MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - update + movies :)
Napsal: 02 říj 2010 16:58
tak sem pridam taky svoje auto , poridil jsem ho v breznu 2009,auto sem koupil jako dovoz ze Svycarska - ano prihlasoval sem si to sam volba na totok byla hlavne kvuli temu ze u nás asi jedninej kus na prodej kterej nebyl rozpadlej a jako třešnička to byl vyvoz do svajcu kde se udajne delali celopozink karoserie a opravdu na tom neco bude pac i temer po dvaceti letech neni nikde ani slza koroze
popis jak vypadalo kdyz jsem se stal majitelem:
vypis z vybavy:215 SERVOLENKUNG
DREHZAHLABHAENGIG
288 LEICHTMETALLRAEDER
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
335 M TECHNIC SPORPAKET
339 SHADOW LINE
350 WAERMESHUTZGLAS GRUEN RUNDUM
410 FENSTRERHEBER ELEKTRISCH VORN
423 FUSSMATTEN VELOURS
481 SPORTSITZE FEUR FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICH
530 KLIMAANLAGE
556 AUSENTEMPERATURANZEIGE
562 KARTENLESELEUCHTE
680 RADIONANTENNE MANUELL
687 RADIOVORBEREITUNG
690 CASSETTENHALTERUNG
704 M SPORTFAHRWERK
708 M SPORT-LEDERLENKRAD II
804 SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG
z dodělané výbavy ještě byl samosvor poměr 1 : 3.91
Auto bylo původne automat , což sem zjistil až při přihlašování v ČR z výpisu údajů od výrobce:( (kdo viděl někdy CH tp tak ví že to tam není uvedeno)takže v udělaná přestavba na manuálek rovnou... no přihlásit si auto ze švajcu je taková příjemná věc ... no tím si musí každej projít když něco chce.
nějaký foto :
čas plynul jako voda a opravy se hromadí že ? auto mělo totálně vymletou přední nápravu takže:
-komplet ramena nový-siláče nový-kosti stabíků-hnedka olej mobil1 10w40-seštelování ventilových vůlí-přezutí do zadu asi druhýho páru gum
no najednou to byla jedna báseň , auto jinak drželo stopu prostě super ! jen to kazili horší tlumiče.
Pak přišel BIG BMW 2009 , no autíčko mě trošku nechalo ve štychu ... na RZ se uškubl jeden silentblok motoru , motor se vyhl - utrhl středový uložení kardanu s ložiskem , siláč KO , vlnovec na výfuku atd.
no domů sem se nějak dokodrcal , takže zase další várka dílů byla
-uložení kardanu-Siláče motoru-siláče převodovky
auto jezdilo v tý době na 185/45/15 což je oproti origo 205/55/15 zasádní rozdíl , leželo to asi 7cm od země , no taky vana za tu dobu prošla svým... tak se řešili kola...origo BBS 15 šli do světa a něco se rýsovalo...
padla volba na keskin KT 1 8.5x17 ET 15
pak přišla zima , auto tak nějak šlo k zimnímu spánku , nějaký blbnutí na sněhu ale zase bylo i na letnácích
-pak se řešili nějaký blbinečky : -nová hardyspojka-doladění BC-Řadička ///Ma spíš ptákoviny jenom... keskiny sem si ručně přeleštil límce byli lesk jak blesk.
no jaro se blížilo tak nějaký foto
na zkoušku sem zkusil zadní tmavé lampy...no byl sem z toho takovej rozpačitej.
nějaký blbinky...
no pak přišla taková smutna doma můj kufr navštívila škoda octovka tak nějak prostě nedobrzdil na křižovatce no ... takže zase řešit nějaký opravy ... aspoň že pojištovna opravu zacálovala.
fotky po opravě:-vyrovnaný zadní čelo + blatnik pravej zadní + lak
a zpět k origo looku světel!
když v zadu origo look tak i ve předu !origo blinkry , v té době ještě xenony 6000K , ale ty šli pryč...
no pak se naskytla možnost zástavby M52B28 z e36/e39 , už sem měl všechno připravený k zástavbě , ale díky mému "kamaradovi" a jeho neschopnosti sem se na to vyprdl po překecávání lidí at zachovám originalitu auta...
čas plynul jako voda auto potřebuje pořád nějakou péči a díly...
hnedka testování jak se to chová s novým podvozkem!!!
změna volantu z Origo Mtechlenkradu 370mm na OMP corsica 350mm
dobová loketní opěrka od Kamei s odlkádacím prostorem + zásobníkem pro drobné
BIGBMW 2010
no zase nějaký díly:
Viscospojka z M3 e36 3.2 (vrtule jako prase - moje stara už nechladila jak měla)koleno sání nový
-pak opět seštelování ventilů-zase výměna siláčů v ramenech,nová spojka (přítlačák+lamela+ložisko)-geometrie a hromada jinejch ptákovin nějak si nedokážu všechno vybavit už...
auto dostalo novej výfuk... respektivě spís napravit to co někdo zbastlil! měl sem doma výfuk z 328i e36 origo eberspacher , tak sem ho tam chtel narvat , no bohužel ve svých podmínkách a schopnostech sem nebyl scjopnej to nějak kloudně navařit ... auto mělo vykuchanej katalizator , coz je nejvetsi picovina co kdo mohl vymyslet , sice vostrej zvuk , ale na hovno to funguje... takže kat z 328 není platinovej ale metalickej... zadní konec druhovýroba pro 325i serie , pěknej zvuk to má , decent nenucenej , tak to mám rád!
no jelikož keskiny mě už trošku omrzeli , vzhled sice super , ale fungování napiču , řešit nějaký dorazy a podobný ptákoviny co maji efekt jen na zkurvení jizdnich vlastnosti kaslu takze proste uzší kola a víc zapuštěný dovnitř ... no po výběru mi něco padlo do oka , takže zaplatit na ebay a doufat že to přijde , 5tej den čekání zvoní DPD před barákem a nastala euforie !
přišlo čisté porno
Kola 8x17 ET 35 + 15mm podložky , takže co nejblíž origo rozměru a průměru kola jen větší disky a tenší guma.
no dovolenka v beskydech na podzim 2010...
no a abych nějak zhrnul současnej stav co chybí co potřebuje a co je v plánu :
-lak - sere mě to od začátku co to auto mám ! když je někdo kokot tak se to nezapře no... na dvou místech neodborný zástřiky a prostě celý díly na lakování , takže zavžuje se celolak , ale je to taky otázka peněz kterej na zbyt není jelikož na lak auto nejezdí jak víme!-podvozek - přední náprava je už OK - jen siláče se prostě trhají a vydrží tak jednu sezonu takže asi powerflex nebo e36 m3 gumový plný ... doma mám připravenej servohřeben z e36 3.2 m3 kterej má převod 3.25otáčky , origo e30 má 3.75 takže už se na to těším jako malej !
- zadní náprava - bohužel umřel samosvor , prostě lamelky se opotřebovali a rozhučelo se ložisko , takže teďka bez svoru... zadní naprava takto OK , silace v ramenech jeste dobry , ale v napravnici co drží ke kastli jeto horsi... takže taky asi prijde na radu...dal pak chci predelat na predni naprave uchyceni stabiku z ramene na pherson aby se zvysila ucinost a do zadu sehnat neco tlustejsiho...-motor a prevodovka- motor je klasicka 2.5 12V-excentry na ventilech nejsou sou bejvaly , takze dva už nejsou ani seřidit takže generalka hlavy je vice nez jista! prevodvka je jako klacek v blate , vule na vidličce v prevodovce taky se musi vyresit.
aktuální stav 1.10.2010
snažil sem se vzpomenou na vše co sem s mazlem zažil za ten rok a půl , bohužel sem asi na milion ND a zažitků zapomněl takže snad neva, doufám že se bude i tady líbit
popis jak vypadalo kdyz jsem se stal majitelem:
vypis z vybavy:215 SERVOLENKUNG
DREHZAHLABHAENGIG
288 LEICHTMETALLRAEDER
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
335 M TECHNIC SPORPAKET
339 SHADOW LINE
350 WAERMESHUTZGLAS GRUEN RUNDUM
410 FENSTRERHEBER ELEKTRISCH VORN
423 FUSSMATTEN VELOURS
481 SPORTSITZE FEUR FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICH
530 KLIMAANLAGE
556 AUSENTEMPERATURANZEIGE
562 KARTENLESELEUCHTE
680 RADIONANTENNE MANUELL
687 RADIOVORBEREITUNG
690 CASSETTENHALTERUNG
704 M SPORTFAHRWERK
708 M SPORT-LEDERLENKRAD II
804 SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG
z dodělané výbavy ještě byl samosvor poměr 1 : 3.91
Auto bylo původne automat , což sem zjistil až při přihlašování v ČR z výpisu údajů od výrobce:( (kdo viděl někdy CH tp tak ví že to tam není uvedeno)takže v udělaná přestavba na manuálek rovnou... no přihlásit si auto ze švajcu je taková příjemná věc ... no tím si musí každej projít když něco chce.
nějaký foto :
čas plynul jako voda a opravy se hromadí že ? auto mělo totálně vymletou přední nápravu takže:
-komplet ramena nový-siláče nový-kosti stabíků-hnedka olej mobil1 10w40-seštelování ventilových vůlí-přezutí do zadu asi druhýho páru gum
no najednou to byla jedna báseň , auto jinak drželo stopu prostě super ! jen to kazili horší tlumiče.
Pak přišel BIG BMW 2009 , no autíčko mě trošku nechalo ve štychu ... na RZ se uškubl jeden silentblok motoru , motor se vyhl - utrhl středový uložení kardanu s ložiskem , siláč KO , vlnovec na výfuku atd.
no domů sem se nějak dokodrcal , takže zase další várka dílů byla
-uložení kardanu-Siláče motoru-siláče převodovky
auto jezdilo v tý době na 185/45/15 což je oproti origo 205/55/15 zasádní rozdíl , leželo to asi 7cm od země , no taky vana za tu dobu prošla svým... tak se řešili kola...origo BBS 15 šli do světa a něco se rýsovalo...
padla volba na keskin KT 1 8.5x17 ET 15
pak přišla zima , auto tak nějak šlo k zimnímu spánku , nějaký blbnutí na sněhu ale zase bylo i na letnácích
-pak se řešili nějaký blbinečky : -nová hardyspojka-doladění BC-Řadička ///Ma spíš ptákoviny jenom... keskiny sem si ručně přeleštil límce byli lesk jak blesk.
no jaro se blížilo tak nějaký foto
na zkoušku sem zkusil zadní tmavé lampy...no byl sem z toho takovej rozpačitej.
nějaký blbinky...
no pak přišla taková smutna doma můj kufr navštívila škoda octovka tak nějak prostě nedobrzdil na křižovatce no ... takže zase řešit nějaký opravy ... aspoň že pojištovna opravu zacálovala.
fotky po opravě:-vyrovnaný zadní čelo + blatnik pravej zadní + lak
a zpět k origo looku světel!
když v zadu origo look tak i ve předu !origo blinkry , v té době ještě xenony 6000K , ale ty šli pryč...
no pak se naskytla možnost zástavby M52B28 z e36/e39 , už sem měl všechno připravený k zástavbě , ale díky mému "kamaradovi" a jeho neschopnosti sem se na to vyprdl po překecávání lidí at zachovám originalitu auta...
čas plynul jako voda auto potřebuje pořád nějakou péči a díly...
hnedka testování jak se to chová s novým podvozkem!!!
změna volantu z Origo Mtechlenkradu 370mm na OMP corsica 350mm
dobová loketní opěrka od Kamei s odlkádacím prostorem + zásobníkem pro drobné
BIGBMW 2010
no zase nějaký díly:
Viscospojka z M3 e36 3.2 (vrtule jako prase - moje stara už nechladila jak měla)koleno sání nový
-pak opět seštelování ventilů-zase výměna siláčů v ramenech,nová spojka (přítlačák+lamela+ložisko)-geometrie a hromada jinejch ptákovin nějak si nedokážu všechno vybavit už...
auto dostalo novej výfuk... respektivě spís napravit to co někdo zbastlil! měl sem doma výfuk z 328i e36 origo eberspacher , tak sem ho tam chtel narvat , no bohužel ve svých podmínkách a schopnostech sem nebyl scjopnej to nějak kloudně navařit ... auto mělo vykuchanej katalizator , coz je nejvetsi picovina co kdo mohl vymyslet , sice vostrej zvuk , ale na hovno to funguje... takže kat z 328 není platinovej ale metalickej... zadní konec druhovýroba pro 325i serie , pěknej zvuk to má , decent nenucenej , tak to mám rád!
no jelikož keskiny mě už trošku omrzeli , vzhled sice super , ale fungování napiču , řešit nějaký dorazy a podobný ptákoviny co maji efekt jen na zkurvení jizdnich vlastnosti kaslu takze proste uzší kola a víc zapuštěný dovnitř ... no po výběru mi něco padlo do oka , takže zaplatit na ebay a doufat že to přijde , 5tej den čekání zvoní DPD před barákem a nastala euforie !
přišlo čisté porno
Kola 8x17 ET 35 + 15mm podložky , takže co nejblíž origo rozměru a průměru kola jen větší disky a tenší guma.
no dovolenka v beskydech na podzim 2010...
no a abych nějak zhrnul současnej stav co chybí co potřebuje a co je v plánu :
-lak - sere mě to od začátku co to auto mám ! když je někdo kokot tak se to nezapře no... na dvou místech neodborný zástřiky a prostě celý díly na lakování , takže zavžuje se celolak , ale je to taky otázka peněz kterej na zbyt není jelikož na lak auto nejezdí jak víme!-podvozek - přední náprava je už OK - jen siláče se prostě trhají a vydrží tak jednu sezonu takže asi powerflex nebo e36 m3 gumový plný ... doma mám připravenej servohřeben z e36 3.2 m3 kterej má převod 3.25otáčky , origo e30 má 3.75 takže už se na to těším jako malej !
- zadní náprava - bohužel umřel samosvor , prostě lamelky se opotřebovali a rozhučelo se ložisko , takže teďka bez svoru... zadní naprava takto OK , silace v ramenech jeste dobry , ale v napravnici co drží ke kastli jeto horsi... takže taky asi prijde na radu...dal pak chci predelat na predni naprave uchyceni stabiku z ramene na pherson aby se zvysila ucinost a do zadu sehnat neco tlustejsiho...-motor a prevodovka- motor je klasicka 2.5 12V-excentry na ventilech nejsou sou bejvaly , takze dva už nejsou ani seřidit takže generalka hlavy je vice nez jista! prevodvka je jako klacek v blate , vule na vidličce v prevodovce taky se musi vyresit.
aktuální stav 1.10.2010
snažil sem se vzpomenou na vše co sem s mazlem zažil za ten rok a půl , bohužel sem asi na milion ND a zažitků zapomněl takže snad neva, doufám že se bude i tady líbit