vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

vylepšení dieselu?

Příspěvek od Larry »

Zdravim pánové , vim že tady mi určitě poradíte , potřeboval bych radu jak se dá zlepšit výkon u dieselového motoru? samozřejmě aby ten motor hned neodešel,zatim jsem tam dal sportovní filtr a nějak mě nenapadá co dál, u benziňáku to není problém to jsem měl dřív,ale ted si nevím rady. děkuji všem za odpověd
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 752
Registrován: 10 dub 2005 12:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Mirda »

Určitě by bylo dobré napsat o jaký vůz se jedná (aby to mělo pak vůbec cenu)... :D
G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off Obrázek

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

jasný omlouvám se jde o Renault Clio 1.9d rok výroby 1994 a výkon motoru je tušim 47Kw , ono jak je malý auto tak to nejede špatně,ale přeci jenom bych chtěl aby to bylo ještě trochu svižnější. Ale člověk jak je zvyklý se služební oktávky s turbem tak je to pořád o něčem jiném :D
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Na motor nesahat, udržovat v dobrým stavu, žádný zásahy nemají cenu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

asi to tak bude já myslel jestli neexistuje nějaký nenásilný zásah co by neničil motro,ale asi ne :D no hold jsem si teb vybral tím dieselem jízdu spíše na spotřebu ale díky za pomoc :-)
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
Sinkas
Příspěvky: 232
Registrován: 09 črc 2006 15:55
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sinkas »

da se trochu poladit čerpadlo ale motor dost trpí, par silnejsich pruzinek a mas opar otacek navic,ale chce to aby se ti dotoho kouknul nejakej cerpadlař
Renault Clio 2,0 Williams
http://www.vybagrovat.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zemni-prace-ck.cz.tl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dovoz-aut.info" onclick="window.open(this.href);return false;

karfik
Příspěvky: 1
Registrován: 29 kvě 2007 08:44
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od karfik »

souhlas s Beaver.
Mel jsem Escorta 1.8D, taky jsem si myslel ze to nejak poladim. Koupil jsem konickej vzduch. filtr K&N a nechal jsem dat vetsi davku nafty na cerpadle.
Vysledek: motor se vetsim prisunem vzduchu hur ohrival, vic rval, hulil, zral ale jel uplne stejne. Jestli ti muzu radit, nech to jak je. Tyhle motory jsou pro pohodovou jizdu s par litry nafty, takovy to domaci povozenicko :wink:

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

tak už si zvykám na takový to ježdění s dieselem ,kdy ho při startu nechám zahřát a pak ho točim max. do 2000-2500 otáček ,nezvyk ,když s benzínem člověk lítal a řadil při 5 tisících :D ,ale tak 4 litry nafty na 100 km je paráda ,tak jsem si rád zvyknul. :-)
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

karfik píše:souhlas s Beaver.
Mel jsem Escorta 1.8D, taky jsem si myslel ze to nejak poladim. Koupil jsem konickej vzduch. filtr K&N a nechal jsem dat vetsi davku nafty na cerpadle.
Vysledek: motor se vetsim prisunem vzduchu hur ohrival, vic rval, hulil, zral ale jel uplne stejne. Jestli ti muzu radit, nech to jak je. Tyhle motory jsou pro pohodovou jizdu s par litry nafty, takovy to domaci povozenicko :wink:
Já slyšel, že ty konusy nedělaj dobře žádnýmu dieselu, jen vložka do airboxu.

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

zalezi jakej diesel. Pridava se nafta, zveda se tlak na turbu, meni se turbo, dava se ic nebo vetsi

filtr se nedava 8) protoze nic neziskas a akorat posles vahu kriti, kdyz ji mas
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
pov
Příspěvky: 172
Registrován: 15 úno 2004 12:07
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pov »

Mno, na atmosferickym dieslu se taky neco dostat da...

Napr. ja mam na nafte dopadovany saci a vyfukovy kanaly a odlehcenej setrvacnik, nove postaveny cerpadlo, a musim rict, ze uz se nemusim bat predjizdet, jak tomu bylo predtim...

U VW se daj na holou naftu jeste puzit svody z benzinovyho 8v motoru(GTI) coz je taky poznat, ale nejvic tomu pridas tim, ze zkontrolujes jestli nekapou vstriky a jestli je OK cerpadlo.

Uživatelský avatar
mega1
Příspěvky: 18
Registrován: 05 čer 2007 15:13
Bydliště: Havl. Brod

Příspěvek od mega1 »

cau, ja mela chiply SDIcko na Fabii - znat to bylo a spotreba stale stejna, takze pokud bych mela opet ten samej motor a mela se rozhodnout pro chip, nevahala bych :wink:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Idaho »

chip? zkoušelajsi ho ? rozdíl takřka nulovej nevím od jaké to bylo firmy ( tuším Bitpoer ) ale na SDi to neudelalo takřka nic..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
mega1
Příspěvky: 18
Registrován: 05 čer 2007 15:13
Bydliště: Havl. Brod

Příspěvek od mega1 »

mne jo, bylo to znat na tahu, ale to, co rikali, ze to bude o skoro 20 koni vic, to je blbost..

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

a kde jste si to nechali dělat a kolik vás to stálo? přemýšlím že bych toho svýho mrnouse nechal taky nachipnout , stačilo by aby byl jen krapet živější nci velkýho ,aby to nešlo na úkor spotřeby
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

na http://dieselpower.cz/forum/ uzivatel Reesha, dela cipy na miru, proslo mu kompem spousty aut a na foru jsou na nej vic nez dobry ohlasy 8)
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Nechci do toho kecat v naftách se nevyznám ale není ten rencek čerpaslo bez vstřikování? 6e jako by to asi šlo těžko načipovat a navíc čipovat atmosferickej diessel je stejná kravina jako čipovat atmosferickej benzín. Radši to prodej a kyž chceš diesela tak si kup něco pořádnýho s dobrým motorem a ne asuto ze stacionárním motorem protkalcovské stavy :lol: .
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

jj neboj už taky vim že to nemá řízení vstřiku,tudíž to nepůjde načipovat ,ale nemyslel jsem to do tohohle renaulta ;-) ale jinak díky za poučení
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Larry píše:a kde jste si to nechali dělat a kolik vás to stálo? přemýšlím že bych toho svýho mrnouse nechal taky nachipnout , stačilo by aby byl jen krapet živější nci velkýho ,aby to nešlo na úkor spotřeby
Tak musíš někde sehnat koně co budou žrát vzduch :D

Elviiis:Prosimtě a jak to vypadá když je čerpadlo bez vstřikování?Takovej jako diesel-karbec :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

No Elvis hadam chtel rict mechanicke vstrikovani, takze tam leda tak chipnout cerpadlo nejakym lepsim prevodem :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

já to chipování myslel na eskorta 1.8 TD r.v. 1998 ,jako kolik by to zvedlo výkon, krouťák a jak by to bylo se spotřebou ,kolik by to zhruba stálo a která firma je osvědčená.
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Escort TD je to samý.

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Beaver píše:No Elvis hadam chtel rict mechanicke vstrikovani, takze tam leda tak chipnout cerpadlo nejakym lepsim prevodem :lol:
Já to tuším,dělám si prdel 8)

Larry
Příspěvky: 164
Registrován: 13 srp 2006 19:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Larry »

milonovo píše:Escort TD je to samý.
to takhle starý eskort nemá ještě řízení vstřiku jo?
Škoda Favorit 1.3 karbec -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 101Kw(černá vdova) -> Škoda Fabia RS 1.9Tdi 96kw ( ukradena ) - Renault Clio 1.5dci čmelák

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Mechanický čerpadlo,přidat naftu a tlak turba,ale tenhle motor na to asi není zrovna zvědavej...I když se Ti s tím něco nakrásně povede,během 14ti dní to nebudeš cejtit.Prodej to a kup něco co jede v serii,konkrétně tenhle motor má tragickej průběh a asi 1000 využitelnejch otáček.

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Mikael »

Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

A nepleteš se?SDI jede parádně na spotřebu,ale na rychlost moc ne.1,9 přímej vstřik,bez turba.Měl jsem v G III 1,9D,v tý době po G I 1,6D a Sieře 2,3D se mi zdálo že to celkem jede,ale dnes bych asi brečel.V max cca 170 a spotřeba 7,5,ale to mi bylo asi 21 :D

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Mikael »

Prave ze nepletu...Udajne to SDi v ty Kokte bylo s chipem,ale ja na chipovani mam nejak svuj nazor.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od mcsow »

Mikael píše:Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
asi myslíš sdíčkový polo který pod kapotou mnělo pdi
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Mikael »

mcsow píše:
Mikael píše:Kdyz uz tu rozebirate diesely,zajima me motor SDi....jel jsem v Oktavce a ten motor se choval vic nez solidne.A taky jsem nekde na printu videl 1,9 SDi ktera se pekne umistila.
asi myslíš sdíčkový polo který pod kapotou mnělo pdi
Videl jsem ve vysledcich SDi...nenapadlo me,ze to nekdo oznaci s uplne jinym motorem pod kapotou... :mad:
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“