Stránka 1 z 2
Corsa 1.2 má vůbec cenu s tim něco dělat?
Napsal: 22 zář 2005 12:43
od Návštěvník
zdravim. jsem na upravy aut dost lama tak potrebuju poradit. mam 33kw corsu a je to hroznej lenochod. je nejaka moznost jak to zvysit? nechci delat zadny velky zasahy do motoru tak jsem zatim premyslel dat tam sport. filtr nebo rovnou primy sani a vymenit vyfuk. ale jak rikam nevim jestli to ma smysl tak abych zbytecne nevyhazoval $.
jestli budete nekdo mit chut tak poradte dik
Napsal: 22 zář 2005 12:50
od Taboo
Ne. Tech nekolik malo HP navic za tu investici opravdu nestoji. Pokud OPRAVDU chces mit aspon trochu rychle auto, v aspektu potencialu jedine preplnovani muze nahradit velkou kubaturu.
Napsal: 22 zář 2005 12:54
od Amanzes
bez velkých zásahů ti to moc koní nehodí holt kliku jinou, ojnice jiné písty jiné vačky ostré atd. pak tam můžeš švihnout sport. sání a lauf jinak to jsou vyhozené prachy:-) a nebo ji prodej a kup něco silnějšího
Napsal: 22 zář 2005 13:03
od BlackHole
Základ je změnit poměr kW/kg, takže pokud nejude hnout s motorem, tak bych masivně odlehčoval. Vyhozená zadní lavice a rezerva udělala u Clia 1.2 divy
Napsal: 22 zář 2005 14:33
od Ritchma.
Prodat a koupit něco se silnějším motorem, popř. zase corsu, ale silnější. Jinak se to jeví jako vyhozený prachy, protože to nikdy živý auto nebude (nebo za neuvěřitelnou cenu)
Napsal: 22 zář 2005 15:20
od HarY_cz
no jo ja jsem si to myslel. tak holt tu 1.2 dojezdim a pujdu do silnejsiho.uz me fakt nebavi ze kdekdo predjede
kazdopadne dik za rady
Napsal: 23 zář 2005 12:40
od Laky
Je to fakt
, jen balzni jako ja rvou penize do nakej kravinek neco to prida ale pomer investice/narust kw je tak malej ze musis bejt hodne otrlej, aby si do toho sel. Je fakt, ze turbo udela hodne ale zase je to celkem ostra investice. Zalezi jestli si chces auto nechat dlouho nebo ne. V mem pripade to vypada na dlouhodobejsi zalezitost takze mozna to zas tech penez skoda neni. Protoze, prodavat auto ktery je na leasing je vzdy prodelecny jak prase.
Napsal: 23 zář 2005 12:43
od Bordel
jj, nejlepsi by bylo koupit neco silnejsiho, aspon 1.4 16v (90ps) nebo 1.6 16v ta ma snad hodne pres 100ps pokud bys chtel porad Corsu
nebo pak zkusit treba japonce nebo nejaky sport verze francouzu
Napsal: 23 zář 2005 13:18
od Idaho
tjebordel -- hodně přes 100PS je kolik ? 105 ?? 110 ??
Napsal: 23 zář 2005 13:35
od Bordel
Idaho píše:tjebordel -- hodně přes 100PS je kolik ? 105 ?? 110 ??
109?
nevim
je snad i nejaka Corsa se 150PS ale to asi nebude 1.6
Napsal: 23 zář 2005 16:14
od HarY_cz
Laky píše:Je to fakt
, jen balzni jako ja rvou penize do nakej kravinek neco to prida ale pomer investice/narust kw je tak malej ze musis bejt hodne otrlej, aby si do toho sel. Je fakt, ze turbo udela hodne ale zase je to celkem ostra investice. Zalezi jestli si chces auto nechat dlouho nebo ne. V mem pripade to vypada na dlouhodobejsi zalezitost takze mozna to zas tech penez skoda neni. Protoze, prodavat auto ktery je na leasing je vzdy prodelecny jak prase.
no tak dva tři roky počítám že zůstanu tohohle auta. pak se uvidí jak na tom budu s $.
zas až tak zvyšovat výkon abych tam měl nějakejch 90ps to jsem zrovna nemyslel to je mi jasný že na tenhle motor je to dost nereálný. stačilo by mi nějakejch 10kw navíc
btw co ty jsi všecko nacpal do tý fábky než jsi se dostal těch 46kw?
Napsal: 23 zář 2005 17:03
od PJ
HarY_cz: dej tam motor z ibizy 52kW taky 1,2i
Napsal: 23 zář 2005 20:20
od Beaver
Laky píše:Je to fakt
, jen balzni jako ja rvou penize do nakej kravinek neco to prida ale pomer investice/narust kw je tak malej ze musis bejt hodne otrlej, aby si do toho sel. Je fakt, ze turbo udela hodne ale zase je to celkem ostra investice. Zalezi jestli si chces auto nechat dlouho nebo ne. V mem pripade to vypada na dlouhodobejsi zalezitost takze mozna to zas tech penez skoda neni. Protoze, prodavat auto ktery je na leasing je vzdy prodelecny jak prase.
Turbo udělá hodně, ale u opravdu malýho objemu a navíc u tříválce bych se se zástavbou přeplňování asi ani neobtěžoval, protože ty zisky se asi nevyplatí
Napsal: 23 zář 2005 20:33
od leon4x4
Tak to pořádně vykucehej, odlehči co půjde, dej tam tvrdej podvozek a slicky a alespoň budeš mít Go-kart (motokáru) a myslím že se vyblbneš dost.
Napsal: 23 zář 2005 21:01
od sic
ja mam taky 44kW ibizu
upravovat motor, pokud s tim nechces soutezit, fakt nema vyznam... kdyz si udelas sportovni podvozek tak to urcite bude stat zato
Napsal: 23 zář 2005 21:23
od milonovo
Vykašli se na to,pokud Ti to celkově nevyhovuje,tak to prodej a kup něco silnějšího.10KW na tomhle motoru bude stát nesmysl.Myslím že pokud Ti jde o rychlost jízdy,nejvíc dosáhneš podvozkem.Na druhou stranu pokud se smíříš s tím že to není závoďák,je s tím docela příjemný svezení
Jednou jsem vezl kámošovi litrovou Corsu z Berlína a musím říct že mě to celkem bavilo,ten tříválec má docela zajímavej zvuk a když ho pěkně točíš tak to i trochu jede,po dálnici v poho 170...Prostě jsem se bavil,ale to auto asi ne
Napsal: 25 zář 2005 18:40
od rufe
170 v poho z 33kw motoru mi zavani prehanenim
Napsal: 25 zář 2005 22:29
od milonovo
Zavánět ti to může čím chce,netvrdím že to tam bylo hned,ale když se to na ně rozjelo,tak to nebyl problém držet,dokonce by to možná z kopce jelo i víc,ale to sem nezkoušel,protože to chtěl dovýzt do čr po ose,nikoli na vozejku.Bratrovi taky jede 1l uno po dálnici 180 na LPG....
Napsal: 25 zář 2005 23:33
od Ondras
Těch 170 je tak na hraně uvěřitelnosti. Podle tacho pochopitelně. Já mám v tříválci 40kW (796ccm) a po dálnici mi to dle tacho jede těsně pod 170. Jelo by i víc, ale zasahuje omezovač (rychlosti, nikoli otáček). Max výkon má v 6200, omezovač v 6300, což by teoreticky na pětku dělalo reálných 175, ale tam se to autíčko nedostane
Co se týče toho, co dělat s tou Corsou, tak doporučím konus s kvalitním zásobením studeným vzduchem - ten mi docela pomohl. Poznám obyč. benzín vs. V-Power 95. Rovněž doporučím podvozek. Sám mám sníženo o 30mm a přitvrzeno, 15" kola a 165/50 šlupky a fakt mě baví se jen tak projíždět v zatáčkách...
A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
Napsal: 26 zář 2005 13:22
od Berry
no jak uz bylo receno sehnal bych motor z corsi SI coz je vicebodovistrkovani s tema 90k to jede hezky nebo to GSI 16v ale to uz budec enou nekde jinde ale z ty 1,2 se toho moc delat neda to by stalo moc penez a to uz je lepsi koupit jiny motor tu 1,4 by ta naprava mela zvladnout tak mysli di do ty 1,4 SI
Napsal: 26 zář 2005 15:22
od Mike Mad
NEMA TO CENU
mno za cca 30000 se da nahnat cca 30-35koni, jak je to s realitou nevim , jsou to hodnoty udavane dle mereni vyrobce ... prakticky je to cca 80 procentni narust vykonu coz je vcelku dost ale vysledek...hmmm
/15hp Lexmaul svody (predpoklad je sani a komplet vyfuck)....12400kc
/vejfuck vyjde na cca 4tis, tj s rezonatorem a koncovej pruchozi tlumic
/14hp 265st vacka Pipercams.....cca 8500kc
filtr cca 1000kc.
pokud chces jit dal tak slicovat a vylestit saci potrubi, dodavka paliva tj silnejsi pumpa a tryska, je to jednobod takze se sanim a vstrikovanim se moc zazraky delat nedaji
ostrejsi vackou dostanes vic koni ale auto bude nepouzitelne pro denni provoz
Napsal: 27 zář 2005 00:12
od HarY_cz
Mike Mad: Jo tak to mi úplně stačí. Tudy cesta evidentně nevede
Mno nejspíš kouknu po jinym motoru a pak se uvidí
Napsal: 27 zář 2005 00:21
od HarY_cz
rufe píše:170 v poho z 33kw motoru mi zavani prehanenim
No divil by ses ale když se ta potvora rozjede tak umí docela upalovat. Průser ovšem je když tě někdo zbrzdí a potřebuješ někoho předjet. Třeba takovej náklaďák nedejbože v mírným kopci. To kolikrát to auto tlačim i očima a prosim všechny svatý nebyl nikdo v protisměru
Napsal: 27 zář 2005 00:39
od Beaver
Ondras píše:A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
No je to holt takovej poloviční šestiválec
Napsal: 27 zář 2005 10:52
od Mike Mad
4info> corsa 1.2i je 4valec ... po rovnice z ni vymacknu 150 z kopce 175 ale to uz to nejspis rvu nekde u omezovace (nemam tockomer takze nevim)
Napsal: 27 zář 2005 16:52
od Firearms
Taky se přikláním k názoru, že to asi nemá cenu ale pokud chceš tak do toho klidne jdi... Necekej ale nejaky bestialní zvyseni vykonu. Jednou na dalnici me predjizdela prave tva corsa 1.2 ... Akorat tam musel mit jinej motor protoze 220 km/h (neco kolem) corsa urcite nevytahne...
co se tyce motoru tak to nevim , co bych tam soupnul...
Kazdopadne by to vypadalo dost brutalne, kdyz bys dal treba na "svetlech" nejakou m3 ...
Napsal: 27 zář 2005 22:18
od milonovo
Beaver píše:Ondras píše:A zvuk tříválce? Ten je fakt ostrý...
No je to holt takovej poloviční šestiválec
No já to beru z pohledu motorkáře
Fakt zvláštní zvuk,nejdřív to vypadá jako když to je čtyřválec a jde na 3,ale když se to roztočí
Jinak to byla 2001,nevím jestli je v tom rozdíl,ale pokud by měl někdo zájem předvést, ať jí přistaví.
Napsal: 01 říj 2005 19:03
od strelka
Na co to auto budeš mít? Na normální použití a ostřejší jízdu, nebo sem tam s tím někam vyrazit a jinak to auto mít jen na zábavu?
Napsal: 01 říj 2005 20:14
od HarY_cz
strelka píše:Na co to auto budeš mít? Na normální použití a ostřejší jízdu, nebo sem tam s tím někam vyrazit a jinak to auto mít jen na zábavu?
spíš jenom na to ostřejší ježdění a normální používání
Napsal: 01 říj 2005 22:03
od strelka
Už hodně udělá bavlněný filtr a výfukové potrubí. No a potom bych odlehčovala a nastavovala podvozek.
To je asi tak jediné, co bych udělala. Vyšší investice do toho nemá smysl.
A pokud z toho auta vyházíš vše, co celkem není potřeba, tak se dostaneš na slušnější poměr váha/výkon