značeni vstřiku
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
značeni vstřiku
potřebuji možna začatečnickou radu chci kupovat vetši vstřiky na moje auto podle čeho se řidit jak poznam jake typ vstřikovaču
mam tak aby my pasovali nove tvar sedla a tak podobne
mam tak aby my pasovali nove tvar sedla a tak podobne
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
mozno ti toto pomoze..
http://www.bosch.com.au/content/languag ... ectors.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bosch.com.au/content/languag ... ectors.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
spiše bych potřeboval vedet jak poznam kterej typ vstřiku bude pasovat do moji lišty a potrubi je to anglicky a přes překladač jsem se ztoho nic otom nedozvedel
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
přímo na vstřiku je výrobce a číslo. Dej ho sem a já Ti řeknu co je to zač. Nejaké mám doma tak se mužem domluvit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
supr jak se dostanu do garaže nafotim opišu a ozvu se
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
tak konečne jsem se dostal do garaže vstřiky co jsou v aute jsou černe vyrobce simens a čislo nanich je 000 078 81 23 jaka je jejich identifikace?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: značeni vstřiku
takový jsem nenašel:
http://www.fuelinjector.citymaker.com/m ... ctors.html
http://www.fuelinjector.citymaker.com/m ... ctors.html
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
pak se my valej doma ješte jedny z komprsoru 000 078 85 23ty jsou červeny pak fialovy 000 078 72 49 a jedny se znakem mercedes a ty maj dve čisla z jedny strany 000 078 73 23 a zdruhe 0280 155 209
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
To by měly být 315cc body typ ev1 neudělal jsi náhodou fotku aby měl jistotu. Mám doma nové 440cc od bosch,taky ev1,na ceně se určitě domluvíme.kozorozecek píše:tak konečne jsem se dostal do garaže vstřiky co jsou v aute jsou černe vyrobce simens a čislo nanich je 000 078 81 23 jaka je jejich identifikace?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
posilam fotky, v aute mam ty s kratkou špičkou ale telo maj všechny stejne
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
ma tak napda, je niekde aj prevodova tabulka..
z ccm/min na g/min ..??
EDITED:
cervene by mali byt 380ccm/min @3Bar
z ccm/min na g/min ..??
EDITED:
cervene by mali byt 380ccm/min @3Bar
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
nejsem si prave jist jestly se to deli podle barev navic ve špičce v jednejch vstřikach je jedna vetši dirka v jednejch jsou dve dirky kolmo k lište a v dalšich jsou dve dirky soubežne s lištou a ted babo rad
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
jak píše jrd. Každý výrobce si to dělí podle barev. Taky jsi nám ještě neřekl kam az chceš jít s výkonem? 440 s 80% duty jsou zhruba do 280hp při 3bar,pokud správně počítám. Někde jsem na to měl přímo kalkulačku. Počet dírek nesouvisí s průtokem,je to o tvaru a dobrém rozprachu paliva.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
rad bych minul hranici 300ihahaču tu nejakou kalkulajdu jsem zkoušel hledat nebo vubec nejake info ale jelikož nejsem jazyku znalej tak jsem nemel štesti.že dirky neudavaji prutok mi je jasne ale nevim proč je každa triska jina jako proč maj ruzne rozmisteni tech direk a jedny maji jako by prodlouženou tu špičku
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
koukal jsem na zahranični fora pro mercedes a všude doporučuji 500-600ccm
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
no moje povodne vstrekovace vyzerali takto..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6915s.jpg
nove maju kratku spicku a 4 otvory..
a kalkulacka je napr. aj tu http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6915s.jpg
nove maju kratku spicku a 4 otvory..
a kalkulacka je napr. aj tu http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
tak ta kalkulajda je super neco takovehio se rozhodne hodi a moc ty dlouhe špičky mam taky na jednejch vstřikach akorat to nejsou s tou kubaturou:-(
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: značeni vstřiku
asi už to není moc aktuální ale asi by ti pomohlo tohle http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm" onclick="window.open(this.href);return false; tam najdeš že ty vstřiky z mercedesu nic moc 197cc/min
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
při mem pracovnim vitiženi se na auto moc nedostava takže veřim že aktuelni to bude i za rok:-(
mrknu nato ješte bych potřeboval poradit s tema omama nejak to vysvetlit co je standar co je lepši
jestli vetši odpor nebo menši??
mrknu nato ješte bych potřeboval poradit s tema omama nejak to vysvetlit co je standar co je lepši
jestli vetši odpor nebo menši??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
..dobra stranka..
to ci zvolit HiZ ci LowZ vstrekovace zalezi na ECU..
ze na ktore je stavana...
LowZ (by mali) mat lepsie casove odozvy, mensi narok na spotrebu el.energie
(teda ide hlavne o ten lepsi reakcny cas)
ale nie vsetky standalone ecu ich dokazu ovladat.
...ludia to riesia taq, ze zapajaju do obvodu odpory, ale mne to nepride ako to najlepsie riesenie..
...cize ja som pre moju ecu zvolil HiZ vstrekovace...
to ci zvolit HiZ ci LowZ vstrekovace zalezi na ECU..
ze na ktore je stavana...
LowZ (by mali) mat lepsie casove odozvy, mensi narok na spotrebu el.energie
(teda ide hlavne o ten lepsi reakcny cas)
ale nie vsetky standalone ecu ich dokazu ovladat.
...ludia to riesia taq, ze zapajaju do obvodu odpory, ale mne to nepride ako to najlepsie riesenie..
...cize ja som pre moju ecu zvolil HiZ vstrekovace...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: značeni vstřiku
JRD McLAREN: ...menší odpor-vyšší proud-stejné napětí-vyšší výkon-vyšší spotřeba el. proto ty lepší časy...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
tak ted vtom mam uplne bordel mužete mi to vysvetlit trošku polopate přeci jen jsem blondak dekuji za pochopeni 

mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
no ked plati ohmov zakon, co asi ano ...tak mash pravdu..(a ja som sa mylil)Fifi píše:JRD McLAREN: ...menší odpor-vyšší proud-stejné napětí-vyšší výkon-vyšší spotřeba el. proto ty lepší časy...
ja som si ale poslednou dobou vsimol, ze u "novych" vwag (s lowz) nejdu vstrekovace na 12V (teda palubne napatie 13.5-14.5v)
ale na svorkach nameras "iba" 5V, a zapojenie je riesene tak, ze obidva dratiky zo vstrekovaca su pripojene priamo do riadiacej jednotky
..nie teda "klasicky", jeden kontakt vstrekovacov na +12V, a druhy do ECU (na tranzistor na spinany - )
cize predpokladam ze v ECU je spinaci obvod pre vstrekovace, teda pre kazdy jeden vstrekovac, je riesene spinanie oboch polov... (el. kontaktov)
cim je odstranene oplyvnovanie sa vstrekovacov navzajom "kdejakym zbytkovym napatim", "virivim prudom", "samotnou indukciou vstrekovaca" a pod.
(cize dosiahnuta presnejsia dodavka paliva)

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: značeni vstřiku
Může být, já se o ty "novinky" nikdy nezajímal, takže k tomu nemám co napsat... reagoval jsem hlavně na ten ohmův zákon, takové malé popíchnutí, v dobrém samozřejmě. 
Edit: Tak mě napadá, kdyby tam bylo těch 5V stabilizovaných bez ohledu na kolísání palubního napětí z jakéhokkoli důvodu (horší aku., pomalý regulátor v alternátoru, případně jeho porucha atd...), tak by vlastně ze hry vypadla "mapa" korekce delky vstřiku vs. napětí aku... - další plus pro přesnost vstřiku.

Edit: Tak mě napadá, kdyby tam bylo těch 5V stabilizovaných bez ohledu na kolísání palubního napětí z jakéhokkoli důvodu (horší aku., pomalý regulátor v alternátoru, případně jeho porucha atd...), tak by vlastně ze hry vypadla "mapa" korekce delky vstřiku vs. napětí aku... - další plus pro přesnost vstřiku.

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: značeni vstřiku
HiZ - vstrikovace s velkym odporem (impedanci)
budi se tak ze se pripoji na napeti po celou dobu vstrik impulsu
LoZ - s malym odporem (impedanci)
budi se tak, ze se v ramci jednoho vstrik impulsu pripoji nejdriv rovnou na napeti po otviraci dobu, tim se zajisti rychle otevreni a pote proud vstrikem poklesne. vypada to hodne sofistikovane ale je to udelane tak, ze pokles proudu se dela modulaci spinace vstriku (PWM) na nejakou mensi honotu proudu dostatecnou pro pridrzeni vstrikovace otevreneho.
edit: elektricky mezi LoZ a HiZ je vtsinou rozdil v materialu dratu civky - hiz mosaz a loz med
budi se tak ze se pripoji na napeti po celou dobu vstrik impulsu
LoZ - s malym odporem (impedanci)
budi se tak, ze se v ramci jednoho vstrik impulsu pripoji nejdriv rovnou na napeti po otviraci dobu, tim se zajisti rychle otevreni a pote proud vstrikem poklesne. vypada to hodne sofistikovane ale je to udelane tak, ze pokles proudu se dela modulaci spinace vstriku (PWM) na nejakou mensi honotu proudu dostatecnou pro pridrzeni vstrikovace otevreneho.
edit: elektricky mezi LoZ a HiZ je vtsinou rozdil v materialu dratu civky - hiz mosaz a loz med
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
neboli funkce peak&hold kterou některé standalone ecu mají a tuším že mitsu už to používá v serii od 1989. Koncern VW dělá díru do světa





toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: značeni vstřiku
oživím toto téma.
neví někdo, z čeho použít vstřiky cca 500 ccm, který by pasovaly za bosch 0280150804 311ccm? ať jsem hledal, jak jsem hledal, všechno mělo menší průtok..
neví někdo, z čeho použít vstřiky cca 500 ccm, který by pasovaly za bosch 0280150804 311ccm? ať jsem hledal, jak jsem hledal, všechno mělo menší průtok..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: značeni vstřiku
??
co tu teda bolo ..??
okrem troch bodiek ...
co tu teda bolo ..??
okrem troch bodiek ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/