Stránka 1 z 4

MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - update + movies :)

Napsal: 02 říj 2010 16:58
od MattyX
tak sem pridam taky svoje auto , poridil jsem ho v breznu 2009,auto sem koupil jako dovoz ze Svycarska - ano prihlasoval sem si to sam volba na totok byla hlavne kvuli temu ze u nás asi jedninej kus na prodej kterej nebyl rozpadlej a jako třešnička to byl vyvoz do svajcu kde se udajne delali celopozink karoserie a opravdu na tom neco bude pac i temer po dvaceti letech neni nikde ani slza koroze

popis jak vypadalo kdyz jsem se stal majitelem:

vypis z vybavy:215 SERVOLENKUNG
DREHZAHLABHAENGIG
288 LEICHTMETALLRAEDER
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
335 M TECHNIC SPORPAKET
339 SHADOW LINE
350 WAERMESHUTZGLAS GRUEN RUNDUM
410 FENSTRERHEBER ELEKTRISCH VORN
423 FUSSMATTEN VELOURS
481 SPORTSITZE FEUR FAHRER/BEIFAHRER
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICH
530 KLIMAANLAGE
556 AUSENTEMPERATURANZEIGE
562 KARTENLESELEUCHTE
680 RADIONANTENNE MANUELL
687 RADIOVORBEREITUNG
690 CASSETTENHALTERUNG
704 M SPORTFAHRWERK
708 M SPORT-LEDERLENKRAD II
804 SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG

z dodělané výbavy ještě byl samosvor poměr 1 : 3.91

Auto bylo původne automat , což sem zjistil až při přihlašování v ČR z výpisu údajů od výrobce:( (kdo viděl někdy CH tp tak ví že to tam není uvedeno)takže v udělaná přestavba na manuálek rovnou... no přihlásit si auto ze švajcu je taková příjemná věc ... no tím si musí každej projít když něco chce.

nějaký foto :

ObrázekObrázekObrázek

čas plynul jako voda a opravy se hromadí že ? auto mělo totálně vymletou přední nápravu takže:

-komplet ramena nový-siláče nový-kosti stabíků-hnedka olej mobil1 10w40-seštelování ventilových vůlí-přezutí do zadu asi druhýho páru gum

no najednou to byla jedna báseň , auto jinak drželo stopu prostě super ! jen to kazili horší tlumiče.

Pak přišel BIG BMW 2009 , no autíčko mě trošku nechalo ve štychu ... na RZ se uškubl jeden silentblok motoru , motor se vyhl - utrhl středový uložení kardanu s ložiskem , siláč KO , vlnovec na výfuku atd.

ObrázekObrázekObrázek

no domů sem se nějak dokodrcal , takže zase další várka dílů byla

-uložení kardanu-Siláče motoru-siláče převodovky

auto jezdilo v tý době na 185/45/15 což je oproti origo 205/55/15 zasádní rozdíl , leželo to asi 7cm od země , no taky vana za tu dobu prošla svým... tak se řešili kola...origo BBS 15 šli do světa a něco se rýsovalo...

padla volba na keskin KT 1 8.5x17 ET 15

Obrázek

pak přišla zima , auto tak nějak šlo k zimnímu spánku , nějaký blbnutí na sněhu ale zase bylo i na letnácích :D

-pak se řešili nějaký blbinečky : -nová hardyspojka-doladění BC-Řadička ///Ma spíš ptákoviny jenom... keskiny sem si ručně přeleštil :) límce byli lesk jak blesk.

no jaro se blížilo tak nějaký foto :)

ObrázekObrázek

na zkoušku sem zkusil zadní tmavé lampy...no byl sem z toho takovej rozpačitej.

Obrázek

nějaký blbinky...

ObrázekObrázek

no pak přišla taková smutna doma :( můj kufr navštívila škoda octovka :( tak nějak prostě nedobrzdil na křižovatce no ... takže zase řešit nějaký opravy ... aspoň že pojištovna opravu zacálovala.

fotky po opravě:-vyrovnaný zadní čelo + blatnik pravej zadní + lak

Obrázek

a zpět k origo looku světel!

ObrázekObrázek

když v zadu origo look tak i ve předu !origo blinkry , v té době ještě xenony 6000K , ale ty šli pryč...

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

no pak se naskytla možnost zástavby M52B28 z e36/e39 , už sem měl všechno připravený k zástavbě , ale díky mému "kamaradovi" a jeho neschopnosti sem se na to vyprdl po překecávání lidí at zachovám originalitu auta...

čas plynul jako voda auto potřebuje pořád nějakou péči a díly...

ObrázekObrázek

hnedka testování jak se to chová s novým podvozkem!!!

Obrázek

změna volantu z Origo Mtechlenkradu 370mm na OMP corsica 350mm

Obrázek

dobová loketní opěrka od Kamei s odlkádacím prostorem + zásobníkem pro drobné

Obrázek

BIGBMW 2010

Obrázek

no zase nějaký díly:

Viscospojka z M3 e36 3.2 (vrtule jako prase - moje stara už nechladila jak měla)Obrázekkoleno sání novýObrázek

-pak opět seštelování ventilů-zase výměna siláčů v ramenech,nová spojka (přítlačák+lamela+ložisko)-geometrie a hromada jinejch ptákovin nějak si nedokážu všechno vybavit už...

auto dostalo novej výfuk... respektivě spís napravit to co někdo zbastlil! měl sem doma výfuk z 328i e36 origo eberspacher , tak sem ho tam chtel narvat , no bohužel ve svých podmínkách a schopnostech sem nebyl scjopnej to nějak kloudně navařit ... auto mělo vykuchanej katalizator , coz je nejvetsi picovina co kdo mohl vymyslet , sice vostrej zvuk , ale na hovno to funguje... takže kat z 328 není platinovej ale metalickej... zadní konec druhovýroba pro 325i serie , pěknej zvuk to má , decent nenucenej , tak to mám rád!

no jelikož keskiny mě už trošku omrzeli , vzhled sice super , ale fungování napiču , řešit nějaký dorazy a podobný ptákoviny co maji efekt jen na zkurvení jizdnich vlastnosti kaslu takze proste uzší kola a víc zapuštěný dovnitř ... no po výběru mi něco padlo do oka , takže zaplatit na ebay a doufat že to přijde , 5tej den čekání zvoní DPD před barákem a nastala euforie !

přišlo čisté porno :)

Obrázek

Kola 8x17 ET 35 + 15mm podložky , takže co nejblíž origo rozměru a průměru kola :) jen větší disky a tenší guma.

no dovolenka v beskydech na podzim 2010...

ObrázekObrázekObrázekObrázek

no a abych nějak zhrnul současnej stav co chybí co potřebuje a co je v plánu :

-lak - sere mě to od začátku co to auto mám ! když je někdo kokot tak se to nezapře no... na dvou místech neodborný zástřiky a prostě celý díly na lakování , takže zavžuje se celolak , ale je to taky otázka peněz kterej na zbyt není jelikož na lak auto nejezdí jak víme!-podvozek - přední náprava je už OK - jen siláče se prostě trhají a vydrží tak jednu sezonu takže asi powerflex nebo e36 m3 gumový plný ... doma mám připravenej servohřeben z e36 3.2 m3 kterej má převod 3.25otáčky , origo e30 má 3.75 takže už se na to těším jako malej !
- zadní náprava - bohužel umřel samosvor , prostě lamelky se opotřebovali a rozhučelo se ložisko , takže teďka bez svoru... zadní naprava takto OK , silace v ramenech jeste dobry , ale v napravnici co drží ke kastli jeto horsi... takže taky asi prijde na radu...dal pak chci predelat na predni naprave uchyceni stabiku z ramene na pherson aby se zvysila ucinost a do zadu sehnat neco tlustejsiho...-motor a prevodovka- motor je klasicka 2.5 12V-excentry na ventilech nejsou sou bejvaly , takze dva už nejsou ani seřidit takže generalka hlavy je vice nez jista! prevodvka je jako klacek v blate , vule na vidličce v prevodovce taky se musi vyresit.

aktuální stav 1.10.2010
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

snažil sem se vzpomenou na vše co sem s mazlem zažil za ten rok a půl , bohužel sem asi na milion ND a zažitků zapomněl takže snad neva, doufám že se bude i tady líbit :)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 02 říj 2010 17:52
od phaeton_esc
moc pěkný bemwe 8) 8)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 02 říj 2010 19:22
od m.artty
Hezké BMW 8)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 02 říj 2010 19:40
od Smithy
mas presne to, co chci :-) zavist

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 02 říj 2010 20:22
od Tiger.s
Libofka :potlesk:
Jen bych si teda nenechal rozmluvit zástavbu motoru

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 14:40
od ARV6
Moc pekny, nakonec to vypada paradne 8) Jen se mi tam asi libil vic ten origo volant

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 14:46
od beago
tenhle styl ma styl :mrgreen: paradni BMW :potlesk:

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 19:32
od MattyX
tak sem rád že pár příznivců najde i tadyk :lol:

ad. volant : no malem mtech je vyborna vec , ale pak kdyz ma prijit nejaka akce tak sem tam clovek o packu zavadi , a na prumer nebyl velkej , ale proste 350tka je idealek :) jak je krasne odsazena , mozna bych si ho dal i bliz k telu :)

Ad. zastavba : no ja si to az tak nenchal rozmluvit , ale nastali takový složitý okolnosti , že sem na to stratil chut a elan neco resit , ale je to slozity , neres :D

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 19:33
od BIGPAPA
co to je za kolečka 8) 8)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 19:43
od MattyX
BIGPAPA píše:co to je za kolečka 8) 8)
jakože "BBS RS 601" ale nebudu dělat zagorku :D origo to není :oops: :?:

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 23:02
od mathias22
Krasavec jako hovado!!!Ps:jeste ze si to tam nechal,tady tech motoru,a jeste tomu v coupe je jako safranu!fakt cucim,jenom bych asi ty zadni lampy a blinkry omladil nejakym kristalem,ale to je vec vkusu a i tak je to lalina!Co je v planu do budoucna?

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 23:18
od Butcher
mathias22 píše:ty zadni lampy a blinkry omladil nejakym kristalem
Ty ses hovado :kladivo: :lol: ...Pekne to mas MattyX 8)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 03 říj 2010 23:39
od Smithy
trochu kravina s tim motorem jako safranu ne :mavani:

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 08:22
od mathias22
stara 325i v kupecku v e30 tady u nas?kolik lidi znas co maj tenhle motor?nemyslim m50-52 e36. Jj rezniku,sem hovadko!!!

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 08:44
od V12
zajimave se ti meni RZ :D

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 11:16
od MattyX
no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl :)

2 radek : to víš , taková měňavka podle nálady :lol:

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 11:18
od JOE_Cik
to má podle nalady.... :-D :-D
ale hesky bmvv :)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 12:38
od mathias22
MattyX píše:no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl :)

2 radek : to víš , taková měňavka podle nálady :lol:
asi tak a v kupe je to o to vzacnejsi! palec nahoru!

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 12:45
od MattyX
díkec ;)

jinak dneska dorazila zadní rozpěra :) jak ju vyleštím , tak nafotím :) přední mám dvojitou , ale tu taky vyleštím zase :lol:

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 12:46
od T-O-M
Názorná ukázka toho, jak na věc v případě takhle starýho auta. Krásný BMW, držim palce, jen tak dál. Udržovat udržovat udržovat 8)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 14:04
od V12
MattyX píše:no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl :)
tak ona e36 podle me nikdy nebude mit zadnou extra cenu..pac je to proste sabotaz :lol:

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 04 říj 2010 15:23
od MattyX
V12 píše:
MattyX píše:no tak ono všeobecně sehnat třícu s M20B25 už není uplně lehké .... z pravidla už ty auta sou dražší jako E36 , někdy už se ceny blíží horší E36 m3... ale je to takovej spravnej oldskůůůl :)
tak ona e36 podle me nikdy nebude mit zadnou extra cenu..pac je to proste sabotaz :lol:

jj bohužel je to tak , e36 se yountimerem asi nikdy nestane , a nejak extra vyhledávanej kousek to není takže cena padá strmo odlů za poslední roky či měsíce , to je ale zase výhoda pro lidi co když už to chcou tak koupí docela výhodně teďka :) zase te těším jak M3 bude jezdit , sem na to auto docela zvědavej spek pak bude mít třebas vlastní příběh i tady :)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 05 říj 2010 14:46
od Rolljoin
Paradni trica 8)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 24 říj 2010 00:02
od MattyX
Obrázek

stredy kol dostaly nalepky :) baterka ve fotaku KO takže jen jedna fotka :(

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 24 říj 2010 13:26
od mathias22
krasa!!!!

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 25 říj 2010 00:50
od Denis.GTI
jenom dotaz, pri tomhle snizeni kolik mas vanu od zeme popripade nejnizsi misto na podvozku ? diky

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 25 říj 2010 13:37
od MattyX
Denis.GTI píše:jenom dotaz, pri tomhle snizeni kolik mas vanu od zeme popripade nejnizsi misto na podvozku ? diky

no nejnizzsi misto je vana právě , soudruzi to docela nemile vyřešili :roll: covece nemeril sem to ale pod predni naraznik dam tak tak botu :D je to cca 10cm ;)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 28 říj 2010 22:44
od RISAK
fakt moc krásný bmw 8) Ta 325 s tím musí určitě pěkně cvičit

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 29 říj 2010 00:47
od MattyX
RISAK píše:fakt moc krásný bmw 8) Ta 325 s tím musí určitě pěkně cvičit
diiiikec ;) nejede to spatne , ale mit to o 30koni vic a tak 60nm tak by to bylo supr :)

Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...

Napsal: 29 říj 2010 14:15
od Yurii
Závist!!! , tak něják do původna sem chtěl udělat svojeho Modráka ale jak čas plyne, fut někde vyskakujou nějáký problémy takže místo šperkování původního stavu furt řešim nějáký hovadiny :( Holt je to Hundaj a ne německá štylovka... :(