Termik píše:Přestaňte řešit v tomhle threadu svoje problémy nebo roztržky, od toho tu jsou Soukromé Zprávy nebo Instant Messengery. Myslím že zakladatel tohoto threadu měl v plánu přečíst si něco o tom jaký motor do Fáva dát aby to jezdilo kloudně tak se prosím vraťte k tématu. Děkuji vřele
jenze ono vyplynulo ze ctenar ani nevi co chce a uz vubec nevi co to obnasi a ze to bude stat vice nez to samotne favo a mozna i nekolikrat tolik kdyz to bude delat nekdo pro nej ----> takze odpoved jakej nejlepsi motor do fava aby to kloudne jelo zni nekoupit si favorita
Termik píše:Přestaňte řešit v tomhle threadu svoje problémy nebo roztržky, od toho tu jsou Soukromé Zprávy nebo Instant Messengery. Myslím že zakladatel tohoto threadu měl v plánu přečíst si něco o tom jaký motor do Fáva dát aby to jezdilo kloudně tak se prosím vraťte k tématu. Děkuji vřele
jenze ono vyplynulo ze ctenar ani nevi co chce a uz vubec nevi co to obnasi a ze to bude stat vice nez to samotne favo a mozna i nekolikrat tolik kdyz to bude delat nekdo pro nej ----> takze odpoved jakej nejlepsi motor do fava aby to kloudne jelo zni nekoupit si favorita
vis co dejve, ja bejt tebou tak sem rad ze ti ta tvoje skudka drzi pohromade kdyz sem videl jak jsi to svaroval jestli s tim jezdis opravdu 150 (z kopce mozna) tak sem zvedavej za jak dlouho se to rozpadne
MattiK píše:vis co dejve, ja bejt tebou tak sem rad ze ti ta tvoje skudka drzi pohromade kdyz sem videl jak jsi to svaroval jestli s tim jezdis opravdu 150 (z kopce mozna) tak sem zvedavej za jak dlouho se to rozpadne
za to co tet řeknu mě klidně vykažte z fora!! No ty si uplný pičus čoveče!!! Kurva nevíš vo co GO a budeš tu mlet pičoviny!!Tet si mě fakt nasral.....omlouvám se všem...ale to mě fakt dostalo
vis, skoda ze nemam moznost si zapujcit mazdu 626 abych ti ukazal ze shade na to auto prost nema, ale to mas fuk.... i kdybych ti to s ni natrel tak bys mlel porad dal to svoje
MattiK píše:vis, skoda ze nemam moznost si zapujcit mazdu 626 abych ti ukazal ze shade na to auto prost nema, ale to mas fuk.... i kdybych ti to s ni natrel tak bys mlel porad dal to svoje
jak sem na začátku psal tak z ní vyletěla hromada dýmu...tak to byl asi diesel a asi nějaký vydechlý...prostě si věř čemu chceš ale nemáš pravdu
MattiK píše:tak kdyz to byl motor pred smrti tak co se chlubis tim ze jsi tomu natrhnul prdel??? to pak neni zadny umeni ne?
tak já nevím jestli byl před smrtí....když si koupíš tuning magazín kde je jejich první DVD tak tam uvidíš jak testujou jednu fábii a té taky vyletí pěkný oblak dýmu když tomu šlápne...
si to zjisti kolik mi je....prostě na to neměl a hotovo....nevíš jak prudký je ten kopec nevíš jak je dlouhý nevíš kolik sme jeli..takže je to těžko ti vysvětlovat
sorry ale je uplne jedno jak je ten kopec prudky, dlouhy a je i jedno kolik ste jeli, ta 626 kdyby chtela tak by si s tebou vytrela prdel.... rekl to tady kazdej rikam to i ja, srovnavas auta uplne jine kategorie. jedina moznost jak bys ho mohl predjet by byla kdybs padal volnym padem pak by to auto vyvinulo vetsi rychlost
Prosímtě, jestli máš z té své Škodárny vydupaných nějakých těch 60 kW, tak ta Mazda (pokud kouřila, tak to asi byla nafta) měla v dýzlu bez turba zhruba nějakou podobnou hodnotu. Jakýkoliv Japonec s motorem o stejným obsahu co máš ty by tě s největší pravděpodobností rozprášil na mraky. Napiš sem aspoň co máš za úpravy motoru, ať se to tu aspoň náznakově drží tématu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
MattiK píše:tak kdyz to byl motor pred smrti tak co se chlubis tim ze jsi tomu natrhnul prdel??? to pak neni zadny umeni ne?
tak já nevím jestli byl před smrtí....když si koupíš tuning magazín kde je jejich první DVD tak tam uvidíš jak testujou jednu fábii a té taky vyletí pěkný oblak dýmu když tomu šlápne...
je videt ze tu fabii neznas..... ta je na tom vykonove o moc lip nez tvoje skudka, nehlede na to ze ten coud je danej tim za ta nafta tam tece da se rict proudem takze pred smrti vubec neni..a kdyby si ji chtel natrit tak bys mel hodne velkej problem....
Kua už toho nechte! Prostě DEJV si myslí svoje tak ho přitom nechte. Nemá to cenu.
A kdyby nějaky mod chtěl, nemohl by to tu trochu pročistit? Je tu snad přes 10 stranek tyhle stupidní hádky...
MattiK píše:tak kdyz to byl motor pred smrti tak co se chlubis tim ze jsi tomu natrhnul prdel??? to pak neni zadny umeni ne?
tak já nevím jestli byl před smrtí....když si koupíš tuning magazín kde je jejich první DVD tak tam uvidíš jak testujou jednu fábii a té taky vyletí pěkný oblak dýmu když tomu šlápne...
je videt ze tu fabii neznas..... ta je na tom vykonove o moc lip nez tvoje skudka, nehlede na to ze ten coud je danej tim za ta nafta tam tece da se rict proudem takze pred smrti vubec neni..a kdyby si ji chtel natrit tak bys mel hodne velkej problem....
kdyby sis přečetl všechny příspěvky tak víš že sem nemyslel to že ta fábie je po smrti...další co mele aniž by si všechno přečetl
Naposledy upravil(a) D-E-J-V dne 23 pro 2005 17:03, celkem upraveno 1 x.
Klidně se hádejte dál, si dovolím jen takovou malou poznámku...četl jsem to v jedný fakt hustý (šíleněně nechutný knížce--->ale to na tom nic nemění), že když se staví Sportovná Fávo na Rally, celý se rozmontuje do posledního šroubečku a ...pak následuje fotka karoserie se 150šipkama... Kde všude se má kastla znovu svařit (nebo zlepšit svár) aby to vydrželo závodní podmínky. Nechci tady dělat rozruch, ale kdybych si měl postavit auto a měl na to čas i peníze (opakuju čas i peníze) Tak si taky koupím pořádnou káru (klidně i novou) a posvařuju znova. Přitom co se týká váhy tak to co jsem přidal tak zase odeberu páč to ami znáte že když něco dáváte dohromady tak vždycky něco zbyde a nikde to nechybí.
A co se týká srovnávání, tak jsme se na jiným foru shodli na tom že nejlepší je srovnávat auta stejných paliv, rozdělovat na s turbem či kompresorem od těch bez, a až tohle všechno uděláte tak Vám zbyde poslední věc a to koeficient váhy ku výkonu (nebo krouťáku)
Příklad:
R. Megane Tour(cosi) 1,6 TurboDiesel 60kW váha 1600Kg
1600/60=26,67
Vecernicek: To Favo je hrozně měkký auto, nediv se, že je potřeba ho vyztužit a zpevnit - není to sporťák, ale rodinný přemisťovadlo. Octavia RS má z výroby prý taky různý dodatečný vyztužení a zpevnění, právě proto, že by jinak strašně trpěla při sportovní jízdě s tvrdším podvozkem. To je taky jedna z věcí, proč není zástavba silnějšího motoru jen o tom, že se nějak vyřeší úchyty a plácne se tam jinej motor.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"