petrusxxx píše:ahoj chtekl bych se optat jestli je vhodne delat redukci kdyz muj ladak ma prumer 55 a vyfukove potrubi tusim45-50...nebo existuje jine reseni dekuji
no je lepší když už tak aby se ti rozšiřovalo bozvolně aby ty spaliny moc nedělali kolotoč... lae většiná lidí to dělá tak že to prostě k sobě navaří... toto řešení ale nedoporučuju... je to jak od prasat a míjí se to ůčinkem...
řeší se to i tak že se vezme plech ten se zakruží šikmo a vznikne přechod s průměru 45 na průměr 55 udělají ti to v jakékolv železárně nebo tak...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Mám uplně serijovej výfuk a moje otázka je když vyndám kat jestly tim nějak nezmění průběh výkonu aby to třeba neztratilo krouťák nebo výkon můžu to vyndat nebo by ste to nedoporučovaly díky
já psal profil... materiál zvol sám ale nerez má určo svoje výhody... Acenově to vyjde na stejno... nejdrší bude práce... mac pokud to budou svařovat TIGem tak o rozdíl ceny svaření... Materiál se bude na ceně podílet minimálně...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
petrusxxx píše:no o to svareni mi take nejde jelikoz mame doma ceocko plus tig a dalsi ...
ale jinac diky za informaci..
máš tig??? si tě zapamatuju až budu potřebovat předělat sání
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jind005 píše:Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/
No záleží taky na motorizace... ale pokud by ti stačil nějaký klasický uni vejfuk tek já měl na coltu 1.3 12V klasickej laďák troškem garáž ale jinak good teď tam dal kumpán průchozí bestii co jsem měl na daihatsu a na výkonu to neubralo a zvuk se nezměnil... já měl na té 1.3 12V navíc katr pryč a střeďák z 1.6ky ael to už byl výkon až moc vysoko na to že ten motor moc netočí...
S tím větším laďákem to dělá trošku větší peklo co se střílení týče...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Tak, riesim aj ja teraz vyfuk... Alfa Romeo 75 2.0Twin Spark 109kW. Aky koncovy tlmic tam dat? Hrubku omeram, potrebujem nieco LACNE a nech to ma taky dunivy zvuk, ale dovnutra by to moc hucat nemuselo To, ze bude vo vyssich otackach zivsi mi nevadi, aj tak to tlacim do 6k vzdy... A potom k tomu este filter, cely saci/vyfukovy trakt. Samozrejme, aby to nezralo 20L/100 po upravach, co odporucate? Katalyzator asi prec, ze? Teraz mi to zere tak do 8L/100 ked vytacam, ked jazdim normalne 6-6.5L/100... Poradte nieco lacne a dobre, pripadne kde by som kupil nejaky pouzity tlmic?
jind005 píše:Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/
No záleží taky na motorizace... ale pokud by ti stačil nějaký klasický uni vejfuk tek já měl na coltu 1.3 12V klasickej laďák troškem garáž ale jinak good teď tam dal kumpán průchozí bestii co jsem měl na daihatsu a na výkonu to neubralo a zvuk se nezměnil... já měl na té 1.3 12V navíc katr pryč a střeďák z 1.6ky ael to už byl výkon až moc vysoko na to že ten motor moc netočí...
S tím větším laďákem to dělá trošku větší peklo co se střílení týče...
No mam skoro cely fuk uz polepeny jak se da..A budu muset koupit stred a konec..Uz je to celkem neunosne to porad svarovat navic uz skoro neni na co je to papir a ted na zimu .. stred origo by me mel vyjit na 3500 a konec na 1500 ci 1700 ted nevim ..tak se divam po jinych resenich..Jinak kartr je vybrakovany a prazdny..mno a motor to je 1,6 gti 4G61 DOHC 16V .. strileni z vyfuku preziju
jind005 píše:Nevite kde sehnat nejaky koncovy fuk na coltika 89-92? Se mi zda ze tady moc sance neni leda v DE :-/
No záleží taky na motorizace... ale pokud by ti stačil nějaký klasický uni vejfuk tek já měl na coltu 1.3 12V klasickej laďák troškem garáž ale jinak good teď tam dal kumpán průchozí bestii co jsem měl na daihatsu a na výkonu to neubralo a zvuk se nezměnil... já měl na té 1.3 12V navíc katr pryč a střeďák z 1.6ky ael to už byl výkon až moc vysoko na to že ten motor moc netočí...
S tím větším laďákem to dělá trošku větší peklo co se střílení týče...
No mam skoro cely fuk uz polepeny jak se da..A budu muset koupit stred a konec..Uz je to celkem neunosne to porad svarovat navic uz skoro neni na co je to papir a ted na zimu .. stred origo by me mel vyjit na 3500 a konec na 1500 ci 1700 ted nevim ..tak se divam po jinych resenich..Jinak kartr je vybrakovany a prazdny..mno a motor to je 1,6 gti 4G61 DOHC 16V .. strileni z vyfuku preziju
Jo tak na tvůj motor je to jednoduché kup origo střed do katru dej trubku aŤ se ti tam spaliny nemlátí... trubku máš asi 50ku tak ku to pro jistotu změř a kup laďák s padesátkou nepočítek s výkonem na vrch ale ta náhrada origo za 1700Kč zhnije za 1 zimu.. ten laďák vydrží dlouho dlouho jen asi vypáli a bude hlučnější (pokud nekoupíš nějakej drahej)...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama
jind005 píše:Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama
nech všechno origo a kup uni laďák ze silencerem aby sis to mohl i stišit a máš pokoj...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jind005 píše:Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama
nech všechno origo a kup uni laďák ze silencerem aby sis to mohl i stišit a máš pokoj...
jind005 píše:Mno nejak tak jsem to chtel udelat ale na zadny ladak jsem nenarazil..jako tady v CR vsichni to svazeji akorat z nemec..co jsem se vsude ptal nikdo nema :-/ tak jsem jeste uvazoval o jednom reseni a to nechat vse origo a narvat tam mezi to nejaky rezonator a koncovku pokud bych nic nesehnal..Samo je mi uplne jasne ze vykon ani v jednom reseni nejde nahoru Jako uvazoval jsem i o svodech a popr. nerez fuku ale to by vyslo na takovy balik ze by to bylo drazsi jak auto jde jenom o zvuk..ale nechci zadne prase jenom nejaky decent jezdim i pozde vecer a neminim se nahanet s nasranyma sousedama
nech všechno origo a kup uni laďák ze silencerem aby sis to mohl i stišit a máš pokoj...
A mas nejake tipy kde to splasit?
koukni na www.dicompracing.com jsou tam uni laďáky od 2000tis... jinak jakej koliv tuningxhop a můžeš si vybrat... hlavně záleží kolik do toho budeš chtít stříknout penízků... čím více tím vyšší kvalita...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Mám dotaz a potřeboval bych od vás profíků poradit. Confused Mam ford escort mk IV, celkem libivej, ale to je ted fuk. Pořídil jsem sportovní laděný výfuk....no a....jaksi mi to nestačí...toužil jsem a stále toužím po jiném zvuku, než co mi tam brblá teď. Zkrátka a jednoduše chtěl bych nějaký brutální zvuk ale přitom příjemnej na poslech samozřejmě a potřebuju radu, jak toho zvuku můžu docílit??? Zřejmě bude třeba asi některou část výfuku rozkuchat....prosím rady, tipy a porady mi sem sdělte...dík moc!!!! Laughing
Čau,nejlepší by bylo,kdyby si napsal co máš za objem motoru a jaký koncový tlumič si nasadil.Pokud chceš prohloubit vzuk,tak je nejjednoduší,ikdyž někteří lidé to nedoporučují,odstranit středovej výfuk,nebo ho aspoň nahradit rezonátorem.Já to tak mám a v kombinaci KAT-ROZONÁTOR-KONCÁK Otto racing zvuk nemá chybu.Má pěkný hluboký bas
Hele 16V motory od fordu nebudou mít nikdy nic extra zvuk... Je to dáno vlastnostmi motoru... Pokud nemáš 200rs tak nic nečekej... můžeš pro větší hlučnost rozkuchat středový tlumič ale vzroste ti spotřeba a hůře to pojede... Prostě na zvuk vybodni... u tvého motoru nemá smysl nic kuchat máš nízkootáčkovej motor tudíž posunutí krouťáku UP bez dalších ůprav nemá smysl... pokud ti jde jen o zvuk a nevadí ti že přijdeš o dynamické vlastnosti motoru a zvedneš spotřebu tak to vykuchej...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No tak se mi tu sesli dva tipy lidi, kteri mi tu radili neco podobneho, proto jsem se chtel optat radeji vas profiku co mate jiz zkusenosti. 1.tip mi rikal, ze z toho mam udelat celopruchodak (odstranit ten stredovy tlumic) a 2.tip mi rekl take to, ze muj fordik neni vysokootackovy treba jako Honda Civic a tudiz stejne nedosahnu toho zvuku, ktery ocekavam...tudiz jsem stale v rozpolozeni a resim dilema....jinak mam obsah 1.6i....jen pro info tem, co by mi chteli opet poradit...fakt diiiik za pripominky...
Prostě odstraň střeďák a dej místo něj trubku,uvidíš sám,jakej to bude hukot a to doslova.Rezonátor se dává na jemné ztlumení a zkulturnění zvuku,tak kdyby ti to řvalo až moc,můžeš ho dát místo tý průchozí trubky.
Co máš za značku koncáku?
nekouřím,nepiju,sprostě nemuvím...ku*va,už mi zase spadlo cigáro do piva.
Robo píše:No tak se mi tu sesli dva tipy lidi, kteri mi tu radili neco podobneho, proto jsem se chtel optat radeji vas profiku co mate jiz zkusenosti. 1.tip mi rikal, ze z toho mam udelat celopruchodak (odstranit ten stredovy tlumic) a 2.tip mi rekl take to, ze muj fordik neni vysokootackovy treba jako Honda Civic a tudiz stejne nedosahnu toho zvuku, ktery ocekavam...tudiz jsem stale v rozpolozeni a resim dilema....jinak mam obsah 1.6i....jen pro info tem, co by mi chteli opet poradit...fakt diiiik za pripominky...
u takovyho objemu bych celopruchozak nedaval...odstranil bych stredni tlumic a koncovej tlumic bych vymenil za ladenej ale urcite ho neodstranovat...
to je hezké ale zmiňované ůpravy vám na výkonu nepřidaj a navíc to bude žrát... Plně průchozí výfuky se dávají na vysokootáčkové motory nebo turba... na běžné nizkovýkonové nízkootáčkové motory jako je ten gti nebo běžné motory ford je to nesmysl... V zhledem k tomu že jsi koupil běžný neznačkový výfuk tak se ti za chvíli z něj vypálí vatta a bude to hlučnejší tak vydrž a nebo do výfuku nalej benzín zapal to a jeď to auto projet... vypálí ti to z jeden kilometr
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily