Stránka 1 z 14

Anděl's Mitsubishi Eclipse GSX + Talon turbo + Honda Magna

Napsal: 28 bře 2008 20:16
od Anděl
Minulý rok v polovině května jsem zakoupil toto auto. Měl jsem Renault Megane 1.6e (stále stojí v garáži) , které jsem cca 2roky předělával k obrazu svému. Jak plynul čas, stále častěji jsem si uvědomoval, že z 1.6l NA motoru už víc moc nedostanu. Někde tady na fóru jsem se dočetl, že v Českých Budějovicích stojí Mitsubishi Eclipse GSX. Nic jsem o něm nevěděl, jediné bylo, že je tam 2.0l turbo. Pak jsem začal vzpomínat, kde jen jsem o tom autu četl. Byl to Taboo. 8) Z minuty na minutu jsem se rozhodl a jel koupit. 8) Nešlo to ale tak lehce, protože jsem zrovna neměl dostatek peněz, takže jsem musel cca 14dní šetřit a strachovat se, jestli ho nikdo nekoupí dříve. :twisted:

Teď si dovolím citovat Taboo. Lépe bych to stejně nenapsal. :wink:
Mou zbraní výběru je 1991 Mitsubishi Eclipse GSX (AWD turbo), která je částí rodiny vozů, kterým se říká DSM, podle společnosti Diamond Star Motors, uzavřenou Chryslerem a Mitsubishi v 1989. Do té DSM rodiny spadají také Eagle Talon a Plymouth Laser, které jsou úplně stejná auta jako Mitsubishi Eclipse, jen s několika menšími kosmetickými rozdíly. Ačkoliv společnost Diamond Star Motors se rozpadla v 1995, Eclipse a Talony se vyráběly v DSM továrně Normal ve státě Illinois až do 1999 a jsou proto taky považovány za DSM vozy.

DSM auta - a zejména jejich turbo AWD verze - si za jejich 15 let existence vysloužily značný respekt v kruzích nelegálního silničního závodění, rally a závodech na okruzích, a jsou považovány za obávané konkurenty, kteří nemají problémy pokořit ani americké vozy s V8 motory jako třeba Chevy Corvette Z06, Camaro anebo Ford Mustang, japonské turbo vozy s větším obsahem motoru jako Toyota Supra, Nissan Skyline anebo Nissan 300ZX a taky evropská sportovní auta jako Porsche anebo Ferrari. DSM vozy prostě nemají žádné limitace a jsou schopné konkurovat úplně každému autu na ulici bez ohledu na cenovou třídu anebo velikost objemu motoru.

I přesto, že v tovární podobě turbo DSM vozy mají jen 200HP a dosáhnou jen 15ti anebo vysokých 14ti sekund v 1/4 míle, jejich motory reaguji velice příznivě na i ty základní úpravy a zvýšení výkonu o téměř 100 koní jen za investici $1000 není vyjímkou, ale spíše pravidlem. Jejich 2.0L motor s označením 4G63 byl vyvinut začátkem 80-tých let a je i do dneška považován za jeden s těch nejlepších a nejsilnějších motorů, které Japonsko kdy vyrobylo. I v úplné tovární podobě (= s těmi továrními písty, ojnicemi a klikovou hřídelí), je ten 4G63 motor schopen zvládnout přes 450HP a bez jakýchkoliv vnitřních úprav to dotáhl až do 10.5 v 1/4 mile. Ten nejsilnější 4G63 block - pořád ještě s tou tovární klikovou hřídelí (ale silnějšími písty a ojnicemi) - v současné době dosahuje 1100 HP. Ten samý 4G63 block se nachází i v japonských Galantech VR4, na jejichž platformě bylo pak vyvinuto Mitsubishi EVO a ty DSM vozy. Ten 4G63 motor se i nadále těší své slávě i v dnešním Mitsubishi EVO VIII.
Zatím jsem na autě udělal. (postupně budu dopisovat, jak budu vzpomínat)

Kompletně nový podvozek (Pružiny Tein + KYB tlumiče + vše co se dalo sehnat na podvozek - všemožné čepy, manžety, silentbloky..................) Orig. tam skoro nic už není
Walbro GSS 342 HP 255LPH
Nové silentbloky uchycení motoru dělané na zakázku
DSM 18G-6SL2 Turbo
Kabely ke svíčkám a svíčky NGK
BOV MkII Twin Port
MBC Bidrin
Rozpěra přední
Nový alternátor
Nový startér
Nová baterka
Budík tlaku turba AutoMeter
Apexi Safc Neo
EGT Prosport
AFR kit AEM
Nové přední blinkry
Nové přední poloosy
2x měněný převodový olej po 500km :lol:
Nový přední spoiler
Alu kola Speedline 18"
ForcedPerformance - Exhaust Manifold (Race) 4G63T
Forced Performance - Ölzulaufleitung Eclipse D20 (1G)
Forced Performance - Ölrücklaufleitung
Mitsubishi - Evo3 02 Housing
Slowboy - 4G63 6 Bolt Ölwanne (Turbo)
Kompletní repas převodovky. (všechny ložiska, gufera, synchrony)
ACT setrvák
Exedy spojka
70mm výfuk


........................
.......................
..........................

Napsal: 28 bře 2008 20:24
od Flinta
dovolim si dat za andela par fotek protoze on stejne zadny nema :lol: :lol:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 28 bře 2008 20:29
od Anděl
Dík. 8) Bohužel je to pravda. :lol:

Napsal: 28 bře 2008 20:29
od Ozzy_Vita
Umýt prosím :D

Je to jistě povozeníčko solidní 8)

Napsal: 28 bře 2008 20:30
od Anděl
Ozzy_Vita píše:Umýt prosím :D

Je to jistě povozeníčko solidní 8)
Já to nikdy nemyl. :D Se bojím, že sleze lak. :lol:

Napsal: 28 bře 2008 21:25
od Anděl
Jedno hodně staré video.
http://youtube.com/watch?v=bx2zBrf6bG8

Napsal: 14 dub 2008 21:10
od Anděl
Tak dnes svařena převodovka. 8) Už je to po 3tí, což je vidět. :lol:
Obrázek

Napsal: 15 dub 2008 11:29
od Anděl
Nové poloosy jsou doma. 8)

Obrázek

Napsal: 15 dub 2008 18:21
od Alik
predek :lol:
Anedel:priste az budes neco fotit u me tak aspon uklid ten bordel okolo

Napsal: 16 dub 2008 07:42
od Krosmen
neboj...na zadku se pracuje viď :-)

Re: Anděl

Napsal: 16 dub 2008 10:50
od BALI
koukam že anděl zaúkoluje nesmysl lidí kolem a sám dělá hovno :o)

Napsal: 17 dub 2008 00:16
od Anděl
Krosmen píše:neboj...na zadku se pracuje viď :-)
Jasně. 8) Tuto sezónu budu stejně výkonem na únosné mezi, takže to zatím nehoří. :D Pak bude upgrade. 8)

Re: Anděl

Napsal: 17 dub 2008 00:19
od Anděl
BALI píše:koukam že anděl zaúkoluje nesmysl lidí kolem a sám dělá hovno :o)
Voe, tohle je servis, kde maká Alík. Raději dělám, to co umím a přitom se tam učím. :?: Když si makám na svém 1h, tak se pak můu zase dívat 2h na něj. :lol: Děvka jedna drahá. :lol:

Re: Anděl

Napsal: 20 dub 2008 21:36
od Alik
Anděl píše:
BALI píše:koukam že anděl zaúkoluje nesmysl lidí kolem a sám dělá hovno :o)
Voe, tohle je servis, kde maká Alík. Raději dělám, to co umím a přitom se tam učím. :?: Když si makám na svém 1h, tak se pak můu zase dívat 2h na něj. :lol: Děvka jedna drahá. :lol:


:smich: :smich: :smich: to je vul.............ale je to pravda :lol:

Napsal: 25 dub 2008 19:44
od Anděl
Tak jsem pomocí epoxidového tmelu s příměsí hlíníku, říká se tomu tekutý kov, zarovnal přirubu převodovky. 8) V pondělí by to mělo být plně vytvrzrné . Jenom se modlím, abych pak to sklo sundal dolu. Protože jinak mám pěknej stóleček místo převodovky. :lol: (sklo jsem potřel olejem, jinak bych ho zaručeně nesundal.)

Obrázek

Napsal: 05 kvě 2008 13:58
od Anděl
Tak kolečka jsou doma. :idea: :idea: :idea: Jen ty brzdy jsou hrozně malinkaté. :oops: Ale půjdou větší. 8)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 05 kvě 2008 14:57
od Tiger.s
Krása 8) Jakej průměr maj ty brzdy?

Napsal: 06 kvě 2008 22:16
od Anděl
Tiger.s píše:Krása 8) Jakej průměr maj ty brzdy?
Zatím originál. Takže asi 256mm (nevím přesně z hlavy) .

Půjdu ale do kolem 330mm 8)

Napsal: 06 kvě 2008 22:22
od Hondzik
kola super, jen 256 se mi zdá na tohle málo, budou to tak 280mm

Napsal: 06 kvě 2008 22:22
od Tiger.s
:shock: tak malí brzdy na takovém autě ty sou origo na tigře :D přitom to auto je mnohem lehčí a přitom na něm vadnou...330bude už něco jinýho mám 288 a je to mazec 8)

Napsal: 06 kvě 2008 22:29
od Anděl
Hondzik píše:kola super, jen 256 se mi zdá na tohle málo, budou to tak 280mm
Tak přece jenom by měli být o kousek větší. :D A to 276mm :idea:

Napsal: 06 kvě 2008 22:30
od Anděl
Tiger.s píše::shock: tak malí brzdy na takovém autě ty sou origo na tigře :D přitom to auto je mnohem lehčí a přitom na něm vadnou...330bude už něco jinýho mám 288 a je to mazec 8)
Ale tigra má vzadu bubny pokuď se nepletu teda. :oops:

Napsal: 07 kvě 2008 19:19
od Tiger.s
Nepleteš se 8) 8) Teda jedna ne :D

Napsal: 07 kvě 2008 19:28
od Hondzik
už jsem se lek.. 260mm by na tohle bylo sakra málo

Napsal: 09 kvě 2008 15:39
od Alik
Galant GTi dinamic 4x4 a ECLIPSE GSX 4X4 maj mit dvou pistky a tusim 286mm jenze nekdo se v tom uz hrabal

gti

Napsal: 25 kvě 2008 20:59
od fakieVW
Tak tohle auto jsem kdysi chtěl. Ty kola jsou pěkné to je pravda a na tohle auto prfektně sedí. Tomu autu na vzhled chybí jen ten lak a jinak je to pecka stroj :wink:

Napsal: 26 kvě 2008 17:28
od Tom_
andel : a ty brzdy budes kupovat primo brzdovy kit nebo to budes davat z jinyho typu auta? :D taky o tom premyslim,jelikoz ty moje maj taky 276 mm a vypada to docela hodne legracne :lol: :lol:

Napsal: 26 kvě 2008 18:23
od Anděl
Tom_ píše:andel : a ty brzdy budes kupovat primo brzdovy kit nebo to budes davat z jinyho typu auta? :D taky o tom premyslim,jelikoz ty moje maj taky 276 mm a vypada to docela hodne legracne :lol: :lol:
Jestli tam půjde narvat komplet brzdy z EVO VIII, tak tam půjdou tyto. :D

Napsal: 05 čer 2008 22:57
od Anděl
Nový přední nárazník. Starý byl KO.
Obrázek