Termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Trochu to střím souvisí tak to sem prdnu... co říkáta na vaky na turba? koukla jsem na to na nějakejch stránkách lae nevím jestli to nemá nepříznicý vlic na chlazení turba čemuž prospívá i okolní teplota vzduchu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Mě nejvíc fascinuje turbo od STS na Camaro např který je umístěný u differákuTaboo píše:Ne. Konstrukce "idealnich" turbo svodu je zalozena na uplne stejnych principech jako konstrukce N/A svodu. Turbo neni roztaceno jen pouhou rychlosti, teplotou anebo expanzi vyfukovych plynu, ale kombinaci faktoru, kterym se obecne rika vyfukova energie. Samotny rozdil tlaku pred a po turbu tam hraje taky nemalou roli, ktera je nasledovne ovlivnovana konstrukci svodu a vyfukoveho potrubi. V naproste vetsine OEM designu jsou turbo svody z hlediska optimalni performance prilis kratke vzhledem k RPM spektru motoru z duvodu prostorovych limitaci. I presto, ze neexistuje zadna zazracna formule a vyber nejvhodnejsich parametru jak turbo tak N/A svodu podleha "trial and error" metode, vpodstate plati, ze nejvyssi zvyseni efficiency motoru v danem RPM spektru s N/A svody se projevi naprosto stejne i po nasledovnem pridani turba. V praxi to proto znamena vyvoj turbo svodu naprosto stejne, jako by je clovek stavel pro N/A motor s prihlednutim na predem zvolene RPM spektrum, ktere se samozrejme meni s ucelem motoru. U turbo motoru pouze pribude konsiderace charakteristik daneho turba, ktera ve vetsine pripadu spociva v zamereni se na co nejrychlejsi spool-up pred dosazenim pozadovaneho plniciho tlaku a otevreni wastegate, kde optimalizace konstrukce svodu pro vyssi RPM spektrum vetsinou skodi jeho spool-up.MarauderZ28 píše:dlouhý svody a pak turbo ? a nemělo by bejt turbo co nejblíž neb čím je dál tím jsou plyny pomalejší ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já to napatlal barvou co maj v OBI černou do 700 stupňů, je v plechovce a parádně prosytí tkaninu, nicméně to je u kompresorový V8 ... U mě teda šlo víceméně jen o to odstínit potrubí který je teď o 1 cm na průměru větší od podvozku a podlahy, kabelů a hadiček auta ...Anděl píše:Takových peněz. Kup něco takového http://www.drogeriemartina.cz/inshop/na ... 25%5D.html
Funkce je naprosto stejná a cena daleko nižší.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
sakryš...taky mě to čeká.Alespoň vím na koho se obrátit.
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
vole na takovým chobotu jak vod slona to je prdel zkus motat V8 zamotaný jak netopejří hnízdo ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Marauder zde napsal že by se neměly termoizolační páskou omotávat litinové svody- proč? To potom více praskají?
Jinak může se omotat i vlnovec- umožní ta termopáska nějaký pohyb? Mám ho totiž umístěný pod olejovou vanou a není tam žádný tepelný štít, ani tam na něj není místo. Při pomalé jízdě nebo stání mi leze teplota oleje nahoru...
Jinak může se omotat i vlnovec- umožní ta termopáska nějaký pohyb? Mám ho totiž umístěný pod olejovou vanou a není tam žádný tepelný štít, ani tam na něj není místo. Při pomalé jízdě nebo stání mi leze teplota oleje nahoru...
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, něco mi zůstalo v garáži: viewtopic.php?t=74731
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Proc to nedoporučuješ na origo svody??MarauderZ28 píše:1, určitě je to +, záporů je minumum resp spíše nejsou
2, neaplikovat na origo litinový svody
3, for Ilegaltuner - samozřejmě smysl to má byť Elviis tvrdí, že ne, já tvrdím, že ano. Otázka zda to má nějaký měřitelný význam, každopádně každý motor vynakládá určitou práci na vyfouknutí splodin, čím bude trubka klikatější, čím bude v ní více restrikcí a samozřejmě čím bude okolní prostředí chladnější - bude více ochlazovat splodiny ve výfuku tím se více a více splodiny budou zpomalovat a motor bude muset vynaložit větší práci k jejich vyfouknutí takže teoreticky určitě + to má, prakticky nevím ...
4, chtěl sem je omotat teď na impale, bohužel tam to není možný leda bych z nich udělal megabakuly
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo, přesně tak, nelekej se, že ti hoří auto . Chyť to kovovýma sponama.Badger píše:Tak mi nedavno take paska dorazila a chystam se ji tam do patku, tak si chci jen neco upresnit
Mam tedy pocitat s tim, ze to bude trochu dymat, kourit a srdet jo?
Jo a cim je nejlepsi ty pasky na koncich upevnit aby drzely???
Diky za rady!
ahoj, prosimte jakou barvou (ze modrou to vidim ) jsi delal ten blok? díkBřéťa píše:Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm...
http://www.cliosport.cz/forum/attachments/4_8.jpg
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Normal Hameraitkou, libil se mi renaultackej odstin a zatim drzi...bóďa píše:ahoj, prosimte jakou barvou (ze modrou to vidim ) jsi delal ten blok? díkBřéťa píše:Taky jsem si minulej tejden hral, padlo na to 2 x 25m 2,5cm...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
taky přidám
- Přílohy
-
- omotávka maly.JPG (88.4 KiB) Zobrazeno 6529 x
Vento GTI 150+
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Ahoj chci zakoupit zakoupit tu termoizolační pásku, ale nevím jakou šíři zakoupit, popř. jestli je víc typů, tak s jakou se dobře pracuje. Svody jsou docela komplikovaně motaný, tak aby to nějak vypadalo. Popř. kde zakoupit díky
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
Treba u me Jsme vyhradnim dovozcem Thermotec do CR
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
To ma slitinove svody nee?? Niektori tu pisali, ze slitinove neobalovat, lebo prasknu!jolik píše:taky přidám
All: co je na tom pravdy? Ja som upustil od obalenia seriovych zliatinovych zvodov, lebo sa tu pisalo, ze prasknu.. Hm? Ak nie, obalil by som aj ja, studeno pod kapotou potrebujem...
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Re: termoizolační pásky na laděné svody- ano/ne?
tak predevsim zalezi na zpracovani, ale znam plno lidi, co jezdi na omotanejch litinovejch a nevim o nikom, ze by jim to prasklo
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.