Stránka 1 z 3

1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 17 kvě 2011 08:57
od G3-Lower
Motor 1,8T AUQ 132kw

Zajímalo by mě jestli má smysl dát downpipe 63,5mm bez katu (jen trubka - prostě něco takového http://www.highperformanceparts.cz/down ... 3-18t.2834" onclick="window.open(this.href);return false;) s tim, že lambda, která by byla původně za katem by se poladila (přizvedla) takovým adaptérem, aby ŘJ nehlásila chyby a nepočítala nějaké kraviny http://www.hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=101&t=485" onclick="window.open(this.href);return false; (trochu se obávám, že to lambdy úplně nepoberou a spotřeba půjde nahoru???)

Zajímá mě jestli někdo už toto zkoušel a jaké z toho byly pocity ohledně změny průběhu výkonu (asi to moc poznat nepůjde co?) tak z hlediska změny zvuku. Beru i teoretické rady a domněnky :wink:

Pak mě zajímá jak je nejlepší udělat komplet výfuk. Četl jsem, že turbomotor potřebuje co nejrychlejší výplach vyfukových plynů tzn. svody trubka koncak, ale pak se člověk podívá na firmy nabízející komplet výfuky za 20-40tis a mají 2-3 tlumiče a otázkou je jestli je to kvůli protitlaku nebo kvůli komfortu, aby lidem nepraskla hlava z toho kraválu. Samozřejmě počítám s průměrem 2,5" tedy 63,5mm. Sice oproti origo 55mm je 63,5mm malý rozdíl, ale něco to určitě udělá a 76mm už je spíše pro rozsáhlejší a výkonově vyšší performance tuning. Co vy na to? Tlumiče nebo bez?


A pak údajně kouzelná silikonová hadice (dával jí někdo?) nějaké změny? pocity?

Důvod: Forge silikonová hadice za 3900kč. Tim, že jí tam dáš odstraníš restriktivní vstup do turba, kterej ubírá dost koní. Turbo bude moc lehce sát vzduch a dá víc koní a přitom se nebude tolik namáhat.

http://forgemotorsport.co.uk/content.as ... =FMGOLFIND" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.highperformanceparts.cz/saci ... 180ps.6244" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 19 kvě 2011 21:36
od tom28
k tomu výfuku.... obecně platí čím vetší tlakový spád před a za turbem tím lepší pro nástup turba. Já osobní zkušenost nemám, ale známy kterej se hrabe věčně ve značce audi tvrdí že konkrétně na motoru 2.7 biturbo když na základě uvahy "žádný tlumič dobrý tlumič" zprůchodnili výfuk tak motor prostě nejel........ není to moje osobní zkušenost, nemám konkrétní čísla ale je to jeho osobní zkušenost...........
myslím si že fabrický motor prostě počítá s výfukovým systémem tak jak je postaven..... určitě by to bez tlumičů a restrikcí ve výfuku jelo lépe "si myslím", ale určitě ne s fabrickým nastavením " predstih, časování, soft"

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 07 říj 2011 11:22
od G3-Lower
Nikdo jiný nestavěl výfuk na 1,8T a nepodělí se o dojmy?

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 09 říj 2011 11:28
od Beaver
2.7 bi-turbo (stejně jako třílitrové Supry) bez výfuku nejedou jen dokud se turbo nedostane do pracovních otáček, protože logicky ten průtah je prostě už moc otevřenej a v nízkých otáčkách bez turba navíc s relativně malým kompresním poměrem to má špatnej výplach. U koncernového šidítka to bude míň citelný, ale úplně bez výfuku by to spodek asi ztratilo taky. Jinak ty tlumiče... střed bývá jen průchozí rezonátor, jinak výfuk hrozně duní a bolí tě z toho hlava. Zadní tlumič ladí zvuk a omezuje kravál.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 00:38
od Ondrero
Zdravím

když už se tu řeší Octávie,tak bych měl dotaz na zvýšení výkonu.
Auto mám částečně hotové podle s vých představ...audio..vzhled.
Už mi zbývá jen poladit výkon a jízdní vlastnosti.
Jízdní vlastosti budu řešit tuhle zimu(tlumiče,pružiny,silenbloky atd)
A příští léto plánuji motor a výfukovou soustavu....

Motor mám 1.8Turbo AGU a zatím jen sériových 150 koní.
A moje představa by byla něco okolo 200 koníků.
Nechci zasahovat do vaček,pístů,kliky atd...
Z velkého rozebírání bych řešil maximálně lepší spojku.

Zatím mám jen vložku od Greenu

http://www.tuning-centrum.cz/product/22 ... -vyroby-00" onclick="window.open(this.href);return false;

A koncovku výfuku od Inoxcar

http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-octav ... a-s2988999" onclick="window.open(this.href);return false;

Moje vize je pořídit svody

http://www.highperformanceparts.cz/vyfu ... 04001.6002" onclick="window.open(this.href);return false;

Downpipe

http://www.highperformanceparts.cz/down ... 3-18t.2834" onclick="window.open(this.href);return false;

Od downpipe potom táhnout nerezovou trubku(místo středového už zrezlého tlumiče) až ke koncovce výfuku...

Lepší Intercooler

http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -9804.4132" onclick="window.open(this.href);return false;

A nakonec nechat udělat chip ve firmě kde mají brzdu.Kde mi motor doladí s těmito díly...

Samozřejmě tomu rozumím jen pomálu a toto je jen pár věcí co bych si představoval...

Pokud by měl někdo levnější a variantu,tak se rád přiučím.

Obzvlášť ten Cooler je teda pěkně drahej...
Pokud by nebyl potřeba,budu jen rád :-)
Nebo seženu nějaký starší a hadice s trubkama zvlášť.

Nechci s tím pak někde závodit.Jezdím na pohodu a auto si šetřím :-)

Jde o ten pocit.....

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 07:09
od blázen
G3-Lower píše:Nikdo jiný nestavěl výfuk na 1,8T a nepodělí se o dojmy?
Stavěl.. Roura 2,5" stačí a koncák taky.. Lambdu zachovej. Turbomotor nepotřebuje nejrychlejší výplach. Jen nepotřebuje ty hromady překážek ve výfuku, jako NA motor , kde by beznich docházelo k příliš rychlému výplachu a následnému poklesu výkonu. U přeplňovaného motoru vytváří nějaký odpor už samotné turbo. Pokud chceš vědět , jaký bude nejlepší výfukový systém pro tvůj motor, tak musíš zkoušet. Je dobrou cestou koupit nějaký nerezový kit, ty kity jsou vyzkoušený a většinou fungují dobře.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 09:24
od Tonda-B
Ondrero píše: Jízdní vlastosti budu řešit tuhle zimu(tlumiče,pružiny,silenbloky atd)
A příští léto plánuji motor a výfukovou soustavu....
To je docela rozumný postup, protože podvozek je dost hrozný, zatímco motor je docela fajn.

Objednej si podvozek na RS 4x2 (těch 16 mm snížení ve srovnání s neRS ničemu nevadí) - tlumiče i péra:
http://www.hpsporting.cz/?k=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Zbavíš se houpavého podvozku a díky tvrdším pérům vzadu začne auto i lépe zatáčet - bude podstatně méně nedotáčivé.
Co se uložení ramen týče, stačí, když zadní silentbloky spodních ramen na přední nápravě nahradíš těmi plnými z Audi TT.

K uvedenému zvýšení výkonu tolik věci ani nepotřebuješ.
Na zvýšení výkonu ze 150 na 200 koní stačí jiná data.

Ovšem větší zvýšení výkonu už si neobjednávej.
Tvoje turbodmychadlo má docela malou komoru turbíny - zřejmě aby byly dobré reakce na přidání plynu - a ta při větším výkonu už působí jako špunt - nestačí projít dost výfukových plynů ven.
Takže roste teplota výfukových plynů a to nemá turbodmychadlo moc rádo - z hlediska životnosti.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 16:53
od Ondrero
Plné siletbloky dopředu už mám doma ve skříni :D
Musím ty komponenty nakupovat postupně.
Mě by možná stačil levnější podvozek.
Už sériový mi na moje závodní ambice stačí... :?:
Přechod z 15tek na 18 byl pro mě velký skok dopředu :D
Akorát chci mít věci na podvozku nový.
Tlumiče bilstein 4B
A pružiny KONI.
Nejezdím tak 3 tis ročně a navíc nejezdím v zimě.
Takže to musí nějakej pátek vydržet.

A co se týče úprav ...Komplet nerez výfuk je už jasnej.
Je to jediné co mám na autě rezavé. :D
Dobrá,na ty svody se vyprdnu...Stejně by to asi bylo prd platné na sériové turbo jak říkáš.
O tom větším Cooleru budu ale přemýšlet.Líbil by se mi před chladičem.
Ten můj sériovej už je po těch letech stejně nic moc...
Navíc turbo už má nejeto 190000 a je jen otázka času ,než odejde.
To bych potom už pokukoval po nějakém větším....

A jaký máš názor na otevřené sání.Myslím ty filtry do kónusu....Pokud bych pořešil přívod vzduchu,tak by to byla změna k lepšímu oproti Greenu v boxu?

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 17:12
od Beaver
Ondrero píše:...Přechod z 15tek na 18 byl pro mě velký skok dopředu...
Spis dozadu, zalezi jestli se na to divas po strance "cool vzhledu" nebo performance.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 18:06
od Ondrero
A proč krok dozadu?
Že mají 225tky větší odpor,nebo že víc trpí podvozek?
Mě přijde,že se mi na těch kolech jezdí daleko líp.Teda když nenajedu do díry v silnici... :D
Rozveď myšlenku,proč jsou 18 horší než 15...

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 18:10
od jajiN
budou Ti tvrdit neco o akceleraci ;) osobne bych rekl ze do 200HP to je celkem fuk jestli 15 nb 18"

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 18:30
od Ondrero
A jak jsem psal nemám sportovní ambice....
Ikdyž bych měl 500 koní,tak budu jezdit na pohodu.
Jako vychutnávačka krajinou na choppru :D
Jen už na autě nemám co dělat :D
Mám to jako koníčka...Takže jestli to potom bude víc žrát a mít horší komfort mě netrápí....
Na dojíždění na nákupy a do práce je Fabie...

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 18:43
od Tonda-B
Ondrero píše:1)Plné siletbloky dopředu už mám doma ve skříni :D

2)Mě by možná stačil levnější podvozek.
Už sériový mi na moje závodní ambice stačí... :?:
3)Přechod z 15tek na 18 byl pro mě velký skok dopředu :D
Akorát chci mít věci na podvozku nový.

A co se týče úprav ...
4)O tom větším Cooleru budu ale přemýšlet.Líbil by se mi před chladičem.
Ten můj sériovej už je po těch letech stejně nic moc...
5)Navíc turbo už má nejeto 190000 a je jen otázka času ,než odejde.
To bych potom už pokukoval po nějakém větším....

6)A jaký máš názor na otevřené sání.Myslím ty filtry do kónusu....Pokud bych pořešil přívod vzduchu,tak by to byla změna k lepšímu oproti Greenu v boxu?
ad1: tak to je opravdu příjemná změna - ale uvidíš sám
ad2: děláš si legraci? Tlumiče, které mají trochu snahy na roztažení, ale jsou strašně měkké na stlačení, měkká zadní péra. Zkus si s tím někdy spěchat na kostrbaté okresce. To je přece čirá hrůza, ne?
Ale to je konec konců tvoje věc a třeba tě to pohupování auta uklidňuje...
ad3: tak to bys mohl zvážit upgrade předních brzd - kotouče 312 místo 288 mm a delší držáky brzdových třmenů (jako je má RS). Vše ostatní je stejné - destičky, třmeny. Jen to působí na delší páce.
ad4: tak si pořiď do 2. podběhu další mezichladič - to bude nejlevnější. Pokud jsi trochu zručný a dáš dohromady jejich propojení hliníkovými trubkami a Samco hadicemi, bude to fungovat fajn.
ad5: kde bys chtěl k jinému turbu pořídit vhodná data? Vždyť bude potřebné mít jiný průběh regulace.
Jakou konfiguraci by sis představoval? Myslím komoru kompresoru, turbíny, lopatkování?
ad6: otevřené sání typu komolý kužel má jen nevýhody a žádnou výhodu - já jsem ochoten, s ohledem na to, že mám rád výkon, tolerovat ledacos, ale tenhle hluk je už i na mne moc.
Jiná věc, že si tím snížíš výkon motoru - díky umístění nasává motor teplý vzduch za chladičem vody a ohřátý teplem vyzářeným motorem. U tvého motoru platí cca že 1 st.C teploty nasávaného vzduchu je 1 kůň výkonu. Takže stačí nasávat o 15 st.C teplejší vzduch a 15 koní je pryč.
Tohle řešení je jistě vhodné pro buggynu, ale pod kapotu prostě nepatří.
A airbox s bavlněným filtrem (bez ohledu na výrobce je to + cca 3% kroutícího momentu) je pro motor dobře - motor může nasávat uklidněný vzduch z airboxu bez pulzací.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 19:19
od Ondrero
ad2:Tak snížené pružiny(koni,H&R,weitec,KW,eibach...) budou na podobné úrovni jako série?
Sem si říkal,že by na tom měly být o něco lépe.Zase nechci moc tvrdý podvozek...
Tlumič má podle mě jen úlohu,aby nekmitala pružina..To by mi ty bilsteiny měli stačit.
Tedy alespoň v modelařině platí,že největší vliv na vlastnosti mají pružiny...

ad3:Brzdy mám teď úplně nové...takže je budu řešit až budou KO...tak za 5 let :-)

ad4:Já bych chtěl ten cooler před chladič.Tou prostřední mřížkou by k němu proudilo víc
vzduchu,než k tomu malému pod podběhem...

ad5:Turbo tedy zatím řešit nebudu :D Moc složité otázky :D

ad6:Vždyť ale ten nasávaný vzduch jde stejně přes horké turbo a pak se chladí právě přes
cooler...Myslíš tím,že váha počítá s teplejším nasávaným vzduchem a tím se snižuje výkon?

Tahle všechno mě hodně zajímá a zatím jen sosám info.
Akorát,že každej má jinej názor...
Se podívej kolik lidí má ty konusoví filtry..a každej majitel ti řekně ,že je super...No pak si vyber :D

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 19:38
od Tonda-B
Psal jsi, že ti sériový podvozek stačí.
To mě velice udivilo.
Když jsem s ním poprvé zahnul já, měl jsem pocit, že si odřu práh o silnici...
Pokud se rozhodneš otestovat různé sady pružin, dostaneš se na vyšší cenu, než když pořídíš něco, co je hotové, vyzkoušené, odladěné.
Mimochodem testování HP se zůčastnil i Kopecký senior, který je jezdil na svém autě a podle jeho připomínek se sada dolaďovala. Překvapivě směrem k vyššímu komfortu. Ale funguje skvěle.

Takže se bude hůř chladit to, co bude za mezichladičem?
Tak tam dolů dostaň mezichladič třeba z Renaulta Master, jestli chceš.
Psal jsem o druhém mezichladiči do druhého předního podběhu, protože z vrakáče by byl takměř zadarmo.
Když se teď budeš VAGem dívat na teplotu stlačeného vzduchu, najdeš tam za jízdy mimo město tak 65 st.C.
S druhým mezichladičem 50 st.C. To je tak 15 kW navíc.
Mimochodem - jestli chceš svému motoru prospět už teď, tak stávající mezichladič vymontuj, vylej z něj olej a vyčisti vnitřek čističem brzd nebo něčím, co odstraní úsady a vyfoukej stlačeným vzduchem.
Na VAGu zase uvidíš o kolik se ti za srovnatelných podmínek snížila teplota stlačeného vzduchu.

Řekněme, že kompresor turbodmychadla může sát buď studený nebo teplý vzduch.
Kterého myslíš že nasaje víc? Na objem pochopitelně stejně, ale na váhu?

Máš chuť na kónický filtr? Tak si ho pořiď.
A pak se svez tak 200 km po dálnici a poslechni si to hučení.
Ani nemusíš měřit výkon, aby ti bylo jasné, že tohle prostě poslouchat nechceš.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 20:29
od Beaver
jajiN píše:budou Ti tvrdit neco o akceleraci ;) osobne bych rekl ze do 200HP to je celkem fuk jestli 15 nb 18"
To ze o tom vis hovno jeste neznamena, ze bys mel mit pravdu. Navic cim mensi vykon auta, tim smutnejsi je mu kazdyho toho kone zbytecne brat a nebo mu nakladat na hrbet vic prace.
Ondrero píše:A proč krok dozadu?
Že mají 225tky větší odpor,nebo že víc trpí podvozek?
Mě přijde,že se mi na těch kolech jezdí daleko líp.Teda když nenajedu do díry v silnici... :D
Rozveď myšlenku,proč jsou 18 horší než 15...
Ze ti prijde, ze se na tech kolech jezdi lip dela sirka gumy. Problem je v necem jinem a to je rozmisteni neodpruzene hmoty plus zvyseni jejiho mnozstvi. Vetsi kola casto byvaji tezsi nez mensi, to ti jednak zvysuje odpor pri rozjezdu, jednak ztezuje praci brzd pri brzdeni. Navic samozrejme vic trpi soucasti zaveseni. Zpravidla neni moc dobre davat o hodne vetsi prumer kol nez je v serii, z patnactek mi prijde prechod o vic jak dva palce nahoru naprosto nesmyslny. Pneumatiky s sirkou 225 bys urcite nasel i v rozmeru 16 nebo 17 palcu. Davat vetsi rafky ma zasadni vyznam pokud se ti do malych nevejdou brzdy.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 20:50
od Ondrero
Já konus nechci....
Mě zajímalo jestli má nějaké výhody.
Pokud nemá,rád si nechám origo box.

A co se týká toho tvého zatočení v Octávii... :D

Záleží na jaká jiná auta jsi zvyklej...
Já jakožto socka seděl maximálně ve 120,Fáčku,Fabii a Felicii.
Semtam v jiné značce...ale taky ve staré popelnici.
Pokud si přičuchnul k BMW a jiným best značkám,tak je jasný proč je pro tebe Octávka houpající se ingot.Po přesednutí z Favorita je pro mě 1.8T něco jako ultra luxus :D
Musím to brát jak to je...
Chci něco lepšího pro svůj osobní pocit,ale nemám na podvozek za 20 tis.
A zase nejsem člověk,co by si na auto koupil značku Starline z auto kelly.
Mám v okolí ladiče co jen snížily auto uříznutím závitu na pružině :D
To taky není moje parketa.

Jinak za rady ohledně motoru děkuji.

Ten cooler je ale propustnej ne?
Takže by se vzduch ke chladiči dostal.
Chce to vyzkoušet.Buď bych motor přehříval a nebo by se nedělo nic.

A jde mi trošku i o vzhled samozřejmě.Sada naleštěných trubek,cooler samotnej a modré hadice...se pak pěkně kouká pod kapotu :-)

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 20:54
od blázen
jajiN píše:budou Ti tvrdit neco o akceleraci ;) osobne bych rekl ze do 200HP to je celkem fuk jestli 15 nb 18"
těžkej nesmysl.. ty kola poznáš.. velký jsou těžší a s prdítkem co má 200hp to kurva poznáš..

a hlavně necpi do druhýho podběhu druhý IC ,to je totálně o ničem,použij 1 a vyber vhodný..

konický filtr klidně použij..

k té ceně toho IC ,věřím,že na ebayi se najde podstatně levnější

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 21:17
od Ondrero
No RSko má povolené 17tky kola.Takže 18 není až takovej skok.

Ten 18tkovej disk je asi o 2 kila těžší něž 15.

A pokud něco joo trpí na podvozku vlivem větších kol,jsou to jen stokorunové položky za opravy...

Když vidim jak se ve firmě chovají ke služební Octávce a ona pořád drží,no tak to moje auto musí vydržet 10 krát tolik i s 18tkama... :D

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 21:24
od Ondrero
Tenhle IC chci

http://www.highperformanceparts.cz/inte ... 80ps.13951" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 31 říj 2011 23:50
od Tonda-B
Ondrero píše:1)Já jakožto socka seděl maximálně ve 120,Fáčku,Fabii a Felicii.
Pokud si přičuchnul k BMW a jiným best značkám,tak je jasný proč je pro tebe Octávka houpající se ingot.Po přesednutí z Favorita je pro mě 1.8T něco jako ultra luxus :D

Chci něco lepšího pro svůj osobní pocit,ale nemám na podvozek za 20 tis.

2)Ten cooler je ale propustnej ne?
Takže by se vzduch ke chladiči dostal.
Chce to vyzkoušet.Buď bych motor přehříval a nebo by se nedělo nic.
A jde mi trošku i o vzhled samozřejmě.Sada naleštěných trubek,cooler samotnej a modré hadice...se pak pěkně kouká pod kapotu :-)
ad1: pokud mluvíš o sériových podvozcích, tak je to hrůza-hrůza-fajn-hrůza. Takže i ty jsi zažil Fabii a tak víš, že podvozek může fungovat o dost lépe než Octaviový.
Nejvíc se mi podvozek zatím povedl na Felicii - dvoudílná péra od Huška 60/40 a 30/20 (kg/cm stlačení, horní/spodní péro a předky a zadky), k tomu plynokaplinové tlumiče - zase HP - 180/230 a 70/140 (kg, stlačení/roztažení a předky a zadky, měřeno na stolici při 100 ot./min. a při zdvihu 10 cm). Po předělání spodních ramen na záklony 4,5 stupně a uložení celého podvozku v silentblocích 65 Sh to bylo opravdu ono.
Ano, uhodl jsi, taky jsem si kdysi z nerozumu pořídil BMW E36 325i Coupé. Ovšem podvozek zase bylo spíš téma do diskuze, než hotová věc - na mokru OK - mírně přetáčivé auto, ale na suchu nedotáčivé a na klouzavém hrůza - napřed to nechtělo zahnout a když jsi přidal plyn, protože jsi věřil tomu, že zahneš, tak tě oběhl zadek tak rychle, že to skoro nešlo na volantu stihnout dát kontra. Takže pomalé a nebezpečné - půlku zatáčky nedotáčivé a půlku přetáčivé auto. Jo, nakonec se mi povedlo to předělat, aby to fungovalo za všech okolností stejně. Ale jednoduché ani levné to nebylo.
Moje největší zklamání bylo ovšem Ferrari 512i BB. Ale tím už radši nebudu nudit.

20k? Naposledy jsem platil za tlumiče a péra HP pro RS asi 14k. Třeba podražil, nevím.
ad2: dostat se dostane, jde jen o to, jak teplý
Já jsem ti řešení se 2 origo (byť s jedním trochu upraveným) mezichladiči nabízel z důvodu ceny a taky proto, že jsem zažil, že to docela dobře fungovalo u Octavie s tvým motorem v 256 k provedení.
Ale jestli sis už vybral, proč ne.
Jen by sis měl napřed změřit teplotu stlačeného vzduchu - stačí jak ji ukazuje VAG - za nějaké standartní, opakovatelné situace. Aby sis ověřil, že se skutečně snížila.
První pravidlo každé úpravy totiž je, že auto by nemělo po úpravě fungovat hůř než před ní.
Byl bys překvapen, jak často se tohle banální pravidlo nedodržuje.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 01 lis 2011 08:44
od Ondrero
No pokud by cena byla 14400 za péra i pružiny,tak bych si přišetřil.
Mám ale dojem,že cena je jen za tlumiče...Nikde se tam nepíše,že to je včetně pér.

Zrovna u toho cooleru bych věřil,že by měl fungovat o dost lépe.
Přeci jen je to větší plocha.A vzduch by proudil hezky pěkně přímo.Než na origo cooler hluboko v podběhu.
Akorát mě potom odrazuje délka vedení vzduchu.
U origo to jde z podběhu rovnou nahoru ke klapce.
S mým colerem půjdou hadice až dopředu do nárazníku ke vstupu do cooleru a pak z výstupu zase zpět ke klapce.
Ale tak snad by to nemělo mít na nic vliv a alespoň bude foukat na hadice samotné :D

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 01 lis 2011 09:56
od Beaver
Větší IC a delší trubky jsou vždycky kompromis, protože díky zvětšení celkového objemu prostoru, který musí turbo nafoukat, se samozřejmě mírně zvětší turbolag. Ale malej schovanej IC a krátký trubky ti prostě vzduch pořádně neochladí, zvlᚍ při zvednutém plnícím tlaku. Nikdy nemůžeš mít všechny výhody dohromady :)

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 01 lis 2011 09:58
od Tonda-B
Mohl by ses na tu cenu třeba zeptat přímo v HP...

Plocha je fajn, ale podstatnější je objem.
U WRC jim dali max.17 litrů a hotovo. Plochu ať si vytvoří jakou chtějí.
Jiná věc, že výsledek stejně podléhá homologaci.

To vedení nehraje roli ani v reakcích na přidání.
U té zmíněné 256-koňové Octavie 1,8T šel vzduch do mezichladiče v levém podběhu, odtud hliníkovou trubkou vpředu pod vodním chladičem do mezichladiče v pravém podběhu a z něj normálně do pléna na sací straně hlavy.

Jaký budou mít přestup tepla hadice nevím, ale hliníkové trubky určitě slušný.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 01 lis 2011 10:03
od STANDA 480
G3-Lower píše:Nikdo jiný nestavěl výfuk na 1,8T a nepodělí se o dojmy?
Co třeba tohle?? http://www.bsrczech.cz/produkty/4004115/" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.bsrczech.cz/produkty/4104101/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 02 lis 2011 08:37
od blázen
Tonda-B píše:Mohl by ses na tu cenu třeba zeptat přímo v HP...

Plocha je fajn, ale podstatnější je objem.
U WRC jim dali max.17 litrů a hotovo. Plochu ať si vytvoří jakou chtějí.
Jiná věc, že výsledek stejně podléhá homologaci.

To vedení nehraje roli ani v reakcích na přidání.
U té zmíněné 256-koňové Octavie 1,8T šel vzduch do mezichladiče v levém podběhu, odtud hliníkovou trubkou vpředu pod vodním chladičem do mezichladiče v pravém podběhu a z něj normálně do pléna na sací straně hlavy.

Jaký budou mít přestup tepla hadice nevím, ale hliníkové trubky určitě slušný.
Možná proto měla jen 256 koní, protože sací trakt stavěl trouba. přečti si něco o IC a konstrukcí těch traktů a pak mu už nebudeš radit blbosti.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 02 lis 2011 19:22
od Tonda-B
blázen píše:Možná proto měla jen 256 koní, protože sací trakt stavěl trouba. přečti si něco o IC a konstrukcí těch traktů a pak mu už nebudeš radit blbosti.
Já chápu, že na každém fóru se najdou jedinci, kterým jde zejména o to urážet a provokovat druhé.
Chtěl bych tě ujistit, že u mne se ti tvůj záměr nepodaří naplnit a tak ti doporučuji, aby sis našel jinou oběť.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 02 lis 2011 20:47
od Ondrero
No a pak se má člověk něco dozvědět.... :roll:
Toto snad není jako vybírat třeba kola....Tam jde jen o vkus jednotlivce...Ale u úprav motoru jde o daná pravidla a nemůže přeci mít každej svou verzi.
Ten kdo ta daná pravidla zná,mi snad může odpovědět zda můžu použít díly co jsem navrhoval,nebo mi v dané ceně poradil alternativu....
Od toho jsem na tuning foru v sekci "tuning" a né v tlachárně... :D
Kdo má zkušenosti,ať poradí....Kdo jen zaslechl něco od Karla u píva ať si to nechá... :D
A jestli máte zkušenosti všichni,tak nevim proč se dohadujete...

To je jakobych se já hádal s čím a jak obrábět kovy...To má taky svá pravidla....A pokuď to znám já a někdo ostatní taky...Určitě se dostanem ke stejnýmu,nebo podobnýmu výsledku.
A né že já budu frézovat se 7tis otáčkama a ten druhej se stejným nástrojem a materiálem 2ma...to je potom něco špatně.
Nebudem se dohadovat proč...vezmem tabulky...zjistíme si něco o pevnostech,podmínkách atd a hned je jasný kdo dělá chybu.

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 02 lis 2011 20:54
od blázen
Tonda-B píše:
blázen píše:Možná proto měla jen 256 koní, protože sací trakt stavěl trouba. přečti si něco o IC a konstrukcí těch traktů a pak mu už nebudeš radit blbosti.
Já chápu, že na každém fóru se najdou jedinci, kterým jde zejména o to urážet a provokovat druhé.
Chtěl bych tě ujistit, že u mne se ti tvůj záměr nepodaří naplnit a tak ti doporučuji, aby sis našel jinou oběť.
já tě neurážím,já jen píšu,že mu radíš blbost. Včem je výhoda 2 IC místo jednoho dobře zvolenýho a dobře umístěnýho? děkuji za odpověd

Re: 1,8T nová downpipe + kat off (+ řešení komplet výfuku)

Napsal: 02 lis 2011 22:26
od Tonda-B
Ondrero píše:1)Ale u úprav motoru jde o daná pravidla a nemůže přeci mít každej svou verzi.
2)Ten kdo ta daná pravidla zná,mi snad může odpovědět zda můžu použít díly co jsem navrhoval,nebo mi v dané ceně poradil alternativu....
ad1: já si myslím, že se v tomhle mýlíš.
Některé věci mají třeba i několik různých možností řešení a přitom mají srovnatelný výsledek. Takže to nevidím tak jednoduše, že by jen jediné řešení bylo to "pravé" a jedině správné.
ad2: můžeš pochopitelně použít cokoliv, co uznáš za vhodné.
Já jsem ti napsal co a proč bych použil nebo nepoužil já.
Jaký bych použil postup atd.
Pokud se ptáš po zkušenosti - pokud jsem takovou měl, zase jsem to uvedl.
Myslím, že bys mohl ocenit, že jsem ti nevynadal, neřekl že jsou tvé nápady nesmyslné a nenaznačoval tajuplně, že vím nějaké úžasnosti, které mě k takové odmítavosti ke tvým názorům opravňují.
Ačkoliv je takový postoj u mě samozřejmý, zdá se mi, že tady na fóru to samozřejmé není.