Stránka 1 z 19
NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep
Napsal: 18 srp 2008 21:21
od JRD McLAREN
Takze Vectra uz mala to najlepsie za sebou ..
motor cca 274tis.km..
cize zrrely na generalku...
a preco ho teda rovno aj tak trochu neupravit..
a potom to nenahodit do auta..
ocakavany vykon by mal byt cca 125kW ..z vyhladom az 136kW..
..az zostanu nejake peniaze..
no a kezde leto pomaly...uz ta het..
..nuda pretrrvava.. nadcenie tiez..
tak tutok je par foteciek, zo stavby..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6417.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6427.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6429.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6432.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6433.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6436.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6437.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6441.jpg
Napsal: 18 srp 2008 22:17
od Fáboš
ddoplň informace, jinak to smáznu, takhle to nikomu nic neřekne
Napsal: 18 srp 2008 22:23
od JRD McLAREN
Napsal: 18 srp 2008 22:25
od Fáboš
JRD McLAREN píše:No oki..
Takze Vectra uz mala to najlepsie za sebou ..
motor cca 274tis.km..
cize zrrely na generalku...
a preco ho teda rovno aj tak trochu neupravit..
a potom to nenahodit do auta..
ocakavany vykon by mal byt cca 125kW ..z vyhladom az 136kW..
..az zostanu nejake peniaze..
a ty myslíš, že tady každej zná kody opláckej motorů??? rezepiš se malinko obsáhlejc o autě a tak nějak aby to někdo pochopil
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 19 srp 2008 09:32
od Velbloud
co je to za motor??
x20xe či c20xe??? tenhle šestnáctiventil dával do nexie už Ivan.... měl v plánu už LETko.. - což jsem nepostřehl jestli ho tam už nemá...
a ještě otázečku, nemá mít v originále, když je nový, tenhle motor 110 KW? A dle mého motor co má najeto 274tis má životnost už dávno za zenitem ;o(
Napsal: 19 srp 2008 09:39
od Berry
Tak drzim palce, tento motor jsem mel taky v kadettu gsi 16V a upraveny a dolozen z brzdy na necelych 125kw a jezdi vyborne ale opravdu si zada dost rpaci tto motory honde odchazeli na hlave, ale kdyz jsou good je to parada
Jinak je pravda ze asi podle kodu motoru davat nadpis,ale neni to nic neznameho a toto je motor C20XE (X20XE je jiny uz od pohledu),no kazdopadne drzim palce a tento motor je vynikajici, mel jsem moznost ho projet ve vectre A 2000 a mel jsem ho v kadettu GSI 16V a tam je lepsi jak nemusi tahat dalsi kila
Napsal: 19 srp 2008 09:55
od JRD McLAREN
To Velbloud:
jo Ivan mal C20XE ale uz ho predal, uz ma C20LET, uz aj dva krat pokazeny..
..pravdepodobne uz zase v plnej sile..
ja som sa na to chystal uz dva roky, ale bud nebol po ruke motor, alebo peniaze..
..a len taq vybrat "z niecoho" motor, s cca 180tkm, a dat ho rovno do auta..
..to som robit nexel, kedze asi viem, kolko by pri "mojich vykyvoch pocasia" taky motor vydrzal..
To Berry:
Hlava je COSCAST, a prasklinka uz tiez nieje neriesitelny problem,
ak mash teda na mysli emulziu v oleji...
http://www.orsas.com/CarStuff/cav/
Napsal: 19 srp 2008 09:57
od Berry
Jj C20XE s Coastcost hlavou jsou uz povedensji, ja mel po kompletni go taky motor vim co to da prace a vseho, tak ti drzim palce, pak to stoji za to
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 19 srp 2008 11:36
od Ivan
Velbloud píše:co je to za motor??
x20xe či c20xe??? tenhle šestnáctiventil dával do nexie už Ivan.... měl v plánu už LETko.. - což jsem nepostřehl jestli ho tam už nemá...
Sorry za OT - stačí kliknout na link, který mám v podpise, pane Velbloude
Nebo jedna aktuální fotka přímo zde: http://www.emuni.cz/ivan/nexia/stavba/n ... rava02.jpg
P.S. Jedu vyhrát do Mimoně
Napsal: 10 zář 2008 20:27
od JRD McLAREN
..malaaa neprijemna aktualizaacia...
Napsal: 04 říj 2008 20:46
od JRD McLAREN
nooo ...troska "prijemnejsie" aktualizacie..
"strunky" na podvozok asik odfotim zajtra...
Napsal: 07 říj 2008 16:07
od JRD McLAREN
Strunky...na podvozok....
Hlavicka makovicka...
Napsal: 19 lis 2008 23:25
od JRD McLAREN
Napsal: 20 lis 2008 15:24
od Tiger.s
moc pěkný na kolik vyšli ty vačky ? klidně sz
Napsal: 20 lis 2008 16:01
od Tom_
jakou barvu si pouzil prosimte na ten blok? diky
Napsal: 20 lis 2008 18:26
od JRD McLAREN
..no k cenaam....
Vacky povodne "prebrusene" aj z koleckami a dopravovou vsetkou moznou cca 18tis..
Ojnnice cakaju v colnom sklade za $1380,-
Na blok isla zakladovka na "hrdzu" RustOleum PENETRATOR ..ci jak sa to volaa...
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6666.jpg
jedna kilova pixla stala asi 470Sk..
nechat den dva vyzret, potom zahladit mirelonom, kedze po vyzreti sa utvoria na povrchu "gulicky"
a je to streknute spejom na brzdy..cervenym..
takto isto mam urobene aj zadne kotucove, a po 3och rokoch tam neni kuska hrdzi..
http://195.28.90.62/dohc/dbrake/
Napsal: 20 lis 2008 18:58
od elviiis
mno barva pěkná ovšem já když stříkávám blok tak nelakuju dosedací plochy a už vůbec ne jeho vnitřek
zvláště za předpokladu že jsi dostatečně neupravil povrch před stříkáním tudíž se ti začně barva odlupovat a tam kde máš barvu a dáš posléze těsnění ti začně prosakovat náplň... a kvalitu oleje taky barva nezlepší... jsou horší věci ale díky takovýmto věcem je třeba pak dělat předčasnou go viz jak si napsal že nexia měla 275tis km... běžnej kvalitní atmo motor je při této kilometráži ani ne v půlce života pokud nebyl jeho majitel debil
Napsal: 20 lis 2008 19:20
od JRD McLAREN
Elvisi ..klidek..nejsom "LAMA"
tutok mash blok natrety zakladovkou
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6666.jpg
pristriekani cosik "fuklo" aj na vnutrajsok, ktory bol ale kompletne zamasteny od oleja..
..takze to v pohode islo utret handrov..prip trochen riedidla..
farbu z dosadacich ploch dam dole iba z tych uchytov, ktore budem potrebovat,
a este pridu aj nove protimrazove poistky..
no a k zivotnosti motoru ..ktory je mimochodom z vectry..
mal cca 275tis.km ..a valce uz vyzerali takto..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6442.jpg
a teda mi zivotnost vychadza cca 300tkm pri 4valcoch..
aj ked teda da sa jazdit aj z motorm co "spapka" asi pol litru oleja na 10000..
ale to uz mi pride "nezdrave"...
Napsal: 20 lis 2008 19:26
od Tom_
vite nekdo co to je ten miralon?J
Napsal: 20 lis 2008 19:47
od elviiis
Mno já vždy důkladně očistím blok přelepím všechny dosedací plochy nasadím vanu popř prsa prostě pokud nejde něco překrýt tak tam nasdím tu věc která na to dosedá a stříkám...
k životnosti motoru jsem zyvklej např s hond ale i ze starého VW jetta že po 300tis je motor stále ve špičkové kondici a nic nenasvědčuje tomu dělat go... jinak 0.5l na 10tis je standartní spotřeba nového vozu...
přijde mi zbytečné to potom dodatečně čistit...
Napsal: 20 lis 2008 20:48
od JRD McLAREN
Tome nemachruj
seci vieme ze sa tym izoluju vodovodne trubky...
Elvisi ..
no zbytocne jak zbytocne...
pasky doma nazvys nebolo ...(bracho si trochu pozical)
olejove cerpadlo prekryva vacsiu plochu, nez je ta dosadacia na tesnenie..
..
takze tom to strekol..
zobral tesnenie, obehol ihlov, a hned bolo vidno co treba ocistit..
Napsal: 25 lis 2008 21:27
od JRD McLAREN
Napsal: 26 lis 2008 19:15
od DOEMIXXX
k cemu to je?
Napsal: 26 lis 2008 19:55
od Tom_
DOEMIXXX píše:k cemu to je?
do motoru neasy
ojnice btw
Napsal: 30 lis 2008 20:09
od JRD McLAREN
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 21 pro 2008 22:22
od JRD McLAREN
..tak trochu popojedem...
hrajkanie sa s klapkou..
hrajkanie sa s podlozkami a hlavou...
vystuzeny olejovy kanal, voda v oleji by mala byt minulostou
"kurna to bude kompresia"
...zlozit som to uz dnes nestihol..
este aj tak musim zmerat volu mezdi ventlmi a piestami
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 04 led 2009 19:42
od JRD McLAREN
no strasne blby datum je..
nic sa neda zohnat...
tak len take "hrajkanie sa" ...
na toto by som sa vydrzal divat donekonecna....
nahodene a "zmestilo sa"
"olejnicku" z toho mat nexem..
..."nove" cupliky...
..ten gyt je niekedy taka fasa vec..
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 13 led 2009 20:12
od FubuTomas
elviiis:Nezlob se na me,ale po 300 tis kilometrech ze by byl motor ve spickove kondici,to bych teda nerekl... prece jenom nejake to opotrebeni tam je a uniky oleje atd.... to moc spickova kondice neni,mozna tak dostacujici pro provoz...
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 13 led 2009 21:30
od elviiis
FubuTomas píše:elviiis:Nezlob se na me,ale po 300 tis kilometrech ze by byl motor ve spickove kondici,to bych teda nerekl... prece jenom nejake to opotrebeni tam je a uniky oleje atd.... to moc spickova kondice neni,mozna tak dostacujici pro provoz...
tak začni jezdit značkovýma autama
teď vážně pokud se o auto staráš tak 300tis není problém. únik oleje nevím proč pokud je vše oki a neliješ tam místo oleje červenou brzdovku. Co se opotřebení týče při pravidelné výmněně oleje není problém... osobně jsem měřil tlaky na honďácké 15ce 115ps téměř 300tis najeto... majitel tomu posledních 200tis celkem dával a tlaky byli v rozmezí 11.5 až 12 což hodnotím dost dobře...
další problém bude asi v tom že vy všichni co jste koupili z rauchu kočár 15let starej s najetýma 150 tis byste si mněli uvědomit že místo 1ky tam byla původně 2ka...
Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie
Napsal: 13 led 2009 21:46
od FubuTomas
Ja nerikam ze z motorem nenajedes 300 tis. teda s motorem z 90 let najedes klido daleko vic,ale stejne uz proste nejni ve spickove kondici...