Stránka 1 z 1

zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 22 bře 2006 19:20
od Krosmen
Motor Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.

Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.

Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.

Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.

:lol: verze pro rok 1986 výkon 367-440 kW při 8400ot/min kroutící moment 490Nm při 5000ot/min :lol:

Napsal: 22 bře 2006 19:25
od jim.vw
to byli časy :cry:
schválně kdo pozná o jaký auto se jedná? :)

Napsal: 22 bře 2006 19:27
od Krosmen
řek bych že to asi až takovej problém nebude.....

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 22 bře 2006 19:31
od honza 2.0 16v
lancia delta S4

Napsal: 22 bře 2006 19:36
od jim.vw
byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek

Napsal: 22 bře 2006 19:40
od Krosmen
Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
kuk.... viewtopic.php?t=28927 :?: :?:

Napsal: 22 bře 2006 19:41
od Krosmen
TAdy je evoluční verze toho samého motoru,pokusim se najít popis k němu....
album_pic.php?pic_id=5995

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 22 bře 2006 19:44
od honza 2.0 16v
hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 22 bře 2006 19:46
od Krosmen
honza 2.0 16v píše:hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
u toho co má dvě turba?????Neviděl ale rád bych.......

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 22 bře 2006 19:59
od honza 2.0 16v
Krosmen píše:
honza 2.0 16v píše:hlavně hlava motoru je originálně konstruovaná... pokud jste viděli nákresy atd...
u toho co má dvě turba?????Neviděl ale rád bych.......
někde mam odkaz , najdu ho a hodim sem....

Napsal: 22 bře 2006 20:00
od Krosmen
Engine Centrally mounted, longitudinal with 4 cyl inline. 1795CC. Bore x stroke, 88.5mm x 71.5mm Triflux' double reverse flow cylinder head with 4 valves/cylinder and twin overhead camshafts. Compression ratio, 7.5:1. 600bhp @ 8000rpm.. 55mKg@5000rpm. Twin KKK (K26 type) turbochargers with individual intercoolers. Weber/Magnetti Marelli injection/ignition with electronically controlled turbocharging level. Dry sump lubrication with pressure and extraction pumps and air/oil radiators.

Napsal: 22 bře 2006 20:01
od Krosmen

Napsal: 23 bře 2006 11:40
od DoktorF
To je to samy jako Ford RS 200..... :wink:

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 23 bře 2006 11:42
od F.l.a.n.e.l.
:slina: krásné vozítko

Napsal: 23 bře 2006 16:43
od GTRunner

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 23 bře 2006 17:54
od PJ
Obrázek
Slušný budíky slina

Napsal: 23 bře 2006 18:19
od psena
Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
Jsi si jistej, opravdu F1???
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...

Napsal: 23 bře 2006 18:20
od Krosmen
psena píše:
Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
Jsi si jistej, opravdu F1???
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
nesplet se....
Ta S4 měla 800PS a 900 kilo....Myslim že v tý době ale už turbový F1 nebyly,ale zajeli s deltou čas kterej by je kvalifikoval do závodu F1......

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 23 bře 2006 20:47
od honza 2.0 16v

Re: zajímavej popis auta z roku 87´

Napsal: 23 bře 2006 20:48
od honza 2.0 16v

Napsal: 24 bře 2006 08:51
od ARV6
Krosmen píše:
psena píše:
Jim píše:byla i verze co měla přes 600 koní a 0-100 snad pod 2,5sec (?)
na okruhu dokázala zajet rychlejší časy než F1 ... prostě mazec největší Obrázek
Jsi si jistej, opravdu F1???
F1 neni jen o vykonu a pomeru hmotnosti, ale predevsim o aerodynamice a tedy pritlaku.Rozdil mezi pritlakem F1 a cestakem je obrovsky.
A kdyby slo ciste jen o vykon tak v tehdejsi dobe mely F1 vykon kolem 1000 koni (1,5 turbo) a vahu 600kg...
nesplet se....
Ta S4 měla 800PS a 900 kilo....Myslim že v tý době ale už turbový F1 nebyly,ale zajeli s deltou čas kterej by je kvalifikoval do závodu F1......
Group B rally cars had performance comparable to Formula One cars of the same era.

In the 1986 season Henri Toivonen lapped the Estoril circuit in a Lancia Delta S4 during the Portuguese rally. His fastest lap would have qualified him in the sixth position of the F1 Grand Prix that same season.

:lol: jojo