
Úpravy motoru - jak začít?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Úpravy motoru - jak začít?
Zdravím potřeboval bych poradit. Mam v plánu si v blízke době koupit auto a chci začít upravami motoru. A potřeboval bych vedět začít nejlépe začít[/b]
.

- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor
pokud hodláš opravdu mít auto, a věnovat se tuningu po svém, a mít z toho radost a i ten "tuning" poznat na výkonu, do auto viz.výše určitě nechoď
, nevím co chceš na atmosferické 1.6 od Roveru upravovat
, max.sání, které ti zvýší tak leda spotřebu a přidá pár koníků
, poři´d si raději něco v turbu, punto,uno,coupe, Octávku I s 1.8T apod.
, do rovera bych určitě nešel s tím, že na tom něco poladím 





Re: Motor
začal bych tím že bych víc hledal a četl a míň psal hloupé otázky
Témata jaké si vybrat auto určitě najdeš a potom není problém najít co na něm opravit / upravit

Témata jaké si vybrat auto určitě najdeš a potom není problém najít co na něm opravit / upravit
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor
u turbo motoru ti stačí otevřít sání (sport filtr popř.celé sání, odstranit nesmylsly typu kat,stř. tlumič atd a, pak si pohrát s turbem, dát mu do systému BOV ventil, a zvednout mu rozumně tlak
, popř. nechat i naladit ECU u novšího stoje 


Re: Motor
S tvymi znalostmi si adept na to aby te nekdo osidil, obral o penize a ve finale si to horkotezko daval do serioveho stavu. Pokud jeste nemas auto, tak nejvic usetris penize tim ze si uz od zacatku koupis to co uz je na parametrech co pozadujes a chce upravit a to primo z vyroby. Nejlevnejsi tuning auta je koupit jine a lepsi auto, to ti tu rekne kazdej. Takze pokud nic nemas a nedrzi te to u srdce jako spoustu magoru zde, kup neco co uz ma v zakladu dobrej podvozek, dobrej motor (s pripadnym potencialem) apod.
Byt tebou pokud mas penize ber benzinovy turbomotor, nejlepe japonce, pokud si chudsi a lajk tak 1,8T nebo 2.0TSI od VW.
Pokud penize nemas ale rad by si cokoliv delal kup nejakou starou plcku od fordu, fiatu (mistni poradi) a hraj si za ar korun nebo pokud chces zaroven i neco nenakladneho na provoz, bezpecne a prakticke jdi do 1,9TDI nafty..
Byt tebou pokud mas penize ber benzinovy turbomotor, nejlepe japonce, pokud si chudsi a lajk tak 1,8T nebo 2.0TSI od VW.
Pokud penize nemas ale rad by si cokoliv delal kup nejakou starou plcku od fordu, fiatu (mistni poradi) a hraj si za ar korun nebo pokud chces zaroven i neco nenakladneho na provoz, bezpecne a prakticke jdi do 1,9TDI nafty..
" www.autowerks.cz "
Re: Motor
Nejprv si ujasni jaký chceš auto - na co... a kolik do něj chceš dát peněz..nic jako univerziální rada pro zvýšení výkonu neexistuje
a hlavně co si představuješ pod zvýšením výkonu ..nemyslím to zle vůbec to tak neber, ale musíš mít představu o tom jaký chceš vlastně to auto a k čemu..myslím, že tholis to napsal rozumně 
Jestli rozumíš všemu na podvozku a brzdách a jejich úpravách/nastavení, tak to tě obdivuju
já po 7mi letech motání se okolo závodních aut bych o sobě tohle nikdy netvrdil 


Jestli rozumíš všemu na podvozku a brzdách a jejich úpravách/nastavení, tak to tě obdivuju


Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Motor
tholis píše:S tvymi znalostmi si adept na to aby te nekdo osidil, obral o penize a ve finale si to horkotezko daval do serioveho stavu. Pokud jeste nemas auto, tak nejvic usetris penize tim ze si uz od zacatku koupis to co uz je na parametrech co pozadujes a chce upravit a to primo z vyroby. Nejlevnejsi tuning auta je koupit jine a lepsi auto, to ti tu rekne kazdej. Takze pokud nic nemas a nedrzi te to u srdce jako spoustu magoru zde, kup neco co uz ma v zakladu dobrej podvozek, dobrej motor (s pripadnym potencialem) apod.
Byt tebou pokud mas penize ber benzinovy turbomotor, nejlepe japonce, pokud si chudsi a lajk tak 1,8T nebo 2.0TSI od VW.
Pokud penize nemas ale rad by si cokoliv delal kup nejakou starou plcku od fordu, fiatu (mistni poradi) a hraj si za ar korun nebo pokud chces zaroven i neco nenakladneho na provoz, bezpecne a prakticke jdi do 1,9TDI nafty..
prej plecku tssssh


ps: pokud japonce tak si priprav i celkem slusny balik jelikoz pokud chces neco, co za to stoji napr. hondu c5g vti tak jak to sleduju porad 60+

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor
no vykon dvihnes "jednoducho" ... musis dokazat prehnat tym motorom co mozno najviac cerstveho vzduchu ..(za jednu otacku)Cvelik píše:Jasně ja jsem jen potřeboval vědět jak na motory, jak se unich nejlepe zvedne výkon... Ohledně podvozku, brzd atd. tomu všechno tozumim.
si nastuduj "pojem" volumetric efficiency a potom sa ti mozno rozhybu tie spravne kolecka v hlave..
to je asi tak jedina "univerzalna rada", ktoru ti moze ktokolvek dat...
v jednom prispevku na nejakom internetovom fore, ti urcite nikto neda presny navod ci recept..
ako na to ...
(kezde ja sa v tych motoroch uz nejaky ten patek vrtam, a mam dojem ze cim viac o tom viem, vlastne tym menej o tom viem)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/