MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - update + movies :)
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - update + movies :)
tak sem pridam taky svoje auto , poridil jsem ho v breznu 2009,auto sem koupil jako dovoz ze Svycarska - ano prihlasoval sem si to sam volba na totok byla hlavne kvuli temu ze u nás asi jedninej kus na prodej kterej nebyl rozpadlej a jako třešnička to byl vyvoz do svajcu kde se udajne delali celopozink karoserie a opravdu na tom neco bude pac i temer po dvaceti letech neni nikde ani slza koroze
popis jak vypadalo kdyz jsem se stal majitelem:
vypis z vybavy:215 SERVOLENKUNG
DREHZAHLABHAENGIG
288 LEICHTMETALLRAEDER
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
335 M TECHNIC SPORPAKET
339 SHADOW LINE
350 WAERMESHUTZGLAS GRUEN RUNDUM
410 FENSTRERHEBER ELEKTRISCH VORN
423 FUSSMATTEN VELOURS
481 SPORTSITZE FEUR FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICH
530 KLIMAANLAGE
556 AUSENTEMPERATURANZEIGE
562 KARTENLESELEUCHTE
680 RADIONANTENNE MANUELL
687 RADIOVORBEREITUNG
690 CASSETTENHALTERUNG
704 M SPORTFAHRWERK
708 M SPORT-LEDERLENKRAD II
804 SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG
z dodělané výbavy ještě byl samosvor poměr 1 : 3.91
Auto bylo původne automat , což sem zjistil až při přihlašování v ČR z výpisu údajů od výrobce:( (kdo viděl někdy CH tp tak ví že to tam není uvedeno)takže v udělaná přestavba na manuálek rovnou... no přihlásit si auto ze švajcu je taková příjemná věc ... no tím si musí každej projít když něco chce.
nějaký foto :
čas plynul jako voda a opravy se hromadí že ? auto mělo totálně vymletou přední nápravu takže:
-komplet ramena nový-siláče nový-kosti stabíků-hnedka olej mobil1 10w40-seštelování ventilových vůlí-přezutí do zadu asi druhýho páru gum
no najednou to byla jedna báseň , auto jinak drželo stopu prostě super ! jen to kazili horší tlumiče.
Pak přišel BIG BMW 2009 , no autíčko mě trošku nechalo ve štychu ... na RZ se uškubl jeden silentblok motoru , motor se vyhl - utrhl středový uložení kardanu s ložiskem , siláč KO , vlnovec na výfuku atd.
no domů sem se nějak dokodrcal , takže zase další várka dílů byla
-uložení kardanu-Siláče motoru-siláče převodovky
auto jezdilo v tý době na 185/45/15 což je oproti origo 205/55/15 zasádní rozdíl , leželo to asi 7cm od země , no taky vana za tu dobu prošla svým... tak se řešili kola...origo BBS 15 šli do světa a něco se rýsovalo...
padla volba na keskin KT 1 8.5x17 ET 15
pak přišla zima , auto tak nějak šlo k zimnímu spánku , nějaký blbnutí na sněhu ale zase bylo i na letnácích
-pak se řešili nějaký blbinečky : -nová hardyspojka-doladění BC-Řadička ///Ma spíš ptákoviny jenom... keskiny sem si ručně přeleštil límce byli lesk jak blesk.
no jaro se blížilo tak nějaký foto
na zkoušku sem zkusil zadní tmavé lampy...no byl sem z toho takovej rozpačitej.
nějaký blbinky...
no pak přišla taková smutna doma můj kufr navštívila škoda octovka tak nějak prostě nedobrzdil na křižovatce no ... takže zase řešit nějaký opravy ... aspoň že pojištovna opravu zacálovala.
fotky po opravě:-vyrovnaný zadní čelo + blatnik pravej zadní + lak
a zpět k origo looku světel!
když v zadu origo look tak i ve předu !origo blinkry , v té době ještě xenony 6000K , ale ty šli pryč...
no pak se naskytla možnost zástavby M52B28 z e36/e39 , už sem měl všechno připravený k zástavbě , ale díky mému "kamaradovi" a jeho neschopnosti sem se na to vyprdl po překecávání lidí at zachovám originalitu auta...
čas plynul jako voda auto potřebuje pořád nějakou péči a díly...
hnedka testování jak se to chová s novým podvozkem!!!
změna volantu z Origo Mtechlenkradu 370mm na OMP corsica 350mm
dobová loketní opěrka od Kamei s odlkádacím prostorem + zásobníkem pro drobné
BIGBMW 2010
no zase nějaký díly:
Viscospojka z M3 e36 3.2 (vrtule jako prase - moje stara už nechladila jak měla)koleno sání nový
-pak opět seštelování ventilů-zase výměna siláčů v ramenech,nová spojka (přítlačák+lamela+ložisko)-geometrie a hromada jinejch ptákovin nějak si nedokážu všechno vybavit už...
auto dostalo novej výfuk... respektivě spís napravit to co někdo zbastlil! měl sem doma výfuk z 328i e36 origo eberspacher , tak sem ho tam chtel narvat , no bohužel ve svých podmínkách a schopnostech sem nebyl scjopnej to nějak kloudně navařit ... auto mělo vykuchanej katalizator , coz je nejvetsi picovina co kdo mohl vymyslet , sice vostrej zvuk , ale na hovno to funguje... takže kat z 328 není platinovej ale metalickej... zadní konec druhovýroba pro 325i serie , pěknej zvuk to má , decent nenucenej , tak to mám rád!
no jelikož keskiny mě už trošku omrzeli , vzhled sice super , ale fungování napiču , řešit nějaký dorazy a podobný ptákoviny co maji efekt jen na zkurvení jizdnich vlastnosti kaslu takze proste uzší kola a víc zapuštěný dovnitř ... no po výběru mi něco padlo do oka , takže zaplatit na ebay a doufat že to přijde , 5tej den čekání zvoní DPD před barákem a nastala euforie !
přišlo čisté porno
Kola 8x17 ET 35 + 15mm podložky , takže co nejblíž origo rozměru a průměru kola jen větší disky a tenší guma.
no dovolenka v beskydech na podzim 2010...
no a abych nějak zhrnul současnej stav co chybí co potřebuje a co je v plánu :
-lak - sere mě to od začátku co to auto mám ! když je někdo kokot tak se to nezapře no... na dvou místech neodborný zástřiky a prostě celý díly na lakování , takže zavžuje se celolak , ale je to taky otázka peněz kterej na zbyt není jelikož na lak auto nejezdí jak víme!-podvozek - přední náprava je už OK - jen siláče se prostě trhají a vydrží tak jednu sezonu takže asi powerflex nebo e36 m3 gumový plný ... doma mám připravenej servohřeben z e36 3.2 m3 kterej má převod 3.25otáčky , origo e30 má 3.75 takže už se na to těším jako malej !
- zadní náprava - bohužel umřel samosvor , prostě lamelky se opotřebovali a rozhučelo se ložisko , takže teďka bez svoru... zadní naprava takto OK , silace v ramenech jeste dobry , ale v napravnici co drží ke kastli jeto horsi... takže taky asi prijde na radu...dal pak chci predelat na predni naprave uchyceni stabiku z ramene na pherson aby se zvysila ucinost a do zadu sehnat neco tlustejsiho...-motor a prevodovka- motor je klasicka 2.5 12V-excentry na ventilech nejsou sou bejvaly , takze dva už nejsou ani seřidit takže generalka hlavy je vice nez jista! prevodvka je jako klacek v blate , vule na vidličce v prevodovce taky se musi vyresit.
aktuální stav 1.10.2010
snažil sem se vzpomenou na vše co sem s mazlem zažil za ten rok a půl , bohužel sem asi na milion ND a zažitků zapomněl takže snad neva, doufám že se bude i tady líbit
popis jak vypadalo kdyz jsem se stal majitelem:
vypis z vybavy:215 SERVOLENKUNG
DREHZAHLABHAENGIG
288 LEICHTMETALLRAEDER
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
335 M TECHNIC SPORPAKET
339 SHADOW LINE
350 WAERMESHUTZGLAS GRUEN RUNDUM
410 FENSTRERHEBER ELEKTRISCH VORN
423 FUSSMATTEN VELOURS
481 SPORTSITZE FEUR FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICH
530 KLIMAANLAGE
556 AUSENTEMPERATURANZEIGE
562 KARTENLESELEUCHTE
680 RADIONANTENNE MANUELL
687 RADIOVORBEREITUNG
690 CASSETTENHALTERUNG
704 M SPORTFAHRWERK
708 M SPORT-LEDERLENKRAD II
804 SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG
z dodělané výbavy ještě byl samosvor poměr 1 : 3.91
Auto bylo původne automat , což sem zjistil až při přihlašování v ČR z výpisu údajů od výrobce:( (kdo viděl někdy CH tp tak ví že to tam není uvedeno)takže v udělaná přestavba na manuálek rovnou... no přihlásit si auto ze švajcu je taková příjemná věc ... no tím si musí každej projít když něco chce.
nějaký foto :
čas plynul jako voda a opravy se hromadí že ? auto mělo totálně vymletou přední nápravu takže:
-komplet ramena nový-siláče nový-kosti stabíků-hnedka olej mobil1 10w40-seštelování ventilových vůlí-přezutí do zadu asi druhýho páru gum
no najednou to byla jedna báseň , auto jinak drželo stopu prostě super ! jen to kazili horší tlumiče.
Pak přišel BIG BMW 2009 , no autíčko mě trošku nechalo ve štychu ... na RZ se uškubl jeden silentblok motoru , motor se vyhl - utrhl středový uložení kardanu s ložiskem , siláč KO , vlnovec na výfuku atd.
no domů sem se nějak dokodrcal , takže zase další várka dílů byla
-uložení kardanu-Siláče motoru-siláče převodovky
auto jezdilo v tý době na 185/45/15 což je oproti origo 205/55/15 zasádní rozdíl , leželo to asi 7cm od země , no taky vana za tu dobu prošla svým... tak se řešili kola...origo BBS 15 šli do světa a něco se rýsovalo...
padla volba na keskin KT 1 8.5x17 ET 15
pak přišla zima , auto tak nějak šlo k zimnímu spánku , nějaký blbnutí na sněhu ale zase bylo i na letnácích
-pak se řešili nějaký blbinečky : -nová hardyspojka-doladění BC-Řadička ///Ma spíš ptákoviny jenom... keskiny sem si ručně přeleštil límce byli lesk jak blesk.
no jaro se blížilo tak nějaký foto
na zkoušku sem zkusil zadní tmavé lampy...no byl sem z toho takovej rozpačitej.
nějaký blbinky...
no pak přišla taková smutna doma můj kufr navštívila škoda octovka tak nějak prostě nedobrzdil na křižovatce no ... takže zase řešit nějaký opravy ... aspoň že pojištovna opravu zacálovala.
fotky po opravě:-vyrovnaný zadní čelo + blatnik pravej zadní + lak
a zpět k origo looku světel!
když v zadu origo look tak i ve předu !origo blinkry , v té době ještě xenony 6000K , ale ty šli pryč...
no pak se naskytla možnost zástavby M52B28 z e36/e39 , už sem měl všechno připravený k zástavbě , ale díky mému "kamaradovi" a jeho neschopnosti sem se na to vyprdl po překecávání lidí at zachovám originalitu auta...
čas plynul jako voda auto potřebuje pořád nějakou péči a díly...
hnedka testování jak se to chová s novým podvozkem!!!
změna volantu z Origo Mtechlenkradu 370mm na OMP corsica 350mm
dobová loketní opěrka od Kamei s odlkádacím prostorem + zásobníkem pro drobné
BIGBMW 2010
no zase nějaký díly:
Viscospojka z M3 e36 3.2 (vrtule jako prase - moje stara už nechladila jak měla)koleno sání nový
-pak opět seštelování ventilů-zase výměna siláčů v ramenech,nová spojka (přítlačák+lamela+ložisko)-geometrie a hromada jinejch ptákovin nějak si nedokážu všechno vybavit už...
auto dostalo novej výfuk... respektivě spís napravit to co někdo zbastlil! měl sem doma výfuk z 328i e36 origo eberspacher , tak sem ho tam chtel narvat , no bohužel ve svých podmínkách a schopnostech sem nebyl scjopnej to nějak kloudně navařit ... auto mělo vykuchanej katalizator , coz je nejvetsi picovina co kdo mohl vymyslet , sice vostrej zvuk , ale na hovno to funguje... takže kat z 328 není platinovej ale metalickej... zadní konec druhovýroba pro 325i serie , pěknej zvuk to má , decent nenucenej , tak to mám rád!
no jelikož keskiny mě už trošku omrzeli , vzhled sice super , ale fungování napiču , řešit nějaký dorazy a podobný ptákoviny co maji efekt jen na zkurvení jizdnich vlastnosti kaslu takze proste uzší kola a víc zapuštěný dovnitř ... no po výběru mi něco padlo do oka , takže zaplatit na ebay a doufat že to přijde , 5tej den čekání zvoní DPD před barákem a nastala euforie !
přišlo čisté porno
Kola 8x17 ET 35 + 15mm podložky , takže co nejblíž origo rozměru a průměru kola jen větší disky a tenší guma.
no dovolenka v beskydech na podzim 2010...
no a abych nějak zhrnul současnej stav co chybí co potřebuje a co je v plánu :
-lak - sere mě to od začátku co to auto mám ! když je někdo kokot tak se to nezapře no... na dvou místech neodborný zástřiky a prostě celý díly na lakování , takže zavžuje se celolak , ale je to taky otázka peněz kterej na zbyt není jelikož na lak auto nejezdí jak víme!-podvozek - přední náprava je už OK - jen siláče se prostě trhají a vydrží tak jednu sezonu takže asi powerflex nebo e36 m3 gumový plný ... doma mám připravenej servohřeben z e36 3.2 m3 kterej má převod 3.25otáčky , origo e30 má 3.75 takže už se na to těším jako malej !
- zadní náprava - bohužel umřel samosvor , prostě lamelky se opotřebovali a rozhučelo se ložisko , takže teďka bez svoru... zadní naprava takto OK , silace v ramenech jeste dobry , ale v napravnici co drží ke kastli jeto horsi... takže taky asi prijde na radu...dal pak chci predelat na predni naprave uchyceni stabiku z ramene na pherson aby se zvysila ucinost a do zadu sehnat neco tlustejsiho...-motor a prevodovka- motor je klasicka 2.5 12V-excentry na ventilech nejsou sou bejvaly , takze dva už nejsou ani seřidit takže generalka hlavy je vice nez jista! prevodvka je jako klacek v blate , vule na vidličce v prevodovce taky se musi vyresit.
aktuální stav 1.10.2010
snažil sem se vzpomenou na vše co sem s mazlem zažil za ten rok a půl , bohužel sem asi na milion ND a zažitků zapomněl takže snad neva, doufám že se bude i tady líbit
Naposledy upravil(a) MattyX dne 05 lis 2012 11:03, celkem upraveno 2 x.
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
moc pěkný bemwe
Fiat Stilo MW 1.6 16v LPG & Mazda MX-5 NBfl 1.8
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Hezké BMW
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Libofka
Jen bych si teda nenechal rozmluvit zástavbu motoru
Jen bych si teda nenechal rozmluvit zástavbu motoru
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Moc pekny, nakonec to vypada paradne Jen se mi tam asi libil vic ten origo volant
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tenhle styl ma styl paradni BMW
Řídící jednotka mého auta běží na Linuxu, proto má také moje auto pouze dva stavy - Vypnuto a Opravujeme
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tak sem rád že pár příznivců najde i tadyk
ad. volant : no malem mtech je vyborna vec , ale pak kdyz ma prijit nejaka akce tak sem tam clovek o packu zavadi , a na prumer nebyl velkej , ale proste 350tka je idealek jak je krasne odsazena , mozna bych si ho dal i bliz k telu
Ad. zastavba : no ja si to az tak nenchal rozmluvit , ale nastali takový složitý okolnosti , že sem na to stratil chut a elan neco resit , ale je to slozity , neres
ad. volant : no malem mtech je vyborna vec , ale pak kdyz ma prijit nejaka akce tak sem tam clovek o packu zavadi , a na prumer nebyl velkej , ale proste 350tka je idealek jak je krasne odsazena , mozna bych si ho dal i bliz k telu
Ad. zastavba : no ja si to az tak nenchal rozmluvit , ale nastali takový složitý okolnosti , že sem na to stratil chut a elan neco resit , ale je to slozity , neres
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
co to je za kolečka
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
jakože "BBS RS 601" ale nebudu dělat zagorku origo to neníBIGPAPA píše:co to je za kolečka
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Krasavec jako hovado!!!Ps:jeste ze si to tam nechal,tady tech motoru,a jeste tomu v coupe je jako safranu!fakt cucim,jenom bych asi ty zadni lampy a blinkry omladil nejakym kristalem,ale to je vec vkusu a i tak je to lalina!Co je v planu do budoucna?
chocolatE36 in progress
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Ty ses hovado ...Pekne to mas MattyXmathias22 píše:ty zadni lampy a blinkry omladil nejakym kristalem
KEHO rennsport
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
trochu kravina s tim motorem jako safranu ne
500 0,9T
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
stara 325i v kupecku v e30 tady u nas?kolik lidi znas co maj tenhle motor?nemyslim m50-52 e36. Jj rezniku,sem hovadko!!!
chocolatE36 in progress
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
zajimave se ti meni RZ
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl
2 radek : to víš , taková měňavka podle nálady
2 radek : to víš , taková měňavka podle nálady
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
to má podle nalady....
ale hesky bmvv
ale hesky bmvv
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
asi tak a v kupe je to o to vzacnejsi! palec nahoru!MattyX píše:no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl
2 radek : to víš , taková měňavka podle nálady
chocolatE36 in progress
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
díkec
jinak dneska dorazila zadní rozpěra jak ju vyleštím , tak nafotím přední mám dvojitou , ale tu taky vyleštím zase
jinak dneska dorazila zadní rozpěra jak ju vyleštím , tak nafotím přední mám dvojitou , ale tu taky vyleštím zase
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Názorná ukázka toho, jak na věc v případě takhle starýho auta. Krásný BMW, držim palce, jen tak dál. Udržovat udržovat udržovat
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tak ona e36 podle me nikdy nebude mit zadnou extra cenu..pac je to proste sabotazMattyX píše:no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
V12 píše:tak ona e36 podle me nikdy nebude mit zadnou extra cenu..pac je to proste sabotazMattyX píše:no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl
jj bohužel je to tak , e36 se yountimerem asi nikdy nestane , a nejak extra vyhledávanej kousek to není takže cena padá strmo odlů za poslední roky či měsíce , to je ale zase výhoda pro lidi co když už to chcou tak koupí docela výhodně teďka zase te těším jak M3 bude jezdit , sem na to auto docela zvědavej pak bude mít třebas vlastní příběh i tady
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Paradni trica
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
stredy kol dostaly nalepky baterka ve fotaku KO takže jen jedna fotka
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
- Denis.GTI
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 05 dub 2007 19:33
- Bydliště: Karviná/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
jenom dotaz, pri tomhle snizeni kolik mas vanu od zeme popripade nejnizsi misto na podvozku ? diky
EXcars
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Denis.GTI píše:jenom dotaz, pri tomhle snizeni kolik mas vanu od zeme popripade nejnizsi misto na podvozku ? diky
no nejnizzsi misto je vana právě , soudruzi to docela nemile vyřešili covece nemeril sem to ale pod predni naraznik dam tak tak botu je to cca 10cm
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
fakt moc krásný bmw Ta 325 s tím musí určitě pěkně cvičit
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
diiiikec nejede to spatne , ale mit to o 30koni vic a tak 60nm tak by to bylo suprRISAK píše:fakt moc krásný bmw Ta 325 s tím musí určitě pěkně cvičit
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Závist!!! , tak něják do původna sem chtěl udělat svojeho Modráka ale jak čas plyne, fut někde vyskakujou nějáký problémy takže místo šperkování původního stavu furt řešim nějáký hovadiny Holt je to Hundaj a ne německá štylovka...
Pětka f kombajnu