikovani, obe cile spolu komunikuji po CAN, a maji spolecna cidla
jinak zasadni rozdil 2.0 bloku oproti 3.0 bloku je vrtani 80mm vs 93 mm tj mnohem silnejsi 2.0 blok -> necha si toho vic libit
jinak zasadni rozdil 2.0 bloku oproti 3.0 bloku je vrtani 80mm vs 93 mm tj mnohem silnejsi 2.0 blok -> necha si toho vic libit
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
rozdíl v bloku je jen ve vložkách a ty sou zaměnitelný...resp. možná po převrtání uložení
pak samozřejmě otázka z jakýho bloku vychází 2l V6 a 3.0 V6 24V, protože ač se obojí jmenuje "Busso" rozdíly tam jsou a ne zrovna malý, (vycházím z přestavby 2.5 12V na 3.0 24vkteoru sem před 2ma roky sledoval a podporoval datama z eperu...)
samozřejmě něco z toho naskládat jde, ale problém třeba nastane s vodní pumpou, protože odlitek na starý 3l 12v je jinej než třeba na 2.5/3l 24V + samozřejmě offset řemenic atd...hromada dalších drobností na kterejch se člověk zasekne a nemusí se hnout... vývody chladící vody z hlavy.. proto je třeba aby to dělal schopnej motorář, kterje má přístup k běžným obráběcím strojům a tigu...
na koho s eobrátit -určitě na někoho kdo ví co dělá a hlavně už nějaký busso měl a ví co a jak s elektronikou, nebo na to má lidi... ale počítej že tenhle vývoj, pokud má bejt udělanej pořádně bude minimálně za cenu minimálně 2 166 v pěkným stavu se slušnou výbavou
pak samozřejmě otázka z jakýho bloku vychází 2l V6 a 3.0 V6 24V, protože ač se obojí jmenuje "Busso" rozdíly tam jsou a ne zrovna malý, (vycházím z přestavby 2.5 12V na 3.0 24vkteoru sem před 2ma roky sledoval a podporoval datama z eperu...)
samozřejmě něco z toho naskládat jde, ale problém třeba nastane s vodní pumpou, protože odlitek na starý 3l 12v je jinej než třeba na 2.5/3l 24V + samozřejmě offset řemenic atd...hromada dalších drobností na kterejch se člověk zasekne a nemusí se hnout... vývody chladící vody z hlavy.. proto je třeba aby to dělal schopnej motorář, kterje má přístup k běžným obráběcím strojům a tigu...
na koho s eobrátit -určitě na někoho kdo ví co dělá a hlavně už nějaký busso měl a ví co a jak s elektronikou, nebo na to má lidi... ale počítej že tenhle vývoj, pokud má bejt udělanej pořádně bude minimálně za cenu minimálně 2 166 v pěkným stavu se slušnou výbavou
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
osobně bych se na turbení vyprd.. 3L má krásnej průběh oproti 2.5ce,která do 4000 má parametry jak 2lTS
sám mám 2.5 ve 156SW a k vánocům sem ji nadělil 3L sací trumpetky, chip od squadry, sací koleno od autodelty, vejfuk od katů dozadu trubka s koncákem Ulter už tam je 2 roky... ještě nahodit sací vačky z GTA (s rozvodama, který mě čekaj v průběhu roku)+ decentně k nim doladit a myslím, že budu výkonově hodně vysoko nad původníma 190PS/225Nm...
samozřejmě že provedený úkony do těch 4000 nic moc neprovedly (i sama squadra uvádí v tomto spektru cca 5PS), i když s autem se o moc líp jezdí.. jde to tak nějak (hodně) lehce do otáček...
ještě by mě zajímalo co by provedlo to karbonový 4l plenum (http://www.youtube.com/watch?v=ETSpaLqk-0U" onclick="window.open(this.href);return false;) a klapka z F430 co někteří jezděj na GTAčku... a po odladění se prej na jinak seriovým GTA pouze tímto hnou na cca 280PS.. (vyčteno z UK fora..)
sám mám 2.5 ve 156SW a k vánocům sem ji nadělil 3L sací trumpetky, chip od squadry, sací koleno od autodelty, vejfuk od katů dozadu trubka s koncákem Ulter už tam je 2 roky... ještě nahodit sací vačky z GTA (s rozvodama, který mě čekaj v průběhu roku)+ decentně k nim doladit a myslím, že budu výkonově hodně vysoko nad původníma 190PS/225Nm...
samozřejmě že provedený úkony do těch 4000 nic moc neprovedly (i sama squadra uvádí v tomto spektru cca 5PS), i když s autem se o moc líp jezdí.. jde to tak nějak (hodně) lehce do otáček...
ještě by mě zajímalo co by provedlo to karbonový 4l plenum (http://www.youtube.com/watch?v=ETSpaLqk-0U" onclick="window.open(this.href);return false;) a klapka z F430 co někteří jezděj na GTAčku... a po odladění se prej na jinak seriovým GTA pouze tímto hnou na cca 280PS.. (vyčteno z UK fora..)
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
nj takže docházíme k závěru že turbení bussa s podobnou přestavbu je běh na dlouhou trať. Kovaný písty s nízkým KP nikdo nedělá takže jediná možnost by bylo to rysknout na sériovým vnitřku. Tady mi víc sedí ten kompresor protože to nebude takovej kopanec pro ten motor. Na druhou stranu busso dává svoje nej ve vyšších otáčkách a tam už by byl ten kompresor spíše brzda. Takže raději turbo. Sehnat něco o trošku většího než je turbo v 2,0 V6, (třeba GT28R) použít z toho svody, udělat novou koncovku na T25, downpipe, vstřiky, pumpu, FPR, MBC, FMIC, WB lambda a nakonec to vše smontovat a použít nějakou tu novou jednotku (dost tady doporučujete GReddy blue tak třeba tu). Takhle by to třeba šlo? Bereme že motor byl předtím rezebrán, zkontrolován a byla na něm provedena GO. Taky to že sem před tím vykrad banku a finance nejsou problém
Další věc, je možné ten kompresní poměr snížit třeba vyšším těsněním pod hlavu? Třeba je to blbost a vycházím z toho že vím, že když se snižuje hlava nebo se dává nižší těsnění tak se KP naopak zvyšuje tak by to mohlo být i naopak Třeba nějaké kovové těsnění nebo tak.
To plenum sem taky jeden čas študoval, ale to by asi nebyla zrovna levná záležitost. A ta klapka z f430 už vůbec ne a pak tomu přispůsobit soft. Nebo ho vyrobit z lamina místo z karbonu
Další věc, je možné ten kompresní poměr snížit třeba vyšším těsněním pod hlavu? Třeba je to blbost a vycházím z toho že vím, že když se snižuje hlava nebo se dává nižší těsnění tak se KP naopak zvyšuje tak by to mohlo být i naopak Třeba nějaké kovové těsnění nebo tak.
To plenum sem taky jeden čas študoval, ale to by asi nebyla zrovna levná záležitost. A ta klapka z f430 už vůbec ne a pak tomu přispůsobit soft. Nebo ho vyrobit z lamina místo z karbonu
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
Re: Přestavby N/A na turbo
třílitrovej šestivál s kompresí 10/1 stačí dát jen turbo co jsi psal, zjisti si hodnotu vstřiků, měly by být větší jak 300, aby šel výkon okolo těch 300k, a vyměnil bych jednotku, klidně megasquirt 3, ten zvládá i osmivály, ale klidně i lepší
takže když to sečtu, potřebuješ svody, turbo, popř vstřiky, jednotku 50 až 60k a jezdíš
takže když to sečtu, potřebuješ svody, turbo, popř vstřiky, jednotku 50 až 60k a jezdíš
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Tak mě to vychází takto:
Turbo (GT28R) 25000,-
IC - 4000,-
BOV - 4000,-
Walbro - 4000,-
Regulátor tlaku paliva -3000,-
Regulátor tlaku turba - 2000,-
Spojovací materiál - 5000,-
Vstřiky 300cc - 8000,-
Svody (z 2,0 V6 Turbo) - 5000,-
Downpipe - 5000,-
Jednotka - 20000,- ?
WB lambda - ?
Odladění - ?
Takže to co tu je uvedeno vychází na 85000,- jen materiál. Ale nepochybuju že spousta věcí půjde sehnat levněji takže třeba ještě o 10000,- snížíme.
Turbo (GT28R) 25000,-
IC - 4000,-
BOV - 4000,-
Walbro - 4000,-
Regulátor tlaku paliva -3000,-
Regulátor tlaku turba - 2000,-
Spojovací materiál - 5000,-
Vstřiky 300cc - 8000,-
Svody (z 2,0 V6 Turbo) - 5000,-
Downpipe - 5000,-
Jednotka - 20000,- ?
WB lambda - ?
Odladění - ?
Takže to co tu je uvedeno vychází na 85000,- jen materiál. Ale nepochybuju že spousta věcí půjde sehnat levněji takže třeba ještě o 10000,- snížíme.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
kvuli ladeni a eletriky zkus napsat uzivateli PhoB, on by si s tim moh poradit
Jinak cenu ladeni pocitej 10+(hodne + kdyz aji se zapojovanim eletriky atp)
Jinak cenu ladeni pocitej 10+(hodne + kdyz aji se zapojovanim eletriky atp)
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
svody z 2L V6 12V na 24v nenasadíš!
kovaný písty -jaktože nikdo nedělá.. woesner dělá, a albrecht udělá cokoliv... jen to máš za 30...
+ samozřejmě bych dal alespoň pevnostní šrouby na ojnice, protože seriový šrouby na bussu rádi praskaj už na atmosféře, pokude ho zatočíš trošku vejš bež předpokládal výrobce...
WB labdu nepotřebuješ (pokud nehodláš pak s ní jezdit a sledovat další budík.. ano je dobrá společně s EGT pro kontrolu toho že s e v motoru něco děje špatně a tak třeba zvolníš..) tou a dalším verkcajkem disponuje ladič...
kovaný písty -jaktože nikdo nedělá.. woesner dělá, a albrecht udělá cokoliv... jen to máš za 30...
+ samozřejmě bych dal alespoň pevnostní šrouby na ojnice, protože seriový šrouby na bussu rádi praskaj už na atmosféře, pokude ho zatočíš trošku vejš bež předpokládal výrobce...
WB labdu nepotřebuješ (pokud nehodláš pak s ní jezdit a sledovat další budík.. ano je dobrá společně s EGT pro kontrolu toho že s e v motoru něco děje špatně a tak třeba zvolníš..) tou a dalším verkcajkem disponuje ladič...
Re: Přestavby N/A na turbo
[quote="tiesto112"]Tak mě to vychází takto:
Turbo (GT28R) 25000,-
IC - 4000,-
BOV - 4000,-
Walbro - 4000,-
Regulátor tlaku paliva -3000,-
Regulátor tlaku turba - 2000,-
Spojovací materiál - 5000,-
Vstřiky 300cc - 8000,-
Svody (z 2,0 V6 Turbo) - 5000,-
Downpipe - 5000,-
Jednotka - 20000,- ?
WB lambda - ?
Odladění - ?
turbo by mělo jít levněji
ic stačí z avie 2500
regulátor paliva není třeba
tlak turba nastavíš actuator na ze začátku 0,8 bar
svody a pipu nevím
vyfot vstřiky, třeba půjdou levněji
Turbo (GT28R) 25000,-
IC - 4000,-
BOV - 4000,-
Walbro - 4000,-
Regulátor tlaku paliva -3000,-
Regulátor tlaku turba - 2000,-
Spojovací materiál - 5000,-
Vstřiky 300cc - 8000,-
Svody (z 2,0 V6 Turbo) - 5000,-
Downpipe - 5000,-
Jednotka - 20000,- ?
WB lambda - ?
Odladění - ?
turbo by mělo jít levněji
ic stačí z avie 2500
regulátor paliva není třeba
tlak turba nastavíš actuator na ze začátku 0,8 bar
svody a pipu nevím
vyfot vstřiky, třeba půjdou levněji
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory
http://www.odtahove-sluzby.cz
http://www.odtahove-sluzby.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
ja som posledne kupoval nove vstreky za cca 80e ..kus
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
to je quatro turbo ?
Re: Přestavby N/A na turbo
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 16:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Přestavby N/A na turbo
pokud bys chtěl,mám na prodej,jsou Hi-imp 330cc: http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=22728" onclick="window.open(this.href);return false;
I live in SUPRA World
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
pokud bys přecijen zůstal u 3L V6 atmosféry, tak squadra nedávno odladila absolutně seriovýho 3L V6 s GTA sacíma vačkama na 250PS což je orpoti seriovejm 220 dost dobrje nárust.. takže sehnat GTA vačky, poslat ecu do squadry a nechat to tam nalejt... lehká modifikace hlav (tvary ventilů, sedel+ začištění kanálů) + vyšší komprese + vejfuk to můžou vyšvihnout ještě vejš ... ty alfí V6 motory velmi pěkně na jakoukoliv změnu...
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Sorry za opožděnou reakci, neposlalo mi to na mail upozornění. Zatím sem stále ve fázi sběru info ale zjistil jsem, že co se týká poměru cena/výkon tak mi nejlépe vychází kompresor. Když budu konkrétní (předsudky prosím stranou) tak mám na mysli kompresor kit od polského alfa klubu. Tady jsou čísla:
Kit (Rotrex C30-94) v podstatě Plug n´ Play se vším potřebným - 2500€
IC (poradil mi z ebay co používají oni) - 80USD
Vstřiky 440cc - To poraďte vy, já počítám tak 8000Kč za 6ks
BOV - 4000Kč
Naladění jednotky (sériové) - ?Kč
A to je co se týká motoru vše. Vnitřek zůstává sériový, jednotka taky. Cena cca 76000Kč + přeprogramování jednotky. Je ale možné že by mi za nějaký úplatek poskytli jejich mapy.
Co se dalších nezbytných věcí týká:
Brzdy (Brembo GT kotouče, EBC Red desky P+Z) - 23000Kč
Spojka z GTA - 8000Kč
LSD Q2 - 19000Kč
Gumy + nové Alu - 26000Kč
Powerflex - 8000Kč
Sumasumárum když to sečtu tak celkem 160000Kč za auto se samosvorem, kompresorem, 300k.
Kit (Rotrex C30-94) v podstatě Plug n´ Play se vším potřebným - 2500€
IC (poradil mi z ebay co používají oni) - 80USD
Vstřiky 440cc - To poraďte vy, já počítám tak 8000Kč za 6ks
BOV - 4000Kč
Naladění jednotky (sériové) - ?Kč
A to je co se týká motoru vše. Vnitřek zůstává sériový, jednotka taky. Cena cca 76000Kč + přeprogramování jednotky. Je ale možné že by mi za nějaký úplatek poskytli jejich mapy.
Co se dalších nezbytných věcí týká:
Brzdy (Brembo GT kotouče, EBC Red desky P+Z) - 23000Kč
Spojka z GTA - 8000Kč
LSD Q2 - 19000Kč
Gumy + nové Alu - 26000Kč
Powerflex - 8000Kč
Sumasumárum když to sečtu tak celkem 160000Kč za auto se samosvorem, kompresorem, 300k.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
Podle me bude treba piggyback i kdyz budes davat kompresor(pokud teda nebudes plnit upa minimum 0,1-0,2b) - opravte me nekdo jestli se pletu