Stránka 1 z 1
Stříkačka nebo karburátor
Napsal: 05 srp 2004 15:42
od Jean Paul
Mám G2 a v tom 2.0 motor se stříkačkou jsou tam nějaké problemy s elektrikou a nejede to jak má a ted nevím jestli bude lepší dát tam nějaké karburátory jako jsou webry apod. ale nevím jestli nebude větší spotřeba starty apod.Případně nějaké plusy či mínusy???
Napsal: 05 srp 2004 15:45
od Mike Mad
oojeee, webry ti budou papkat hooodne moc...pocitej tak 12litru....sezen elektriku nekde na vrakaci
Napsal: 05 srp 2004 15:49
od Jean Paul
Jenže ted mi to papká stejně

Napsal: 05 srp 2004 15:52
od Mike Mad
12 kdyz pojedes solich, jak na to dupnes tak to poleti vzhuuuuuruuuuuuu ke 20ti...kdyz karb tak pierburga ten min zere, jeno nevim jestli to nacpes na 2,0 manifold (saci potrubi)
Napsal: 05 srp 2004 19:10
od horan
Já bych dal karbec. V jednoduchosti je síla. Elektrika je na hovno,bo tě pořád v něčem omezuje(sondy čidla...). Prostě jak na karbec šlápneš,tak to jede a žádný zásahy jednotky.

Napsal: 05 srp 2004 20:37
od Jean Paul
A co spotřeba?A výkon?
Napsal: 05 srp 2004 20:46
od horan
Jean Paul píše:A co spotřeba?A výkon?
Spotřeba pujde samozřejmě nahoru,tak jako výkon. Jo když chceš mít opičku,musíš mít na banány.
Napsal: 05 srp 2004 21:17
od Komár 1981
a co exhalace??? pocital bych, ze s karbem budou vyssi... nebude problem na emisich? je to vubec povoleny, predelat vstrikovaci motor na karburatorovy??? (ja opravdu nevim, je tu odbornik?)
Napsal: 05 srp 2004 21:29
od Jean Paul
Celkem by mi pomohla rada odborníka jelikož jsem před kupováním filtru a ostatních věcí a pokud by nebyl až tak velký problém v karburátorech tak bych do toho šel.Pokud by šla spotřeba rapidně nahoru asi bych se na to vykašlal a to tam ještě není ostrá vačka apod to pak asi bude žrat 30 l/100 co

Napsal: 05 srp 2004 21:31
od horan
Komár 1981 píše:a co exhalace??? pocital bych, ze s karbem budou vyssi... nebude problem na emisich? je to vubec povoleny, predelat vstrikovaci motor na karburatorovy??? (ja opravdu nevim, je tu odbornik?)
No myslím že by to mělo jít nějak vychytat

Napsal: 05 srp 2004 21:38
od Jean Paul
Nemá někdo na autě karburátory?U nás na TS04 byla modrá Škodovka 100 právě s karburátory a netrklo mě se zeptat nevíte o někom?
Re: Stříkačka nebo karburátor
Napsal: 06 srp 2004 09:02
od Draslik
Já bych byl pro karburátor! Aspoň ti to pořádně pojede!

Napsal: 06 srp 2004 10:27
od Žížal
Pokud máš 2,0 8V tak ty karbce nebudou tak velký problém. Pokud použiješ Pierburga z 1,8 tak by to mělo pasovat (záleží co tam máš za vstřikování). Pokud máš 16V tak je lepší spravit elektriku stříkačky, protože je prý dost problém udělat sání na 16V tak aby se vešlo pod kapotu a jelo to aspoň jak stříkačka. Na 16V ale existuje originální sada Weberů i s sáním, problém bude asi ji sehnat a zaplatit...
A pokud máš problém s elektrikou že se nepodíváš na
www.wvclub.cz myslím že se tam tenhle motor už řešil a hlavně VW 2,0 je VW 1,8 akorát s větším objemem a těch je hafo a někteří lidi do toho celkem vidí...
Napsal: 06 srp 2004 11:13
od Jean Paul
Mám 2.0 16V hmm tak to abych asi rozebral stříkačku vyčistil ji a mrkl na jednotku atd co?
Napsal: 06 srp 2004 17:28
od Žížal
Jean Paul píše:Mám 2.0 16V hmm tak to abych asi rozebral stříkačku vyčistil ji a mrkl na jednotku atd co?
A co ti to vlastně dělá, nebo nedělá?
K nebo s
Napsal: 10 pro 2005 20:48
od fakie vw
Pokud to máš ten starší typ kde je mech. vstřik jako mají GTI II tak to stojí za...... Pokud to máš překopané je tam motor z Golfa III GTI tak bych to raději nejak zkusil opravit. Ty karbce: Neuděláš emise a ta zpotřeba je brutální

Napsal: 11 pro 2005 04:16
od bob ash
Jean Paul píše:Nemá někdo na autě karburátory?U nás na TS04 byla modrá Škodovka 100 právě s karburátory a netrklo mě se zeptat nevíte o někom?
Jo, já na autě karbec mám. Je tam sériově, ale na stejnej motor se dávaly i stříkačky. Rozdíl ve spotřebě oproti stříkačce je tak litr až dva (žere to v průměru 14 litrů), jede to tak nějak plus mínus podobně. Výhoda je, že je to jednoduchý a chová se to předvídatelně, nemá to čidla který se můžou posrat.
A hezky se to tuní. Až mi bude 170k málo, tak tam prostě dám větší karbec, ostrou vačku a jiný vejfuky a mám 300

Napsal: 12 pro 2005 01:48
od kentoya
jak máš stříkačky, tak většina jakýchkoliv dalších úprav, je podřízena, take úpravě chipu
u karbcu není s úpravami problém
je fakt, že na 16 ventil, je lepší vstřik, protože karbcem se těžko dostává stejnej výkon, ale u 8 ventilu je pro tunění karbec lepší
a jinak všeobecně platí
karbec vyšší výkon, vyšší spotřeba, nižší krouták nežli vstřik
jinak já bych opravil tu elektriku