Stránka 1 z 2
konstrukce výfuku
Napsal: 25 pro 2005 19:49
od DC
jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
Napsal: 26 pro 2005 18:24
od DC
ale noták, to je tady samej styler, nebo někdo i umí věci okolo výkonu jinak než koupit?
Napsal: 26 pro 2005 18:34
od Kessler
DC píše:...nebo někdo i umí věci okolo výkonu jinak než koupit?
Ne
Napsal: 26 pro 2005 18:38
od Marcos
Rad bych ti poradil, ale... mam nejlepsi zkusenosti jen s prazdnou trubkou od turba az dozadu, ale to plati u turboropaku, a to asi tezko aplikujes na jinem nez primovstrikovem benzinu...
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 27 pro 2005 01:56
od Beaver
DC píše:jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
Držel bych se té konfigurace svody-rezonátor-tlumič a zachoval dvě větve, řadovej šestiválec jsou dva zrcadlově otočený tříválce, takže proč nedopřát "oběma motorům" vlastní výfuk. Pokud tam budou jen trubky, ztratí motor spodek, což je určitě škoda.
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 27 pro 2005 09:17
od honza 2.0 16v
pro max vykon bych rezonatory zavrhnul(sice rezonator mam, ale jak sem psal, pro dalsi upravy na motoru to podle cloveka co ten motor bude delat je zcela nevhodna uprava, takze misto nej pude trubka..)...spis bych sel cestou svody- trubka-pruchozi koncak, ale spis vetsich rozmeru pokud nechce s delat kraval.... no alibi se mi navrh beavera..udelat dve vetve a tahnout to v trubkach mensich prumeru...
Napsal: 31 led 2006 08:22
od Dytuska
Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 08:53
od Lukaash
DC píše:jak postavit výfuk pro největší výkon?
svody sou jasný, ale jak dál? pouze trubky, rezonátory, tlumiče?
napiště s čím máte nejlepší zkušenosti
vše pro běžnou atmosferickou M20 2,5 - v serii 2 trubky pod celým autem s katem, středním a zadním tlumičem
dík
co znamena "svody jsou jasny"?
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 09:15
od Sly
Konstrukce meho vyfuku. Svody 4-1, stredni dil pouze trubka. Rezonator, kat, stredni tlumic, vsechno tohle slo ven. Tady je vnitrni prumer 45mm, koncovy tlumic double loop - vnitrni prumer 48mm. Podle cloveka, ktery vyfuk delal je to na atmosferu 1.6 dostacujici prumer. Ted se chystam na brzdu, takze zverejnim graf v tematu "Pocitane potrubi".
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 09:56
od DC
Lukaash píše:
co znamena "svody jsou jasny"?
svody se použijou od jednoho z úpravců (Hartge, Alpina, Schnitzer apod.), kteří dělají nerezové svody se stejně dlouhým potrubím pro každý válec
Napsal: 31 led 2006 12:38
od Lukaash
Napsal: 31 led 2006 19:35
od Dytuska
takže mi všichni dokonale pomohli, díky hoši!
Napsal: 31 led 2006 20:06
od Sly
Dytuska píše:Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Myslim, ze je to velmi individualni. Neni dual, jako dual. Kazdy ma jinou perforaci, kazdy propousti jinou hladinu zvuku. Kazdopadne rezonator doda spis zvonivy, bzucivy ton. Nevim, jak vic poradit.
Napsal: 31 led 2006 21:04
od Zemi
Sly píše:Dytuska píše:Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Myslim, ze je to velmi individualni. Neni dual, jako dual. Kazdy ma jinou perforaci, kazdy propousti jinou hladinu zvuku. Kazdopadne rezonator doda spis zvonivy, bzucivy ton. Nevim, jak vic poradit.
No hlavne co jsem slysel tak dual kdyz je 50 na 50 (stejna delka kazdy vetve) tlumi - taky se prodlouzi delka potrubi oproti serii logicky... Kdyz das nakonce na kazdou stranu vlastni tlumic tak pohoda.
Napsal: 31 led 2006 21:26
od monty01
Dytuska píše:Hoši když jste u toho skládání trubek! Potřebuju radu! Já s mým autím jezdím každý den dosti km a mám hlavu jen jednu, takže mi nesmí prasknout! Budu teď dávat duál, jaký je normální složení? může být svody, sport. kat., rezonec a pak rozdvojka a koncovky??
Protože tam není žádnej tlumič, tak to asi bude mco řvát ne??
Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 21:29
od monty01
Sly píše:Konstrukce meho vyfuku. Svody 4-1, stredni dil pouze trubka. Rezonator, kat, stredni tlumic, vsechno tohle slo ven. Tady je vnitrni prumer 45mm, koncovy tlumic double loop - vnitrni prumer 48mm. Podle cloveka, ktery vyfuk delal je to na atmosferu 1.6 dostacujici prumer. Ted se chystam na brzdu, takze zverejnim graf v tematu "Pocitane potrubi".
na co to stavíš? na max výkon?
Napsal: 31 led 2006 21:29
od Sly
monty01 píše:Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Nesouhlasim. Komu jde pouze o zvuk, je rezonator prijemne zpestreni
Kdo ladi vykon, rezonator samozrejme pryc.
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 21:30
od Sly
monty01 píše:Sly píše:Konstrukce meho vyfuku. Svody 4-1, stredni dil pouze trubka. Rezonator, kat, stredni tlumic, vsechno tohle slo ven. Tady je vnitrni prumer 45mm, koncovy tlumic double loop - vnitrni prumer 48mm. Podle cloveka, ktery vyfuk delal je to na atmosferu 1.6 dostacujici prumer. Ted se chystam na brzdu, takze zverejnim graf v tematu "Pocitane potrubi".
na co to stavíš? na max výkon?
Ano.
Napsal: 31 led 2006 21:32
od monty01
Sly píše:monty01 píše:Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Nesouhlasim. Komu jde pouze o zvuk, je rezonator prijemne zpestreni
Kdo ladi vykon, rezonator samozrejme pryc.
zvuk ?když budu chtít zvuk tak udělám megafonový rozšíření -sice mě všichni kolem zabijou ,ale zvuk to bude paráda
Napsal: 31 led 2006 21:33
od monty01
nepřijdeš o zátah do 4tisíc?
Napsal: 31 led 2006 21:35
od Sly
monty01 píše:Sly píše:monty01 píše:Na rezonátor bych se vyprd, je nanic , radši bych dal plnoprůchozí střední tlumič,kat ,rozdvojení a dozadu dva další plnoprůchozí koncový tlumiče-velikost co se vejde.
Nesouhlasim. Komu jde pouze o zvuk, je rezonator prijemne zpestreni
Kdo ladi vykon, rezonator samozrejme pryc.
zvuk ?když budu chtít zvuk tak udělám megafonový rozšíření -sice mě všichni kolem zabijou ,ale zvuk to bude paráda
Tak potom muzes potrubi utnout hned u svodu
Kazdemu se libi jiny zvuk. Kazdopadne co je nejhlasitejsi, nemusi byt pro nekoho nejefektnejsi. Me se zvuk rezonatoru libi. Dokaze dat zvuku, ktery je tak charakteristicky pro vykuchane potrubi, ten spravny ton. Tot muj nazor.
Napsal: 31 led 2006 21:38
od Sly
monty01 píše:nepřijdeš o zátah do 4tisíc?
Naopak. Vnitrni prumer potrubi je 45mm, coz je seriovy rozmer.
Napsal: 31 led 2006 21:41
od monty01
Sly píše:
Tak potom muzes potrubi utnout hned u svodu
Kazdemu se libi jiny zvuk. Kazdopadne co je nejhlasitejsi, nemusi byt pro nekoho nejefektnejsi. Me se zvuk rezonatoru libi. Dokaze dat zvuku, ktery je tak charakteristicky pro vykuchane potrubi, ten spravny ton. Tot muj nazor.
ne mě o hluk nejde,já mám radši klid a výkon
,když to utneš hned u svodů tak to má zvuk jak harlej ,lítaj z toho pěkný plameny a mooc se to líbí lambdě.
Napsal: 31 led 2006 21:42
od monty01
Sly píše:
Naopak. Vnitrni prumer potrubi je 45mm, coz je seriovy rozmer.
To jo,ale nemáš tam kat a tlumič?
Napsal: 31 led 2006 21:45
od Sly
monty01 píše:Sly píše:
Naopak. Vnitrni prumer potrubi je 45mm, coz je seriovy rozmer.
To jo,ale nemáš tam kat a tlumič?
Nic takoveho. Svody, trubka a koncovy tlumic.
Napsal: 31 led 2006 21:47
od monty01
Budeš měřit před a po ? nebo budeš měřit jenom až po ?
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 21:53
od Sly
Bude se merit ted. Bohuzel jedina valcova brzda v okoli je momentalne kvuli snehu nedostupna. Az to roztaje, tak se odmeri vykon pred motorem. Az bude hotovy motor, bude se ladit ECU. Tehdy budu mit udaj po upravach. Bude to sice z jine brzdy, takze vcelku neobjektivni a k nicemu, ale prvni mereni mi bylo nabidnuto jako promo akce od prodejce koncoveho tlumice, tak proc toho nevyuzit. Jen zjistit orientacni vykon, po komplet vyfukovem systemu.
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 31 led 2006 22:40
od Idaho
pokecej o tom s dynomaxem ( písni mu SZ )
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 01 úno 2006 17:28
od monty01
Idaho píše:pokecej o tom s dynomaxem ( písni mu SZ )
Já si říkal ,jestli to není to crx co chce měřit
Re: konstrukce výfuku
Napsal: 01 úno 2006 18:16
od Sly
monty01 píše:Idaho píše:pokecej o tom s dynomaxem ( písni mu SZ )
Já si říkal ,jestli to není to crx co chce měřit
Je