Zdravím Vás. Na úvod: alfa Romeo 145 1.9 JTD 77kw 1999.
Mám jen teoretický dotaz. Chci vědět co všechno musím udělat pro to, abych mohl k tomuhle motoru dát 2 turba. Co upravit, vyměnit, předělat a hlavně zda je to vůbec možné.
Dále. Jedno turbo tam je už od výroby. Jelikož mělo vylítané ložiska tak sem musel dát druhé a to mi blbne. ( Do 2500 ot táhne jak má a jak překročím onu hranici tak "vypne" a pod hranicí zase táhne). Bylo mi porazeno odpojit váhu vzduchu, stalo se a turbo nenaskočilo vůbec.
Poslední otázka. Jak rapidně zvýšit výkon tohohle motoru?
2 turba na jeden motor
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
2 turba na jeden motor
Naposledy upravil(a) Sef1995 dne 31 črc 2018 11:44, celkem upraveno 1 x.
Re: 2 turba na jeden motor
2 turba na dehtovej čtyřválec jsou dost nesmysl - budeš bojovat s prostorem pro jejich umístění, trubkama pro vedení vzduchu od/do turbín, složité svody a ve finále s moc velkýma turbama o výkon spíš přijdeš, než abys tím něco získal.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: 2 turba na jeden motor
Bolo by to omnoho drahšie ako dať to jedno do poriadku. Neviem či si chcel získať výkon, ale za tie prachy to nestojí. Dvojhmota na JTD toho moc nevydrží a teda by si ju pochoval ešte skôr
Re: 2 turba na jeden motor
proč nesmysl? tento motor nebo jeho silnější ekvivalent se normálně seriově vyráběl ve verzi bi-turbo kdy málé roztáčelo větší.
jinak úpravy tohoto motoru sežeň turbo ze 2,4řky upravit vejfuk větší IC a soft vstřiky ze 2,4 by byly též super. pak jezdíš bomby a sleduješ co bude odcházet první od spojky, kloubů poloos a díly motoru

jinak úpravy tohoto motoru sežeň turbo ze 2,4řky upravit vejfuk větší IC a soft vstřiky ze 2,4 by byly též super. pak jezdíš bomby a sleduješ co bude odcházet první od spojky, kloubů poloos a díly motoru

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: 2 turba na jeden motor
Ešte si mu zabudol povedať koľko tisíc si má zhruba nachystať
Re: 2 turba na jeden motor
Beavere jsi mě pobavil....já jsem byl u projektu coumpound turb na 1.9 tdi a 2.5tdi, ve zkratce-drahý, složitý, problém s regulací tlaku, mazacím tlakem a chlazením jak oleje tak i vzduchu, hlavně když se tlak blížil 3barům tak teplota vzduchu byla taková že už to bylo moc na hadicové spojky, pokud to fungovalo výkon super. V dnešní době je jednodušší sehnat vhodné turbo a to tam dát single.
Re: 2 turba na jeden motor
Jenže to se bavíme o situaci, kdy to postaví někdo, kdo tomu rozumí. Ne člověk, který pro vyřešení problému s "vypínáním" turba zkouší odpojit váhu vzduchu 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: 2 turba na jeden motor
souhlas