Stránka 1 z 2
Škoda Rapid - motor Favorit 136
Napsal: 21 črc 2005 20:12
od Woyta
Přivezli jsme si domu Rapida s motorem z fava. Teď pujde asi na rok do garaže na kompletni GO (na součástky). Chtěli by jsme mít vlka v rouše beránčím. Takže jsem se chtěl zeptat co mužeme udělat. Jaké doporučujete brzdy, podvozek, úpravy motoru, atd? THX
Napsal: 21 črc 2005 20:50
od Návštěvník
tak jestli chcete mit vlka tak vyhodte ten motor......
Napsal: 22 črc 2005 08:55
od Mad Chick
Dát tam 1.8T , vočipovat a vlhké vstřikoví NOS a bude ti to skoro lítat.
Napsal: 22 črc 2005 09:13
od Velbloud
Komár 1981 - má to samé, hoď s ním řeč... -
www.komar1981.org
jinak z tý 136ky dostaneš dle mého max něco kolem 75 KW
Napsal: 22 črc 2005 12:04
od HONZA_013
no záleží na tom co chceš ..... ale viděl bych to tak že buď použiješ ten motor co tam je a nebo tam dáš jinej...
Kamarád co měl rapida tak chodil nějakejch 220 a jen se upravoval motor!
Jiná vačka
leštěné kanály
snížená hlava
sportovní vzduchovej filtr
svíčky
pak můžeš odlechčit setrvák atak dále
motor excel tam vědi a znaj kámoš si postavil motor z toho co u nich koupil a co mu poradili no a pak k nim jel aby ho poštelovaly a lítalo to dobře!
http://www.motor-excel.cz/
maj tam i podvozky!
Napsal: 22 črc 2005 13:47
od WRCteam
zalezi co ocekavas od toho motoru a od auta.. treba saky dela docela dost vec da se do fava narvat i fabie.. atd... brzdy se daj sehnat i s vnitrnim chlazenim kotouce okruhovej podovzek,....
Napsal: 22 črc 2005 18:36
od Woyta
Motor tam bude ten fovoritacej. Je zapsanej do TP. Jen by chtel trochu poskadlit. Zatim ho stejne moc vyuzit nemuzem. (spojka prokluzuje) Napred nas ceka hlavne karosarina (lemy, prahy, sloupek dveri, blatniky) a lakovani (puvodni majitel natiral auto stetkou). Puvodni majitel byl asi silenec. Vsude sama samolepka. Chceme to hlavne dat do dobreho stavu a trochu ozivit. Ale ne tak aby byly problemy na technicke ci s policii. Vzhledove moc uprav nebude. V nenapadnosti je sila.
Napsal: 22 črc 2005 19:00
od Beaver
V tom případě nechat ten motor převrtat na obsah 1.4 nebo víc podle možností. Poznat to nebude a pomůže to
Napsal: 22 črc 2005 19:02
od Fiesta
Takze...hlavne to dej poradne do pucu....prdeny przdy pokud jsou 4 pistky jsou OK...akorad bych misto serie kotoucu dal chlazeny....Zadek dal kotouce....no a motor....sani, kanaly, vyfuk...nic vic....trochu odlehcit setrvacny hmoty a bude to litat jako zbesily....ale nezapome ze s takouvou budes muset mit vzdy pripravenou v garazi nahradni prevodovku.....
Napsal: 22 črc 2005 19:12
od WRCteam
a hllavu z kitovy feldy..no tak udelatkvalitne tu fabii je tak 15-20 k aby to za neco stalo,...
Napsal: 22 črc 2005 19:16
od WRCteam
jo podvozek fuj to si priprav na toho rapida tak 50 k a nebude to jeste ono....
Napsal: 22 črc 2005 19:40
od Návštěvník
NO myslíte tendle muj motůrek zřejmě?? rock
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... &idp=20203
Víťa 130RS... 1.8T
Napsal: 22 črc 2005 22:40
od Boháček
HONZA_013 píše:
leštěné kanály
snížená hlava
sportovní vzduchovej filtr
svíčky
pak můžeš odlechčit setrvák atak dále
motor excel tam vědi a znaj kámoš si postavil motor z toho co u nich koupil a co mu poradili no a pak k nim jel aby ho poštelovaly a lítalo to dobře!
http://www.motor-excel.cz/
maj tam i podvozky!
to je zvláštní, my když ladili 120, tak se nám v m-ex vysmáli, že oni už tohle nedělaj, teď dělaj Octávky...
bylo to těsně po tom, co sjely první Octávky z pásu.
tak jsme všechno co je výše dělali sami
kamarád měl od nich dělaného Formana, motor, změna map vstřiku, převodovka nový diferák a jiná 4 a 5q.
a jezdil jako z praku, bohužel už dojezdil, resp. dohnil, ale co je s tou převodovkou, to nevím.
Napsal: 26 črc 2005 11:51
od morda
Já mám v sch felicii
snížená hlava
ostrá vačka
jiný vložky válců
odlehčený setrvák
leštěný kanály nemám
a ještě čekám na lepší karbec
jinak celý motor po go.
Výkon odhadem 75-80koní.
Napsal: 27 črc 2005 10:16
od Komár 1981
Ahoj, nejsem zadny odbornik, ale mozna by stalo za to do toho favorita poskladat vnitrnosti z fabky 1,4. Budes mit 14tistovku a nikdo to nepozna.
Pro vice rad se koukni na stranky uvedene nize, ten kluk nabizi i poskladani toho motoru.
To by byl samozrejme zaklad. Kluci co to maji, tak jsou nadmiru spokojeni i se seriovym vykonem. Nicmene uz to chce lepsi brzdy a stabilnejsi podvozek, co si budeme nalhavat, seriovej je udesnej...
Pokud potrebujes nejaky dily, koukni na stranku
http://skoda-upravy.wz.cz, ten kluk je sikovnej a ma v nabidce spoustu sikovnych veci.
Jinak mimochodem tezce zavidim 781.136 zapsanou v TP, sam mam oficialne Skodu Rapid 120
Napsal: 27 črc 2005 10:19
od Komár 1981
jeste dodatek na clanek tykajici se 1,4 do 742.136 motoru (potazmo i do favorita 78x.xxx)
http://skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=25
Napsal: 28 črc 2005 20:08
od UDO BIERHANZEL von RS
Kdepak tudy cesta nevede. Když už škoda motor tak buď Favo ve freestylové pick-up upravě 1.5. Tuším, že tam je výkon cca 150PS. A nebo si postavit motor dle 130RS. Obojí cca 50t.Kč
Napsal: 28 črc 2005 20:32
od YANEK
co ten avatar koukni se do pravidel na max povolený rozměry ok
Napsal: 28 črc 2005 21:13
od UDO BIERHANZEL von RS
savle mam prostě moc široký povoz.....
Napsal: 29 črc 2005 17:25
od Komár 1981
UDO BIERHANZEL von RS píše:savle mam prostě moc široký povoz.....
Pokud chce motor za 50t, tak prosim, nemam nic proti. ;o)
Napsal: 29 črc 2005 19:32
od UDO BIERHANZEL von RS
Já vím neni to zadarmo. Já tuto alternativu také nemam. U mne volba padla n levnější turboalternativu...
Napsal: 01 srp 2005 11:57
od syky
Mad Chick píše:Dát tam 1.8T , vočipovat a vlhké vstřikoví NOS a bude ti to skoro lítat.
Ten motor by konstrukcia rapida neudrzala
prehanat to netreba ale do ineho auta by to seklo v pohodke
Napsal: 01 srp 2005 18:38
od UDO BIERHANZEL von RS
Fakt jo? seš najivní syky..... Mě to sice eště nevrčí páč elechtrika je svině,ale je spousta (byla) škodovek co ten motor měly!
Napsal: 04 srp 2005 19:23
od Komár 1981
Mad Chick píše:Dát tam 1.8T , vočipovat a vlhké vstřikoví NOS a bude ti to skoro lítat.
Hruby odhad:
spotreba benzinu vcelku v pohode
spotreba spojky abnormalni
spotreba poloos: velmi znacna.
Napsal: 04 srp 2005 19:48
od UDO BIERHANZEL von RS
Tak pičo, spotřeba normoš cca 8-10L. Spojka po použití keramiky Ferrodo v poho! A poloosy ? Uplně bez problem..... Takže nežli začneš kecat bludy něco si o tom zjisti blbe. Nic ve zlým Komáre, ale na hrubý pytel hrubá záplata. Jestli si reagoval na ten (vočipovat a vlhké vstřikoví NOS) , o kterým vědí lidé také moc-li málo tak sorry. Čus
Napsal: 05 srp 2005 13:39
od Dejv
k tý spotřebě poloos, taky sem proti, jelikož to je jeden z posledních rapidů, čili má loeber klouby a né klasické mokré poloosy, a ty jsou vůči praskání už celkem v poho
Napsal: 05 srp 2005 13:50
od Velbloud
UDO BIERHANZEL von RS píše:Tak pičo, spotřeba normoš cca 8-10L. Spojka po použití keramiky Ferrodo v poho! A poloosy ? Uplně bez problem..... Takže nežli začneš kecat bludy něco si o tom zjisti blbe. Nic ve zlým Komáre, ale na hrubý pytel hrubá záplata. Jestli si reagoval na ten (vočipovat a vlhké vstřikoví NOS) , o kterým vědí lidé také moc-li málo tak sorry. Čus
pro příště jde to napsat i slušnějc
Napsal: 05 srp 2005 14:51
od Beaver
Dejv píše:k tý spotřebě poloos, taky sem proti, jelikož to je jeden z posledních rapidů, čili má loeber klouby a né klasické mokré poloosy, a ty jsou vůči praskání už celkem v poho
No to sice jsou, ale ne když s nima zatřese motor 1.8T...
Napsal: 05 srp 2005 18:21
od Dejv
no tak 150ps už asi těžko přžívaj, lae zas není nic jednoduššího, než je prohodit i s převodovkou z porche... sakra zapoměl sem model ze kterýho se to používá. vim že převodovka i s polosama jde taky použít z Transportera první generace,ale dost těžko se sháněj
Napsal: 05 srp 2005 21:02
od Woyta
Vnitrek z feldy do favorita nezni spatne. Napred to musime ale rozebrat vyvarit a zacit sestavovat. Co se tyce podvozku tak to co dela tatka se svou S120 je neskutecny. Ten podvozek neni zas tak moc spatnej ale pro lepsi motor urcite bude chtit vylepsit. Tady je fotka at vite co nas asi ceka.