Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Příspěvek od posero »

Najdu tady někoho znalého kdo by mi pomohl rozchodit následující? v autě byl původně motor BLT s čidlem otáček na bloku a kroužek na klice, vlivem okolností je momentálně třeba použít motor BKC tedy novější typ mechanicky není problém, pouze čidlo otáček má v guferu na klice ... nemá někdo schéma zapojení obou čidel? případně návod jak na to?

díky
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Příspěvek od Libor12 »

Bohužel to nepůjde. Motor BLT používá induktivní snímač,kdežto BKC hall senzor a druhá věc je rozdílný trigger ofset obou motorů.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Příspěvek od Beaver »

Jinak řečeno, potřebuješ i novou jednotku motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Příspěvek od posero »

takže jediná varianta je snímač ze starého "namontovat" na nový motor i příslušenstvím nebo generace nekřížit :D
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Swap čidla otáček staré vs nové TDI PD

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a myslim, ze to nove ma vynechane viac zubov.. nez len jeden / dva ... a este k tomu asymetricky..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“