každé auto hnije stejně...některé dřív některé pozděj... zadekMattiK píše:chces zacit srvonavat crx a skodovku?? to si snad delas prdel
Výkonný motor do FAVA
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- D-E-J-V
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 led 2005 22:31
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
A kdy mi začne hnít v garáži můj hliníkovej Jaguár?D-E-J-V píše:každé auto hnije stejně...některé dřív některé pozděj... zadekMattiK píše:chces zacit srvonavat crx a skodovku?? to si snad delas prdel


- D-E-J-V
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 led 2005 22:31
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
dobrejVecernicek píše:A kdy mi začne hnít v garáži můj hliníkovej Jaguár?D-E-J-V píše:každé auto hnije stejně...některé dřív některé pozděj... zadekMattiK píše:chces zacit srvonavat crx a skodovku?? to si snad delas prdel(jen ftip)


- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
D-E-J-V: neboj na nej už si zasedli dávno 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Bohužél...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Výkonný motor do FAVA
Třeba DMC-12 neshnije nikdy, alespoň velká většina karosářských dílů, který jsou z nerezové oceli a pak ještě části auta, co jsou z kompozituD-E-J-V píše:každé auto hnije stejně...některé dřív některé pozděj... zadekMattiK píše:chces zacit srvonavat crx a skodovku?? to si snad delas prdel

Když už jsme u hniloby, tak ve spojení se Škodovkou bych to nedoporučoval moc vytahovat, protože jejich "protikorozní ochrana" stojí za prd. Nehnijou teprve Fábie a Oktávie.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- D-E-J-V
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 led 2005 22:31
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
ach jo..tady aby měl člověk strach něco napsat když vlastní škodovku a nebo se jich aspon zastává...už se nedivím že je tu jen zlomek příspěvků od škodovkářů
a když se tady chytne někdo každého slovíčka......sem to myslel všeobecně že každé auto zhnije....těch co si psal ty je tolik kolik má noha židlý...asi tak
a když se tady chytne někdo každého slovíčka......sem to myslel všeobecně že každé auto zhnije....těch co si psal ty je tolik kolik má noha židlý...asi tak

Njn, ale pro tvou informaci, já Škodovku mám, přesněji teda Favorita, ale kvalitativně i motorově je na tom podobně, akorát jiná koncepce a trochu modernější, ale jinak soudruzi v Mladé Boleslavi posrali skoro všechno na co šáhliD-E-J-V píše:ach jo..tady aby měl člověk strach něco napsat když vlastní škodovku a nebo se jich aspon zastává...už se nedivím že je tu jen zlomek příspěvků od škodovkářů
a když se tady chytne někdo každého slovíčka......sem to myslel všeobecně že každé auto zhnije....těch co si psal ty je tolik kolik má noha židlý...asi tak


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
No jo no...fávorit...to je taky takový malý český Lambo... 
Znám borca co jezdil (bohužel já byl spolujezdec) 110kmh ve tmě v mlze po silnici třetí třídy...a pohoda co se týká auta...Prostě každej je naštvanej na ty zhilý mrchy a kvůli tommu ostatní hážou do jednoho pytle...škoda no.

Znám borca co jezdil (bohužel já byl spolujezdec) 110kmh ve tmě v mlze po silnici třetí třídy...a pohoda co se týká auta...Prostě každej je naštvanej na ty zhilý mrchy a kvůli tommu ostatní hážou do jednoho pytle...škoda no.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Výkonný motor do FAVA
sedel si uz v nejakom kvalitnom aute? lebo toto je zvlastne vyjadrenie...Vecernicek píše:No jo no...fávorit...to je taky takový malý český Lambo...
Znám borca co jezdil (bohužel já byl spolujezdec) 110kmh ve tmě v mlze po silnici třetí třídy...a pohoda co se týká auta...Prostě každej je naštvanej na ty zhilý mrchy a kvůli tommu ostatní hážou do jednoho pytle...škoda no.
- D-E-J-V
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 led 2005 22:31
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
o favoritu asi toto.....bylo to první auto od škodovky po hodně dlouhé době které mělo motor napředu a tak to dopadlo.aspon teda ty typy do roku 94 ve kterých jde slyšet každá nerovnost na silnici....nedejbože dálnice z brna do prahy kde bych asi v tomto autě zešílel.Vzhled a paleta barev taky nestála za nic,palubovka hranatá,hnusná a nahnědlá barva jí taky moc nesedla,budíky stály taky zaprd...známá věta v reklamě na toto auto zněla asi takto..."nová a hranatá škoda favorit.....bla bla bla"....od roku 94 se to přece jenom zlepšilo....než favorita to radši rapida a to sem slyšel od více lidí...no nevím co na tom všem bylo modernější než v eMkové škodovce řady 130 a víš (stejně jako favorit)Beaver píše:Njn, ale pro tvou informaci, já Škodovku mám, přesněji teda Favorita, ale kvalitativně i motorově je na tom podobně, akorát jiná koncepce a trochu modernější, ale jinak soudruzi v Mladé Boleslavi posrali skoro všechno na co šáhliD-E-J-V píše:ach jo..tady aby měl člověk strach něco napsat když vlastní škodovku a nebo se jich aspon zastává...už se nedivím že je tu jen zlomek příspěvků od škodovkářů
a když se tady chytne někdo každého slovíčka......sem to myslel všeobecně že každé auto zhnije....těch co si psal ty je tolik kolik má noha židlý...asi takNaštěstí ten motor je celkem slušnej a odolnej a má to i relativně dobře dimenzovaný brzdy, takže to není úplně na vyhození
Interiér je skoro celej překopanej na černej, pokud máš něco proti palubovce, koukni se do Škodovky, já jezdil vypůjčenou stopětkou a bylo mi z toho zleD-E-J-V píše:o favoritu asi toto.....bylo to první auto od škodovky po hodně dlouhé době které mělo motor napředu a tak to dopadlo.aspon teda ty typy do roku 94 ve kterých jde slyšet každá nerovnost na silnici....nedejbože dálnice z brna do prahy kde bych asi v tomto autě zešílel.Vzhled a paleta barev taky nestála za nic,palubovka hranatá,hnusná a nahnědlá barva jí taky moc nesedla,budíky stály taky zaprd...známá věta v reklamě na toto auto zněla asi takto..."nová a hranatá škoda favorit.....bla bla bla"....od roku 94 se to přece jenom zlepšilo....než favorita to radši rapida a to sem slyšel od více lidí...no nevím co na tom všem bylo modernější než v eMkové škodovce řady 130 a víš (stejně jako favorit)

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Výkonný motor do FAVA
njn bohuzel je to "taky" pojizdna rakev
- D-E-J-V
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 led 2005 22:31
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
jako ta tvojeMattiK píše:njn bohuzel je to "taky" pojizdna rakev


- D-E-J-V
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14 led 2005 22:31
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
já sem psal o palubovkách ve škodovce od typu 130..ta je zlatá oproti favoritu...Beaver píše:Interiér je skoro celej překopanej na černej, pokud máš něco proti palubovce, koukni se do Škodovky, já jezdil vypůjčenou stopětkou a bylo mi z toho zleD-E-J-V píše:o favoritu asi toto.....bylo to první auto od škodovky po hodně dlouhé době které mělo motor napředu a tak to dopadlo.aspon teda ty typy do roku 94 ve kterých jde slyšet každá nerovnost na silnici....nedejbože dálnice z brna do prahy kde bych asi v tomto autě zešílel.Vzhled a paleta barev taky nestála za nic,palubovka hranatá,hnusná a nahnědlá barva jí taky moc nesedla,budíky stály taky zaprd...známá věta v reklamě na toto auto zněla asi takto..."nová a hranatá škoda favorit.....bla bla bla"....od roku 94 se to přece jenom zlepšilo....než favorita to radši rapida a to sem slyšel od více lidí...no nevím co na tom všem bylo modernější než v eMkové škodovce řady 130 a víš (stejně jako favorit)A jak jsem už psal, kvalitativně jsou na tom ty auta podobně a za tím si stojím a po pravdě jsem ještě neviděl třeba Favorita s upadlým kolem, zato mám osobní rekord, kdy jsem v jeden den viděl tři pokaždený Škodárny a dvě z toho měly ulomený zadní kolo. Navíc jsem dva týdny jezdil z Jihlavy do Brna každej den tam a zpátky po dálnici a žádné patologické změny ve své psychice nepozororuji (a Škodovka mě kupodivu nepředjela ani jednou). Rapida bych opravdu nechtěl, jeden kamarád už se mi v něm zabil.
no a Favorita bych taky nechtěl taky se mě v tom skoro zabil kamoš....měl pěkně namále...a myslím že se dá zabit v každém autě ne jenom ve starých škodovkách viz.třeba Hlinka atd atd...
- kujon
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 24 črc 2004 23:34
- Bydliště: Chotěboř, Brno.
- Kontaktovat uživatele:
Zabít se můžeš v malý rychlosti i na kole. Jinak k těm fáčkům - interiér podle vkusu každého soudruha, mě se taky fáčkovej hranatec nelíbí, ale pořád je to lepší než škodováckej (105, 120, rapid, atd.). Hladina vnitřínu hluku je taky u fáčka jinde, ač je i tam hluk. Třeba po dálnici ve 130km/h v rapidu by mi upadly uši, ve fáčku je to lepší. Ale taky záleží na tom v jakym to auto je stavu, atd., atd. Ber to ale z pohledu historie, fáčko je o celou jednu generaci "lepší" auto i když je to zrezlá plechovkaD-E-J-V píše:já sem psal o palubovkách ve škodovce od typu 130..ta je zlatá oproti favoritu...Beaver píše:Interiér je skoro celej překopanej na černej, pokud máš něco proti palubovce, koukni se do Škodovky, já jezdil vypůjčenou stopětkou a bylo mi z toho zleD-E-J-V píše:o favoritu asi toto.....bylo to první auto od škodovky po hodně dlouhé době které mělo motor napředu a tak to dopadlo.aspon teda ty typy do roku 94 ve kterých jde slyšet každá nerovnost na silnici....nedejbože dálnice z brna do prahy kde bych asi v tomto autě zešílel.Vzhled a paleta barev taky nestála za nic,palubovka hranatá,hnusná a nahnědlá barva jí taky moc nesedla,budíky stály taky zaprd...známá věta v reklamě na toto auto zněla asi takto..."nová a hranatá škoda favorit.....bla bla bla"....od roku 94 se to přece jenom zlepšilo....než favorita to radši rapida a to sem slyšel od více lidí...no nevím co na tom všem bylo modernější než v eMkové škodovce řady 130 a víš (stejně jako favorit)A jak jsem už psal, kvalitativně jsou na tom ty auta podobně a za tím si stojím a po pravdě jsem ještě neviděl třeba Favorita s upadlým kolem, zato mám osobní rekord, kdy jsem v jeden den viděl tři pokaždený Škodárny a dvě z toho měly ulomený zadní kolo. Navíc jsem dva týdny jezdil z Jihlavy do Brna každej den tam a zpátky po dálnici a žádné patologické změny ve své psychice nepozororuji (a Škodovka mě kupodivu nepředjela ani jednou). Rapida bych opravdu nechtěl, jeden kamarád už se mi v něm zabil.
no a Favorita bych taky nechtěl taky se mě v tom skoro zabil kamoš....měl pěkně namále...a myslím že se dá zabit v každém autě ne jenom ve starých škodovkách viz.třeba Hlinka atd atd...

Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička 
A také něco většího německého.

A také něco většího německého.
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Termik: Nechápu co je mu do toho, když ho to nebaví tak ať to nečte.
Ostatní: No Ségra má Toho novýho megana a co se týká formana s novýma silentblokama jsou ty rány a ten hluk tak trošku srovnatelný, když teda nikdo nebude puntičkář, což srovnávat se škodofkou s jakýmakoliv silentbolkama nejde.
Víš když tmu před autem protínájí dva kužely světla a vidíš akorát ty boční odrazky u kraje silnice a na tachecu 110, tak je ti jedno jestli auto drncá či řve motor, páč vnímáš akorát tlukot vlastního srdce a doufáš že to auto jede tama kama má.
A co se týká hranatosti k tomu bych se nevyjadřoval páč každá doba má své. Dřív byly 1000 pěkně kulaté, pak přišly tyhle hranatý pak zase kulatý a pak zase hranatý, je to něco jako móda, neustále se mění a vrací se k předešlýmu. pořád dokola.
A co se týká hranatosti, líbí se mi kulatý (třeba McLaren F1) a líbí se mi i hranatý (Jetta, Lotus Espirit), je to jen vkus.
Ostatní: No Ségra má Toho novýho megana a co se týká formana s novýma silentblokama jsou ty rány a ten hluk tak trošku srovnatelný, když teda nikdo nebude puntičkář, což srovnávat se škodofkou s jakýmakoliv silentbolkama nejde.
Víš když tmu před autem protínájí dva kužely světla a vidíš akorát ty boční odrazky u kraje silnice a na tachecu 110, tak je ti jedno jestli auto drncá či řve motor, páč vnímáš akorát tlukot vlastního srdce a doufáš že to auto jede tama kama má.
A co se týká hranatosti k tomu bych se nevyjadřoval páč každá doba má své. Dřív byly 1000 pěkně kulaté, pak přišly tyhle hranatý pak zase kulatý a pak zase hranatý, je to něco jako móda, neustále se mění a vrací se k předešlýmu. pořád dokola.
A co se týká hranatosti, líbí se mi kulatý (třeba McLaren F1) a líbí se mi i hranatý (Jetta, Lotus Espirit), je to jen vkus.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Výkonný motor do FAVA
Co je mi do toho? Já jen že tenhle thread je o výměně motoru. A všimni si, že zakladatel tohoto vlákna už sem ani nepíše a k mému příspěvku dodal pouze souhlas. Osobně bych se taky rád poučil jaký vybrat motor, protože kamarád má také Favorita a uvažuje také o změně.Vecernicek píše:Termik: Nechápu co je mu do toho, když ho to nebaví tak ať to nečte.
Ostatní: No Ségra má Toho novýho megana a co se týká formana s novýma silentblokama jsou ty rány a ten hluk tak trošku srovnatelný, když teda nikdo nebude puntičkář, což srovnávat se škodofkou s jakýmakoliv silentbolkama nejde.
Víš když tmu před autem protínájí dva kužely světla a vidíš akorát ty boční odrazky u kraje silnice a na tachecu 110, tak je ti jedno jestli auto drncá či řve motor, páč vnímáš akorát tlukot vlastního srdce a doufáš že to auto jede tama kama má.
A co se týká hranatosti k tomu bych se nevyjadřoval páč každá doba má své. Dřív byly 1000 pěkně kulaté, pak přišly tyhle hranatý pak zase kulatý a pak zase hranatý, je to něco jako móda, neustále se mění a vrací se k předešlýmu. pořád dokola.
A co se týká hranatosti, líbí se mi kulatý (třeba McLaren F1) a líbí se mi i hranatý (Jetta, Lotus Espirit), je to jen vkus.
Tak to mi do toho je

BMW...V8...
- kujon
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 24 črc 2004 23:34
- Bydliště: Chotěboř, Brno.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Tak jo, dost OTTermik píše:Co je mi do toho? Já jen že tenhle thread je o výměně motoru. A všimni si, že zakladatel tohoto vlákna už sem ani nepíše a k mému příspěvku dodal pouze souhlas. Osobně bych se taky rád poučil jaký vybrat motor, protože kamarád má také Favorita a uvažuje také o změně.Vecernicek píše:Termik: Nechápu co je mu do toho, když ho to nebaví tak ať to nečte.
Ostatní: No Ségra má Toho novýho megana a co se týká formana s novýma silentblokama jsou ty rány a ten hluk tak trošku srovnatelný, když teda nikdo nebude puntičkář, což srovnávat se škodofkou s jakýmakoliv silentbolkama nejde.
Víš když tmu před autem protínájí dva kužely světla a vidíš akorát ty boční odrazky u kraje silnice a na tachecu 110, tak je ti jedno jestli auto drncá či řve motor, páč vnímáš akorát tlukot vlastního srdce a doufáš že to auto jede tama kama má.
A co se týká hranatosti k tomu bych se nevyjadřoval páč každá doba má své. Dřív byly 1000 pěkně kulaté, pak přišly tyhle hranatý pak zase kulatý a pak zase hranatý, je to něco jako móda, neustále se mění a vrací se k předešlýmu. pořád dokola.
A co se týká hranatosti, líbí se mi kulatý (třeba McLaren F1) a líbí se mi i hranatý (Jetta, Lotus Espirit), je to jen vkus.
Tak to mi do toho je

Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička 
A také něco většího německého.

A také něco většího německého.
Re: Výkonný motor do FAVA
Tomu říkám "intopic" nebo jak se tomu řikákujon píše:Tak jo, dost OTTermik píše:Co je mi do toho? Já jen že tenhle thread je o výměně motoru. A všimni si, že zakladatel tohoto vlákna už sem ani nepíše a k mému příspěvku dodal pouze souhlas. Osobně bych se taky rád poučil jaký vybrat motor, protože kamarád má také Favorita a uvažuje také o změně.Vecernicek píše:Termik: Nechápu co je mu do toho, když ho to nebaví tak ať to nečte.
Ostatní: No Ségra má Toho novýho megana a co se týká formana s novýma silentblokama jsou ty rány a ten hluk tak trošku srovnatelný, když teda nikdo nebude puntičkář, což srovnávat se škodofkou s jakýmakoliv silentbolkama nejde.
Víš když tmu před autem protínájí dva kužely světla a vidíš akorát ty boční odrazky u kraje silnice a na tachecu 110, tak je ti jedno jestli auto drncá či řve motor, páč vnímáš akorát tlukot vlastního srdce a doufáš že to auto jede tama kama má.
A co se týká hranatosti k tomu bych se nevyjadřoval páč každá doba má své. Dřív byly 1000 pěkně kulaté, pak přišly tyhle hranatý pak zase kulatý a pak zase hranatý, je to něco jako móda, neustále se mění a vrací se k předešlýmu. pořád dokola.
A co se týká hranatosti, líbí se mi kulatý (třeba McLaren F1) a líbí se mi i hranatý (Jetta, Lotus Espirit), je to jen vkus.
Tak to mi do toho jejá bych do fáčka dal max. koncernovou 1.6... 90HP je na fáčko dost, po pár úpravách kilo, to by mě naprosto vyhovovalo. Samozřejmě ale ruku v ruce s podvozkem, brzdama.


BMW...V8...
- kujon
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 24 črc 2004 23:34
- Bydliště: Chotěboř, Brno.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Jo, ale teďka koukám že sem se seknul, 1.6MPI má 75HP a né 90, jak sem si doteďka myslel
Každopádně sem s ní ale jezdil a je to živý až moc, mě by to do auta bohatě stačilo 


Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička 
A také něco většího německého.

A také něco většího německého.
Re: Výkonný motor do FAVA
Hmno tak to je jedno, hlavně že to je k tématukujon píše:Jo, ale teďka koukám že sem se seknul, 1.6MPI má 75HP a né 90, jak sem si doteďka myslelKaždopádně sem s ní ale jezdil a je to živý až moc, mě by to do auta bohatě stačilo

Což takhle dát tam motor třebas z z nějakého Golfa II GTi? Jsou cenově dostupný. Samozřejmě by bylo nutný udělat celý podvozek včetně brzd apod!
BMW...V8...
kluci že vás baví se hádat, napsal jsem tuším na strane 7, at mu poradíte a ono nic, jedinej příspěvěk s radou byl, že mu nekdo prodá motor
co se týká tech smrtí, ze známých se mi ve škodovce nezabil nikdo, bohužel soused kousek ode mne se zabil v porsche 911, takže všechny auta jsou rakve
a co se týká jezdeckých schopností, můžeme být sebelepší řidiči a stejně to do nás někdo může napálit, já se zatím nevyboural, ale cca 2x ročně se modlím abych se kvůli nějakýmu pitomci, co opravdu umí předjíždět a nebo vjíždět na hlavní nezabil
co se týká toho co shade vydrží, z vlastní zkušenosti
moje shade vyšla na cca120 tausnů
do šroubku rozebraná, vyztužená, složená z převážně nových dílů, motor jsem udělal cca 60kw a jela v poho 180, při 170 už ale není ideální kontakt s vozovkou a to tam mám slušný péra i pružiny, ale 160 je nádherný svezení, měl jsem v ní i motor cca 80kw a dostal jsem s ní podle tachometru z nisana co jel vedle 210 ale to je už o život, takže radím nezkoušet
jinak mrzí mne, že když se chce člověk něco dozvědět tak musí přečíst 16 stran nesmyslů a z toho jsou k tématu cca 4 články
jinak už jezdím jinýma autama než shade, ale prostě ta shade byl můj sen tak jsem si ho splnil a všichni na mě hleděli jak na pitomce, že dělám shade a potom 2 třetiny z nich mi hleděli na lauf
jinak co se tunerství týká, já osobně těm mladším bych doporučil zrovna shade anebo fáčko, at se naučí a zjistí co to obnáší a až budou v obraze tak at si tuní třeba supru, a těch 60 kw na zabití a slušný poježdění bohatě stačí
sotva znova zprovozním nisana 200 sx (cca 230 ps) stejně se budu zastávat shadyn, přestože budu jezdit v nisanu, protože ta shade mi dala strašně moc a hodně jsem se díky ní naučil (jak opravit tak jezdit)
co se týká tech smrtí, ze známých se mi ve škodovce nezabil nikdo, bohužel soused kousek ode mne se zabil v porsche 911, takže všechny auta jsou rakve
a co se týká jezdeckých schopností, můžeme být sebelepší řidiči a stejně to do nás někdo může napálit, já se zatím nevyboural, ale cca 2x ročně se modlím abych se kvůli nějakýmu pitomci, co opravdu umí předjíždět a nebo vjíždět na hlavní nezabil
co se týká toho co shade vydrží, z vlastní zkušenosti
moje shade vyšla na cca120 tausnů
do šroubku rozebraná, vyztužená, složená z převážně nových dílů, motor jsem udělal cca 60kw a jela v poho 180, při 170 už ale není ideální kontakt s vozovkou a to tam mám slušný péra i pružiny, ale 160 je nádherný svezení, měl jsem v ní i motor cca 80kw a dostal jsem s ní podle tachometru z nisana co jel vedle 210 ale to je už o život, takže radím nezkoušet
jinak mrzí mne, že když se chce člověk něco dozvědět tak musí přečíst 16 stran nesmyslů a z toho jsou k tématu cca 4 články
jinak už jezdím jinýma autama než shade, ale prostě ta shade byl můj sen tak jsem si ho splnil a všichni na mě hleděli jak na pitomce, že dělám shade a potom 2 třetiny z nich mi hleděli na lauf
jinak co se tunerství týká, já osobně těm mladším bych doporučil zrovna shade anebo fáčko, at se naučí a zjistí co to obnáší a až budou v obraze tak at si tuní třeba supru, a těch 60 kw na zabití a slušný poježdění bohatě stačí
sotva znova zprovozním nisana 200 sx (cca 230 ps) stejně se budu zastávat shadyn, přestože budu jezdit v nisanu, protože ta shade mi dala strašně moc a hodně jsem se díky ní naučil (jak opravit tak jezdit)
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Tak jsem viděl na tuning foru dalšího co chce montovat do FAVA motor 2.0 16 ventil s turbem, no uvidíme jak to dopadne ať si to tady přečte a uvidí jak jsem dopadl já.
Re: Výkonný motor do FAVA
Ja na tomto foru videl taky jednoho. Pan majitel ma udajne ve svem Favoritu NO2!!! (oxid dusicity)
a chysta se na montaz turba HKS a zatahovaciho stresniho okna nepruhledneho
Viz sekce Pokec nebo Karvina, Bohumin, Havirov a okoli. Pekna vizitka pro tento kraj 



Live4Ride Syndicate
- TUNER Lukas P
- Příspěvky: 428
- Registrován: 16 lis 2005 08:22
- Bydliště: Okolí Karviné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonný motor do FAVA
Jo viděl jsem ho je to unikát co karviská garage tuning udělala. Ale máme lepší zastoupení např. černá honda crx myslím že z Bohumína kterou vlastníš.
Re: Výkonný motor do FAVA
tunere lukasi tady je toho moc na cteni ale neska sem mluvil s kamosem a prej ze to turbo z oktavky to bude takze to sami co chces ty
Škoda 120 tuning is best of
Planuju favorit 2.0 16v turbo
Planuju favorit 2.0 16v turbo