zajímavej popis auta z roku 87´
Napsal: 22 bře 2006 19:20
Motor Abarth 233 ATR 18S je čtyřdobý řadový kapalinou chlazený přeplňovaný zážehový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, zdvihový objem 1759 cm3, vrtání 88.5 mm, zdvih 71.5 mm, největší výkon 330 kW při 8000 ot/min. Turbodmychadlo KKK a mechanické dmychadlo Roots, elektronické vstřikování paliva Weber-Marelli s bezdotykovým zapalováním, blok motoru i hlava válců z lehké slitiny, uzavřená chladicí soustava, mazání se suchou skříní se dvěma sacími a jedním výtlačným čerpadlem a chladičem oleje, alternátor 12 V/65 A, akumulátor 12 V/50 Ah.
Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.
Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.
verze pro rok 1986 výkon 367-440 kW při 8400ot/min kroutící moment 490Nm při 5000ot/min
Převodné ústrojí. Trvalý pohon všech kol, kapalinou ovládaná dvoukotoučová suchá spojka s kovokeramickým obložením, nesouměrný mezinápravový diferenciál s ručně ovládaným závěrem, samosvorné diferenciály obou náprav.
Podvozek. Příhradový rám z chrommolybdenových trubek a ocelových výlisků, vyztužený sendvičovými panely z uhlíkových a aramidových vláken, s integrovaným bezpečnostním rámem. všechna kola nezávisle zavěšena, odpružený progresivními vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Dvouokruhové kapalinové brzdy s podtlakovým posilovačem. Hřebenové řízení bez posilovače, elektronová kola s ráfky o rozměrech 8x16 vpředu a 12x16 vzadu, pneumatiky Pirelli P7 230/45-16 vpředu a 290/60-16 vzadu.
Karosérie dvoumístná, z plastů vyztužených skleněnými vlákny.
Rozměry a hmotnosti. Rozvor náprav 2440 mm, rozchod kol vpředu 1535 mm, vzadu 1510 mm, délka 3990 mm, šířka 1880 mm, výška 1360 mm, hmotnost bez paliva 890 kg, palivová bezpečnostní nádrž o objemu 110 l.
Výkony. Největší rychlost 205 km/h, zrychlení 0-100 km/h pod 4,5 s.
verze pro rok 1986 výkon 367-440 kW při 8400ot/min kroutící moment 490Nm při 5000ot/min