Stránka 1 z 15
Vzduchové filtry
Napsal: 17 zář 2006 10:01
od duval
Mam Hyundai Lantra 1.5Gls chci tam naprat sportovní vzduchovy filtr
http://www.cztuning.cz/index.php?action ... zboid=2085 nezkurvim tim neco ?? Myslim jestli mi to bude slapat v pohode ?? A jak moc se zlepsi zvuk ??
diky za odpovedi napjate cekam
[/img]
Napsal: 17 zář 2006 10:38
od Ritchma
Nečekej zázraky. Nárůst výkonu pokud to nebude dobře uděaný může bejt taky zápornej
Zvuk se trošku zlepší ale spíš když k tomu máš ještě výfuk, ale taky nečekej zázraky. A zkazit můžeš když to dobře neodstíníš a nedodáš tomu dost studenýho vzduchu
Re: vzduchovy filtr
Napsal: 17 zář 2006 12:03
od G3-Lower
Ja ho v patek dostal od kamose asi ten samy (PC 400kc) no a nepoznal jsem nic ani zvuk...tak asi tak...jeste ze sem do toho nedal prachy....je sice fakt ze jeste musim dodelat rouru od narazniku
Napsal: 18 zář 2006 17:08
od G3-Lower
V sobotu sem projel par ulic prislo mi to ze proste nic. Dnes sem ujel asi 10km po meste a je to trochu znat. Jeste vyfuk at muze vzduch dovnitr a spaliny rychle ven
Re: vzduchovy filtr
Napsal: 18 zář 2006 17:57
od Velbloud
hlavně to MUSÍŠ pořádně odstínit, přivést k tomu studenej vzduch.... a dal bych tam ten filtřík možná větší... ;o)
každopádně na každým motoru se to projevuje jinou intenzitou... ale může Ti to pomoci dost (jako základ) ;o)
filtr
Napsal: 18 zář 2006 23:59
od duval
Re: filtr
Napsal: 19 zář 2006 00:16
od Anděl
Hlavně nevěř tomu nárůstu výkonu. (uvádí zvýšení výkonu o 6 až 8 koní)
Už jsem to jsem někam psal, ale třeba u motoru 1.9D jsem naměřil po instalaci přímého sání o 5PS
méně(přesné číslo už si nějak nepamatuji, ale bylo to nějak tak). Takže né každému motoru to něco přidá, ale stejně to může i něco ubrat.
Pro rejpali " Měl jsem to dobře odstíněné od tepla"
Napsal: 19 zář 2006 00:21
od LuckyR
Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Napsal: 19 zář 2006 00:29
od Anděl
LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
Náporové sání
Budu dělat tento týden.
Napsal: 19 zář 2006 00:29
od LuckyR
Noo to mi moc neřeklo
Napsal: 19 zář 2006 00:33
od Ritchma
LuckyR píše:Když už se to tu řeší, jak se dá nejlépe odstínit od tepla z motoru a nějaký typi k lepšímu přívodu studenýho vzduchu? Chci si ho tam taky dát, ale když už tak aby to za něco stálo..nechci ho tam plácnout jen tak..
To máš naprosto individuální a fakt každej motor jiný řešení, některý auta maj filtr za baterkou a nasávač z nárazníku, já mam vyloženě náporový kde mam prořízlou příčku mezi světlama a hned za maskou vlastně začíná plastovej náhubek ve kterym je filtr a trubka sání je po zastavení opravdu studená. Když sem tam ten plastovej náhubek neměl a neměl sem prořízlou tu příčku byla trubka teplá. Po tý úpravě hodně výrazně klesla teplota, tolik že sem to ani nečekal. Nebo dobrý asi budou filtry v karbonu jako dělá B.M.C kde vlastně je trubka od motoru pak ten filtr a z filtru jde hadice až někam odkud to saje studenej vzduch............
Napsal: 19 zář 2006 00:47
od LuckyR
No já to mam nějak takhle, filtr bych měl za pravým světlem (od řidiče)..takže odstínit by se to dalo nějakym plechem ne? A jak by se dalo teda přivést víc toho vzduchu
Napsal: 19 zář 2006 00:49
od LuckyR
Popř kdyby byly nějaký fotky jak to mají řešný jiní...
Napsal: 19 zář 2006 01:09
od Ritchma
Kudy jde do toho originál airboxu vzduch? Moje řešení by ti nic neřeklo to sem dávat nebudu. Nejspíš nějakej plech mezi motor a sání jak píšeš a třeba skrz nárazník přivést trubkou vzduch k sání
Napsal: 19 zář 2006 01:13
od LuckyR
Ok ja to nějak prostuduju zejtra jak je to řešený, každopádně odstínit od tepla a čim víc vzduchu tim líp...
Napsal: 19 zář 2006 01:13
od Anděl
Jestli se nepletu, tak od toho airboxu vede taková divoká roura, která se tam snad tisickrát točí.
Napsal: 19 zář 2006 01:31
od LuckyR
Já to schválně zejtra kuchnu a podívám se na to..
Napsal: 19 zář 2006 08:33
od G3-Lower
Jen tak pro zajimavost. Z golfa II. (ne z meho). Je videt mirne odstineni ale ne privod vzduchu.
Napsal: 19 zář 2006 10:09
od LuckyR
No takle nějak bych tto vyřešil, akorát zatim bez kitu..jen filtr..
Napsal: 19 zář 2006 10:13
od krulis
ty kity sou univerzalni nebo si musi kazdej sehnat primo na svy auto ? ted mam danej sport. filtr rovnou bez trubky, takze je primo vedle tepla z motoru a tak uvazuju rychle rychle o ty prodluzovaci trubce, abych ho prdl za svetlo, tak jak je to na poslednim pic... jenze na colta rozhodne nic nesezenu leda si zemrit ten prumer a napasovat to tam co...
Napsal: 19 zář 2006 13:22
od LuckyR
Napsal: 19 zář 2006 13:33
od krulis
jo tak to je presne ono
diky moooc
Napsal: 19 zář 2006 14:04
od Anděl
Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Napsal: 19 zář 2006 14:45
od krulis
krulis82 píše:
jo tak to je presne ono
diky moooc
chlapi mate nekdo zkusenosti s montovanim tohodlenc kitu ?
Napsal: 19 zář 2006 14:47
od Dave-TuningClubOstrava
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.
Napsal: 19 zář 2006 14:51
od krulis
no ja mel puvodni bednu popraskanou, tak jsem volil rovnou koupit sport. filtr a aby tam nebyl jen tak u motoru - chci tenhle kit...
Napsal: 19 zář 2006 14:54
od MarauderZ28
Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...
Napsal: 19 zář 2006 14:55
od MarauderZ28
Dave-TuningClubOstrava píše:Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.
ježiš to jsou nesmysly hahaha ....
Napsal: 19 zář 2006 15:05
od JonnY
MarauderZ28 píše:Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
jasně jenže sání za klapkou a ne před klapkou tam je to naprosto jedno ...
presne.
Napsal: 19 zář 2006 15:10
od Dave-TuningClubOstrava
MarauderZ28 píše:Dave-TuningClubOstrava píše:Anděl píše:Délka sání se také projevuje na křivce výkonu. Krátké sání přidá ve vysokých otáčkách a dlouhé zase v nízkých.
Přesně tak.Některá auta např má Calibra 16v,mají vymylšené jakési proměnné sání ,buďto nějakým airboxem kde to nutí vzduch vytvářet vír který mění délku sání v závisloti na rychlosti prútoku vzduchu nebo mají dvojí sání(např Ford Scorpio).Tím, že se zvolí kit sání a eliminuje funkčnost tohoto boxu,sice posléze s doladěním na diagnostice,dojde ke zvýšení výkonu,ale rozhodí se křivka výkonu.Tzn. že pro běžné ježdění to zn. to, že sice máte o pár kobylek víc,ale ve vyšších otáčkách a pokud jezdíte s tímto vozidlem běžně poznáte to i na spotřebě, protože je potřeba motor hnát o něco víc do otáček než předtím.
ježiš to jsou nesmysly hahaha ....
Proč?